Jump to content

Midocar Vitan


amdo
 Share

Postare recomandată

Pai da. Te duci la ei cu o problema de genul, scartie putin acolo si incepe calvarul. Pai trebuie schimbata bucsa aia, basculele alea, bara stabilizatoare, cea antirului si trebuie sa fie OK. Le schimbi, apoi vezi ca masina face lafel ca la inceput. Pai, trebuie sa schimbam si amortizoarele, si inca cateva bucse si amortizorul asta crapat si asta care se vede ca e inbatranit ... si tot asa. Si mai bagi cateva zeci de milioane ca la VW o bucsa poate costa lejer 3-400 lei si tot asa, pana ajungi sa schimbi toata masina si ramane ca la inceput. In final ma intreb daca VW sau Porche mai e o fimra serioasa cand colaboreaza cu asemenea indivizi care nu garanteaza nimic din ceea ce fac si nu-si asuma nici un fel de constatare tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o situatie similara la PBN, nu cu masina mea, dar se aprinsese martorul pt gaze de evacuare (nu mai stiu exact ce). S-a bagat masina in service si s-a inlocuit un senzor. "Gata, asta era acum problema e rezolvata".

Dupa nici 500m s-a reaprins. Reconstatare si s-a dovedit ca admisia era gaurita.

Mers mai sus in ierarhie si discutat sa se inlocuiasca in contul acelui senzor schimbat degeaba.

 

Concluzia este ca tu vii cu un scartait si trebuie sa pleci fara el. Spun ei ca este de la bara stabilizatoare, bucse. Bun, le inlocuiesc si acelasi scartait => nu au rezolvat problema si nu erau piesele cauza. Pun piesele tale la loc si mai cauta si tot asa. Daca nu sunt in stare sa faca o constatare cum trebuie atunci muncesc de doua ori.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce imi puteti spune de masinile rulate de aici? Ofera siguranta cumpararii unei masini bune sau lasa de dorit? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Midocar nu ofera siguranta la nimic. Acum 2-3 saptamani am fost cu un martor de bord aprins. Reparatia a costat 2000 lei, iar dupa 2-3 saptamani s-a aprin din nou. I-am sunat si mi-au zis ca se poate se se aprinda dintr-o alta cuza acum. Dar de ce nu din cauza veche si din cauza schimbari gresite a unor piese bune? Si data trecuta marotul nu statea aprins mereu. Se aprindea o zi si a doua zi se stingea si tot asa. Au resetat computerul si a durat fix 2-3 saptamani, dar defetul nu a fost rezolvat. Acum vor alti bani si incet incet iti schimba toata maisina. NU recomanda acest service, da rdin pacate niic de Porsche nu am auzit lucruri bune. Intrebare e, cat de serios e VW in Germania daca-si alege asemenea parteneri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Detin de anul trecut un passat b7 adus din Germania. Experienta mea cu Midocar Vitan s-a rezumat pana in prezent la doua....sa le spunem "sesiuni", ambele mi-au lasat un sentiment pozitiv, deci o sa continui sa ma duc la ei. Prima a insemnat portiera spate schimbata pe casco precum si reinstalare navigatie ce mi-a fost furata + montat sistem de alarma si sistem navilock (da, am avut nenorocul sa imi gasesc masina sparta si navigatia furata, norocul era Casco insa prostia mea era ca nu aveam alarma la masina). In ceea ce priveste usa - a fost schimbata cu alta noua, vopsita si montata. Textura vopselei arata foarte bine, nuanta de gri s-a potrivit perfect si am gasit doar doua puncte de praf pe toata usa. Toata treaba a durat de luni dimineata pana vineri la pranz. Aveam sa constat mai tarziu ca desi nu era vizibil cu ochiul liber, portiera nu era potrivita perfect, drept pentru care unul din chedere scartaia cand coboram de pe vreo bordura semn ca nu era presat suficient pe cadrul usii, m-am intors la ei la a doua "sesiune " si au reglat-o. Cu navigatia a fost iarasi ok - nimic de comentat. Ref. la cum am comunicat cu ei is cel mai multumit, mi-au explicat ca la copii tot ce urmeaza sa faca la masina, cat dureaza, de ce dureaza si asa mai departe. Prefer asa decat sa presupuna ca stiu deja unele chestii sau ca nu ma intereseaza si la final sa inceapa surprizele. A doua "sesiune" a fost tot pe tinichigerie - capota si haion - capota de indreptat (cazuse o pietricica pe ea si avea o infundatura mica care ma racaia) si haion de schimbat (de sf. Ion un bucurestean iresponsabil a baut un pahar, s-a urcat in masina, a plecat si s-a oprit in hayonul meu la semafor - no comment!). Finalul a fost ca masina a trecut pe la Midocar si a iesit foarte bine, nu se mai cunoaste nici o urma a evenimentelor nefericite. Capota arata impecabil indiferent din ce unghinte uiti si la fel si hayonul. Sincer ma asteptam ca la montaj sa ma aleg cu ceva greierasi prin hayon insa nu a fost cazul. Tot de luni pana vineri a durat dar a iesit perfect.

