Jump to content

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat


adi_bm
 Share

Postare recomandată

Bosal e bun, daca e original. Probabil ai luat vreun "fake".

Eu am luat Bosal si cand au auzit cei de la service mi-au spus ca nu e bun. Apoi, cand l-au vazut, au zis ca e complet altfel (mult mai bun calitativ) fata de ce stiau ei.

Nu stiu cum arata un "fake", nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! Mi-a verificat si mie mecanicul acel racord si mi-a zis ca trebuie schimbat si ca din cauza lui aud cum si loveste undeva sub masina (mentionez ca atunci cand ii drum mai rau se aud ceva batai sub masina) si ca ar trebui schimbat. Se poate ca daca acel racord ii deteriorat sa poata sa bata pe dedesubt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se demonteaza/remonteaza greu traseul de evacuare la diesel?...in ideea schimbarii acelui racord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .A mai schimbat careva acel racord la un motor 1.4? ma intereseaza cum se manifesta inainte de schimb de vreo 2 saptamani aud in zgomot pe sub masina la turatii f mici adica 1300 1500 cand plec de pe loc si in tra2ua zanganitu ala ma terorizeaza :) o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou. Stiu ca la tipul meu de motor (AZD) ii o problema cu schimbarea acestuia, si anume cica ar trebui sa fie sudat sub masina. Si eu as fi de acord cu sudarea sub masina ca mi frica un pic sa desfac si sa o sudeze un pic stramb si sa am probleme apoi. Stiti careva prin Timisoara unde se poate face operatia asta?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un sudor bun (recomandat de cineva), dar care zice ca ar trebui dat jos si sudat apoi. Tinaind cont ca mie mi un pic frica sa dau jos (ma rog, mecanicul sa demonteze), puteti sa imi spuneti la tipul meu de motor (1.6 16 v AZD) care ar fi pasii de urmat in cazul in care se da jos? Se scot cumva si sondele sambda, trebuie recalibrat ceva apoi cu calculatorul? La ce altceva ar mai trebui sa fiu atent?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Hai sa iti povestesc cum s-a schimbat la mine pt un golf cod motor AUS deci asemanator: in prima faza s-a taiat cu flexul cel vechi direct pe masina, apoi s-a fixat un alt racord flexibil marca bosal care a fost sudat cu argon direct pe masina fara sa se fi demontat evacuarea sau alt element. Respectivul zicea ca se sudeaza pe masina cu sudura continua doar argon pt a nu se suda in pozitie tensionata sau rasucit. Toata manevara a costat 150 de lei si rezultatul a fost o munca/sudura foarte frumoasa. SUnt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema cu racordul. Operatiunea la mine a fost in felul urmator:

-luat borna jos ca sa nu se faca vreun scurt

-desfacut ceva 4 suruburi de la evacuare dinainte de racordul flexibil + desfacut suportul de dupa racordul flexibil ca sa coboare un pic teava de avacuare sa fie mai mult acces

-taiat racorul vechi pe masina

-montat teava de avacuare la loc fara racord flexibil

-luat noul racord si si fixat bine (heftuit) pe pozitie

-desfacut din nou cele 4 suruburi de dinainte de racord + suportul de dupa racord

-facut sudura definitiva sub masina

-montat totul la loc si testat daca sufla pe undeva

Sudura s-a facut in argon. Nu s-au dat jos nici o sonda lambda.

Pret 75 ron racordul + 70 ron manopera la sudor.

Acuma ii alta treaba nu mai ii asa de zgomotoasa si nu mai imi intra gaze in masina cand stau la semafor. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate cineva sa imi spuna si mie dimensiunea exacta a racordului flexibil pentru masina din semnatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur este sa masori vechiul racord (lungime si diametrul tavii de esapament), nu sunt cataloage pentru racoarde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,eu azi mi-am schimbat racordul la Promotor Timisoara,racordul l-am luat de la ei (Bosal) este exact ca si in pozele de mai sus,dim parca erau 50 X 100,iar pretul undeva pe la 120-130 lei fara montaj,cu tot cu montaj am ajuns la 251 lei am si stat vreo ora jumate,baietii lucreaza pro. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp mi-am schimbat ambreiajul. Nu stiu cum au lucrat mecanicii, dar e cert ca dupa schimbare racordul flexibil s-a fisurat. Am mers si am schimbat racordul (sudura in argon) si dupa 3 saptamani iar facea zgomot. Am dus masina la persoana care mi-a schimbat racordul s-a uitat la racord si mi-a spus ca sufla (defect de fabricatie). Am cumparat alt racord (tot BOSAL) si l-am schimbat din nou. Dupa maxim 1 luna ... la fel .. se aude un huruit (scapa gaze). De ce oare de 2 ori s-a fisurat acel racord? Ma gandesc ca se trage inca de la montarea ambreiajului, cand au fost nevoiti sa miste putin de motor. Poate e pus motorul putin stramb .. poate nu l-au prins bine in tampoane .. si de aici se trage aceasta problema cu racordul flexibil.

Am mai observat ca intre 1800-2000 rot/min, se simt ceva vibratii.

