Jump to content

mk2 vs. mk3


mihuz
 Share

mk2 vs. mk3  

182 voturi

  1. 1. mk2 vs. mk3

    • mk2
      85
    • mk3
      97


Postare recomandată

Daca as putea vota (poll-ul nu-mi da voie, banuiesc ca-s prea "nou" si nepostat inca) - as vota Mk2. Desi-s indragostit pana peste cap de mk3 gti-ul pe care-l conduc, golf-urile 2 mi-au marcat copilaria si adolescenta, s-au identificat cumva cu ideea de certitudine, stil, sobrietate si in acelasi timp versatilitate in domeniul auto. Curios, niciodata nu l-am putut intelege, pe mk2, ca un urmas al lui mk1. Pur si simplu le-am perceput ca doua masini diferite.

Pe cand pe mk3 l-am inteles intotdeauna ca un update la mk2, pe mk4 ca un update la mk3 si... lista continua.

Mk2 a fost o revelatie cand a aparut, si revelatiile se sting mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    13

  • capone26

    11

  • mihuz

    9

  • Golfuletz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D Intrebare de baraj:

Se voteaza pentru ce a fost masina X la vremea ei sau pentru ce e ea acum ?

In primul caz, cred ca mk2 e invingatorul.

In al doilea caz cred ca mk3.

Parerea mea e ca nu se pot compara decat la un moment dat, din anumite puncte de vedere:

De exemplu, mk2 , la vremea lor, erau mai reusite decat mk3 in anii `90.

Performanta: se putea compara cand masinile erau in stare buna, adica acum 15 ani...acum nu mai poate fi vorba. Mk2 avea avantajul greutatii, deci +

La confort, mk3 e mai avansat (dotarile rare de pe mk2 au devenit dotari pe majoritatea dintre mk3).

Caroserie - design- cred ca e singurul capitol care poate fi comparat, fara sa se tina cont de timp - fiecare alege ce-i place.

Fiabilitate, cred ca mk3 conduce la capitolele motor, tablarie, interior.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiabilitate, cred ca mk3 conduce la capitolele motor, tablarie, interior.

esti sigur in legatura cu fiabilitatea? mk3 are avantaju de a fi mai tanar, asteapta sa faca si mk3 25 de ani si mai vedem... daca nu hai sa luam un mk2 din 92 si un mk3 din 93, esti sigur ca mk3-ul o sa fie mai fiabil la motor, TABLARIE !!! si interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut mk2 de 15 ani si acum am mk3 de 15 ani. Diferenta e enorma. Tablarie, motor, interior (nu ma refer la design ci strict la calitatea materialelor si rezistenta lor in timp).

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut mk2 de 15 ani si acum am mk3 de 15 ani. Diferenta e enorma. Tablarie, motor, interior (nu ma refer la design ci strict la calitatea materialelor si rezistenta lor in timp).

Exemplu tau nu e concludent, pur si simplu ai prins un mk2 chinuit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil stii tu mai bine ce mk2 am avut. Oricum, azi gasesti foarte RAR un mk2 (fie el din 90-91) in stare buna. Pe cand mk3 din 92-93 gasesti o gramada. 2-3 ani nu pot face o asemenea diferenta.

Deci am comparat ultimele serii de mk2 (best of) cu primele de mk3 (worst).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles, se vede ca cum stiu eu ce mk2 ai avut, stii si tu cate mk2 BUNE mai sunt, inseamna ca eu sunt aproape unicu si fericitu proprietar de mk2 din 1987 cu interior bej dotare GL in stare f buna oricand comparabil cu orice mk3, apropo nici cu tablaria nu stau deloc rau, in 22 de ani o singura data a fost vopsita, si atunci pt ca a lovit o aripa, si a preferat sa fie vopsita toata masina decat doar aripa si capota... referitor la motor e nemuritor, lasand la o parte ca nu e de alergat, aspiratele diesel sunt f simple si fiabile.

