Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Da, daca ai desfacut motorasul cu siguranta ai modificat pozitia tijei motorasului, astfel ca acum acesta este retras inpre minim, motiv pentru care nu sta relantiul.

Deschide capota, fara sa pui contactul te uiti la tija motorasului si observa daca clapeta de acceleratie apasa pe tija motorasului (accelerezi din parghia clapetei si lasi usor acceleratia pana se aseaza pe tija motorasului).Daca este distanta intre tija si clapeta trebuie refacut reglajul motoras-clapeta astfel:

-cu 2 fire alimentezi motorasul astefel incat tija acestuia sa fie retrasa la minim (intrun sens de alimentare tija iasa in afara in celalalt se retrage).Atentie cand ajunge in capat tija (fie la minim fie la maxim) sa nu il mai alimentezi-pericol de ardere motor electric!!!

-cu un imbus sau cleste (depinde de surubul din capatul parghiei de acceleratie) insurubezi acel surub pana cand incepe sa tinga tija motorasului si mai dai inca o tura (teoretic ai nevoie de o lera dar daca nu ai la indemana dupa ce ajunge srubul pe varful tijei de la motoras mai rotesti o tura de surub)

-scoti borna de la baterie pentru resetare erori, dupa 5 minute remontezi borna si pui contactul

In acest moment daca reglajul clapetei este corect si motorasul ok ar trebui sa il auzi ca lucreaza, in caz contrar trebuie vazut daca contactul din tija motorasului este functional (aparat de masura), pe diagnoza potentiometrul de clapeta sa nu fie intrerupt...

Bafta!

post-30655-0-30986200-1343164955_thumb.j

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motoarele mai noi de 1.8 au motoras cu 6 pini, diferenta intre cele 2 motorase fiind ca cel cu 6 pini mai are un senzor (G127). Nu va recomand motorasele de Dacia , cele facute de Asam sunt proaste, am montat 4 bucati la clienti si toti m-au sunat cam la o luna de la montaj ca au probleme cu relantiul.Se rup lamelele din tija motorasului si astfel acesta nu mai este controlat de Ecu. :icon_confused:

Cautati in dezmembrari sau luati bosch adevarate (4-5 milioane) ca sa aveti liniste.

P.S. Nu am magazin de piese, nu sunt reprentant doar va impartasesc opinii din propria experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua sunt noi aici si am si eu o problema daca puteti sa ma ajutati vas fi recunoscator,am un golf 3 motor 1.6 ABU DIN 95... De ceva vreme am vazut a motorul meu nu merge rotund si relantiul face figuri acul imi oscileaza intre 750 si 1000 asa ceva imi doresc sa stea fix si sa mearga rotund fara trepidatii,am fost la tester cu ea mia dat doua erori engine coolant temperature senzor g62 si throttle position senzor g127 mam documentat si mecanicul mia zis sa schimb senzor de temperatura si motorasu pas cu pas care stiam din trecut ca sunt defecte dar nu am avut timp sa le schimb fiindca am fost plecat din tara acum leam schimbat amndoua am verificat si vacumurile am schimbat tot ce era fisurat si deteroriat am bujii noi delcou nou distributie schimbata de cateva luni noua schimb ulei si toate filtrele polen aer ulei si benzina am curatat si clapeta de acceleratie am facut si resetare nu prea mai stiu ce sa fac relantiul imi face foguri oscileaza nu sta la 850 sau 900rpm cum mias dori eu scade creste scade creste tot asa in mers se comporta foarte bine fac drumuri multe cu ea trage bine consuma destul de ok nu ma plang in jur de 8 si unpik in oras 7 afara si pe autobanda sub 7,poate ma ajutati cum pot sa reusesc sa-mi rezolv problema. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stii ce este de vina...schimba-le, ce mai astepti. Alta rezolvare nu vad. Daca spui ca i-ai facut si acele chitibusuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reglat cat de cat relantiu dar cand pornesc relatiu e mic (500) iar pe urma creste pana la (1100) si peurama nu mai scade ramane pe loc cum pot sa reglez relatiu sa stea cum trebuie

Modificat de v@sy
Utilizeaza semnele de punctuatie pentru a forma o propozitie inteligibila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un mecanic si mi-a zis ca e senzoru de la clapeta de acelera si mi-a zis sa cumpar unu stie cineva cat ar costa ?sau poate stie cineva cum as putea sa reglez nu prea am incredere in mecanici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba frate...atunci daca nu ai incredere in mecanici...ma abtin!

