Jump to content

curge apa si ulei intre bloc si chiulasa


NENEA
 Share

Postare recomandată

acum vreo 2 saptamini zemuia un pic de ulei pe la garnitura de ciuloasa , chiar pe unde trece turul din bloc in chiulasa

dar de 4-5 zile a inceput sa iese si apa , dar nu am nici apa in ulei si nici ulei in apa , iar apa iese prin mai multe locuri

de-a lungul garniturii in partea din fata .

a mai avut cineva problema asta ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un golf 2 cu aceasi problema si a fost de vina doar garnitura de la chiulasa. Am dus si chiulasa la verificat (planeitate )dar era ok. Poate scapi si tu cu atat :)

am pus o garnitura mai groasa (cea cu 3 gaurele...)

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil este dusa garnitura. Nu in toate cazurile cand se arde garnitura apare si comunicare intre apa si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat garnitura, am planat chiulasa si inca tot imi pierde ulei pacolo si nici mie nu mi le amesteca. Am intalnit la mai multe motoare de VW problema asta, din cate am observat, in cazul scurgerii de antigel, e vorba de o corodare la gaura de comunicare a lichidului de racire din bloc in chiulasa. Insa nu inteleg de ce se manifesta si la ulei la fel.....

Modificat de MK16V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut motorul si intradevar la partea de ulei s-a intarit orificiul de cauciuc din garnitura si a devenit casant

iar la apa s-au facut pori prin garnitura dar inelele de etanseitate la cilindrii nu erau arse.

garnitura este victor reinz cota nr.2 si are maxim 15000 de km si prea tare s-a intarit , o fi normal?

daca pun alta si patesc la fel ; v-a multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...de fiert motorul...l-ai cam fiert...nu?se intampla chestia asta.....numai daca motorul merge foarte cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut motorul si intradevar la partea de ulei s-a intarit orificiul de cauciuc din garnitura si a devenit casant

iar la apa s-au facut pori prin garnitura dar inelele de etanseitate la cilindrii nu erau arse.

garnitura este victor reinz cota nr.2 si are maxim 15000 de km si prea tare s-a intarit , o fi normal?

daca pun alta si patesc la fel ; v-a multumesc de sfaturi.

Eu am pus garnitura noua metalica si tot curge...verifica sa nu fie corodata gaura, daca e largita putin o sa se infiltreze apa pe dupa inelul de etansare si degeaba pui garnitura noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus un pic de silicon la garnitura pe unde trece uleiul si am marit gaurile pe unde trece apa si am pus si acolo un pic de

silicon si inca o chestie curioasa : garnitura care am cumparato este exact identica cu prima doar ca avea si un certificat de

calitate , oare prima era contrafacuta ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit-o si eu la un motor diesel de 1.6, am schimbat garnitura de chiulasa, am facut plan la chiulasa si.....a trebuit sa mai desfac odata ca tot "mustea"....la sfatul unui mecanic bun, care a zis....sa "ii dau o fatza si la bloc".....fin de tot, si....a avut dreptate, masina din cate stiu, merge si acum fara "scurgeri" Problema asta am inteles ca apare de la.....multe... "fierberi"

Cei cu piciorul drept "mai greu" platesc mai scump........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apar scurgeri in special la Diesel din cauza fisurilor din chiulasa sau mai comun din cauza faptului ca nu se respecta toti pasii de strangere si nu se pun suruburi noi!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sunt diferente mari intre o garnitura de chiulasa normala si una metalica. E mult mai rezistenta cea metalica? Stie cineva si un pret pt cea metalica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cea metalica ii mai scumpa cu cateva sute de mii de lei, ii bine sa schimbi si suruburile .

Modificat de andreiTd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am patit-o si eu la un motor diesel de 1.6, am schimbat garnitura de chiulasa, am facut plan la chiulasa si.....a trebuit sa mai desfac odata ca tot "mustea"....la sfatul unui mecanic bun, care a zis....sa "ii dau o fatza si la bloc".....fin de tot, si....a avut dreptate, masina din cate stiu, merge si acum fara "scurgeri" Problema asta am inteles ca apare de la.....multe... "fierberi"

Cei cu piciorul drept "mai greu" platesc mai scump........

si asa i-ai marit si compresia... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

XANu Posted Dec 13 2008, 08:42 PM

musai tb si suruburi noi? inseamna ca de asta imi tot picura ulei pe la garnitura, si degeaba strang suruburile...

unde se pot gasi suruburile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburi gasesti la mag. de piese auto.

Si la mine pierde apa, cu toate ca i-am planat chiulasa. Banuiesc ca trebuia facut si blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!