Jump to content

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat


adi_bm
 Share

Postare recomandată

te referi la sonda 1, sonda 2 verifica doar functionarea catalizatorului. E posibil sa fie trepidatii din cauza racordului din cauza ca rolul racordului e sa preia vibratiile motorului ca sa nu le dea mai departe la tot esapamentul. Daca e facut varza si e slabit, nu preia mare lucru ci se balangane si el odata cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

si la mine nu exista acel racord flexibil si cred ca asa este la 1.4 16v axp.este o teava care nu este sudata este dintro bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, deci trebuie sa inlocuiesc racordul si daca tot mai persista acel mers neregulat al motorului trebuie verificata aprinderea...sau probabil o diagnoza multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o nedumerire... citind topicul am vazut ca o gramada ati gasit piesa la 50-100-150 de lei. Unii ziceti ca vi-ati pus Bosal, altii universala..

Eu mi-am cautat la AZD, Bosal pe original, pe autokarma si e 400+ lei.

Dau bani in plus aiurea? Sau chiar iau pe original si n-o sa am treaba cu el?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat de Bosal de 450 lei de la volksparts, dar e vb de toata teava care iese din motor pana in catalizator, teava care include si racordul flexibil.

Am optat pentru varianta asta pentru ca inainte avusesem un racord flexibil pe care scria bosal, era din autovit si a costat vreo 20 de lei. M-a tinut fix 6 luni dupa care a inceput sa suiere, plasa s-a ars complet.

Nu-ti imagina totusi ca e mai simplu de montat, tot implica taiere si sudare la intrarea in catalizator, desi el in kit vine cu o flansa si 3 suruburi, insa ce ai pe masina e dintr-o singura bucata din fata pana in spate.

Acum are cam un an si nu da absolut nici un fel de semne de uzura, deci calitate net superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'dar e vb de toata teava care iese din motor pana in catalizator, teava care include si racordul flexibil.' - aici mi-ai clarificat tot; mersi frumos;

nu e problema montatul pentru ca am de gand sa cumpar toata evacuarea OEM, are deja 10 ani, sufla, macar sa stim o treaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie si mai clar, pun si o poza cu ce am cumparat eu la 450ron. :) Vorbeam despre flansa din dreapta care mi-a fost inutila si am fost nevoit sa sudez teava de intrare in catalizator direct in palnia pe care venea flansa.

Codul la bosal e 753-109 iar OEM este 1J0 254 301S

http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=VOLKSWAGEN&model=Golf+IV

OEM sau nu, trebuie sa iei pe bucati ca altfel nu poti sa le bagi pe dupa toate cele. Daca afli niste preturi pune-le pe forum ca sunt curios cam cat m-ar fi dus daca luam OEM.

post-5497-0-74165700-1336717938_thumb.jp

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe producator cam astea ar fi preturile..

Toba finala Bosal 254.28

Toba intermediara Bosal 201.02

Racord evacuare Bosal 415.27

Garnitura racord Walker 13.74

suport esapament walker 40.51

tampon esapament walker 56.74

Colier esapament Febi 32.33

Conector teava esap Walker 34.62

Deci in total, undeva pe la 1000-1100 lei (unele piese vin luate cate 2, etc.)

Revin cu date preturi OEM cand aflu si eu.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Mai bine iti faci traseul din nou cu teava din inox si pastrezi intermediara si finala sau iti pui alta finala. Eventual poti alege o teava cu diametrul interior putin mai mare decat cea stock pentru un zambet pe zi in plus! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut rog pe cineva care stie sa mi dea si mie dimensiunile pt racordul flexibil la un BCB multumesc

eu am luat deja unul 200 CU 50 dar daca nu e bun il schimb nu i problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca nu e neaparat nevoie, iti pot spune eu dimensiunile in weekend ca am racordul original acasa la garaj. Ii pui pe oameni sa-l comande dupa cel dau jos si-l masoara, sau il pot masura foarte bine pe masina. Masoara diametrul gurilor si lungimea racordului si grosimea acestui pe partea cu tot cu sarma. Daca n-ai incredere in ei, baga-te sub masina cu un subler si-o ruleta si faci rost de ele foarte repede. Nu-ti face griji daca crezi ca ai ratat cativa milimetri la lungime ca nu sunt dimensiuni apropiate de ordinul milimetrilor. Cel mai important e sa iei bine masurile de la partea cu sarma si de la gurile acestuia. Si ai grija sa ti-l sudeze drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in programele de specialitate o schema la evacuare cu racordul flexibil separat fata de catalizator. Acolo unde am incercuit cu rosu la mine vine legat de catalizator nu separat cum apare in poza.Asa trebuie sa fie?