La ambele sesiuni au lucrat curat, nu am gasit nimic murdarit prin masina care oricum sta foarte curata, nu am gasit zgarieturi sau alte urme de lucru neglijent.

Nu stiu daca o sa ma duc la ei si pentru chestii de baza cum ar fi revizii sau chestii de mecanica caci sunt foarte multumit de mecanicul pe care il am acum insa, daca ar fi sa o fac - in afara de pretul mare pe care il au pentru acest gen de operatiuni - nu as avea alte emotii. Pe partea de vopsitorie insa - la ei o sa ma duc caci is multumit de cum a iesit de fiecare data si eu tin foarte mult la cum arata vopseaua masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indicat ar fi sa-ti faci o parere despre ei atuci cand vei avea o reparatie pe banii tai nu pe casco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsinel, multumesc pentru indicatie. In opinia mea casco inseamna tot banii mei doar ca platiti in avans unei firme de asigurari. Pe de alta parte cu casco sau fara casco - postul meu avea rolul de a face cunoscuta experienta mea cu midocar, mai exact vopsitul. Nu cred ca vopseaua sau serviciile is mai bune la cei cu casco decat la cei fara casco. Doar ca, cel mai probabil, cei cu casco is mai relaxati decat ceilalti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Coco, sa ajungi la ei cu un scartit pe articulatii si atunci vei vedea politica lor. Mie mi-au schimbta de apoximativ 4-5000 lei toate articulatile, mai putin bara de torsiune (asta este de fapt devina pentru scartait) si basculele fata. Urma sa-mi schimbe si basculele fata, pentru ca abia la sfarsit sa schimbe ce trebuie. Motivul schimbarii pieselor bune "prin eliminare" pentru mine este foarte clar acum. Si inca ceva, la ei 40% este pretul pieselor (un pret extrem de mare pentru piese de origine), iar manopera 60%. Am gasit in reteaua VW pe altcineva la care pretul manoperei este de 1/3 din pretul lor pentru aceeasi lucrare. Si asta spune tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, insa repet - vorbesc de vopsitorie. Pentru asta am fost la ei si sunt multumit, a iesit peste asteptari. Vopsitorie, nu mecanica! Am spus de la bun inceput ca pe parte de mecanica stiu de preturile mari si ca nu servesc nici eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am facut prima revizie 15.000 km la dansii. S au comportat impecabil. Maine dimineata sunt programat pentru a III-a revizie, 45.000 km unde voi inlocui si placutele de frana fata spate. Vreau sa mentionez faptul ca telephonic costul comunicat pentru revizie este 650 Lei ( ulei Castrol + filtru ulei/aer/polen), iar pentru placute fata spate cu manopera inclusa, este 1150 lei.

Pt acelasi lucru oferta Brady a fost 2250 Lei, 2300 lei Sandra Trading in Iasi ( revizie + placate fata spate ).

