Jump to content

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat


adi_bm
 Share

Postare recomandată

Cam asa iti arata racordul sectionat.La tine e posibil sa se fi deteriorat doar invelisul exterior.Daca nu iti scoate zgomote suspecte in zona si daca nu iti scoate fum prin zona...stai linistit.Oricum e pe duca si o sa trebuiasca schimbat pana la urma,dar poti merge cu el asa pana se duce ..

post-64586-0-31620700-1330178626_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rica42 : piesa in sine ( nu doar plasa ) este destul de importants. Are rolul de a prelua vibratiile la pornirea motorului si nu numai. In caz ca se va desprinde / rupe datorita ruginii ( lucru perfect normal ) , se va intampla ori la saxofon , ori la prelungirea catre toba centrala , si sa fi sigur ca iti vei da seama ... Eu acceleram pe gol la semafor sa ma salut cu astia cu motoarele ;) toata schimbarea , e undeva la 300 lei ... Daca vrei sa

iti zic unde , da-mi un pm , si iti zic unde e ;)

Ideal ar fi ( pt nervii + catalizatorul tau ) sa o schimbi pana se rupe singura , ca atunci nu o sa mai ajunga noxe la senzorul de la catalizator si se va aprinde " check engine " , si va trebui sa iti stergi erorile cu un vag ...

Bafta

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?orpwf4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul flexibil 220/50 Bosal pentru AZD este 60 RON, cu manopera max 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

racord flexibil pentru AGR cat costa? si unde pot sa gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am schimbat toba intermediara, mare castig la zgomotul in interior nu am avut. Mai ramane toba finala de schimbat dar la exterior arata foarte bine, ma gandesc ca o avea site rupte in ea, dar zgomotul vine dinspre motor si il aud cand plec dupa loc pana in 2000 de ture, e foarte suparator (vechiul cielo era mai silentios la porniri si plecari). Mai exact plec dupa loc are un zgomot de motor ca de masina neantifonata, apoi in jurull turatiei de 2000 se aude mai gros dupa care dispare.

Racordul flexibil pare in regula nu atinge de alte parti ale masinii. Nu stiu ce sa i mai verific, exact la 2000 de ture intra in rezonanta pana la 2100 apoi dispare. Mai auzeam pareri in legatura cu filtrul de aer, posibil sa intre in rezonanta. Am atasat poza cu racordul flexibil si cu filtrul de aer(incaperea aia libera cu gaura in ea de langa filtru galben asa trebuie sa fie goala?).

post-22767-0-72510600-1332850064_thumb.j

post-22767-0-21137400-1332850323_thumb.j

post-22767-0-88552900-1332850507_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa trebuie sa fie incaperea aia libera,am avut BCB,este camera de absortie iar in gaura intra clapeta de admisie.toba daca e ok la exterior nu cred sa aiba ceva.altceva intra in rezonanta.catalizatorul e ok?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Deian , ai zis ca te intereseaza de unde se cumpara si unde se poate suda flexibilul, in Timisoara.

Eu am cumparat pentru VW BORA aceste flexibil din piata traian, la intesectie , cum vii dinsprea Calea Lugojului, pe partea stanga ai biserica, dupa intersectie imediat pe dreapta, este jos la demisol un magazin de piese, foarte ok la pret. Am cumparat flexibilul cu 80 de Roni daca nu gresesc, si de sudat l-am sudat pe calea Buziasului, cum vii dinspre sensul giratoriu de la AEM, pe partea co Procter & Gamble, adica pe partea dreapta a drumului, chiar inainte sa inceapa cimitirul e un service micut, trebuie sa intri intr-o curte, dar este indicator pe strada, nu ai cum sa ratezi. Pret - mi-a spus ca ma costa 70 de Roni, iar in final m-a taxat 100 de lei, a spus ca mai era gaurit intr-un loc si a trebuit sa-mi mai faca o sudura (in argon parca a fost sudura daca imi amintesc corect.) Simptomele erau o usoara senzatie de pierdere a puterii, iar cand masina era turata, se auzea incet un suierat, si parca venea si un pic de gaz in masina. Dupa sudura, a fost ok tot. Daca mai ai nevoie de ceva detalii suplimentare, da-mi add. Id-ul meu este zapp922@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poza si cu toba mea care vreau s-o dau jos...banuiesc ca are site rupte in ea(pot testa in vreun fel asta, sa bag o sarma pe gaurile alea?), doar ea mi a mai ramas de schimbat.