Are cineva vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gavrochem , nu cred ca daca s-a procedat bine la sudarea acelui racord sa ai astfel de probleme. Daca s-a respectat pasii pe care eu i-am descris mai sus la montarea racordului nu ar trebui sa ai astfel de probleme. Sa nu cumva sa se fi sudat tensionat si atunci din cauza vibratilor motorului va ceva repede. Sudura trebuie facuta sub masina si nu cu evacuarea data jos. La mine s-a sudat sub masina in atata cat a permis, dupa care fiind deja sudata pe pozitie a desfacut evacuarea doar atata cat sa aiba loc sa termine sudura. In felul acesta se evita montarea acelui racord tensionat.

Multa bafta si atentie la meseriasii care fac asemenea operatiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

o chestie, cu racordul flexibil, pot sa il vopsesc cu grund, pentru tobe? Ii fac vreun rau?

De fapt vreau sa curat toata toba si sa o vopsesc cu grund. Poate stie cineva ce tip de grund, culoare, si cu ce pot degresa toba.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am un Golf 4 TDI Variant din 2001. Am flexibilul fisurat si dupa catalizator am teava gaurita.

M-am gandit sa caut pe la dezmembrari linia intreaga de esapament.

Oare pana la ce an pot merge? Daca as putea as lua ceva mai tanar, pana la ce an se potriveste linia cu varianta mea din 2001?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

azi ar fi trebuit sa-mi schimb si eu acest racord, dar din 15 tipodimensiuni existente pe stoc racordul meu (cod motor AZD) era cred a 16a tipodimensiune (220 x 50).

Ca si operatiune se da evacuarea (primara sa spunem) jos de pe masina si aliniat cu foarte mare atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am schimbat si eu racordul dar cei de la service mi-au pus unul de dimensiuni mai mari si inca se aude un oarecare zgomot. Au sudat direct pe masina deoarece au zis ca e complicat sa demonteze kitul. Acu ma gandesc sa cumpar unul de dimensiuni potrivite si sa merg la un service pro, dar se mai poate inlocui din nou dupa acea sudura? Codul motorului este AZD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate taia exact pe sudura si se inlocuieste fara probleme, nu este nimic problematic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva sudand pe masina,pozitia incomoda,etc,etc, nu a reusit snurul complet si a ramas un por,o gaurica si pe acolo sa faca galagie?Am vazut asa ceva dar la intermediara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut insa e posibil. Uneori pierde si din putere cand cuplez a2a si se aude o vibratie sub motor. Sigur a ramas o fisura in urma sudurii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Care stie unde se gaseste racordul flexibil la masina din semnatura?

Am o problema la plecarea de pe loc si in a 2 a scoate un huruit puternic, de aer zic eu, cand ajunge pe la 2000 de turatii si masina trepideaza un pic! Trepidatiile se simt in podea mai intens cand am viteza!

Asta sa fie problema, racordul flexibil? De ce nu face si in celelate trepte de viteza?

HELP ma dispera!

Modificat de cattanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.gesservice.ro/ .mergeti aici.au cataloage,tot ce le trebuie,sunt profi.nu demonteza nimic.preturi ok.

nu are cum sa faca galagie sau sa piarda putere de la o gaurica sau fisura,exagerati.vibratiile sau huruielile pot fi de la scuturi montate incorect sau tampoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Mi-a verificat si mie mecanicul acel racord si mi-a zis ca trebuie schimbat si ca din cauza lui aud cum si loveste undeva sub masina (mentionez ca atunci cand ii drum mai rau se aud ceva batai sub masina) si ca ar trebui schimbat. Se poate ca daca acel racord ii deteriorat sa poata sa bata pe dedesubt?

Am vazut ca ai schimbat si tu acest racord si am vrut sa te intreb in ce parte sa ma indrept.

Am vazut ca esti din Timisoara ma gandeam poate imi spui si mie cine ti-a sudat si de unde ai luat piese si aprox un pret.

Nu merge sa-ti trimit pm :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care stie unde se gaseste racordul flexibil la masina din semnatura?

Am o problema la plecarea de pe loc si in a 2 a scoate un huruit puternic, de aer zic eu, cand ajunge pe la 2000 de turatii si masina trepideaza un pic! Trepidatiile se simt in podea mai intens cand am viteza!

Asta sa fie problema, racordul flexibil? De ce nu face si in celelate trepte de viteza?

HELP ma dispera!

Salut. Exact aceleasi simptome le am si eu. Ma mult cand merg de ex cu 89-90km/ora aud un zgomot de tobe sport. Ciudat ca se aude dinspre motor nu sub masina sau spre partea din spate(sau poate asa mi se pare). Am ridicat-o pe elevator am astupat cateva secunde evacuare si rasufla , dar foarte putin pe la toba intermediara. Sa fie de la ea? Cum am spus eu sunetul cand stau la volan il aud dinspre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am observat si la mine ca acea plasa exteriopara de la racord este desprinsa....dar sub acea plasa parca se mai vede ceva o teava ceva,daca este plasa rupta poate motorul sa faca zgomot ciudat?cit de importanta este acea plasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!