Jump to content

Suspensie de 1.9 pusa pe 2.5


Bestie
 Share

Postare recomandată

Mi-am achizitionat si eu o suspensie sport pentru B6-le meu. Eu am motor de 2.5, iar suspensia este destinata masinilor echipata cu 1.9. Ce se poate intampla daca merg asa cu masina? Mentionez ca este vizibil mai lasata pe fata decat pe spate (asa cum se poate obs si in poze).

post-5890-1226040877_thumb.jpg

post-5890-1226040885_thumb.jpg

post-5890-1226040892_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...o sa iti atinga roata in aripa, asta in primul rand. Suspensia este gandita pentru o masina mai usoara (mai ales pe fata unde este motorul) si nu va face fata la fel de bine. Am vazut A4 cu suspensie sport OEM si intr-adevar, este ceva mai ridicata decat la tine. Tu o ai acum aproximativ la fel de lasata ca mine (intra cred un deget intre anvelopa si buza aripii), dar la mine suspensiile nu sunt OEM si sunt gandite/calculate pentru aceasta distanta. De asemenea nu este la fel de rigida/dura (de asta a si coborat masina mai mult) nici la arcuri nici la amortizoare. Cred ca si comportamentul dinamic al masini va fi influentat (comparativ cu o suspensie OEM facuta pentru masina ta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia pe care o vad eu, in cazul in care ma decid sa schimb ceva, ar fi sa schimb arcurile (doar) cu unele de 2.5... Sau sa pun la loc amortizoarele stock si sa merg pe arcurile existente... Nici nu stiu ce sa fac. daca nu ar cauza ceva, as merge asa... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei doar de look,pune amortizoarele stoc la loc si iti comperi niste arcuri -35mm si ai rezolvat problema.Daca vrei si stabilitate e 1000 de ron o suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Tinand cont de faptul ca nu sunt multumit de cum arata masina in acest moment, fiind prea lasata pe fata, am zis ca trebuie sa fac ceva. Solutiile ar fi asa:

1. sa cumpar niste arcuri sport speciale de 2.5 si sa pastrez amortizoarele sport de 1.9.

2. sa cumpar arcurile de 2.5 si sa le montez cu amortizoarele stock (de 2.5).

3. sa pastrez arcurile de 1.9 si sa montez amortizoarele stock (de 2.5)

Din cate am inteles amortizoarele sport sunt mai scurte decat cele stock, nu doar mai tari, si m-am gandit ca daca pun doar arcuri de 2.5 si las amortizoarele de 1.9 s-ar putea sa nu se schimbe look-ul...

Voi ce spuneti?

PS: M-a sunat azi cineva ca ar vrea sa stie daca suspensia asta a mea se potriveste si pe un A4 Cabrio 8H 1.8 T. Stie cineva?

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa bagi varianta 4 si anume "mai strang niste bani si pun suspensie sport completa de 2.5" :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se cam exclude... E prea costisitoare si eu am facut asta doar pentru look.

Din cele 3 de mai sus totusi, vreuna? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista suspensii si la 250 de euro nu inteleg ce e asa de costisitor.Daca te duci la un mecanic si dai de vreo 2 ori amortizoarele jos si pe pui la loc cam tot aceeasi bani:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de faptul ca nu sunt multumit de cum arata masina in acest moment, fiind prea lasata pe fata, am zis ca trebuie sa fac ceva. Solutiile ar fi asa:

1. sa cumpar niste arcuri sport speciale de 2.5 si sa pastrez amortizoarele sport de 1.9.

2. sa cumpar arcurile de 2.5 si sa le montez cu amortizoarele stock (de 2.5).

3. sa pastrez arcurile de 1.9 si sa montez amortizoarele stock (de 2.5)

Din cate am inteles amortizoarele sport sunt mai scurte decat cele stock, nu doar mai tari, si m-am gandit ca daca pun doar arcuri de 2.5 si las amortizoarele de 1.9 s-ar putea sa nu se schimbe look-ul...