Nu vreau sa se inteleaga ca fiind o cearta intre mine si gti_85, au fost doar niste pareri, bafta gti_85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...stii si tu cate mk2 BUNE mai sunt

Bafta si tie :) Parerile sunt impartite. Dieselul tau, int-adevar e altceva. Eu ma refeream la benzinare....cu astea am avut contact.

Dar, daca sunt asa multe in stare buna, de ce sunt atat de putine in circulatie ? Sau sunt tinute in garaje.... Si crede-ma ca de fiecare data intorc capul cand vad un mk2... Ce e a lui e al lui....dar au cam disparut. In Timisoara am vazut ceva mai multe decat in Cj si BH. Iar din toamna incoace s-a produs o mica "invazie" de mk3, multe din ele in stare extrem de buna.

ps: nu incerc sa fac o discutie in contradictoriu. Doar incerc sa-mi argumentez parerea, si bineinteles, cred ca am dreptate ..heheh :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles, nu e vorba de cate mk2 sunt cu dotarile astea, e vorba ca de la mk2 au plecat dotarile si confortu asta, nu dela mk3 cum cred multi.

eu, cred ca am inteles prea bine, avand in vedere ca am deschis topicul

doar am vrut sa subliniez un singur lucru - dotarile mentionate de golfuletz, pentru mine sunt 0! - pentru ca: au fost, exista inca, dar nu in RO...si acolo unde sunt ele acum, se vand la un pret pe care nu cred ca l-ar plati nimeni (pret corect dealtfel)!!... si la mine mk2 a fost prima dragoste, dar 4-5000e (neinmatriculat!) nu as da pe unul orice ar avea pe el - sunt multe exemplare super pe site-urile de specialitate......si sunt sigur ca multi imi dau dreptate aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar am vrut sa subliniez un singur lucru - dotarile mentionate de golfuletz, pentru mine sunt 0! - pentru ca: au fost, exista inca, dar nu in RO...si acolo unde sunt ele acum, se vand la un pret pe care

Daca esti de acord ca exista , dar nu in romania, atunci te rog schimba titlu topicului in ,,mk2 vs mk3 in romania,, si sa rezolvat problema, eu credeam aici se discuta la modu general, dupa felu cum au iesit din fabrica, nu ce exista intro anumita tara.

Bafta si tie :D Parerile sunt impartite. Dieselul tau, int-adevar e altceva. Eu ma refeream la benzinare....cu astea am avut contact.

Dar, daca sunt asa multe in stare buna, de ce sunt atat de putine in circulatie ? Sau sunt tinute in garaje.... Si crede-ma ca de fiecare data intorc capul cand vad un mk2... Ce e a lui e al lui....dar au cam disparut. In Timisoara am vazut ceva mai multe decat in Cj si BH. Iar din toamna incoace s-a produs o mica "invazie" de mk3, multe din ele in stare extrem de buna.

ps: nu incerc sa fac o discutie in contradictoriu. Doar incerc sa-mi argumentez parerea, si bineinteles, cred ca am dreptate ..heheh :coffee_lol:

La fel si tu, de ce spui ca dieselu e altceva, aici nu e un versus intre absolut orice fel de mk2 si mk3? de ce nu ai mentionat dela inceput ca tu compari doar modelele pe benzina.Mk2-uri bune sunt destule(recunosc mai putine la numar ca intro tara occidentala deoarece romanasii au cele mai mari aspiratii din europa,doar ei viseaza la bmw-uri si mercedesuri ultimu tip desi isi iau dela gura pt asi achizitiona unu), intra pe aria mk1-mk2 si o sa vezi destule in stare buna si originale, nu ma refer la cele reconditionate.

Cat despre ,,mica,, invazie de mk3 ma indoiesc sa fie per ansamblu luat bune... si inca o chestie, o spun eu inainte sa o spui tu iar ,,si bineinteles, cred ca ai dreptate,, :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre aspiratiile romanilor e alta poveste, nu are sens sa vorbim aici.

Si chiar nici dieselu` tau nu face exceptie. Am fost cu mk3 - 680 000km si era brici...facea naveta Romania - Austria, saptamanal. Invita-ma la o plimbare cu al tau mk2 cand ajungi acolo.

