Jump to content

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat


adi_bm
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Astazi am rezolvat problema cu noxele care intrau habitaclu din cauza racordului flexibil de la evacuare.

 

Simptomele erau cele deja descrise pe acest topic, si altele. Atunci cand masina stationa iar aerul era pornit in masina, un miros neplacut, de gaze de evacuare intrau in masina, in timp ce mergeam nu simteam nimic.

 

Din cate stiu pentru fiecare model difera dimensiunile racordului. Pentru masina din semnatura dimensiunile au fost 220mm lungime x 52mm diametru insa cea mai apropiata dimensiune pe care vine racordul este 223mm x 53mm, ii ok si asta.

 

Operatiunea am facut-o intr-un service din Timisoara situat langa intersectia linilor de tramvai 8 si 4, mai exact ServiceTim (informatie de interes pentru ce din Timisoara)

 

Poate apuc sa fac niste poze cu rezultatul final.

Modificat de bamwels
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Cat te-a costat toata reparatia(sudura+racord)?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cred ca depinde unde mergi sa ti-l sudeze ,eu am dat 50 lei manopera....cauta in zona si vezi oferta cea mai convenabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa-i. Eu am mai avut ceva de sudat la evacuare si cred ca asta a fost motivul pentru pretul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie va rog ce dimensiuni sau ce cod OEM are racordul flexibil de pe evacuare pentru Golf 5 1.6 FSI cod BAG ?

post-65553-0-20987700-1445851372.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu racordul flexibil. am fost la magazin si am luat 3, de dimensiuni apropiate. am dus doua inapoi. daca ai scut metalic, grija mare, atinge in scut, de aceea trebuie batut un pic scutul unde se atinge, altfel vibreaza caroseria de zici ca mergi cu tractorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi puteti spune ce dimensiune are racordul de la un Golf 4 1.9 TDI ALH? 

cineva mai sus spunea ca este 50x230mm, dar cei 230 mm este lungimea totala sau a partii din mijloc(tesatura flexibila) ?

si mie imi intra fum pe la aeroterma si suiera turbina la relanti, in rest trage foarte bine

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur ii sa mergi la service si acolo sa il masoare. Am auzit/citit cazuri in care acelasi tip de masina, motor, aveau dimensiuni diferite pentru flexibil.

Din cate am vazut eu cand a masurat, se masoara intre linile rosii, pentru lungime. Oricum o sa fie taiait cel vechi si sudat cel nou la loc.

post-114086-0-11592400-1447143736_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Pt cei din Iasi, pt G4 1.6 AZD, unde ati schimbat acest racord? Aveti vreo recomandare? Adica chiar daca poate e mai scump, dar vreau sa fie ok treaba.

La mine la relanti scoate un sunet gros, aduce usor cu un diesel; si in accelerare pe la 2300 rpm. Pare a fi o toba sparta sau fisurata usor, dar nu e. Masina o am de o luna si ieri am vazut ca sarma de pe acel racord este cam rupta, la fel si acel mic scut de plastic...deci probabil a suferit un soc (sau mai multe) :(

Modificat de Andrei26IS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am schimbat si eu racordul flexibil si catalizatorul saptamana trecuta. In loc de catalizator am avut pusa o teava goala ... asa am cumparat masina.

Eu am fost la un control de rutina pentru ca imi baga fum in masina cand stateam pe loc si deschideam o usa, cu motorul pornit. Mecanicul a zis ca nu era nimic spart pe traseul de evacuare, dar pica ulei pe racord si de acolo fumul. Racordul era gresit pozitionat si atingea de ceva, d-aia aveam o vibratie usoara la anumite turatii. Oricum, nu a putut fi taiat si sudat tot acela, asa ca l-am schimbat. 

Nu am simtit nimic schimbat in mersul motorului pana acum. Zicea cineva ca daca am scos catalizatorul are motorul putere mai mare si acum n-o sa mai traga asa bine. Eu nu am simtit nicio diferenta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!

Am si eu o intreabare...nu imi dau seama din pozele de pe net...

Se potriveste sectiunea de esapament cu racordul flexibil si catalizatorul de pe BCB pe AZD?Am vazut ca forma catalizatorului e diferita si locatia sondei,la mine(AZD) catalizatorul este dintr-o bucata cu racordul flexibil.

 

Multumesc!

IMG_20151014_150657.jpg

Modificat de voodoo_is
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un motor tdi racordul rupt pote defecta in timp turbosuflanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se poate inlocui definitiv racordul flexibil cu un colier ca cel din poza + sudata o bucatica de teva(cam 10 cmm,se masoara) si gata problemele cu el.Sa aveti toate gumele ce tin esapamentul bune.La axp nu am avut flexibil ci teava si pt a schimba catalizator am taiat si pus colier direct.Are 2 ani si ok.Sau cel mai bine inox cap/coada si pa. 

370e49f9a41320f95cde6f89f1a878eb-2093975-235_235_11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa, o sa iti bataie masina de zici ca-i vibrator daca ai vreun TDI. Eu sunt de parere ca daca tot dai jos treaba, poti sa sudezi racordul ca de fabrica si asta este. Evident, trebuie sa-ti cumperi un racord bunicel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
ionut.fratila99

Salut!

Nu stiu daca e de la racordul flexibil sau nu, dar la relanti masina merge rotund, chiar si cand o accelerez din relanti, dar in sarcina dupa 2000 de rotatii se aude un huruit ca de diesel si cateodata la semafor am gaze in masina. Credeti ca poate fi racordul? Precizez motor AVU 1,6 SR 102CP

Update: este posibil ca racordul flexibil la motorul meu sa fie ca in poza de mai jos?

Daca da acesta se poate schimba?

 

racord-flexibil-evacuare-golf-4-fabricatie--L85Hc4.jpg

Modificat de ionut.fratila99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, ionut.fratila99 said:

Salut!

Nu stiu daca e de la racordul flexibil sau nu, dar la relanti masina merge rotund, chiar si cand o accelerez din relanti, dar in sarcina dupa 2000 de rotatii se aude un huruit ca de diesel si cateodata la semafor am gaze in masina. Credeti ca poate fi racordul? Precizez motor AVU 1,6 SR 102CP

Update: este posibil ca racordul flexibil la motorul meu sa fie ca in poza de mai jos?

Daca da acesta se poate schimba?

 

racord-flexibil-evacuare-golf-4-fabricatie--L85Hc4.jpg

daca iti baga gaze in masina la semafor e 100% de la racord. am atasat o poza cu un exemplu al racordului flexibil. el vine intre galeria de evacuare si toba de mijloc. doar cine se ocupa cu sudura poate face aceasta operatie

2ce4s3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!