Foloseste SEMNELE de punctuatie!!! Ca abea am reusit sa leg fraza aia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la 5 servisuri si nimeni nu a putut sa ai regleze relantiu,de aia am zis k nu am incredere in mecanici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu ma poate ajuta cu relantiu? sa va zic ce simtome are ... dimineata cand pornesc relatiu e 500 rotati apoi ura incet pana la 900 rotati dupa ce se incalzeste urca pana la 1200 rotati si numai coboara deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa de la senzorul de temperatura tot asa face?Daca da,e posibil sa se fi dus senzorul si de aceea iti sta turata.

Sau daca zici ca ai umblat la motoras,incearca sa il mai reglezi dupa cum a zis un coleg mai sus(sau poate s-a stricat motorasul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am puso pe test astazi si mi-a arata k motorasu de relanti e stricat cum as putea sa repar motorasu . Am desfacut motorasu l-am curatat dar nu stiu ce sa repar la el ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai ce sa rapari la el si nu e asa scump unul din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar la dezmenbrari nu sti ce cumperi si nou e destul de scump 450 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omule ala e pretu. la mine unde costa clapeta de acceleratie 800 de lei ce sa mai zic? dai un ban da nu-ti mai freci nervii dupa masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci repara-l pe cel actual. La dezmembrari il poti incerca. Ca nici ala nu ti-l da asa fara proba pt ca ii convine si lui sa isi faca clienti. Daca ai cu 4 pini merge cel de dacie. Care nou e undeva la 150 de lei. Nu inteleg de ce unii isi cumpara masini pe care nu pot sa si le intretina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica e "stricat"? Asta e din categoria "Nu merge masina, ce sa-i fac?! "

Ce erori/eroare ai, mai exact? Posteaza-le aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu un golf 3 ABU Gpl. De cand mi-am pus instalatia, ralantiul nu oscileaza mult,dar masina tremura din toate incheieturile,ca la tractor. Daca o pornesc pe benzina, urca pana la 2500, sta putin si apoi coboara normal. In mers nu am probleme nici cu benzina, nici cu gpl. Singurul inconvenient este faptul ca trepideaza prea rau,se aude un zdrancanit urat. Pe benzina, in afara de turatia la pornire, nu am nicio problema,dar, mai rar, porneste la a doua cheie. Care sunt primii pasi pe care i-as putea face? o sa ii fac si o diagnoza saptamana viitoare asa. Pana acum am schimbat bujiile, am incercat sa scot mufa de la senzorul de temperatura si ralanti ( cand scot, turatia creste la ambele).

Va sunt profund recunoscator daca m-ati ajuta cu niste sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la 5 servisuri si nimeni nu a putut sa ai regleze relantiu,de aia am zis k nu am incredere in mecanici

Nimeni nu va putea sa iti regleze relantiul indiferent de service-ul pe care il alegi.Relanti-ul il regleaza ECU (calculatorul motorului) prin intermediul motorasului de relanti (care trebuie sa fie functional) pe baza informatiilor primite de la diversi senzori (temperatura apa,aer,pozitie clapeta,contact relanti).

Vorba colegului de mai sus, ce anume e stricat la motoras ca sa te putem indruma sa il repari (asta presupunand un minim de spirit tehnic ca nu e tocmai floare la ureche), eventual posteaza erorile de la tester daca ti s-au dat.

Apropo mai sus eu ti-am descris o operatiune de verificare motoras relanti, ai facut ceva de acolo sau vorbim degeaba?

Ptr. colegul cillybee86 - iti trepideaza masina numai pe gaz sau pe ambele?Vezi sa nu fie vorba de aer fals pe undeva.

