Jump to content

DIY - Montare pedale Sport A3 8P/ Golf V, Jetta, etc


WRC
 Share

Postare recomandată

Azi m-am apucat sa schimb pedalele la masina din semnatura, ce m-o fi apucat ?!.. :Driver:

Conform instructiunilor totul ar fi trebuit sa mearga uns, dar n-a fost chiar asa.

Probleme intampinate:

- fara acea scula in U care apare si in instructiuni, operatiunea de scoatere a pedalei de acceleratie este muuuult ingreunata, dar pana la urma iese si cu o surubelnita potrivita.

- scoaterea mufei din pedala de acceleratie se realizeaza dificil datorita fortei mari cu care trebuie impinsa clema de la mufa de la modulul electronic

- demontarea/montarea pedalei de ambreiaj ia ceva timp datorita a doua crampoane de pe spatele pedalei care trebuiec fixate in spatele bratului pedalei.

- pozitia de lucru este foarte incomoda si obositoare.

- operatiunea a durat aprox. 1h

N-am mai descris toate etapele pentru ca nu sunt multe si sunt intuitive

Mai jos poze cu pedalele, instructuni, scule folosite:

post-7868-1226249211_thumb.jpg

post-7868-1226249233_thumb.jpg

post-7868-1226249250_thumb.jpg

post-7868-1226249272_thumb.jpg

post-7868-1226249318_thumb.jpg

post-7868-1226249339_thumb.jpg

Modificat de 91WRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos :vaidecapulmeu:

Mie mi-a luat mai putin de 1h... Singura problema a fost cu mufa de la pedala de acceleratie, care intradevar iese foarte greu!

Nu stiu de ce te-ai chinuit cu pedala de ambreiaj, ca la mine a iesit/intrat foarte usor. Poate e pentru ca ai facut operatiunea pe timp rece... Am mai auzit ca ar fi trebuit incalzite inainte sa fie scoase. Cand am facut eu asta erau 30 grade afara, probabil asta m-a ajutat.

Eu am mai continuat si cu footrest-ul de TT mk2. Acolo e mai dificil...

P.S: Ar trebui adaugat la articole DiY

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mufa aia este criminala - mi-am rupt degetele... :P

Pedala de abreiaj are crampoanele ale foarte fixe pe suportul pedalei de plastic si Silviu iti dau dreptate, cand lucrezi cu cauciuc temperatura este foarte importanta. Intr-adevar o diferenta de 20 grade poate sa faca diferenta - overall operatiunea nu este foarte complicata ci mai mult iti trebuie rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cand am scos pedala de acceleratie, firul, imi venea sa o trag afara cu totul de nervi e super solicitanta mufa aceea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil motivul este intemeiat. Acolo apar inevitabil vibratii iar de la utilizarea continua a pedalei poate slabi contactul, deci stiu baietii de la Audi ce stiu... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza designului se aduna o gramada de mizerie acolo iar iarna e balta la baza pedalei. Deci e o zona de risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!