Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Fachbach Costel
On 20.04.2013 at 8:09, lupo_bv a scris:

Cred că într-o primă fază ar trebui să cureţi clapeta  să nu aibă vreun obstacol şi să nu se mai închidă la cât trebuie  şi să verifici senzorii de temperatură aer şi lichid de răcire. Ai un multimetru?

sall lupo din cate vad te pricepi foarte bine la masini..am si eu o intrebare > dupa ce parcurg in jur de 20 de km...incepe sa piuie..in masina am un golf 3 1.6 benzina din 93...nu se aprinde nimic in bord..ca sa imi dau seama ce ar putea fi....in schimb dupa ce piuna..ceea ce piuna cam intruna...incepe sa ...mearga intrerupt...si sa dea sa imi moara motorul...si imi palpaie batria..in bord...ca si cand..ar fi inecata...masina...o opresc..si ii dau cheie si o ia...dar la fell..face..de la ce ar putea fi??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi senzorul de temperatura.Sa nu dea informatii dubioase ..si sa isi faca soclul automat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Sal.am un golf 3 1.6 ABU ,de 3 zile de cand  a dat frigul,porneste dar nu mai sta la relanti,doar sa  accelerez  ,am curatat motoras relanti, am scos mufa senzorului de temperatura si se tureaza vreo 5 secumde si moare ,apoi am facut o readaptare a clapetei clasica si surpriza  sta la relanti dar  trepideaza tare zici ca merge in 3 pistoane, turatia 850 -900,daca scot senzorul temperatura turatia este 1100 1200,Am facut o tura si cand dau frana de motor,,,,. moare,, .vad ca dupa 15 km baga caldura dar acul de temp.din bord nu se misca deloc.Daca dau cateva sprituri la acceleratie o dau peste cap ,trebuie sa fac din nou readaptarea clapetei.       Motorasul de relanti bazaie de il ia naiba.

Va rog o idee sa nu dau bani aiurea pe piese. bujii,senzor.....etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, anton dan said:

Sal.am un golf 3 1.6 ABU ,de 3 zile de cand  a dat frigul,porneste dar nu mai sta la relanti,doar sa  accelerez  ,am curatat motoras relanti, am scos mufa senzorului de temperatura si se tureaza vreo 5 secumde si moare ,apoi am facut o readaptare a clapetei clasica si surpriza  sta la relanti dar  trepideaza tare zici ca merge in 3 pistoane, turatia 850 -900,daca scot senzorul temperatura turatia este 1100 1200,Am facut o tura si cand dau frana de motor,,,,. moare,, .vad ca dupa 15 km baga caldura dar acul de temp.din bord nu se misca deloc.Daca dau cateva sprituri la acceleratie o dau peste cap ,trebuie sa fac din nou readaptarea clapetei.       Motorasul de relanti bazaie de il ia naiba.

Va rog o idee sa nu dau bani aiurea pe piese. bujii,senzor.....etc

Am rezolvat partial  schimbat senzor temp. acum indica si in bord temp.,bujii schimbate, si inlocuit furtunul din clapeta spre electrovalva  ,rezultatul e ca sta la relanti ,nu mai moare motorul dar oscileaza 600 rpm-1450 rpm. .O idee cevaˇ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, 

Am si eu o problema, am un Golf 3 1.9 TDI model motor (ALH) 