Eu am comparat ce mi s`a parut relevant. Normal ca nu o sa compar diesel vs benzina ! Si nu te indoi de ceva ce n`ai "gustat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu obisnuiesc sa vorbesc in necunosinta de cauza, am gustat nu iti fa griji, am condus mk3 diesel de 90 si 110 cp, si benzinar de 90 de cai injectie monopunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capone fara suparare dar vad ca esti pornit rau de tot impotriva MK3 si chiar nu te inteleg. Poate s-au facut afirmatii contradictorii dr incepem sa dam exemple de genul ce are MK2 si nu are MK3 si invers,deviem total de la subiect. Cred ca fiecare si-a votat masina pe care o detine dar sunt si exceptii si aici ma includ si eu. Imi plac mult MK2 la fel si MK3 care sunt in opinia mea masini care au avut un cuvant de spus in lunga istorie a industriei auto si care au ramas in sufletul multora dintre noi. Personal anul acesta imi doresc sa am un MK2 ca sa le am pe amandoua. Multa bafta tuturor si aveti grija de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capone fara suparare dar vad ca esti pornit rau de tot impotriva MK3 si chiar nu te inteleg. Poate s-au facut afirmatii contradictorii dr incepem sa dam exemple de genul ce are MK2 si nu are MK3 si invers,deviem total de la subiect. Cred ca fiecare si-a votat masina pe care o detine dar sunt si exceptii si aici ma includ si eu. Imi plac mult MK2 la fel si MK3 care sunt in opinia mea masini care au avut un cuvant de spus in lunga istorie a industriei auto si care au ramas in sufletul multora dintre noi. Personal anul acesta imi doresc sa am un MK2 ca sa le am pe amandoua. Multa bafta tuturor si aveti grija de ele.

Scuze daca am parut pornit rau pe mk3, nu este asa, este un golf si asa va ramane, mie mi sa parut ca gti_85 e pornit rau pe mk2, cand a afirmat ca e o diferenta ENORMA intre ele, la tablarie-motor-interior, eu consider ca nu e asa, nu vreau sa ridic mk2-ul in slavi sau sa se creada ca totu e la el la superlativ...sper sa nu fi deranjat pe altii cu afirmatiile mele, sau sama fi inteles gresit... traiasca golfurile :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt impotriva mk2, chiar deloc ! Am toata stima pentru mk2 si ma bucura cand vad cate unul pe strada, cu atat mai mult cu cat s-au rarefiat (ca dovada, poti gasi posturi de-ale mele in aria mk2 unde imi exprimam interesul de a vedea mk2 la intalnirile din Cluj). Dar dupa ce am avut mai multi ani mk2 (vreo 8 ani) cred ca pot sa`mi dau cu parerea, in cunostinta de cauza. Diferenta de care spuneam se refera la ceea ce am fata de ceea ce-am avut. Imi mentin opinia, fara a dori ofensarea cuiva. Scuzele daca te-am ofensat, capone26.

Pentru mine mk2 e o legenda. Am fost mandru s-o am. Dar cred ca am facut un progres , trecand la mk3, chiar daca mk3 nu s-a remarcat in lumea auto din anii 90 la fel ca mk2 in anii 80.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toate ca golf 3 pare mai finisat,eu unu am golf 2 si il si votez. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vot Golf 3!!!O fi bun si Golf 2, dar totusi sunt multe diferente la design, motorizari si dotarii...(care s'au pus pe golf 3 si care fac diferenta) si ar mai fi si norma de poluare...care conteaza in zilele noastre, avand in vedere taxele care au de gand romanii nostri de la putere sa le introduca pt poluare(si sa nu uitam ca se scot cele non-euro si o sa urmeze euro 1 dupa):D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vot Golf 3!!!O fi bun si Golf 2, dar totusi sunt multe diferente la design, motorizari si dotarii...(care s'au pus pe golf 3 si care fac diferenta) si ar mai fi si norma de poluare...care conteaza in zilele noastre, avand in vedere taxele care au de gand romanii nostri de la putere sa le introduca pt poluare(si sa nu uitam ca se scot cele non-euro si o sa urmeze euro 1 dupa);)