Revin cu intrebarea asta. La mine este sudat de cat. nu cu legatura intre ele. La voi asa este, sau vechiul proprietar l-a sudat pe direct?

post-22767-0-28666700-1337081356_thumb.j

Modificat de sdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine, dintr-o bucata fara acea flansa de prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis si eu mai sus ca din fabrica traseul este dintr-o bucata din fata si pana in spate. Daca schimbi ceva, fie ca e vorba de racod flexibil, catalizator sau tobe, trebuie sa tai si sa prinzi cu coliere sau ssa sudezi. In cazul tau beneficiezi de flansa aia doar daca ai fi schimbat catalizatorul, altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimb si eu racordul flexibil si as vrea sa stiu daca merita sa il iau din Germania. (daca in Ro e mai ieftin). Pretul lui de pe ebay+transport e 50 euro. http://www.ebay.de/itm/FLEXROHR-VW-GOLF-4-BORA-SEAT-LEON-1-6-16V-/110520346429?pt=DE_Autoteile&hash=item19bb86a73d#ht_5556wt_905

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu citeste macar 5-10 posturi inainte sa posteze? Am scris mai sus ca exact piesa din link-ul tau aici costa 450ron, iar un coleg a pus chiar o lista de preturi cu toate piese din fata pana in spate unde racordul tau costa 415ron.

Preturile astea sunt pe Bosal. Ce ai pus tu e alta marca care nu se gaseste aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate posturile si am vazut pretul, eu m-am referit daca exista si ceva mai ieftin pe alt producator.

Chiar nimeni nu citeste macar 5-10 posturi inainte sa posteze? Am scris mai sus ca exact piesa din link-ul tau aici costa 450ron, iar un coleg a pus chiar o lista de preturi cu toate piese din fata pana in spate unde racordul tau costa 415ron.

Preturile astea sunt pe Bosal. Ce ai pus tu e alta marca care nu se gaseste aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate posturile si am vazut pretul, eu m-am referit daca exista si ceva mai ieftin pe alt producator.

DA , exista . poti opta si pt WALKER . e putin mai ieftin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Se gasesc racorduri la 40-50 de lei, problema e manopera.

Eu il am pe-al meu schimbat de 40.000 de km deja si n-am treaba cu el. Taiat si sudat altul in locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primu rand am si eu o problema am un golf 4 1.6 sr AKL si de la o vreme tot simt gaze inauntru la semafor.. banuiesc mai mult ca sigur racordul dus... un cod pentru el? deoarece am o nelamurire mare... m-am dus la serviceul Ges service de e mentionat de un coleg de aici in paginile interioare si acolo cand am ajuns vine unu domle..deschide capota se uita el.. si cica e imposibil de schimbat ca sunt 2 racorduri cai evacuare pe 2 iesiri si alte tampeni si mia zis ca doar sh sa cauta... mie mi se pare ca a zis numa prosti .

Putin ajutor se poatE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Ma indoiesc ca ai 2 racorduri. Mergi la un service care mai face si asa ceva si ti-l da jos si-ti pun unul de la ei. Mergi la service-ul de la Piata Gemenii si cauta-l pe Alex acolo si o sa vezi ca e un baiat care se pricepe la ceea ce face. Ti-l da jos, il masoara si apoi iti cauta altul la fel pe care-l sudeaza in locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai la cele 4motion si la motorul 2.0 benzina exista 2 randuri de tevi la evacuare pana in catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O adresa mai exacta legat de piata gemeni? Ce sa zic niste idioti la serviceul ala.... Are cineva si un cod sau dimensiune pentru rcord si totodata un pret plz ? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!