In acte scrie ca ar avea 90 CP dar este masina socrului meu luata ma rog de la niste baieti care cred ca au facut cv modificari pe turbo sau un resoft dupa parerea mea pentru ca in nici un caz nu are 90CP masina asta, in fine...problemele au inceput sa apara odata cu venirea iernii...gen pornirea grea, 2-3 minute dat la automat, dupa care scotea un fum alb des de nu te vedeai si statea sub-turata 500-600 ture cateva secunde in timpul asta scotea si fumul dupa care isi revenea....in fine am luat spray de pornire pt rece ca la cald nu facea probleme...dupa un timp, intr.o zi cand am dat sa o pornesc iar dupa ce mersesem cam 100 km cu ea deci motorul fiind cald nu trb sa am probleme...surpriza invartit la automat o gramada si tremuratul la relanti + fumul alb foarte des....am zis ca na...cn stie o fi fost de moment...dupa care am plec si in pe drum mi.sa taiat acceleratia si a inceput sa tremure motorul si sa scoata fum alb spre albastru asa cu miros intepator de nu se mai vedea nimic in spatele meu....am lasat.o la relanti pe partea dreapta...isi revenea mergea motorul normal la relanti...o turam nu avea probleme...cum isi revenea la relantiu iar tremurat si fumul alb des de parca se inneca motorul ....dupa care am oprit.o si am dat sa o pornesc iar si...nu a mai pornit deloc...acum am dus.o la mencanic dar as dori sa fiu in tema si la ce sa ma astept daca ma poate ajuta cineva...tin sa precizez ca nu a scazut nivelul la ulei sau cv de genul, fara urme de ulei sub ea...deci altcv nusht ....si la pompa de injectie am problema cu garniturile, pierderi de motorina (picatura si secunda)

Rog daca ma puteti ajuta, spune ce este de facut, la ce sa ma astept....

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, am rezolvat problema oarecum...am dus.o la service au cautat ei pe acolo au rezolvat problema cu scurgerea de motorina pe la pompa dar nu reuseau sa o porneasca....le.am zis ca e posibil sa fi sarit pompa de la punct...nici gand ca ei imi dea dreptate...am lasat.o acolo iar si ma sunat mecanicul ca e gata si am intrebat ce a avut...sarise pompa de la punct....m.am dus iar acolo dar surpriza nu era pusa bine si era motorul galagios,uruia asa ca sa zic....au zis ca nu vad bn semnu de la vilbrochen din cauza curelei de distributie si etc....bn am zis punem curea noua...azi au schimbat, e totul ok porneste la sfert de cheie dar daca o turez peste 3.000 cand isi revine la relanti are un tremurat de parca ar merge in 3 pistoane  si odata s.a si oprit motorul cand a revenit la relanti....ce sa fi intamplat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stoica_bogdan92

Mă scuzați sunt utilizator now si nu pot posta altundeva. Inițial am vrut să postez pe topicul golf3

Salut! Aș dori sa ma ajutați si pe mine dacă se poate.
Masina : VW Golf 3  benzină , 1995 , motor scimbat 1.4 (fara serie)  , motorul vechi 1.6 (AEE)
Povestea mea incepe cu faptu cam am spart baia de ulei și am gripat motorul. Acuma am experiență, stiu ce am gresit, omu cât trăieste invață. ( cam scumpă invățătură)
   Să trec la subiect , am schimbat motorul cu unu de 1.4L fara serie , singurele notații lizibile sunt cele de pe blocul motor 032G si o incriptie gen ștampilă. 


    A mers bine un timp ,dupa o vreme a inceput să se tot opresca.  De obicei se oprește dacă nu o țin turată peste 1000 RPM și dupa 5 min dupa ce s-a incălzit daca nu o ți mai tare din accelerație ( ținând cont ca este iarnă), poți auzi pocnituri in carburator  cand o accelerezi (in ultima vreme nu am mai auzit pocniturile,probabil pentru că era mai cald afară atunci cand le auzeam ...)  , daca o accelerzi ușor nu reacționeaza și parcă se îneacă(atunci si pocnea), și dacă esti in timpul mersului iți pune frână de motor dacă nu o accelerzi mai tare (atunci cand e cald motorul). Poți merge distanțe scurte sub 5 minute fară smucituri, dar trebuie să țin apăsat pe acclererație sa fie peste 1000 RPM ,pentru ca la relanti moare, si  e greu pentru că apăs ambreaju ,ajunge la relanti si moare, aș ține piciorul pe acclerație dar trebuie sa pun frână catedată , mai ales când dau cu spatele. Am schimbat relantiu să fie la o turație mai mare cam 1200RPM , dar a fost o sluție care ma ajutat 1 zi si numai in starea de rece ,sub cele 5 minute, la cald tot smâcuri si înecat, nu am rezolvat nimic.
   Am simbat sonda lambda, si alti senzori la service, a stat in sevice 2 zile ni nu au aflat nimic nici la tester. Am căutat pe net problema mea si am vazut că la diacnosticu astă numai ECU e de vină. OK ! Schimbă ECU... motorul e altu ,(ECU )calculatoru e de la ăla vechi.... mufele sunt diferite....


