Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Nu contează cum se numeşte, important este să vă referiţi amândoi la acelaşi lucru (ECDS=VCDC=VCDS) :10[1]: .

Merge şi cu vagcom cu condiţia ca programul să nu fie shareware ci versiunea completă.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am decis sa revin cu un reply pentru cei care se afla in situatia in care eu am fost

Am rezolvat problema pe care o aveam ( murea motoru si se tura singura ).1.6 Aee multipunct

Am fost la diagnoza si nu am avut nici o eroare iar baiatul a umblat la avansul de la benzina si la cablul de acceleratie si ca sa vezi problema rezolvata.Nu se mai tureaza nu mai moare motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se regleaza clapeta acileratie si delcou daca am schimbat carburatoru si clapeta la al meu e buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Scrie si tu romaneste sa intelegem si noi ce vrei sa spui daca vrei ajutor! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut . revin cu aceeasi problema cu relantiul nu mai stiu ce sa-i mai fac iam facut tot ce am gasit scris pe aici,lam dus la toate serviceurile posibile l-am dus azi la reprezentanta vw tot nu i-a facut nime nimic nu stiu ce sa-i mai fac tot se opreste va rog mult ajutati-ma nu stiu ce sa-i mai fac . multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă vrei să o remediezi tu fă o listă aici cu ce s-a verificat şi ce s-a schimbat de când a început să facă figuri.

Şi ar fi bine să ai o interfată la îndemână plus un instrument de măsură şi ceva cabluri, fire. Poate mai trebuie şi altele în funcţie dacă problema este electrică sau mecanică.

Dar pune mai întâi lista de care am zis mai sus (doar lucrurile de care eşti sigur că s-au verificat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos ca ai vrut sa dai o mana de ajutor dar sa rezolvat..... tot la reprezentanta pana la urma sau strans toti pe langa ea fiecare cu pareri cu chestii pana la urma au facuto pentru cat timp nu stiu au zis sa ma duc iar la ei daca mai face figuri era avansul mult prea mare au zis ei,au pus o gramada te aparate pe el si iau reglat avansul iar acuma merge bine inainte il acceleram tare si cand lasam acceleratia acul imi venea foarte repede in jos pana pe la 300,400 turatii cateodata se oprea cateodata se ridica iar la 1000 1200 acum imi vine turometru mult mai incet si la 850 e oprit cand e cald si inca ceva inainte daca tineam accelerat spre exemplu la 1000 de ture oscila mult 1200 900 acum sta fix . daca o sa mai am probleme o sa revin multumesc mult de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult 850 rpm la cald pentru relanti la AEE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam cat ar trebui sa fie un relanti la AEE? Mie mise pare ok nu tripideaza nu e nici turat adica nu stiu mi se pare ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci iar revin nu mai pot nu mai stiu ce sa fac reprezentanta lu peste iar mi se opreste eu nu stiu pana si la reprezentata sant mecanici care nu au nici o treaba cu asta eu nu mai inteleg miau lat bani au umblat la ce au umblat ca nu te lasa sa intri in service nici nu mai trage si se opreste difeerenta e ca vine acul de la turometru mai usor in jos deci eu nu mai stiu las id`u meu "yo.andr3y" va rog mult ajutatima nu mai stiu nu mai inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin felul acesta de a scrie, cu siguranta nu vei primi raspunsuri adecvate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu ai inteles ? Fara majuscule semne de punctuatie nu se intelege ? Zimi ce nu a-i inteles si o sa scriu corect gramatical.Banuiam ca e un forum vw nu ortografie si punctuatie scuze .

Modificat de forum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limba romana foloseste majuscule si semne de punctuatie pentru a face o propozitie sau un enunt coerent.Daca e forum nu inseamna ca scrie fiecare dupa cum il taie capu.Cat timp se cere ajutor pentru sine, este esential ca ceilalti useri sa inteleaga problema pentru care vor da prareri,solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,imi cer scuze . Daca te uiti mai sus la ce am postat,o sa intelegi si tu ce probleme am avut si au fost pararei,la care am contiunuat cu raspunsuri nu pot sa scriu de fiecare data ce probleme am,deoarece nu mai pot raspunde la parerile celorlalti.Imi cer inca odata scuze si daca nu ai inteles ceva,te rog sa citesti mai sus daca nu,o sa repet nu mie greu.Am cerut ajutor nu cearta scuze inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

...Banuiam ca e un forum vw nu ortografie si punctuatie scuze .