post-22767-0-30502800-1332959477_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o dilemal.cand plec de pe loc cateodata parca dardaie ceva in spate.(parca se atinge finala de ceva) in rest un huruit la 100 la ora cum trec de 100 la ora nimic.tot in spate se aude.intradevar e ruginita finala si putin mancata dar in rest nu face zgomote doar in momentele astea 2. bn trebuie schimbata(am inteles ca trebuie taiata si sudata)abia am luat masina si prioritati au alte piese.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba verifica tampoanele evacurarii ca alea cu timpul se duc si se lasa teava pe fier si de-aia rezoneaza. Eventual verifica si scutul ala care e intre evacuare si podeaua exterioara. Ar trebui sa ai pe toata suprafata podelei. Sunt prinse in saibe d-alea taiate si alea cu timpul ruginesc si se face loc exact cat sa coboare scutul ala putin si sa atinga de podea la denivelari, vibratii, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja nu mai suport zgomotul masinii pana in 2000 de ture si la pornire. M-am bagat sub ea si am facut cateva poze. Concluzii:

1.racordul ala numai flexibil nu e, nu e elastic deloc, imping in el nici nu se clinteste(parca e o teava impietrita acolo), am incercat si la un seat leon acelasi motor cu racord de fabrica, foarte elastic.

2. fostul proprietar l-a schimbat, dar vad acolo cate 2 sudaturi la fiecare capat, ciudat

3. in partea stanga e foarte apropiat de caroserie(cred baia de ulei), posibil sa atinga acolo in mers, desii daca il misc cu mana nici nu se clinteste.

As putea gasi la dezmembrari un racord original, in stare buna sa-l pun acolo? Din cate am vazut dupa el este legat catalizatorul , deci cred ca o sa-l gasesc cu tot cu catalizator adica scump.

post-22767-0-09828600-1333784873_thumb.j

post-22767-0-65188100-1333784885_thumb.j

post-22767-0-50736100-1333784905_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa ridici masina pe elevator si vezi sa nu fie prins acest racord cu ceva coliere de caroserie.am avut si eu aceeasi problema si cand am ridicat masina sus pe elevator , am vazut ca toba era prinsa cu un colier mare de caroserie de catre un "meserias" si din aceasta cauza toate vibratiile erau transmise caroseriei si erau simtite in habitaclu..

daca a sudat toba de caroserie , e aceeasi traba , vibratiile fiind transmise si auzite din interior ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in programele de specialitate o schema la evacuare cu racordul flexibil separat fata de catalizator. Acolo unde am incercuit cu rosu la mine vine legat de catalizator nu separat cum apare in poza.Asa trebuie sa fie?

post-22767-0-46546600-1334055818_thumb.j

Modificat de sdd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de model..

de exemplu la 1.4 AXP nici nu exista acest racord flexibil cum ai pus tu in pozele de mai sus..

e o tzeava simpla acolo langa baie, eu cred ca a fost ceva improvizat acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de model..

de exemplu la 1.4 AXP nici nu exista acest racord flexibil cum ai pus tu in pozele de mai sus..

e o tzeava simpla acolo langa baie, eu cred ca a fost ceva improvizat acolo

La 1.6 16v este acel racord acolo dar este mult mai elastic. Si eu sunt de parere ca ori nu s-a sudat corect, ori nu este racordul care trebuie, pentru ca si la pornire masina poneste foarte zgomotos, nu cred ca atenueaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul ala cand se inlocuieste, trebuie ca la sfarsitul lucrarii sa fie paralel cu pamantul, altfel se va rupe negresit intr-un timp foarte scurt pentru ca e prea intins deja ori sus ori jos si nu va mai avea cursa necesara cand accelerati/decelerati.

