Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

@ cipel : multumesc de promptitudine....am scos mufa aceea si relantiul se mentine la aceeasi valoare, la fel porneste si moare motorul in secunda 2, pornind doar daca tin acceleratia. As inlocui clapeta de acceleratie, dar treaba e ca daca era bulita aia nu trebuia sa dea pe tester ? (ce am omis sa precizez este ca dupa curatarea clapetei si readaptarea ei nu a facut figuri o zi intreaga, ceea ce ma duce si pe mine sa cred ca ar fi din clapeta, doar oscilatiile de relanti au ramas, dar pornirea era la sfert de cheie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea : reglat avansul - oprit oscilatiile la renalti si rezolvat problema. o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu relantiul un pic oscilant ssi cu zgomotul ca de diesel. Am umblat la delco si am sters capacul. Am gasit urme de ulei in varful lulelei. Nu imi explic pe unde vine si ce pot sa fac pt remediere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o garnitura, daca dai tot ansamblul delcoului jos o sa vezi despre ce garnitura e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema la un Polo din 99 1.6 AEE.Mai exact , relantiul sta undeva la 1200 rpm.Are momente la pornire cu motorul rece cand se tureaza pana in 3000 rpm.

A avut mai multe erori pe la potentiometrul de clapeta , sonda lambda si senzorul de temperatura apa G62.Din ce am inteles de la propietar au fost scoase mufele.Am sters erorile si nu au mai aparut.In momentul in care pe bord avea 70 de grade , in VCDS arata 40.

Am incercat sa ii fac si o adaptare la clapeta de acceleratie insa relantiul ramane tot 1200.

Este de vina senzorul de temperatura antigel?Motorul era cald insa pe VCDS tot la 40 ramanea.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este cam clara treaba cu senzorul. Inlocuieste-l si vezi daca mai are probleme cu ralantiul. Daca persista atunci mai poate fi si alta cauza. Oricum una din cauzele posibile ale ralantiului crescut este ECT-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Schimba senzorul de temperatura al antigelului. El comunica informatia pe 2 cai. Pe o cale trimite informatia catre ceas si pe cealalta cale trimite informatia catre ECU. Aceasta a doua cale este decedata la tine, calculatorul primeste informatia ca ar fi rece motorul si tine relantiul la 1200 rpm . Daca nu ma insel si daca te uiti bine pe VCDS cred ca temperatura aratata acolo este -40 grd. C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal....aceeasi problema (asemanatoare) o am si eu ,...cel putin dimineatza cant pornesc imi scade relantiul la 400-500 rpm...o tin cam 1 min accelerata si ramane la 900-800 rpm...imi oscileaza si imi da rateuri...o accelerez deodata si imi da in nas in mers...ma poate ajuta cineva?mai are cineva aceasta problema ...masina este un golf3 din 95 gti 2000 8v...cod motor ADY...ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curand am o problema care a aparut din senin si nu ii pot da de cap,daca a mai avut cineva asa ceva rog a imi zice si mie ce este de facut in afara de pasi pe care i-am facut si eu din cunostiintele acumulate...Sa incep cu inceputul,intr-o dimineata cu grade cam 5-7 am pornit masina totul frumos a pornit fara probleme relantiul fiind la 1000-1100 rp pt ca erea rece motorul si era normal sa fie relantiul acela ca si in alte diminetii,dupa 1 minut a inceput sa se subtureze pe la 400-500 rp si a inceput sa tremure toata apoi oprire definitiva,am repornito din nou acelasi lucru,am incercat sa o accelarez si opunea rezisteta,in sesul ca pana la 3000 rp o calcam pana la fund pedala de accelaratiie si abia abia reusea sa ajunga pana acolo,intr-un final am deschis capota am verificat fise bujii ereau in regula doar ce le schimbasem cu cateva saptamani inainte, de la bujii si toate consumabilele,avand un testar achizitionat am conectato la el...surpriza imi arata eroare la sonda lambda,sezorul temperaturei de apa si senzorul hall care mentionez a fost eroare permanenta,adica ne putand sa se stearga,celelalte la sonda si senzorul de apa sau sters...am mers am luat de la un prieten tot asamblu de aprindere delcou cu senzor cu totul de intra blocul motor fara a mai decapsa si inlocuii senzoru hall am facut totul ca la carte adica pus la punct cum cere manualul,am anulat si eroarea care la inceput nu se putea anula...am asamblat totul si in final tot la fel face...am verificat si pompa daca baga la debit am verificat si clapeta si injectorul si si membrana acceea ce este in vecinatatea injectorului...sigurul lucru care nu l-am facut,bobina si motorasul de relanti care desi nu a avut nici un fel de eroare si ar parea sa fuctioneze in primul minut adica sta putin turata,apoi daca o las 1 minut sau o pornesc si o accelarez imediat intra in vibratii scade relantiu apoi moare definitiv(se opreste motoru)nu stiu ce sa i mai fac ma puteti ajuta cu ceva?motorul meu este de 1.8 ....va multumesc pentru timpul acordat citirii romanului meu si va astept cu parerii,orice sfat este bine venit!!!!

