Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

salut din nou.am scris mai sus necazul meu ca mi se toot opreste golfu... am vrut sa`i schimb termostatu da cand sa`l schimb nu aveam deloc am tot cumparat termostate vro 3 dupa cartea de identitate aia de la magazin miau dat toate modele de la codu meu de motor respectiv AEE am tot schimbat pana am ajuns sa`mi stric filetu la unu din suruburile ce tin cotu ala unde`i termostatu si pana la urma miam schimbat plasticu ala ce vin toate furtunele in el senzoru si termostatu lam schibat am gasit secand cu tot cu termostat si lam pus merge perfect termostatu dar am pus senzorul meu pentru ca ala nu avea si tot asa patesc mise opreste imi oscileaza ralanti nu stiu ce sa ma mai fac.daca ma poate ajuta cineva cu ceva parari informatii va rog frumos.mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat o readaptare a clapetei de acceleratie? La motoarele noastre 1.6 AEE sunt mai ciudate , ca nu se poate face adaptarea clasic decat cu vag com. Verifica si sondele prin deconectarea lor ( lambda si de temperatura) - cand le deconectezi ar trebui sa creasca turatia. Vezi poate cand se incalzeste motorul nu mai etanseaza bine clapeta pe galeria de admisie si ia aer fals, sau poate ai vreunul din furtunele care intra in clapeta neetanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumnatul meu a avut o seamenatoare problema cu cea de mai sus ...mufa care intra undeva sub injector parca a scoso so ce sa vezi ...2 sau 3 fire se atingeau intre ele ...la el niki nu pornea... a fost la un eklectrikian si i-a refacut mufa si acum merge ok....

scoate tot corpul cu injector cu tot curatzal cu un spray de contacte dupa care curatza si motorasul pas cu pas...si inca ceva foarte important...verifica cablul de acceleratie amanuntzit...

mai verifica si toate furtunasele de vacum....

Modificat de v@sy
Scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"denismoc" salut am verificat ce ai zis am scos mufa de la senzoru de temperatura da se tureaza moteru am scos mufa de sa sonda da se tureaza motoru am curatat clapeta de acceleratie tot am verificat furtune tot filtru de aer nou lam scos azi lam curatat ce sa curat ca era curat bec filtru de benzina nou acuma nu am apucat sa merg cu el lam pornit lam incalzit am mers 100m si nu se mai opreste sta ralanti la 850 acuma sa vad cand o sa merg cu el zilele astea daca se mai opreste si mai oscileaza nu stiu ce sa`i mai fac mersii mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 850 rpm relantiul e cam mare. Tb sa stea in 640 rpm. Daca ai scos clapeta de acceleratie sa o cureti acum tb sa o readaptezi, ca a pierdut pozitia de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"denismoc" salut am verificat ce ai zis am scos mufa de la senzoru de temperatura da se tureaza moteru am scos mufa de sa sonda da se tureaza motoru am curatat clapeta de acceleratie tot am verificat furtune tot filtru de aer nou lam scos azi lam curatat ce sa curat ca era curat bec filtru de benzina nou acuma nu am apucat sa merg cu el lam pornit lam incalzit am mers 100m si nu se mai opreste sta ralanti la 850 acuma sa vad cand o sa merg cu el zilele astea daca se mai opreste si mai oscileaza nu stiu ce sa`i mai fac mersii mult

Off: Ai cam omorat limba romana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de greseli is mai dela tara .Daca nu ai inteles "MojoGaby" o sa mai scriu odata si ma straduiesc fara greseli .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa imi dau seama de ce oscileaza in halul asta....mai grav este ca trage sa moara motorul cand ma opresc din mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masina la relanti si calca frana pe loc. Daca fluctueaza relanti-ul sau da sa moara atunci ori ai furtunele de vacuum neetanse ori e inceput de sfarsit la servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!probleme cu relantiul am avut si eu in vara asta...dintr-o data m-am pomenit cu relantiul pe la 1300-1400 cu motorul cald(cu motorul rece imi statea pe la 900)...am mers asa cateva zile cu un consum mai mare evident,si am fost pe la mai multe serviceuri auto si pe la mai multi ''mesteri'',toti mi-au zis sa schimb motorasul ala de relanti,nu l-am schimbat si am gasit un mester posesor de golf 3 si de service auto si dupa o mica verificare mi-a zis ca motorasul functioneaza dar problema este in alta parte...si din alta parte a fost.A fost distributia sarita de la punct cu 2 dinti(am vazut personal treaba asta,ca mi-a aratat)...a pus distributia la punct mi-a reglat avansul care era foarte mare,mi-a reglat cablul de la acceleratie si a mai reglat un surub(a strans cred surubul).Mentionez ca din luna iunie a.c,nu am mai avut nici o problema cu relantiul...cand e motorul rece imi sta pe la 1100-1150 si scade treptat pe masura ce motorul se incalzeste si sta fix pe 900 de ture cat trebuie sa stea fara oscilatii.