Nu pot spune ca sunt cei mai scumpi, iar baietii chiar s au comportat bine. Mnetionez de asemena ca am trecut si prin service ul PBV unde am fost tratat nu foarte bine, dupa un incident pe partea de vopsitorie si unde reparatia a costat 5000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu impresii.

 

Revizia 45.000 km 

 

Cost : 1150 lei - schimb placate de frana fata spate cu manopera inclusa - ATE

             800 lei - revizia - schimb ulei + flitru polen + filtru ulei + filtru aer

 

total 1950 lei

 

Midocar s-a comortat exemplar, mi au spalat si masina gratuit. M au lasat sa raman langa masina, iar mecanicul care s a ocupat de operatie mi a explicat si aratat fiecare operatiune in parte.

 

 

din partea mea, nu am avut ce sa le reprosez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Joi pe data de 13 Noiembrie m-au sunat de la midocar ca masina este in Curtici si ca ar fi bine sa fac plata totala ca sa poata sa grabeasca lucururile in cazul in care vrea sa fie pana maine (21 Noiembrie) la mine. Eu am facut acest lucuru dar ieri mi s-a zis ca Joi mai mult ca sigur nu ajunge si poate vineri. O intrebare daca exista vreun motiv pentru care masinile stau asa mult in Curtici? Pentru ca am vorbit deja si le dau citatie pentru inselatorie pentru ca eu am facut plata integrala doar cu conditia sa ajunga pana maine masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina sta in zona libera de la Curtici pana cand se face plata integrala a masinii. Termenul de livrare este de 7 zile. Deci maine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legislatia nu impune plata integrala pana nu vezi masina. Cumparatorul nu are obligatia decat sa dea acel avans la inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din partea mea, nu am avut ce sa le reprosez

 

Ai fost norocos!

Facand o medie a posturilor negative si pozitive de pe forum, lor le da cu minus... si e bine sa tinem cont...

Nu recomand!

Am facut revizia la ei dar a trebuit sa ma intorc pentru ca nu mi-au prins niste chestii sub scut dar in schimb au gasit de cuviinta sa imi schimbe suportii de la numere (fara sa mai intrebe, bineinteles)! Iar la telefon cand i-am sunat, am primit replica cum ca m-au ajutat destul (pe banii mei, desigur), sentimentul ca ar fi avut vreo vina era departe de ei!

PRINT 021

PRINT 016

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care legislatie faci tu referire? Importatorul porsche romania aduce masinile pana in zona libera curtici. Acolo orice dealer sa ia masina trebuie sa o achite integral. Au fost cazuri in care dealerii lua masinile de acolo si uitau sa le achite. de atunci procedura lor, interna, este ca masina sa fie achitata total. Doar nu vrei sa faca asta din banii lor?! Nu ai semnat un contract si o anexa in care iti spune timpul de livrare? Daca ai semnat ai fost de acord cu clauzele....ti le-ai insusit, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu aveam nicio clauza ca trebuie sa platesc masina pana nu o vad ca este conform contractului. Oricum nu mai conteaza ca a ajuns deja, s-au tinut de cuvant si au respectul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intrat degeaba in panica. Sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Inlocuit capsula vacumatica turbo, 1000 ron, multumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Profund dezamagit de ultima intamplare. Efectuat revizia la o masina care face parte din scandalul Dieselgate. Odata cu revizia curenta s-a efectuat si celebrul update de soft. Dupa care la interval de 2 luni, aflu aici pe forum ca se da un set de vouchere drept despagubire. La mine bineinteles ca au uitat sa mi le ofere. Am sunat, am vorbit, dl director de service Baran si-a dat toata silinta sa aplaneze aceasta intamplare, numai ca dsoara Elena Iuliana Hodorog nu avea nici o apasare. Departe de ea sentimentul ca ar fi gresit ceva mai ales prin faptul ca este ingrozitor de ironica si acida. De parca eu eram de vina....Daca nu sunam eu dupa vouchere nu se sesiza nimeni.

