Jump to content

Midocar Vitan


amdo
 Share

Postare recomandată

Are cineva idee cum se misca cei de la Midocar Vitan? Am o progamare pentru saptamana viitoare la un service in garantie si nu as vrea sa am surprize. Daca ma poate ajuta cineva care a trecut pe acolo cu un sfat, mi-ar prinde bine.
Multumesc!

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca te ajuta cu ceva sau nu. Am avut de facut 2 actiuni (recall) si m-am lipsit de serviciile lor:

1. intai au inceput sa ma ia la intrebari de unde stiu eu ca aceste actiuni trebuie efectuate, de unde stiu codurile la aceste actiuni (dupa spusele lor aceste actiuni au un caracter special - informatii confidentiale, cu un caracter restrans - adica numai pentru cei din firma lor-fabrica VW)

2. mi-au spus ca ei nu pot sa execute aceste operatiuni numai pentru ca asa vreau eu - mi-au sugerat sa trec in fisa de diagnosticare eventual alte probleme, iar ei o sa se ocupe de "problemele" respective, apoi o sa-mi faca si actiunile de recall (era vorba numai de un update de soft si un capacel la stergatoare)

3. le-am explicat ca am o eroare - emission workshop - pentru diagnosticarea acestei erori trebuia sa las masina la ei cel putin doua zile!!!

4. am solicitat un istoric la masina - raspunsul fiind NEGATIV. aceste date fiind confidentiale

Toate problemele de mai sus le-am rezolvat insa la PBV1 - in 5 ore (inclusiv istoricul masinii si listarea tuturor codurilor PR) cu tot ce trebuia facut la masina.

Din punctul meu de vedere - NU RECOMAND. Poate alte persoane au o parere pozitiva, eu insa am fost total dezamagit de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la ei si m-am ingrozit de ce mi s-a intamplat. Mi-au facut programare dar nu m-au trecut pe lista de progamari, asa ca a trebuit sa stau la mil alor, sa gaseasca un loc liber pentru mine. Toti au fost programati la 7.00, chiar daca masinile lor aveau sa pupe serviceul la ora 14.30. Seful de service este un papitoi care nu prea le are cu tehnica: mi-a spus ca pentru a scoate un greier din bord, trebuie sa-i las masina cel putin o zi, ca sa-i demonteze tot bordul. La insistentele mele, au reusit sa scoata greierul in 2 ore. Halal inginer tehnician sef service la Midocar. Si Dacotecii de la Dacia Group Renault ii dau clasa acestui nimeni de la Midocar.

Cat am pierdut vremea acolo vreo 4 ore (2 cu mitocanii si 2 cu service propriuzis), m-am tot plimbat prin Midocaru asta si am vazut o multime de nereguli care ma fac sa vomit can dma gandesc la ei:

- Toate automobilele din show-room sunt pline de praf

- Touranul gri metalizat din dreapta cum intri, are chiar si un paianjen la geamul drepata fata care statea deschis

- La WC, era mizerie: hartii pe jos, sapun lichid imprastiat pe chiuvete

- O femeie de servici si-a facut la un moment dat aparitia si stergea praful pe tejgheaua de la Informatii, unde erau niste pliante de prezentare; evident nu a mutat nici un pliant si a sters praful gratios doare pe langa.

Personal acum pot spune ca am avut propria-mi experienta si am o parere foarte proasta despre acesti oameni de proasta factura. Nu mai calc pe acolo indiferent ce se intampla.