Buna ziua sunt noi aici si am si eu o problema daca puteti sa ma ajutati vas fi recunoscator,am un golf 3 motor 1.6 ABU DIN 95... De ceva vreme am vazut a motorul meu nu merge rotund si relantiul face figuri acul imi oscileaza intre 750 si 1000 asa ceva imi doresc sa stea fix si sa mearga rotund fara trepidatii,am fost la tester cu ea mia dat doua erori engine coolant temperature senzor g62 si throttle position senzor g127 mam documentat si mecanicul mia zis sa schimb senzor de temperatura si motorasu pas cu pas care stiam din trecut ca sunt defecte dar nu am avut timp sa le schimb fiindca am fost plecat din tara acum leam schimbat amndoua am verificat si vacumurile am schimbat tot ce era fisurat si deteroriat am bujii noi delcou nou distributie schimbata de cateva luni noua schimb ulei si toate filtrele polen aer ulei si benzina am curatat si clapeta de acceleratie am facut si resetare nu prea mai stiu ce sa fac relantiul imi face foguri oscileaza nu sta la 850 sau 900rpm cum mias dori eu scade creste scade creste tot asa in mers se comporta foarte bine fac drumuri multe cu ea trage bine consuma destul de ok nu ma plang in jur de 8 si unpik in oras 7 afara si pe autobanda sub 7,poate ma ajutati cum pot sa reusesc sa-mi rezolv problema. Multumesc mult.

Ce inseamna trepidat? Ce senzor de temperatura ai montat?Avansul l-ai reglat daca ai schimbat delco-ul?Bujii ai pus de care scrie cartea?

Cel mai sigur ar fi o diagnoza cu vizualizare parametri live pentru a vedea ce anume determina instabilitatea relantiului (poate fi avans, sonda lambda,neetanseitate sistem evacuare,aer fals,neadaptare clapeta-ecu corecta).

Si inca ceva, nu exista relanti FIX la golf 3, toate motoarele au o marja de +/-50 rpm, in cazul tau la ABU vorbim de 750-850 rpm!

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Iti trepideaza masina numai pe gaz sau pe ambele?Vezi sa nu fie vorba de aer fals pe undeva."

Imi trepideaza doar pe gaz, mai mai sa se opreasca.Daca o accelerez peste 3000,cand se decelereaza singura cateodata mi se opreste motorul. Pe benzina cum am spus,nu am probleme. In mers,nu am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va expun si eu problema mea, in speranta ca ma puteti indruma spre o solutie:

Motorul e 1.8 AAM si de multe ori ramane turat aiurea.

Chiar dupa ce se incalzeste motorul, din cand in cand ,motorul ramane turat de la 1000 ture cat e in mod normal la 1600-1900 ture. isi mai revine, apoi iar o ia pe campii singura.

E motorasul pas cu pas defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, la un Golf 3 1.6 benzina, dupa curatarea clapetei de acceleratie si readaptarea ei, aceeasi problema...oscilatii relanti si porneste doar daca tin acceleratia apasata, daca nu porneste si moare motorul imediat, iar inainte de a curata clapeta si a o readapta defectele erau insotite si de eroare : 01087 basic setting not performed 35-00 - -, care acuma nu mai apare, doar ca se manifesta la fel. Ce parere aveti ? sa ii schimb clapeta de acceleratie cu una noua? sa fie de acolo cauza sau as mai putea verifica ceva inainte (aprinderea e noua si filtrul benzina nou). Multumesc

Modificat de ghitaSTT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi au problema asta.. Ai incercat sa verifici senzorul de temperatura?? ( scoti mufa si daca creste turatia ar trebui schimbat , nou e in jur de 30 lei) daca nu merge incearca sa iei o clapeta buna de la cnv sa verifici sa nu dai banii degeaba ! bafta

Modificat de cipel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura galerie admisie? Mufa aia din spatele corpului adica...

Acum am scos-o si eu ca nu prea imi place cum merge la relanti si mi s-a oprit motorul ca si cum as fi scos-o pe cea de la HALL. E normal?

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!