Jump to content

rulment de presiune golf2 1.6 diesel.


zib3r
 Share

Postare recomandată

deci : problema mea este ca "huruie" foarte urat. Problema ceea mai mare ca am schimbat acu-s 2 ani ... si acuma a inceput iarasi sa faca urat.de data asta vreau sa cumpar ceva de calitate.. indiferent de pret. dar as vrea sa-l schimb eu cu mana mea.experienta de a da jos cutia... + a pune la loc am.dar rulmentul de presiune chiar nu am idee cum se schimba.

data trecuta mecanicu mi la schimbat.

Cine poate sa ma ajute cu poze sau idei... raman dator :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt a schimba rulmentul de presiune la 1.6 nu trebuie sa dai jos cutia, dai jos capacul din capatul din cutiei, partea soferului. ma indoiesc sincer ca problema ta e rulmentul, oricum nu e u rulment propriu-zis, e mai mult o bucsa de ghidaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E rulment totusi, pt ca are bile si de aia huruie cand se uzeaza. Cum a zis si danmoise se schimba usor fara sa dai jos cutia. Dai jos bratul de la suport su dupa aia capacul. Ai mare grija cand scoti capacul sa nu agati tija pe care culiseaza furcile ca dupa aia o sa trebuiasca sa desfaci cutia. E o tija cu un arculet in capat care se poate agata de capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Dan , mersi mult.Este un sunet cand las de ambreiaj.Face asa ca si cum sar freca fier pe fier.Cand insa ambreiajul este apasat nu mai e nici un zgomot.Idei?

@ Codres Ali - thanks man.O sa tin cont de sfaturile tale.Sper sa o pot face cat de curand.Repet... este un zgomot... de "frecare" cand nu e ambreiajul apasat.Cand e apasat ... nu scoate un zgomot.

Deci? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu e rulmentul. Verifica daca e reglat bine cablul de ambreiaj, poate nu elibereaza complet si patineaza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu e rulmentul. Verifica daca e reglat bine cablul de ambreiaj, poate nu elibereaza complet si patineaza ambreiajul.

am incercat sa "reglez" cablul de ambreiaj in toate felurile.si tot face.nu cred ca e de la cablu.adica de la reglaj.tin sa cred ca e de la rulmentul acela de "presiune".

oricum .. stiu ca se poate cumpara "kit" de reparatie.si o sa cumpar un kit de la sachs. cred ca e cel mai potrivit , nu? si daca dau banii pe degeaba ... asta este.dar macar incerc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
am incercat sa "reglez" cablul de ambreiaj in toate felurile.si tot face.nu cred ca e de la cablu.adica de la reglaj.tin sa cred ca e de la rulmentul acela de "presiune".

oricum .. stiu ca se poate cumpara "kit" de reparatie.si o sa cumpar un kit de la sachs. cred ca e cel mai potrivit , nu? si daca dau banii pe degeaba ... asta este.dar macar incerc :icon_thumright:

e din cutie. verifica daca are ulei la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E rulment totusi, pt ca are bile si de aia huruie cand se uzeaza. Cum a zis si danmoise se schimba usor fara sa dai jos cutia. Dai jos bratul de la suport su dupa aia capacul. Ai mare grija cand scoti capacul sa nu agati tija pe care culiseaza furcile ca dupa aia o sa trebuiasca sa desfaci cutia. E o tija cu un arculet in capat care se poate agata de capac.

tija aia trebuie sa aiba arculet si la un capat si la celalant? pt ca am vazut cutii care aveau arculetul si cutii care nu il aveau :)

Modificat de Crazy Golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul.Am bagat 1,7 litri de ulei + aditiv pentru cutie.Face tot la fel.Tija are in capatul cu capacul mic un arc.E la loc.Dar tot face in relantiu zgomotul ala de rulment neuns.

:) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel face si la mine, si in plus patineaza rau.eu banuiesc placa de presiune si rulmentul.oricum pe alea nu le-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel face si la mine, si in plus patineaza rau.eu banuiesc placa de presiune si rulmentul.oricum pe alea nu le-am schimbat.

pai la mine nu patineaza... faza e ca face ca dracu.

maine fug pana la un prieten care are un service auto.sa vad ce rezolva el.. o sa fac si poze . sa vedeti ce si cum se face... mai ales daca se face :D lol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asteptam cu nerabdare poze, ....sincer, parerea mea este ca e rulmentul DIN cutie....nu cel de presiune !, daca asta e cauza, atunci ar trebuii sa faca galagie cand e masina porinta la relanti, iar cand apesi pe pedala de ambreiaj sa nu mai faca...... atunci trebuie schimbat, insa, acest rulment "cade" la o uzura excesiva a cutie....ce stii despre cutia asta, ca ziceai ca ai cumpartat-o relativ recent.....

Nu e nici de la ulei, nici de la reglaj......

Ma rog, astept curios pozele si explicatiile "specialistului" pana atunci>>>bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt 2 variante:

1. Rulmentii din cutie.Rezolvare alta cutie.Daca o turezi pe la 950 ture ar trebui sa taca.

2.Arcurile de la disc.Rezolvare alt disc, eventual si placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.A fost rulmentul din cutie.Ceea de langa capacul de a 5'a . Nu mai "huruie" nimica.Merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!