Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Eroarea pe care ai postat-o (nu cea cu sonda) se refera la contactul din tija motorasului de relanti.Verifica sa nu cumva sa ai probleme cu cablul de acceleratie sa nu fie reglat cum trebuie.In acest sens incalzeste masina pana la 90 de grade, opreste motorul si ridica capota. Cu mana accelereaza de clapeta si urmareste cand o lasi libera sa apese pe varful motorasului care are un arc in capat.Practic cand nu este calcata acceleratia, aceasta se sprijina in acel contact din tija motorasului.Iti pun si poza ca sa iti dai seama exact despre ce vorbesc.Si neaparat sa fie motorul cald ca atunci motorasul are tija trasa maxim inapoi (la minim - coresp. turatiei 750-850 rpm ptr. codul tau de motor).

untitled.bmp

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Pai de acolo era problema, cablul e ok, clapeta actioneaza contactul cum trebuie, faza era ca nu transmitea semnalul intotdeauna (l-am verificat separat si cu aparatul), dupa 2-3 "apasari" se mai remedia, in sensul ca incepea sa faca contact. Era plin de praf/mizerie (nu mai are nici protectia de cauciuc :| ). Acum e ok dupa curatare, dar probabil in timp o sa trebuiasca sa iau altul.

Modificat de Parias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea este ca am un golf 3, 1.4 ABD, si am probleme la relanti! Cand pornesc dimineata imi porneste in 600 de ture dupa ce o accelerez o data se duce la 1500 si sta acolo 1 minut cat ar trebuii, dupa care sta la 850.Dupa ce se incalzeste imi sta la 1100-1200-1300. An pus testaru pe ea si nu a dat nici o eroare. Ala de mi-a pus testaru mi- zis ca sa-i curat clapeta de acceleratie si sa schimb furtunele si daca tot asa face sa schimb motorasul de relanti. Acum io am facut exact cum mi-a zis: adica am curata clapeta de acceleratie, am verificat furtunele( nu le-am scimbat ca n-au nimic), am schimbat motorasul de relati. Ce sa-i mai fac??? Aveti vreo idee? Daca ma puteti ajuta! MS FRUMOS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare. ca sa nu deschid un nou TOPIC am sa postez aicea cu problema pe care o am in legatura cu RELANTINUL.Azi am observat ca,cand pun contactul nu mi se mai regleaza relantinul (nu se auzeam motorasul acela) si num sta nici relantinul daca nu o acceleram de cateva ori si sa tin turat la 800 -1000 RPM 2 minute nu statea in relantin asa ca m-am apucat si am dat jos acel sistem prins pe corpul carburatorului (injectorului) si am curatat contactii din interior exact cum este descris in aria DIY (situl RUSESC).bun dupa ce am curatat contactii am montat totul la loc si ce sa vezi cand am pus contactul deja so auzit ca lucreaza motorasul am dat cheie si merge perfect la 800 RPM statea relantinul. PROBLEMA pe care o am acuma ca inainte daca bine tin eu minte daca scoteam senzorul de temperatura a apei se tura putin mai tare iar acuma e invers,cand e conectat acel senzor merge turat iar cand il deconectezi nu se mai tureaza oare nu am montat eu ceva bine inapoi la acel sistem de RELANTI ???? mentionez ca inainte nu am avut problema cu acel senzor de apa si nu cred ca so fii stricat mai ales ca nam umblat la el si cand e conectat se tureaza motorul de la 800 la 900 iar cand o deconectez sta linistit la 800...e normal asa ?????....am mai vrut sa va intreb daca scot acel senzor de temperatura de apa num mai indica la bord cate grade are apa mai are si alte dezavantaje adica consum mai mare sau altceva ????multumesc

Modificat de ferib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ala iti trimite la ECU informatii. Ala ii spune practic calculatorului cand motorul este rece si cand este cald. Deci are un rol important la reglarea relantiului. Am si eu o intrebare. Ai desfacut motorasul pas-cu-pas (cutiuta aia dreptunghiulara patrata care are o mufa cu 6 pini in ea)? Ca eu am vrut dar fiind capsulata, mi-a fost frica sa nu sara ceva din ea si sa nu mai stiu sa le pun la loc.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca e capsulata? are niste cleme fine pe margine din ce stiu eu (parca 4 pini are totusi ), le poti desface usor, dar cu atentie, ca sunt destul de rigide.. nu e mare electronica acolo, sigur il poti monta la loc :) , daca NU e capsula.

