Jump to content

VW PASSAT GT B4 2.0


SORIN ARGES
 Share

Postare recomandată

Fratilor ajutati-ma si pe mine cu masina asta , ca nu mai stiu ce sa-i mai fac, pana la 2000 se accelereaza foarte greu, apoi incepe dintr-o data pana la 3500 si ramane acolo nu se duce nici in ruptul capului mai mult, ca sa nu mai zic de consum care este in jur de 13-14 l/100 km , am schimbat bujiile de vreo 3-4 ori, fise, capac de delcou, + calculator nou la masina. aprinderea e varza.Am atasat cateva poze cu masina

post-34891-1226312573_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1) ti-am mutat la aria passat B4 topicul tau

2) ai bec de check engine aprins pe bord ?

3) ai scanat cu un tester ? Ce eroare/erori ai stocat pe calculatorul de motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un bec aprins in afara de cel cu abs, in rest toate sunt ok

bord

motor

spate

interior

am mai adaugat cateva poze ca sa va dati seama despre ce masina este vorba

post-34891-1226321502_thumb.jpg

post-34891-1226321585_thumb.jpg

post-34891-1226321639_thumb.jpg

post-34891-1226321673_thumb.jpg

Modificat de SORIN ARGES
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as mai vrea sa adaug ceva, cheia mea arata in felul urmator are 2 butoane unu pt deschidere si altul de inchis, cum as putea sa configurez frecventa, ca masina nu recunoaste nimic cand apas pe butoane, am observat ca am un senzor deasupra bordului in stanga.

post-34891-1226321977_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am gasit problema, era de la debitmetru, l-am decuplat , acum merge perfect masina, numai ca are o singura problema consuma 25%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cum adica merge fara? la a mea cind scot mufa la debitmetru mare fputin si se opreste dc nu pun la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pai poate debimetru de aer era defect....iar acuma ca nu il mai ai clar ca mananca de numa.

incearca sa cauti un alt debimetru si sa il montezi sa vezi daca din cauza celui vechi iti facea figuri masina.

merita incercat...si poate asa scapi si de consumul asta de Hummer :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
SORIN ARGES

Acum 2 zile am schimbat motorul , cel care il aveam era cod ADY si mi s-a oprit din mers si nu am mai avut ce ii face, cu un 2E de golf 3 aceeasi capacitate, cai , kw. Daca stiti si aati mai avut problema asta, dupa ce au fost toate puse la locul lor, nu a vrut nici in ruptul capului sa mai porneasca, la fel ca celalalt, bobina de inductie imi da doar o singura scanteie cand pun contactul, apoi pauza, am luat 3 bobine , la fel face fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cablajul si ECU ai schimbat?Senzorul din delcou ai verificat?Comanda de la 2E nu este la fel ca la ADY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am schimbat decat cablajul motorului,s-au potrivit toate perfect.Cand dau la automat bordu mi se stinge si se reseteaza isi pierd ceasul

Am incercat sa fac diagnoza si mufa e intrerupta sau nu este legata bine. Poate stie cineva sa-mi spuna si mie cum se leaga in puntea din poza

post-34891-1276265218_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica o data cablajele, masele si din moment ce se stinge ceasul cand dai la automat, ma gandesc ca e un scurt-circuit pe undeva, verifica atent! In poza nu se vede prea bine, fa una cu blitz!

Modificat de Balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU l-ai schimbat ?...daca nu schimba-l si reprogrameaza cheia sau incearca doar sa reprogramezi cheia

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia nu trebuie reprogramata,IMO este separat de ECU si bord.Mai mult ca sigur nu ai pus ceva fir ca lumea.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In compartimentul stergatorului,linga filtrul de polen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe canalul 25 (immobilizer) din vag-com, la fault codes ar trebui sa fie ceva de genu "no comunication cu ECU", intrii la adaptation (10) si in canalul 00, pui valoarea 00, dai test si save, ar trebuie sa mearga. Daca nu reusesti suna-ma luni si iti explic telefonic, AI nr de tel la profil

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe canalul 25 (immobilizer) din vag-com, la fault codes ar trebui sa fie ceva de genu "no comunication cu ECU", intrii la adaptation (10) si in canalul 00, pui valoarea 00, dai test si save, ar trebuie sa mearga. Daca nu reusesti suna-ma luni si iti explic telefonic, AI nr de tel la profil

salut mie nu imi comunica absolut deloc cu mufa masinii, zice in vag ca masina nu este conectata, d-aia intrebasem cum se leaga mufa msasinii in puntea din poza de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e in felul urmator.....Passat B4 are obd 2 de tip k-line,la mufa OBD trebuie legate 3 fire un + pe pinul 16 ,un - pe pinul 5 si magistrala de date K pe pinul 7,pinul 7 trebuie sa fie legat direct la ECU la pinul 61.

Am gasit si o schema

post-25908-1276347903_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie din mufa obd imi ies 4 fire: 1 rosu 1 maro care se duc in tabloul electric + inca 2 un galben si un alb care intre intr-o chestie de plastic sub scrumiera, si acolo mai imi vin inca 5 fire: 1 mufa cu 2 care nu ai cum sa o bagi gresit + inca 3 cu cate 1 singur fir care intra pe langa celalte dar nu stiu alea 3 cum vin puse sus sau jos sau toate pe aceeasi linie (mov alb si inca unul, nu mai tin bine minte ce culoare are)

Luni cred ca ma duc sa iau cablajul de pe acel golf 3 cu calculator cu tot, ca nu mai pot , imi vine sa-i dau foc, astazi am fost am mai cumparat o bobina de inductie + delcoul cu totul senzorul hall

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala MOV ma intereseaza si pe mine cum se pune.

Gri si rosu ai aici cum vin: http://vwforum.ro/index.php?showto...57168&st=80

Cel MOV nu stiu ce e dar sigur vine acolo. As dori sa-l leg si nu stiu exact cum. Sigur il putem vedea la cineva cu climatronic din fabrica. Ne-ar putea ajuta 100% cu o poza.

Mersi,

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat cablajul motorului si calculatorul, le-am pus pe cele ale motorului care l-am schimbat, acum imi vine scanteie, tot, a venit un mecanic mi-a pus motorul la 0 si tot nu porneste. chiar nu mai stiu ce sa-i fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te cu ea la un service bun! Daca tot ai inceput o treaba, fa-o pana la capat cum trebuie!Lasa masina acolo, nu te mai chinui, nu mai chema mecanici acasa, etc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am reusit si eu sa aud motorul pornit.Numai ca m-a costat 2 bobine de inductie sa-l aud mergand 10 minute. Dupa cateva minute imi arde bobina de inductie.A patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!