Partea cu scosu depe sosele a masinilor non euro e ,,miere pe paine,, . o aberatie totala, cum ramane cu democratia, cum sama scoata depe sosele doar asa, pt ca sunt sigur ca bani nau sa despagubeasca milioanele de non-euro din tara asta...stii ceo sa faca o sa creasca f mult impozitu, si poate o sa ceara fel si fel de catalizatoare si tampenii, si atunci doar cei care chiar inca tin la vechiturile astea non-euro o sa le mai pastreze....parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiule, te-am lasat aici singur cu "lupii"? :(

In primul rand vreau sa-i raspund lui mihutz in legatura cu dotarile! Cum a zis si Ovidiu, le-am mentionat ca sa arat ca au existat si exista si pe mk2, si am spus clar ca nu sunt un motiv de departajare. E normal ca o masina de generatie mai noua sa aiba mai multe stock. Multe au fost premiera pe mk2, exista si in Romania cateva care au majoritatea. Nu asta e important - mi se pare penibil ca sa ne luam de dotari la masini vechi. Daca e sa discutam despre ceva trebuie discutat despre senzatia care ti-o da masina, placerea de a o conduce, designul exterior cat si interior, ce-ti exprima, performante etc etc

Pana acum, mk2-ul meu a fost masina de curse, taxi, dupa care am achizitionat-o eu si am facut-o masina de familie, curse si firma, faceam drumuri de Banat, Maramures regulat...si cu toate astea arata cum arata acum.

In acest moment conduc zi de zi o japoneza 2009 cu toate dotarile de confort, insa de-abia astept sa ma urc seara sau in weekend in golfuletzul meu sa fac o tura prin oras sau sa ies prin imprejurimi cu ea. Asta inseamna placerea de a conduce. In plus in mai ii pregatesc o iesire in Austria, in vara o intalnire nationala si un mini-tur al Europei - 10 tari! Asta este increderea care o am in ea.

GTI_85, ca ai facut progres intre mk2 si mk3 nu contest. Asa e si normal! Poate ai cate ceva in plus. Insa sunt convins ca oricand ai mai incerca cu mare placere vechiul mk2! ;) Recunoaste :)

Are si mk3-ul partile lui bune, printre care VR-ul si bordul. Aici respect! :(

P.S.: Poate ar trebui, ca sa nu devieze aceast versus si sa se ajunga la polemici, sa organizam un concurs de "declaratii de dragoste" fata de golfuletele noastre. Sa vedem care e cel mai iubit dintre iubite :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc cu mana pe inima :icon_thumright: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Nu are dotari, nu imi ofera foarte mult confort, consuma "acceptabil"...dar iubesc sa o conduc...as vota mk2 :)

Modificat de twentyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dintotdeauna mi-a placut mk3. era visul meu din copilarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi nu am asa ceva, nici nu am condus. Dar am multe amintiri in mk3-uri si practic am crescut cu acest model, si sunt niste masini foarte bune si foarte reusite ca model. Am votat mk3! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o fi mai performant mk2 decat 3 dar este mult mai placut la ochi mk3 avand forme total diferite interior + exterior mult mai rotunjite si mai bine finisate, mai multe dotari s.a.m.d, si eu detin unul de 1 an (mk3) si sunt mai mult decat multumit de el. In concluzie votez pentru 3. Pun si o poza care imi place extraordinar de mult cu toate ca unii dintre voi poate o stiti dar eu nu pot sa-mi iau ochii de la ea... :lol:

post-46613-1262986160_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Golfuletz: eu pe tine te inteleg, dar intelege-ma si tu pe mine :) .. cand iti cumperi o masina, noua sau sh, indiferent ca e mk2/3/5 etc., nu te uiti SI la dotari ? Sunt de acord cu tine ca NU pentru dotari o cumperi (niciodata n-ai sa cumperi un cazan 99% ruginit, stramb in lonjeroane, dar cu AC si trapa el, in defavoarea unei alte masini intr-o stare foarte buna, dar fara aceste dotari).. Dar totusi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!