Modificat de Parias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. da am desfacut exact accea cutiuta neagra si am curatat contactii pe acelea doua din alama si acuma merge okay,oricum trebuie sa aveti grija cand desfaceti cutiuta ca acele cleme sunt foarte sensibile dar chiar daca le rupeti nu e nici o problema ele nu afecteaza functionarea lui ca la etansarea lui pe corpul injectorului se prinde in 3 suruburi si se fixeaza perfect.Se pare ca si turatia nusthiu poate zic eu prostii dar azi se pare ca totul merge perfect parca so reglat singur.....

post-58999-0-41000800-1340537629_thumb.j

post-58999-0-52788400-1340537844_thumb.j

post-58999-0-00976700-1340537849_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...ca nu e capsulat, asta e un semn bun :D

Cand va fi cazul il voi desface si eu. Treaba este ca nu se desfac doua dintre suruburile in care este el prins de corpul clapetei. Am sa insist cu niste degripant.

Multumesc ca mi-ati redat curajul.

@ Parias - la motoarele de 1.4 (cum este in cazul tau) , s-au pus motorase cu 4 pini pentru ca nu ai senzor de temperatura. La cele de la 1.6 in sus, motorasele pas-cu-pas au 6 pini pe mufa. Tu esti norocos ca se potrivesc cele de dacia nova care sunt mult mai ieftine. Daca te uiti pe la inceputul topicului ai sa vezi.

Si eu tot de aici stiu.

Ca fapt divers al pretului. Am intrebat eu asta iarna cand se balbaia. Cel de VW este in jurul a 500 de lei, iar cel de DACIA 150 :) Diferenta este una colosala.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce senzor de temperatura te referi?Si motoarele de 1.8 tot motoas cu 4 pini au

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate, nu mai inteleg nimic. Cineva spunea mai in urma cum ca ar avea exact cum am explicat mai sus.

Ma refer la senzor temperatura galerie admisie. Cel care se bulise la mine si imi vedea - nu stiu cate grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi cumva la senzorul din corpul injector, care masoara temperatura aerului aspirat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la acel senzor se refera,acel senzor este si la motoarele 1.4,si nu are nici o legatura cu motorasul, am vazut motor de 1,8 ABS care avea motoras cu 6 pini,eu am desfacut ambele tipuri de motorase si cel cu 6 pini are in plus un montaj electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor il au toate motorizarile.Eu stiu ca 1.8ABS are motoras cu doar cu 4 pini(asa este la mine), de 6 nu am auzit.Poate sa fie o adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea se veda modificari pe acolo,parea totul original,nu stiu ce sa zic totul e posibil,masina era di 97.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motoarele mai noi de 1.8 au motoras cu 6 pini, diferenta intre cele 2 motorase fiind ca cel cu 6 pini mai are un senzor (G127). Nu va recomand motorasele de Dacia , cele facute de Asam sunt proaste, am montat 4 bucati la clienti si toti m-au sunat cam la o luna de la montaj ca au probleme cu relantiul.Se rup lamelele din tija motorasului si astfel acesta nu mai este controlat de Ecu. :icon_confused:

Cautati in dezmembrari sau luati bosch adevarate (4-5 milioane) ca sa aveti liniste.

P.S. Nu am magazin de piese, nu sunt reprentant doar va impartasesc opinii din propria experienta.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce functie are acel senzor (G127)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G127 - sender for throttle valve positioner

Transmite catre ECU pozitia tijei contactului de relanti. Am avut motorase cu eroarea 00670 (G127 no signal), masian mergea ok, doar ca atunci cand acceleram, tija motorasului iesea la maxim dupa clapeta si din aceasta cauza cand luam piciorul de pe acceleratie scadea turatia mai lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G127 Sensor este cel din capul injectorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, acela este senzorul de aer aspirat de motor.G127 se afla in corpul motorasului de relanti cu 6 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu relantiu sta turat dimineata ce pot sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de turat sta? Cu motorul rece, o turatie de 1100-1200rpm este normala pana se incalzeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta cad pornesc la 2000 dar pe urma scade si ajunge la 900 cand acelerez iar se tureaza sta putin turata pe urma coboara ce pote fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva care este problema cu relantiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am curatat motorasu de la relanti acuma imi porneste foarte greu si cand porneste nu sta relantiu sau sta forte putin in 300 rotati ce poate avea ?

Modificat de v@sy
Foloseste semnele de punctuatie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!