In plus, pe conditiile stipulate pe verso la contractul de service este stipulat ca daca ai obiecte personale ei nu raspund decat daca le treci de la inceput pe formularul de service. Am insistat pentru aces lucru, dar nu exista nici o rubrica in care sa treci aceste lucruri. Mi se pare o clauza care nu face decat sa incurajeze furtul obiectelor personale. Probabil trebuie sa vin cu un sac in spinare ca Mos Craciun si sa umplu sacul cu toate obiectele mele personale inainte de a le preda masina pentru service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu nu recomand nimanui sa apeleze la Midocar Vitan. Nu stiu cum or fi pe partea tehnica, dar la capitolul relatia cu clientul sunt categoric varza. In luna Octombrie m-am hotarat sa mai imi fac o cheie la Golf. Nu mai aveam decat una si nu doream sa risc vreo surpriza, sa o pierd si sa ma uit apoi la masina ca un manzat la usa metalica Made in China. Asa ca mi-am facut o programare la Midocar Vitan, pe considerentul ca ar fi mai aproape de mine decat cel din Baneasa. Zis si facut. Sun la Midocar si intreb ce trebuie sa fac pentru a obtine o cheie noua. Mi s-a spus: "Veniti la noi". Am intrebat bucuros, daca mi se face cheia pe loc. Raspunsul a fost: "Nu". Firesc, am intrebat atunci ce rost are sa vin. "Ca sa faceti comanda" mi s-a raspuns. "Pai nu pot sa o fac telefonic, sau prin fax?", a fost o intrebare legitima. "Nu. Trebuie sa vedem actele, talonul si cartea masinii". "Pai le scanez si le trimit..!!!!". "Nu, trebuie sa si platiti". "pai platesc prin banca, cu OP". Hotarat, tipul de la telefon nu vroia sa cedeze nici un pas.."Trebuie sa platiti la noi la casierie". Asta e...M-am urcat in masina si am plecat spre Midocar Vitan. Numai ca, pentru a ajunge la Midocar, trebuie sa ajungi intai in comuna Catelu. Pentru ca, nu exista nici o cale de corespondenta intre zona Vitan, Fizicienilor, Salajan si zona unde este Midocar. Pe jos se poate ajunge in cinci minute, de la targul de masini. dar cu masina trebuie sa faci vreo 20 de minute, service-ul fiind situat pe sensul de intrare in Bucuresti de pe A2...Asa ca am vazut si comuna Catelu si am ajuns la Midocar Vitan. Acolo l-am identificat pe tipul cu voce blazata de la telefon care m-a anuntat ca trebuie sa stept vreo trei sferturi de ora pentru ca ei tocmai iau pauza de masa...si mi-a aratat afisul :"Pauza de masa intre ora 12.00 si 12.30. Am asteptat pana la 13.45 cand respectivul a binoit sa revina la biroul sau. I-am dat actele masinii, le-a copiat, si m-a trimis la casierie sa platesc 485 de ron. La casierie am vrut sa platesc cu cardul...Numai ca POS-ul nu functiona. Casiera amabila mi-a indicat bancomatul Piraeus din incinta de la care am scos banii contra unui comision pe masura. Dupa ce i-am aratat factura individului, acesta mi-a zis sa revin in 2 saptamani ca atunci va sosi cheia din Austria..De ce a trebuit sa ma deplasez pana la ei....nu am inteles!!! De atunci nu m-a sunat nimeni. AM sunat eu dupa vreo 3 saptamani. Am dat de acelasi individ care mi-a zis ca nu stie ce e cu cheia mea. "Si cand vine?", am intrebat. "Nu stiu", mi-a raspuns individul calm...I-am explicat ca acesta nu mi se pare un raspuns acceptabil si i-am cerut ori sa imi dea un raspuns ferm si corect ori sa imi returneze banii, dar sa mi-i aduca el la birou ca eu nu mai ma deplasez pana acolo. Dupa vreo o ra m-a sunat iar si mi-a spus ca "austriecii de la VW au ratacit comanda" si ca va veni cheia, tot dupa doua saptamani. \pe la inceputul lunii decembrie am fost sunat si invitat sa ridic cheia. Am fost programat la ora 10.00. Cred ca era 3 decembrie. La ora 10 