Jump to content

mk2 vs. mk3


mihuz
 Share

mk2 vs. mk3  

182 voturi

  1. 1. mk2 vs. mk3

    • mk2
      85
    • mk3
      97


Postare recomandată

Totusi Golfuletz spunea : Daca e sa discutam despre ceva trebuie discutat despre senzatia care ti-o da masina, placerea de a o conduce, designul exterior cat si interior, ce-ti exprima, performante etc etc. Ii dau dreptate, desi sunt in tabara opusa. :10[1]: Astea trebuie sa fie motivele pentru care alegem.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    13

  • capone26

    11

  • mihuz

    9

  • Golfuletz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum am scris si mai sus....fiecare are dreptate in felul lui...

..sunt sigur ca multi de aici si-ar dori atat 2, cat si 3...ceea ce este un lucru bun pana la urma :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt masini deja clasice amandoua, dar totusi pentru utilitate si tehnologie as bifa pentru un MKIII

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat III'ul dar cu parare de rau are cea mai proasta tabla dintre toate 6 mk II'ul este net superior la caroserie :)

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mk2, pentru ca arata mai "rau" (in sensul bun al cuvantului :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mk3 ...al the way :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu desi n-am avut pana acum nici mk2 si nici mk3, consider ca mk2 e mai interesant .. cel putin mie imi place ca design mai mult.

Iar daca vorbim de istoria VW ... mk1 si mk2 au revolutionat conceptul asta de hatch mic dupa care mk4 si mai inteleg ca mk6 (De fapt e mk5.5).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma bag si eu, desi nu pot sa dau cu votul deocamdata.

Am avut MkI diesel 1.6 si era mai bun la tabla ca multe alte masini din '82.

Deci banii mei merg spre MkII pentru ca despre MkIII mi-a confirmat un var ca intra rugina la 2 zile dupa zgarietura...+ ca 2-ul e mai frumos, mai agresiv, mai clasic si ma duce cu gandul la o alta iubire: Corrado :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un MkII cu interior de MkIII .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mk2 ! parca are mai multa identitate fata de mk3. arata f bine mai ales gti. si pt ca am vz foarte putine in trafic restaurate si ingrijite la nivel de pasiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

2 ani de pauza...... imi placea topicul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

i miss it to , te salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat mk2. Si acum imi amintesc cand pe vremea lui ceasca, am primit o revista straina, unde era aratat in toala splendoarea un mk2 gti. Am admirat jantele si decoratiile rosii de pe grile, asta au fost primele care mi-au atras atentia. Atat de draga mi-a fost poza aceea incat am decupat-o si dormeam cu ea sub perna visand la asemenea masina. Atunci nu stiam ce e ela GTI, mult mai tarziu afland de fapt ce golf era acela din poza.

Acum daca e sa luam strict al dotarilor, golful 3 castiga detasat, are multe optiuni care pe vremea mk2 doar visai la ele.

Dar, ca si fiabilitate si ca satisfactie ce a oferit proprietarilor din momentul respectiv, tot mk2 se detaseaza clar, din pacate mk3-ul nemai continunand traditia fiabilitatii vw de pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G 2 ,am avut prin anii 98 un Gti cu bari late si toate acaretele.Din pacate mi-a luat foc la motor dar sa reparat cu piese de la dezmembrari(ce scoruri mi-au facut jegurile de arabi :lol: )si dupa ce a iesit stok sa vandut pt ca toata lumea ma intreba daca e de vanzare.Superba masina..Oricum in perioada aia ma uitam la G3 ca la avioane(un prieten avea G3 VR6 imi venea sa-l omor) si la G4 care era aparut de 1 an ca la navete spatiale.

Ramane G2 in vot de la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat G2,a fost pe cand aveam 19 ani masina visurilor mele.Intorc capul si acum dupa ele. :)

Cred ca la vremea lor a avut cel mai mare inpact pe piata auto, mai mare oricum fata de G4 sauG6,este numai parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mk2 au avut impact pe piata si la public, si asta se vede in numarul mult mai mare comercializat comparativ cu generatiile ulterioare( in jur de 6.3 milioane unitati). Tot peste 6 milioane s-a vandut si golful 1, iar incepand cu generatia a treia, trendul a fost descendent (4.8 mil mk3, 4.3 mil mk4). Dar si concurenta a fost mai apriga, insa daca vw isi pastra fiabilitatea eu zic ca nu mai era asa de mare descresterea. Dar, un ultim cuvant l-a avut si marketingul vw, incepand cu mk3 nu s-au mai concentrat pe volum, ci pe diversificarea modelelor, precum si cu noul trend ce din punctul meu de vedere a pus capac, grija de mediu inconjurator, reducerea costurilor, reciclare, etc, etc.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!