1. Forumul VWForum.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc.

Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Daca nu cunosti bine limba româna, indiferent de motiv, dar totusi intentionezi sa te integrezi în comunitatea VWForum, esti rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un administrator/moderator.

Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;

- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;

- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;

- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;

- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);

- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;

- scrierea cu diacritice este optionala;

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.

Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Bun,imi cer scuze . ... Am cerut ajutor nu cearta scuze inca odata

Se accepta, iar pe viitor incearca sa iei sfaturile colegilor, indiferent ca-s membri sau moderatori, ca atare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am inteles ca intr-un final ai reusit sa schimbi termostatul, el nu are nici o legatura cu problemele pe care le ai, la tine este ori o problema electrica ori una de neetanseitati pe undeva. Pe scurt calculatorul masinii preia infomatii de la cativa senzori si inchide si deschide clapeta de acceleratie pentru admisie aer plus timpi de injectie carburant in functie de acestea.

Pentru inceput fa o readaptare a clapetei de acceleratie cu vag-com deoarece ai spus ca atunci cand tii pedala de acceleratie pe o pozitie fixa iti fluctueaza turatia si acesta este un semn de clapeta neadaptata.

Daca tot o readaptezi urmareste pe vag com si temperatura agentului de racire si vezi daca atunci cand ai 90 grade pe bord acesta transmite si catre ECU tot 90 grade. Vezi si la sonda lambda daca aceasta isi schimba valorile macar o data pe secunda , poate e prea lenta.

Mergi intai cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si vezi daca se mai opreste cand se incalzeste motorul. La fel faci si cu sonda lambda.

Verifica garnitura de sub clapeta de acceleratie poate nu etanseaza bine, vezi si furtunasele care intra in clapeta daca sunt toate etanse.

In clapeta intra un furtunas care are o electrovalva pe el, scoate si mufa aia si mergi asa, poate ai infundata canistra de carbune activ.

E posibil ca atunci cand se incalzeste motorul sa ai probleme si cu bobina de inductie, aceasta de regula la cald face probleme, eventual imprumuta una de la un prieten si mergi o perioada cu aia si vezi daca mai ai probleme.

Intr-un final ar putea sa fie probleme si la senzorul de temperatura al aerului aspirat, aflat sub clapeta de acceleratie, dar acesta nu cedeaza asa repede deci ar putea fi ultima piesa de verificat.

Atentie, dupa ce faci readaptare clapetei sa nu mai scoti mufa din ea sau sa scoti una din bornele bateriei pentru ca o sa pierzi din nou pozitia de relanti si o sa mai scapi din nou de 50-80 lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la un mecanic a incercat 3 ore sa readapteze clapeta de acceleratie cu VAG-COM dupa ore de incercari ia-m zis sa se uite pe forum si in cele din urma s-a uitat si el lucra cu program 06 iar eu aveam nevoie de 001 . in cele din urma a readaptato dar degeaba tot asa . Mecanicu a zis ca nu e buna clapeta de acceleratie cica era pentru motor de 1.4 iar eu am motor 1.6 am cumparat alta , 300 lei tot asa merge o zis mecanicu ca el nu mai stie ce sa-i faca deci ma apuc singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e cu capu' Pe motor 1.6 AEE nu prea merge nici o alta clapeta, si daca nu ma insel aia de 1.4 e identica cu cea de 1.6.

Daca aveai probleme la clapeta trebuia sa iti apara erori pe aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e. Tot ce vreau e sa ma duc maine la el,sa-mi puna clapeta mea o sa ma uit eu la garnitura de care ai zis de sub clapeta,si aia care am luato am luato secand au zis daca nu mi-e buna sa o duc inapoi .

Maine o sa-i cer o readaptare a clapetei si cam atat restu le iau pe rand tot ce mi-ai zis . Mersi,maine revin sa vad ce si cum am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost iar la mecanic,mi-a pus clapeta mea .

Am schimbat senzoru de temperatura a lichidului de racire,am verificat sonda,am verificat canistra de carbune activ nu e nici un furtun infundat .