fara 5 eram acolo, tot dupa traseul de rigoare prin comuna Catelu. Acelasi indivit m-a privit de parca venisem cu colindul...si mi-a cerut sa astept. Dupa vreo ora, timp in care nu s-a miscat de la birou, l-am intrebat eu daca nu vrea un ziar sa nu se plictiseasca sau daca nu vrea sa stea la mine in masina, ca e mai comod. Cu o profunda stare de lehamite s-a ridicat si mi-a zis ca tocmai a venit randul masinii mele sa intre in service. Mi-a explicat ca trebuie setata cheia pe masina, ca trebuie facuta o legatura online cu fabrica din austria si ca le merge incet conexiunea. Mi-a luat masina din parcarea din fata si a mutat-o in parcarea interioara unde a zacut inca o ora. Se facuse 12.00. L-am intrebat pe individ de ce nu se misca masina de acolo...De ce trebuie sa fiu umilit in halul asta pentru o amarata de cheie. Mi-a raspuns ca "dupa pauza" se rezolva. Iar venise pauza..la 12.40 a venit cineva si abagat masina in service. Dupa inca o ora de asteptare, timp in care l-am intrebat de doua ori pe indivit "cat mai dureaza?" iar el mi-a raspuns "Nu stiu", m-am ridicat si m-am dus din nou la el si i-am cerut sa imi aduca masina. M-a privit trifazic. I-am explicat ca renunt la comanda, si ca mi se pare aberant sa pierd intai o ora la ei in service ca sa lansez comanda, apoi sa astept o luna, si iar sa mai pierd apropae patru ore in service pentru o cheie..S- agitat un pic si mi-a zis ca in 10 min e gata. A dat un telefon si asa a fost..dupa 10 min a aparut cu cheia si cu un deviz. Am vrut sa iau cheia, dar tipul m-a trimis la casierie sa mai platesc 180 ron. Atunci am explodat>..Nu era vorba de bani...dar mi se parea o metoda de maidan sa incerci sa tot jumulesti bani de la client dupa ce il si umilesti in halul acela. L-am intrebat ce reprezinta cei 180 ron. Mi-a spus candid "setarea cheii". L-am intrebat de ce nu mi s-a spus costul total de la inceput cand am platit cei 485 ron...Tipul a ridicat din umeri...I-am spus simplu ca refuz sa platesc, nu mai am nevoie de cheie, sa si-o pastreze, eu anulez comanda si sa imi dea cei 485 de ron inapoi...S-a blocat si l-a chemat pe un alt tip care se invartea pe acolo si care s-a prezentat a fi "sefu". Foarte intepat, si acela s-a interesat de "ce probleme am"..I-am explicat ca dupa ce am asteptat patru ore in service pentru o cheie, pur si simplu refuz sa mai platesc o suma despre care nu am fost instiintat de la inceput, si ca prefer sa renunt la comanda si sa ma adresez altui service. Tipul m-a privit superior si mi-a spus: "Nu e asa simplu". "Ba e foarte simplu", i-am raspuns. I-am amintit ce spune legea privind protectia consumatorilor cu privire la costul serviciilor si la obligatiile vanzatorilor de a rambursa banii daca un client refuza sa mai ridice comanda. "Nu putem face asta, mi-a spus tipul. Si ce o sa faceti, o sa ne dati in judecata pentru 485 ron? Pai nu o sa va coste mai mult", m-a intrebat si mi-a zambit superior. I-am raspuns:"Nu o sa ma coste nimic..Sunt avocat si stiu ce vorbesc". I-a inghetat zambetul pentru o secunda dupa care a zambit iar larg si i-a spus celui care se ocupa de comanda mea. "Trece-i domne manopera 0 la programarea cheii. Nu vreau acum sa pierd un client pentru 180 de ron. Vreau ca domnu' avocat sa mai vina la noi". Mi-am luat cheia si am plecat, regretand totusi ca nu am refuzat pana la urma comanda. De client oricum m-au pierdut. Si ca sa nu credeti ca este basm va spun si numarul masinii cu care am fost in service: B-95-MVN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu venitul cu masina pentru refacut cheie nu e numai la ei, e valabil inclusiv in Franta.

