Jump to content

Relee si sigurante Passat B6


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

15 - Fuse 15 on fuse holder C -SC15- 5A - Onboard supply control unit -J519- (30g)

Front interior light -W1-

 

 

Sigur este OK aceasta siguranta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat prin inlocuirea releului cu unul nou. de vina era cel din dreapta, cum a spus Al Bundy. va multumesc la amandoi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si in stanga la tabloul de sigurante si toate sunt bune...chiar ma depaseste,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari!

 

De ceva vreme (~1 luna) am o problema destul de dubioasa pt mine la masina (Passat B6, cod motor BKC)

 

Semnalizarea stanga din bara, functioneaza doar in anumite momente (cand are ea chef...practic) pe care nu le pot reproduce.

Mi se intampla sa mearga 4 zile si sa nu mai mearga apoi altele 2. Sa mearga 2 minute iar apoi 5 zile sa nu mearga. Intervale de genul acesta, neregulate.

 

In bord, cand semnalizez stanga, becul ticaie mai des. De asemenea martorul de lumina stricata este aprins, iar cand pun contactul imi spune ca "Front left turning signal defective". La diagnoza apare bec ars.

 

 

 

Incercand sa reproduc / rezolv problema, am incercat:

- sa schimb becul (atunci cand nu functiona), tot n-a inceput sa mearga. 

In urmatoarele teste am folosit becul care e pe masina de cand o am, nu cel pe care l-am testat.

- am dat cu WD40 in papucii de la mufa, NIMIC.

- am tras/impins USOR de cablu pe la coturi, poate poate e un cablu dus, NIMIC.

 

In seara aceasta am efecuat cateva masuratori cu un aparat (destul de rudimentar):

 

Astfel:

 

Cand cuplez avariile pe ecran apar 10-11v, iar apoi urmeaza niste valuri de genul 0.56 - 0.46, osciland in aceeasi frecventa cu semnalizarele (mentionez ca in oglinda si la spate semnalizarile functioneaza).

 

Cand dau de maneta in jos (semnalizez stanga) aparatul indica numai 0.40, fara sa mai oscileze. (o singura data parca a aparut valoarea de 10V pe ecran)

 

In final am incercat cu un bec mai mic de 1W si surpriza, semnaliza de 3-4 ori, apoi se oprea. Mutam maneta la semnalizare pe neutru, puneam din nou, iar mergea de 3-4 ori (nu impingeam un pic de ea pt a utiliza functia comfort, ci o cuplam in totalitate). Aceeasi poveste si cu avariile utilizand acest beculet.

 

Imi puteti sugera alte teste/modificari pe care as putea sa le fac inainte sa merg la un electrician sau un service?

 

Multumesc frumos pentru atentie si pentru sfaturi!

(n-am gasit un topic mai potrivit pentru aceasta problema, in caz ca am gresit imi cer scuze si voi muta postul la o indicatie data)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul dintre centrala electrica si semnalizatorul din bara. Daca e ok, atunci centrala are o problema hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema apare la mufa dintre cablajul din bara din fata si restul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am gasit si cu centrala defecta... avea cateva piese impuscate pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy te referi la mufa care tine soclul becului?

Daca e aia m-am gandit si eu la ea si am verificat-o intr-un fel. Cu un ac am intepat in fir iar un 'cleste' de la aparat l-am pus pe ac si unul in zona unde vine infipt soclul becului. Pe ambele borne era continuitate. E posibil sa aiba o anumita rezistenta care sa nu ii placa masinii?

 

@Florin

Am sa incerc sa verific si cablajul, momentan ma uit pe net sa vad pe unde tre sa-mi bag nasul ca sa fac asta.

 

Va multumesc de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici continuitatea intre centrala electrica (sub bord) si soclu bec - daca nu are continuitate... sau constati ca are o rezistenta mai mare, atunci verifici cablajul - conectori, bara, tot - pana identifici conectorul sau firul cu problema.

 

daca e ok... atunci centrala e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy te referi la mufa care tine soclul becului?

 

MA refer la o mufa intermediara de sub lonjeronul stang, unde se face conexiunea dintre cablajul barii fata cu restul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si ... vesti bune!

 

Am rezolvat problema :D Era un fir obosit/intrerupt intre mufa ce vine la bec si mufa intermediara de care spunea Al Bundy.

In cazul de fata masina avea 2 fire, unul maro care in mufa intermediara ducea pe pozitia 13 si unul negru cu alb care ducea in pozitia 12. Cel 'dalmatian' era intrerupt si s-a rezolvat.

 

Va multumesc la amandoi, din nou, pentru ajutor si sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Nu stiu daca am accesat exact sectiunea corecta. 

Am un Passat B6 3C Variant 2007 

De 2 zile a aparut o problema la butonul de deschidere a capacului de la alimentare ( rezervor ), nu se mai deschide la apasarea butonului, decat manual din portbagaj.

Am scanat cu VAG si nu mi-a aparut nici o eroare referitor la ceva electric. 

Intrebarea este....are cumva siguranta pentru butonul ala? fiindca acum 2 zile am dat curent la cineva iar din neatentie am inversat firele si a facut o mica flama ( nu stiu daca este de la chestia asta )

 

Ms 

 

Atasez si o poza cu butonul respectiv

 

post-117031-0-67046300-1409916331_thumb.

Modificat de AfreeZel12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are siguranta dedicata! Vezi in blocurile de masura, cu ajutorul vcds-ului, daca butonul da comanda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspunsul dat. 

Zi-mi exact unde trebuie sa ma duc fiindca nu folosesc des vcds-ul ( doar pentru masina mea ), asta daca nu cer prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja m-am blocat si asta chiar nu stiu unde e.

nu am decat sa ma duc la o reprezentanta vw

multumesc mult de ajutor oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri in VCDS apoi te duci pe adresa 42 door electr driver iar de acolo pe blocui de masura 08 sau advanced meas value si cauti pe ce canal gasesti respectivul buton care vrei sa vezi daca merge sau nu. La apasare daca merge valoarea se va modifica din 0 in 1. spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am intrat si din ce vad am doar 

- Rear Lid Remote ( Lock Button - E223 ) - not operated

- Fuel Tank Lid ( Unlock Button - E319 ) - not operated 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa le desfaci si sa le cureti cu alcool sau un spray de contacte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylut. siguranta pentru luminarea numarului din spate . multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos. 

se inseamna ca de alt undeva e problema ca nu imi lumineaza cele doua beculete de la numar-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!