...si consumul a revenit la normal si se invige mai bine,mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masina la relanti si calca frana pe loc. Daca fluctueaza relanti-ul sau da sa moara atunci ori ai furtunele de vacuum neetanse ori e inceput de sfarsit la servofrana.

Totul este ok.., nu am mers cu ea vreo 3 zile iar cand am iesit cu ea totul era perfect nu mai oscila nu mai murea motorul , acum vad ca iar da sa moara motoru , oscileaza pe loc ...nu mai stiu ce sa ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Sper sa ma incadrez in aria potrivita,problema e urmatoarea:consuma mult prea mult .Sa fie din cauza injectorului?:( in oras imi consuma(ATENTIE) 25%,a luat 2.5 L in 9.7 km ,ceea ce e enorm.In afara orasului sare si acolo la 9-10 SI ASTA LA UN MERS constant si dragut85-90-100kmh-max..Ce sa fie?masina nu are sonda lambda,e monopunct ,filtrele si toate celelalte schimbate.ce sa fie?:(HELP :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Nu,pur si simplu nu exista deloc,niciun locas nimic.Stiu sigur lucru asta pt ca am demontat galeria cap coada si am avut fiecare bucata in brate,si nu..nu a avut si nici acum nu are..de ce,ar fi trebuit sa aibe?ma gandesc ca fiind model mai vechi ,de fabricatie mai de inceput sa nu fie cu sonda 27-10-1992

Eu ma gandeam sa nu fie de la injector..

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să aibă, ABS-urile au aşa ceva, cele până în 94 au sondă neîncălzită, cele după 94 au sondă încălzită.

Vezi în ataşament poziţionarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

regret,dar galeria mea nu are piesa cu nr 8,am doar in apropiere 6 si 7,dar 8 adica sonda nu:(,am insa in locul acela in care ar trebui sa fie sonda,formatul unui tub,dar ceva nul,adica ceva acoperit ,se vede ca acolo ar putea fi montat ceva(sonda)dar ar treui gaurita galeria ,se vede ca acea portiune pe masina mea este iesita in afara fata de restul galeriei,e pur si simplu un GAT care e mai proeminent decat restul galeriei:(,regret nu am.voi face maine o poza

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să aibă, ABS-urile au aşa ceva, cele până în 94 au sondă neîncălzită, cele după 94 au sondă încălzită.

Vezi în ataşament poziţionarea ei.

A mea e din 93 si e incalzita, e doar la 1.8 valabila faza cu incalzita/neincalzita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012,

toate modelel de golf 3 au sonda lambda multi au scos-o pentru a mari parametri de putere .... la el e o problema daca zice ca si consuma ..... am mai vazut asa ceva, adica le anuleaza sonda lambda le scoate tot din tobe inclusiv catalizator le mareste parametri de amestec si aia e .....merge ca o torpilaaaaa.

Concluzi..... sunt multe,verifica daca e nu e umblat la clapeta , daca mai ai catalizatorul intreg, si cu ECDS-ul daca e la parametri stas aia e singura ta sansa sa ai consum normal,dupa cum ai spus cam asta s-a intamplat , verifica de curios daca mai ai mufa de la sonda lambda pe lonjeronul din dreapta pe panoul interior al clopotului de la amortizor(semiaripa ) ai acolo instalatia elecrtica si dupa ce iasa o mufa de la filtrul cu carbune activ la 5 cm maxim trebuie sa iasa mufa de la sonda (daca e izolata instalatia ....e facuta punte pe sonda sa nu mai vada ECU sonda sa poti sa ai amestec bogat fara probleme) bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e din 93 si e incalzita, e doar la 1.8 valabila faza cu incalzita/neincalzita?

Da numai pentru ABS este valabil, poate şi la altele, nu m-am uitat. La tine nu sunt diferenţe la capitolul ăsta în funcţie de an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

se poate verifica cu vag-com daca se mai afla acolo,pot sa ii cer ECU-ului o valoare de la sonda,ceva orice sa stiu daca e sau nu pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

ori e cumva asta din poza?ca are firele topite spre zona unde se imbina cu celelalte fire?si apropo,de ce nu e in zona indicata de manualul masinii?:(

post-90714-0-50045600-1356887967_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este :D .

Cam tot aşa arată şi-n manual numai că este unghiul diferit. Acum vezi ce este cu firele alea topite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt topite nu e bine,toate sondele au niste fire speciale pentru temperaturi mari poate sa fie varianta mai ieftina a piesei si atunci s-a ars izolatia si fac scurt ......rezultatul fiind erori la ECU, nu stiu daca merge cu vag com eu am reinitializat setarile cu ECDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!