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de la senzorul Hall apare de fiecare data atunci cand scanezi cu motorul oprit, este normal. Este anomalie daca se mentine cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema cu relantiul dimineata pe temperaturi mai scazute (zic mica, ca nu ma deranjeaza chiar asa tare).Problema se manifesta in felul urmator: masina porneste foarte usor(normal), relantiul se duce undeva pe la 1100(oscileaza foarte putin) doar ca in primele 2 minute parca merge in 3 pistoane si cam tremura masina(si pe esapament se aude cum intrerupe)dar turatia motorului ramane la 1100,nu scade,nu da sa moara.In rest dupa ce se incalzeste un pic (1-2min) merge rotund.Iar dupa ce se incalzeste de tot merge perfect la relanti de 800.

Ca sa va zic asa o temperatura dupa care apare problema,cam sub 10 grade peste noapte.Vara nu aveam treaba.

Ati avea idee de la ce poate fi?

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema cu un golf 3 motor 1.6 dupa ce imi creste temperatura lichidului de racire peste 70 grade imi oscileaza relantiul intre 700 si 1200 rotatii iar de multe ori mi se opreste dar repet doar dupa ce se incalzeste peste 70 grade cand e mai jos merge bine sta la 900 iar cand il pornesc si merge socul la 1100.ma poate ajuta cineva ? MULTUMESC!

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pe un tester sonda de apa...ecu e posibil sa vada alta temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat,totul e ok zice testeru...o sa`mi schimb termostatu si senzoru de temperatura sa vedem...Mersi frumos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
rulz_pantera4ever

Am si eu o problema ..la golf 3 ..1.6 benzina an 97 ..la rece nu sta delok la relanti moare direct ..cand se incalzeste mai oscileaza ..kre ar fi problema ?

Modificat de rulz_pantera4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un golf 3 1.6 aee , dimineata cand o pornesc se tureaza 1500-2000 acolo oscileaza turatia iar cand se incalzeste motoru se tureaza singura la relanti si cand pun frana trage sa moara motorul... am citit si am vazut ca nu sunt singurul cu aceasta problema , a gasit cineva rezolvarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ..la golf 3 ..1.6 benzina an 97 ..la rece nu sta delok la relanti moare direct ..cand se incalzeste mai oscileaza ..kre ar fi problema ?

Se poate ca senzorul de pe galerie sa iti vada o temeperatura extrema de sub -50* si de aia. Asa facea si a mea asta iarna cand erau gerurile alea mari. Am pus-o pe tester si asa mi-a zis baiatu ala.O tineam turata pana se incalzea.

Incercarea buna a fost de a curata flansa de sub clapeta de acceeratie. Dupa etapa asta a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie a inceput sa imi stea in 400 de ture la relanti si apoi sa moara. Asta numai cand o pornesc dimineata cand e gerulet. Deci senzorului meu nu ii place frigul. Se repeta treaba de asta iarna. Asta ma face sa o tin un pic in sprituri pana isi ia mersul...hm. Nasol.. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yonysk la tine cred ca este o problema de neetanseitate pe furtunul de vacuum. Din cauza asta se accelereaza foarte mult deoarece clapeta de acceleratie ia aer fals dupa ea si nu mai poate controla debitul de aer, de aici si atunci cand pui frana si este nevoie de vacuum se opreste motorul. Verifica etanseitatea furtunelor care pleaca de sub clapeta pana in tulumba de la servofrana si vezi ca ai pe acele furtune niste teuri care ar trebui sa aiba capacele in capat ( verzi daca nu ma insel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema , de vre o 3 zile am observat ,ca motorul este cald,relantiul la 900 si cand stau la stop incepe sa oscileze pana la 1800-1900 dupa care scade inapoi la 900. iarasi am observat ,ca in sarcina cateodata intrerupe. da sa pice in bot dupa care revine. Precizez ,ca toba finala imi este rupta. poate fi asta cauza...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are treabă cu toba.

Ar trebui verificat (cauze posibile pentru ralanti instabil): senzorul de temperatură al lichidului de răcire, canistra de vapori, switch-ul de ralanti sau senzorul de poziţie a clapetei.

Având în vedere că face figuri şi în sarcină tăiem de pe listă switch-ul de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg... oare daca ma duc la tester se poate gasi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă cine are testerul are habar să-l folosească, poate, oricum la tine la maşină mare lucru nu prea cred să arate. Se poate confrunta temperatura de pe vagcom cu cea reală. Cât de cât poţi verifica şi tu cu un ohmetru, vezi ataşamente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!