Ramane sa-mi fac rost de o bobina de inductie,dar mecanicu a zis ca nu bobina ar fi cauza pentru ca motoru trage si nu intrerupe in mers .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si vin si eu cu un caz. Astazi am ajuns sa o "car" eu pe rosia mea. Totul a inceput aproximativ acum o luna cu un mers prost al motorului la rece, parca porneam un Harley, nu un motor relativ silentios. Apasam acceleratia si nu se intampla mai nimic, urca greu in ture pana pe la ~2000, cand lasam sa revina la ralanti tragea sa moara. Am observat ca dupa ce motorul se incalzeste problemele dispar, asa ca am schimbat bujiile [am pus BOSCH Super plus YTTRIUM (cu 3 scantei)], am schimbat filtrul de aer si filtrul de benzina, in speranta ca am rezolvat problema prin simpla schimbare a bujiilor... nici vorba. Astazi am pornit-o si, grabindu-ma, nu am mai stat macar un minut-doua si am avut parte de o surpriza neplacuta chiar in intersectie - ambreiaj, frana, cedeaza trecerea, demareaza mai departe daca ai cu ce... pedala de acceleratie pana jos si rosia mea facut ca Rihanna... ram pa pa pam si moarta a fost. Am reusit si performanta sa storc si bateria (la cat am dat la automat) ba chiar am fisurat si cheia de contact... Intr-un final am ajuns la un service si, dupa ce am luat curent de la alta masina, am reusit sa pornesc motorul (am tinut pe automat o vesnicie). Dupa ce a dat o geana, mecanicul mi-a zis ca e posibil sa fie motorasul pas cu pas (asa s-a exprimat) sau ceva probleme pe la delcou. Am cautat mufa pentru diagnoza si nu am gasit-o, daca o exista asa ceva pe rosia mea. Cu bratele deschise si ochii cat cepele astept sfaturile voastre, in special cu acea mufa si unde e localizata. 
Mare multumire!


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred sa fie de la motorasul de relanti.Trebuia sa porneasca si sa nu stea la relanti, dar in cazul acesta este o problema de scanteie sau de benzina.Trebuie verificat daca bujia primeste scanteie de la bobina,senzor hall, etc si tot odata daca pompa de benzina face presiunea necesara in instalatie, iar injectorul primeste comanda si pulverizeaza.Verifica senzorii de lichid racire, aer(din corpul injector), lambda, pozitie clapeta.Mufa de diagnoza este in bord, unde sunt butoanele pt Ac/geamuri electrice spate.Sunt 2 butoane care trebuie scoase afara si vei avea nevoie de mufa cu 2 pini sau mufa 2x2 - adaptoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să fie. Numai că vezi că dacă este fabricată înainte de iulie 93 îţi trebuie un adaptor şi dacă ai adaptor să fii atent cum bagi mufele alea pentru că intră destul de uşor invers şi adio interfaţă, sunt păţit şi nu numai eu.

 

PS

Dacă ai schimbat bujiile de ce nu ai schimbat şi fişele pentru că şi alea sunt cam consumabile şi pot face probleme în timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru promptitudine!
v@sy, am fost sa fac cateva poze ca sa-ti faci o idee de ralanti. Mecanicul a verificat bujiile si faceau scanteie (drept e ca doar una a verificat). Am facut cateva poze la un furtun, literalmente ciuruit si, referitor la sonda lambda, tin sa precizez ca toba e varza in proportie de 75% (zic eu), adica scoate fum pe toate partile, racordul flexibil e praf si scoate fum in mai multe locuri pana sa ajunga la toba finala. Am atasat 2 poze, una cu toba si una cu ce scoate pe peretele din garaj, se simte si un miros de benzina/gaze nearse. Mai completez nivelul de ulei in timp... dar deja ma abat de la topic.
P.S. Temperatura apei e in parametri normali intre 90-100 la un drum de 80km?
lupo_bv, am gasit mufa, adica am gasit-o si la mecanic dar a zis ca trebuie sa fie una mai mare... deci tipul nu are adaptor. Rosia mea e din august 93. O sa schimb si fisele ca nu e capat de tara, probabil si delcoul.

Luni o duc la mecanic si o las sa o doctoreasca, zicea el si de facut ceva la supape, curatat clapeta... Daca o sa ajung sa cumpar ceva de la dezmembrari, o sa iau si o toba cap-coada (singura conditie ar fi sa o gasesc intr-o stare mai buna decat actuala...). 

Inca o data va multumesc! Salutari din banat!

post-58504-0-70418700-1360398506_thumb.j

post-58504-0-38665900-1360398512_thumb.j

post-58504-0-94906200-1360398517_thumb.j

post-58504-0-55669700-1360398523_thumb.j

post-58504-0-42534700-1360398530_thumb.j

post-58504-0-77041200-1360398536_thumb.j

post-58504-0-44605900-1360398541_thumb.j

post-58504-0-79769000-1360398547_thumb.j

post-58504-0-14289600-1360398552_thumb.j

post-58504-0-07417200-1360398557_thumb.j

post-58504-0-93157700-1360398562_thumb.j

post-58504-0-92144500-1360398567_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!