Ca sa va faceti o idee racordul ala are pe interior o tabla la fel ca burlanul ala de hota pentru a se putea intinde si contracta la nevoie, iar pe deasupra e cusut cu sarma care iar ii permite o oarecare elasticitate datorita modului cum sunt asezate firele de sarma.

De asemenea cand cedeaza asta, e bine sa verificati si suportul motor anti-rasturnare si tampoanele evacuarii ca poate vreunul din astea sau chiar toate au cauzat decesul piesei.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o mare intrebare . la mk4 , 1.6 16v din 2002 , motor AZD trebuie sa am NEAPARAT racord flexibil ?

am ridicat masina pe elevator si am vazut ca lipseste racordul flexibil.stiu ca la motoarele de 1.4 nu este acest racord si din acesta pricina sunt nedumerit.

cineva mi-a spus ca din cauza ca nu am acest racord flexibil imi huruie putin cand virez stanga (nu totdeauna).

ce ma sfatuiti ? ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti atinge teava aia pe care-o ai sudata in locul lui, e posibil sa fie asta sursa zgomotului. Daca atinge de baia de ulei, se vor cunoaste urme pe amandoua.

E obligatoriu sa ai acest racord pentru ca el preia multe socuri. Cand motorul se misca fata-spate, racordul preia aceasta miscare pentru a nu-ti forta suportii de la evacuare. La tine e posibil sa fie astia sursa zgomotului daca sunt obositi si ti-a coborat teava pe tablele alea. La primul suport, ala de dupa puntea fata, merge facuta o tiganie sa pui niste piulite sau saibe ca distantiere si sa ridici teava mai sus. La ala care vine sub schimbator sau sub bancheta spate mi se pare ca nu merge improvizat nimic.

Sfatul meu sa-ti sudezi acel racord la loc si sa cauti pe net dimensiunile celui original. Daca pui altfel, e posibil sa nu tina prea mult si sa fii dezamagit. Mie prima oara cand l-am schimbat mi-a pus unul mai gros si mai scurt care s-a spart in 5000 de km. Daca nu gasesti dimensiunile scrie aici si ti-l masor pe-al meu, ca-l mai am p-ala original al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , m-am lamurit . TREBUIE sa pun racord flexibil. rog pe cineva cu ETKA sa-mi dea un cod pt acel racord flexibil si o dimensiune .

am gasit la UNIX acel racord flexibil BOSAL - 43 ron si WALKER - 33 ron . care mi-l recomandati ?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul n-are cod, sunt universale saraciile. Pentru 10 lei, merita ala mai bun. Eu am platit la service pentru al meu vreo 120 de lei, dar banuiesc ca m-au umflat aia ca lumea la pret, deci n-are asa mare relevanta.

Vezi sa ti-l sudeze pe mijloc si sa fie paralel cu podeaua, adica sa nu fie aplecat de fata sau in special de spate ca asa se intampla de obicei, pentru ca te va tine putin.

Manopera ieftina iti doresc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ce stiti de inelul de etansare din poza din postarea de mai sus(nr 65)(schita cu traseul de evacuare) cu codul 410318. Daca este uzat ar puta sa zdrangane sub presiunea cu care ies gazele de evacuare? Am un zdranganit si nu ii dau de cap si vine din zona acea de pe al catalizator(acesta fost verificat prin miscare/lovituri si nu pare sa aiba ceramica sparta). ms

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ! am si eu o intrebare: e posibil ca din cauza acestui racord flexibil deteriorat (fisurat) sa se schimbe mersul motorului (1.6 16v) ? motorul are mici trepidatii usor sesizabile multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Da, se schimba si mersul motorului deoarece pacaleste sonda lambda 2 ca trage aer fals pe evacuare. In acelasi timp, daca asta e cauza care a determinat schimbarea in mersul motorului, se aprinde check engine in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a aprins la un moment dat dar s-a stins singur...nu a stat aprins prea mult, dupa trei patru porniri s-a stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Ideea e ca trage aer pe esapament si sonda lambda 2 se ocupa cu citirea valorilor noxelor pentru reglarea amestecului de carburant. Iar daca valorile nu sunt corecte din varii motive, poate interveni si o schimbare in mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!