Pacat pentru midocar, mai ales ca echipa tehnica din service este una de nota 10 plus si sunt cu adevarat profesionisti, ca sunt astfel de oameni care in loc sa fie interfata firmei cu clientul nu fac decat sa alunge clientii prin atitudine si comportament zeflemitor. Multumesc dlui director pentru implicare si solutionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Daca tot suntem la capitolul dezamagiri Midocar Vitan sa-mi expun experienta esuata cu stimabilii: sun luni dimineata (08.08.2016) pentru programarea la o prima revizie. Imi raspunde o domnsoara, care imi solicita toate datele posibile: nume, telefon, serie sasiu, km etc. Nimic special, supravietuiesc interogatoriului, iar la final de conversatie imi comunica ca ma va suna un coleg. Bun! Astept! Trece ziua de luni, iar spre finalul zilei de marti revin cu un telefon! Aceeasi domnsoara (probabil) balbaie niste scuze ( "Aaaaaa, colegi in concediu.... Aaaaa,  foarte aglomerat in aceasta perioada.....Aaaa, sa stiti ca revin oameni care au sunat saptamana trecuta...... Aaaaa, sa stiti ca nu o face nimeni intentionat!") si totodata imi promite ca va insista la colegii de la service sa ma sune "ca daca eu imi doresc sa fac la ei revizia se va rezolva si ca va spune ca eu reprezint o urgenta!" :)). I-am comunicat junei ca nu tin sa-mi fac revizia la dansii, doar ca locuiesc in zona si mi-ar fi fost cei mai la indemana. Astazi este joi si in 3-4 zile de la primul telefon nu m-a sunat nimeni pentru o programare, ce sa mai spun de o eventuala revizie! De asemenea sper ca ati observat din spusele domnsoarei ca nu-s singurul care face plecaciuni la specialistii de la Midocar Vitan pentru ca acestia sa se milostiveasca sa-i primeasca cu prea neinsemnatele lor autoturisme in prea mirobolantul lor service VW.

In concluzie, daca stimabilii si mult prea ocupatii de la Midocar Vitan nu-s in stare sa faca o programare intr-un interval de 3-4 zile, cum sa-mi las eu autoturismul pe mana lor?! Sa mai mentionez ca acum 2-3 luni, inainte de a-mi achizitiona masina din semnatura, am solicitat o oferta de la dansii si nici pana astazi nu s-au sinchisit sa-mi raspunda?! Cu alte cuvinte si serviceul si vanzarile sunt TOP PERFORMANCE! Stiu, eu is boul ca am insistat in prostia mea, aka Midocar Vitan!

Imi permit sa mentionez si interactiunea telefonica, privind programarea la revizie si cu alte reprezentante VW: PBN - sunat la call center, au revenit pentru programare in aprox. 90 min, dar ma programau la finalul saptamanii viitoare (nu puteam sa astept), deci oamenii "s-au miscat" bine!; Avia Motors Pantelimon, mi-au raspuns rapid la telefon dar nici dansii nu aveau locuri disponibile in aceasta saptamana; Delcar Bv (ca tot eram in zona la final de saptamana) mi-au raspuns rapid, m-au programat in ziua dorita, adica vineri! S-a rezolvat, cel putin cu programarea!

Regrete eterne Midocar Vitan!

Modificat de Cristian_P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Revin dupa 3 ani cu urmatoarele noutati.

Cand am fost la Midocar si, cu totul si cu totul inexplicabil, in 3 luni s-a aprins de 3 ori senzorul de noxe si de fiecare data era altceva (oare cum naiba, dupa fiecare service se strica in cateva zile alta piesa?!?!!), acum am ajus sa aflu mai multe lucruri despre motoarele TSI.