   Am cautat pe google  ,, ECU 032G 1.4 " si am gasit Calculator cu seria de motor BCA ,             terminatia 032G , si 1.4 . Mă gândesc că asta e seria BCA. am intrat pe http://www.clubvw.org.au/vwengines  să văd diferențele, diferă anu de frabicație și capacitatea motorului (BCA-u e din 2006) , restul la fel ca la ăla vechi 55kw putere  , 75 cai , motor folosit pe aproximativ aceleaș modele. Deci BCA.
 Unde găsesc cabluri care sa ptriveasca la ECU(BCA) Dacă il schimb?
Sigur ECU e problema?  
Se poate programa ECU vechi sa mearga pe motoru asta?
Vreau să ma consult cu voi care stiți , inainte să fac o decizie . MULȚUMESC ANTICIPAT!!!

Modificat de stoica_bogdan92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!

am si eu o problema cu golfuletul...de cand am cumparat masina am problema asta..adica relantiul nu este stabil...oscileaza foarte foarte putin dar se aude pe motor si atunci si tremura toata masina.Problema a aparut prima data cand am alimentat si de atunci persista.De atunci am schimbat carburator delcou sonda lambda filtre fise bobina pompa de benzina  mi-a schimbat-o un asa zis mecanic dar nici o schimbare si am uitat sa zic ca nici nu are puterea me care a avut-o 2 -3 zile dupa cumparare.

inca cv ciudat...dupa ce masina a stat cam o luna o luna jumate fara sa fie pornita sau miscata..surpriza masina a pornit perfect a mers perfect ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat pana cand m-am oprit la mol si am bagat benzina...de atunci iar au aparut problemele...s-ar putea oare sa fie murdara sita de la pompa de benzina si sa nu faca presiune destula su daca stie cineva vreo solutie sa ma ajute.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Mi-am pornit si eu golful..toate bune si frumoase,merge vreo 10 minute dupa se opreste,eram obisnuit cu asta ca imi mai facea figuri si nu statea la relanti,am dat sa il pornesc dinou si a luat-o abea dupa a 5-a incercare,cand a pornit mergea in 3 pistoane si scotea o groaza de fum albastru,daca nu ii dadeam acceleratie se oprea cand ii dadeam se tura singur pana la 3000 de ture..poate a mai patit cineva treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Va salut, am un Golf 3 1.4 ABD, produs in 05.05.1994 și nu ii pot da de cap erorii:

Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

Open or Short to plus

Am schimbat 2 corpuri de injecție, 3 motorașe de relantiu diferite, delcoul are luleaua și capacul schimbate, fisele sunt noi, bujiile la fel, am înlocuit toate furtunele de vacuum și garniturile din sistem, am reglat corect motorașul de relantiu când l-am pus, sonda lambda este noua, senzorul de temperatura este nou. Porneste la 600 rpm, vibrează tare și pe măsură ce se încălzește urca până la 1200 rpm unde se stabilizează odată ce se încălzește, mașina consuma mult mai mult decât ar trebui (7 afara, 12 oraș, 8.5 combinat). De asemenea distribuția a fost schimbata și ea. De când am mașina mă lupt cu problema asta, efectiv nu știu ce să îi mai fac, mă poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!