Voi ce spuneti?

PS: M-a sunat azi cineva ca ar vrea sa stie daca suspensia asta a mea se potriveste si pe un A4 Cabrio 8H 1.8 T. Stie cineva?

Deci: 1. Arcul iti face garda si o parte din duritate

2. Amortizorul este cel ce iti da intreaga stabilitate a masini

Daca ii pui doar arc sport adica cu garda mai mica (30-35mm), (dar foarte importanta este pana la ce greutate tine acel arc; ce ai facut tu acolo mi se pare de departe depasita greutatea; sa pui pe o masina cu motor de 2,5 o suspensie de 1,9 este mare diferenta; da daca puneai cum am facut eu, am pus de la 1,8 T la 1,9 TDI diferenta de greutate de 10 kg pe axa deci de 5 kg pe roata insesizabil si eu cred ca la tine este o diferenta destul de mare, poate undeva la 50-60 kg pe axa si de aici explicatia ca este mai lasata pe fata decat pe spate) si amortizoare stock( pt dizain), tot nu faci nimic, pt ca arcul are si el o tarie mai mare fata de cel OEM si va balansa in continu, iti va creea disconfort (senzatia este ca aceea cand mergi cu masina ci amortizoarele sunt praf) .De preferat este sa ai suspensia cu totul (arc+amortizor), dar eu am facut altceva am cumpart arcuri sport si am reparat amortizoarele la un nene din Rosu destul de cunoscut in ale meseriei, mai ales de cei cu BMW care isi fac amortizoarele la el pt drifturi.

Mai ziceai sa ii pui amortizorul tau de 2,5 pe arcul sport parca, eu zic ca tot nimic nu o sa rezolvi vb de diferentele de luck.

Uite la mine cum a iesit masina si este un pic mai rigida decat Golf 5 GT cu suspensia sport din fabrica.

PS. Cred ca totusi se poate face ceva si la tine. Mi-am amintit ca il intrebasem eu pe nenea ala inainte sa imi cumpar arcurile cum as putea sa ii mai las garda la sol si el mi-a spus ca pe fata o poate rezolva, dar pe spate nu are cum ca nu are din ce. Si m-am uitat mai atent in pozele tale si pe spate este ok, pe fata ar trebui un pic mai ridicata. Cica se poate modifica distanta talerului pe care sta arcul pe amortizor cu o bucse facuta la strung, a nu se intelege ceva montat sub arc ci simplu se da talerul mai sus, cica este conic si se blocheaza pe amortizor.

post-7159-1228897705_thumb.jpg

post-7159-1228897728_thumb.jpg

post-7159-1228897748_thumb.jpg

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ma scuza-ti ca postez pe topicul asta dar eu nu pot sa creez un nou topic, nu stiu de ce.

Este o chestie legata de suspensii macar aici nimeresc :icon_thumright:

Vreau sa inaltz masina fata-spate. am montat deja inaltatoare fata de 20 mm dar am vazut inca o posibilitate de a ridica garda la sol prin "inaltatoare de arcuri". acest produs l-am gasit la http://www.tuningshop.ro/content/view/59/12/

acestea imi ridica 15 mm fata si 20mm spatele dar eu vreau si mai sus, gen modelele scout.

ce imi recomandati ? alta suspensie/arcuri ?

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 nu poti sa postezi datorita faptului ca nu ai suficiente posturi.

2 nu cred ca o sa gasesti alta varianta de suspensie asa inalta cum vrei tu, si pe mine ma intereseaza ceva asemanator cu ce vrei tu, adica sa o inalt pt iarna, fata de cea stock. Am vb cu un nene si el zicea ca poate sa imi mai inalte masina prin modificarea talarului de pe amortizorul fata, adica il monteaza mai sus si atunci garda se mareste, dar nu am gasit o varianta si pt spate. Si pe linkul tau costa cam mult acele inaltatoare, oricum buna ideea si cu inaltatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!