Jump to content

Problema Frana care se inmoaie


d_ovidiu
 Share

Postare recomandată

De ceva timp am o mica problema cu frana. Pedala tine mai jos, nu mai franeaza de cand o apasa ci mai de jos. Dupa o apasare completa a pedalei (de 2-3 ori) iar pedala tine sus cum tinea normal. Fenomenul se manifesta mai alesin blocaje. Te trezesti ca nu iti mia tine pedala unde tinea inainte. Lichidul de frana a fost schimbat(si-a revenit pe moment apoi iar), pompa de fran schimbata(si-a revenit pe moment apoi iar), aerisere mai tot timpul (din vagcom sau pe stand).

Are cineva vreo idee de la ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema ta si s-a dovedit a fi de la pompa de servo (tulumba), mai exact la furtunul care iese din ea - scapa aer pe langa. Incearca sa musti de furtun cand e motorul pornit si vezi daca rasufla pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie, de cand mi-am schimbat placutele pe toate 4 rotile, imi e moale pedala si cred ca e din cauza ca nu mi-a aerisit frana.....le-am schimbat la un service aiurea, care habar n-are de computer de bord sau ceva :|

la reprezentanta mi-au zis ca isi revine singura...si n-au vrut sa imi aeriseasca.

imi poate explica cineva, va rog, cum este treaba cu aerisitul din VAG-COM?

...din cate am auzit, printr-o comanda, poma retrage pistonasele etrierelor pana in capat si la urmatoarele apasari pe frana, se auto-regleaza :icon_rambo:

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea placutelor nu se aeriseste nimic. Poate ai doar senzatia ca e moale deoarece acum placutele nu su nt rodate dupa discuri si capacitatea de franare nu e maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa te anunt ca au trecut 2 luni de atunci si tot asa e frana.

inainte sa le schimb aveam frana brici, pedala 'ferma', destul de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea placutelor nu se aeriseste nimic. Poate ai doar senzatia ca e moale deoarece acum placutele nu su nt rodate dupa discuri si capacitatea de franare nu e maxima.

Sau materialul din care sunt facute placutele o fi diferit...!

Am mai intalnit problema asta...diferente de "pedala" cand mai schimbam placutele la un Reno..!

@bn64and - Nu franeza la fel de eficient ca si inainte??? Ca daca nu franeaza la fel de bine...atunci este problem

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de franat, franeaza bine....dar prima pedala este foarte moale....urmatoarele sunt mai tari.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este moale sau tine jos? Urmatoarele sunt tari sau tin sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pedala e sus oricum....prima e moale, apoi incepand cu a 2-a se intareste :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala tine sus e de bine.

Daca franeaza cum trebuie e de bine.

Daca primele 2 conditii sunt indeplinite si daca la prima pedala pedala e moale, adica efortul depus de conducator pentru a o apasa e mic, deci servo lucreaza si la urmatoarele se intareste, deci trebuie depus efort mai mare pentru a obtine aceeasi forta de franare atunci ai probleme cu servofrana, mai des s-a intamplat ca stutul care iese din pompa de servo sa aiba joc si sa piarda vacuum.

Cam astea sunt concluziile mele dupa ce am recitit toate posturile scrise in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...

m-am gandit si eu la servo...

dar oare din cauza ca mi-a schimbat placutele atunci?

omul care le-a schimbat, a departat etrierii ca sa bage noile palcute...dar unii i-a departat mai mult si altii mai putin....sa fie oare de la diferentele de presiune pe conducte?

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se pot crea diferente de presiune pe conducte. Duopa cum descrii tu e manifestare de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...apreciez atentia si sprijinul acordate.

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea e alta. Dupa ce am schimbat discurile si placutele la masinuta mea, la franare mai violenta sau pe ud , trage dreapta, roata dreapta franeaza mai puternic iar spatele fuge un pic stanga. Am tambure pe spate. Am pus discuri Brembo Max si placute Ferodo premier, am facut cu ele pana acuma vreo 350 de km. Care e cauza , si un mod de rezolvare daca se poate. Mecanicu mi-a zis ca trebuie sa se mai aseze de la sine un pic placutele, dar o so pun pe standu de franare sa vedem ce si cum, si o sa regleze pe spate "autoreglajul tamburilor". Dar daca tot asa o sa faca ce e de facut? E foarte nasol :banghead:

Modificat de Jasson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si e ceva mai special?

...la alte masini servo nu e pe aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic special, asta e tehnica la toate masinile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pedala de frana, mai tare , fata de alte golfuri 4. Pompa de vacum cred ca isi face datoria. Comenzile vacum de la actuatorii egr, turbo, lucreaza bine. Ma tot intreb, ce depresiune, vacum trebuie sa fie pe circuit ? Am un vacummetru si as putea sa masor vacumul de pe circuit. Stie cineva ce vacum (depresiune), trebuie sa fie pe furtunele de la servofrana ?

Am uitat sa specific ca, franarea este OK, dar efortul depus la franare, este mai mare. Cand conduc pe alta masina, intotdeauna prima pedala de franare o fac mai agresiv, din cauza efortului mai mare depus, la golful meu. Atunci vad diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt pe subiect dar voi posta aici. Ieri mi-am schimbat discurile pe fata, dar am pus tot placutele vechi pt ca abia le schimbasem, acum o luna poate si nu prea erau uzate. din cauza ca afara erau cam -6*C si se cam intuneca nu am mai apucat sa mai indrept suprafata placutelor si le-am pus asa cum le-am dat jos. Rezultatul e ca acum placutele calca doar cu vreo 1/3 din suprafata undeva pe exteriorul discurilor. Frana tine rezonabil problema ar fi ca discurile se incing f tare la modul ca iese fum din ele.

Voi ce ziceti oare ar trebui sa dau placutele jos si sa le mai "iau la pila"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce ziceti oare ar trebui sa dau placutele jos si sa le mai "iau la pila"?

Nu trebuie sa-ti mai spuna nimeni nimic, raspunsul il ai in fata = placutele nu calca bine; scoate fum... stii ce urmeaza sa faci deci spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu, dar e frig afara si mi-e cam sila sa pun mana pe fiare. poate ca se vor toci ce la sine daca nu astept sa se mai incalzeasca afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Frana tine din ce in ce mai jos(pedala) iar discurile si placutele sunt ok. Ma poate cineva orienta in ce zona sa caut bidonasul(la motor) cu lichid de frana? Daca e nevoie sa completez de care pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!