Dupa ce am cotizat in cateva luni peste 10.000 lei la Midocar, am vorbit cu tehnicianul, inginerul sef de service... mai aveam putin si ajungeam la papa de la Roma si le-am comunicat ca motorul trepideaza rau la rece si are rateruri chiar si la cald. Am facut o tura cu marele specialist de la Midocar si mi-a zis el ca asa e normal, ca motorul mai are si trepidatii, dar oricum, este ceva normal sa faca asa, mai ales la rece, ... abureala de prost gust. Am plecat de la ei cu un gust amar si am inceput pana in ziua de azi o colaborare bunicica cu Avia Motors. Ideea e ca dupa 3 ani de plans pe la portile Avia, si-au luat inima in dinti sa desfaca motorul. Ca o paranteza, am pus si aici pe forum intrebari despre simtomele motorului. Multi specialisti sunt si pe aici ... dar asta e o alata problema. In final problema a fost chiulasa. Gaurile de evacuare erau peste 2/3 obturate. Pe unde naiba sa iasa gazele de ardere? Este ca si cum ai pune un dop pe esapament. Masina a stat aproape 3 luni in service. Cei de la Avia si-au dat toata silinta, dar nu au stiut de unde este "buba". Au contactat niste specialisti de la reprezentanta si acestia le-au spus de chilasa.

Concluzia este una clara. Cei de la Midocar habar nu au, parerea mea, cu ce se mananca motoarele TSI. Reprezentanta Porsche Romania si in Europa stiu ca odata ce lantul sare de la punct, daca motorul nu moare, cel putin se infunda orificiile din chiulasa, dar cu buna stiinta lasa motoarele sa moara si clientii sa se descurce pe banii lor. Altfel, in mod normal, daca nu au facut rechemari in service pentru toate motoarele TSI, ar fi trebuit sa dea o circulara pentru toate service-urile, astfel incat, dupa schimbarea distributiei, daca apar trepidatii in functiune, lipsa putere motor, consum marit, etc. sa fie indrumati cleintii sa verifice, curete, si rectifice chiulasa.

Acum, dupa ce cu mare greutate si la multe insistente din partea mea, Avia Motors a facut ce trebuie, motorul functioneaza foarte bine, nu exista trepidatii nici la rece, asa cum spunea marele tehnician de la Midocar, totul e ok, mai putin un lucru. La 40°C, la prima cheie din zi, motorul sta la 1300 rot/min timp de 3 min. Stau pa capul celor de la Avia si inca nu am un raspuns. Oricum, la Midocar cu siguranta mi s-ar spune ca asa e normal. Normal e ca atunci cand am luat masina, cand era noua, statea vara 5sec. la 1300 ture, iar iarna cand erau minus 20°C afara, statea 3 min. asa.

Ca o concluzie. Cine are alte motoare, sa le stapaneasca sanatosi. Cine are TSI pe lant, nu stati sa crape lantul. Veti pierde mult mai mult. Mergeti si cereti schimbarea distributiei mai devreme de 100.000 km. Daca nu ati facut-o si v-a sarit lantul accidental, apoi vedeti ca aveti ceva trepidatii, masina nu trage, consum mare, etc.  incercati si varianta cu chiulasa. Se incarca in perioada de cand va sare latul si pana ajungeti sa refaceti distributia datorita aprinderii incorecte.

 

IMG-20170330-WA0000.jpg

IMG-20170330-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@amdo  Treaba asta ar fi mai bine de pus (si) in aria de 1.4 TSI, sigur foloseste cuiva daca nu acum, in viitor. Multumim pentru sfat si ca ai impartasit experienta cu noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, dragilor nu știu ce se întâmplă în acest Service dar asa impertinenti și incompetenți rar mi-a fost dat sa vad. Ieri 05.09.2018 am scos mașina din Service de la Midocar Vitan după ce a stat timp de 3 zile pt înlocuire ulei, filtru ulei și rulment stânga fata. Iar astăzi, roata stânga fata face zgomot la rulare mai ceva ca înainte. Îmi pare rău că nu pot pune aici filmarea dar o voi posta pe YouTube. 

Niciodată nu voi mai merge în acest Service, pt ca asta este doar un din multele experiente nefaste pe care le-am avut cu ei. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am pus pe YouTube filmarea pt cine este interesat. Puteți cauta "Passat reparat la Midocar Vitan" 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!