La ridicarea masinii dealerul m-a avertizat foarte serios ca daca pierd vreo cheie trebuie sa prezint toate actele, la fel sa astept pana aduc cheia si apoi sa-i faca recodarea.

Deci ii inteleg de ce nu fac asta prin posta, fiind o metoda (destul de rudimentara dar cateodata eficienta) pentru a nu incuraja furturile.

La partea cu lehamitea (timpul) si cu neanuntarea cheltuielilor inerente intr-adevar au gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu venitul cu masina pentru refacut cheie nu e numai la ei, e valabil inclusiv in Franta.

La ridicarea masinii dealerul m-a avertizat foarte serios ca daca pierd vreo cheie trebuie sa prezint toate actele, la fel sa astept pana aduc cheia si apoi sa-i faca recodarea.

Deci ii inteleg de ce nu fac asta prin posta, fiind o metoda (destul de rudimentara dar cateodata eficienta) pentru a nu incuraja furturile.

La partea cu lehamitea (timpul) si cu neanuntarea cheltuielilor inerente intr-adevar au gresit.

Docman, multumesc de reply...nu ma intelege gresit..Nu ma da fudulia afara din casa....dar consideram ca este mai normal, la deschiderea comenzii, sa imi ceara datele prin fax sau email, sa ma puna sa platesc totul inainte si sa vin cu masina si cu actele atunci cand ridic cheia..Nu si la partea de comanda. Mai ales ca nici nu s-au uitat la masina atunci cand am comandat cheia. Au copiat doar talonul si cartea...Cred ca aceste operatiuni se pot face in deplina siguranta si prin operatiuni "la distanta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa spun aici ce ar merita i...ndividul ala pe mana caruia ai incaput, unu la mana, pentru ca as risca sa fiu suspendat de pe forum si doi la mana, pentru ca sunt convins ca toti cei care vor citi post-ul tau vor simti cam acelasi lucru pe care l-am simtit si eu.

Mare noroc ai avut cu replica pe care i-ai dat-o sefului de i...ndivid cum ca ai fi avocat(tu chiar fiind, din cate inteleg).

In alta ordine de idei "durerea este doua":

1. Ca orice intra la Midocar Vitan este pasibil sa o pateasca ca si tine;

2. Ca in orice service din Romania ai intra ai mari sanse sa patesti la fel

Eu nu inteleg de ce in Romania, cei care cumpara VW, patimesc atat in service-uri in conditiile in care VW este printre putinele care nu ofera nici un fel de reduceri la achizitie si vinde la un pret nesimtit de mare masinile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Ca in orice service din Romania ai intra ai mari sanse sa patesti la fel

Nu e chiar asa, acum hai sa fim obiectivi si sa nu aruncam la suparare cu noroi in toti. Ca mai sunt si service-uri VAG de care clientii sunt multumiti (vezi AutoGrup Constanta, Nurvil Rm. Valcea si, in general, chiar si Elcar Gid Buzau). Dar asta e alta discutie, hai sa nu o dam in OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma intreb daca la Midocar Vitan au venit o parte din angajatii din Baneasa, pentru ca ce a patit Grisham suna foaaaarte cunoscut. Eu mai aveam putin si il strangeam de gat pe un papagal angajat la ei care m-a pus sa ma plimb pe DN1 de mai multe ori nu s-a gandit ca are si fax in birou. Eu unul sunt lecuit cand vine vorba de Midocar oricare ar fi el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma intreb daca la Midocar Vitan au venit o parte din angajatii din Baneasa,

Iti spun cu siguranta ca da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

M-am gandit sa va dau un update in legatura cu Midocar Vitan. Doar ce m-am intors de la prima revizie la Polo 1.2. Programarea am facut-o online sambata si luni dimineata m-au sunat pt confirmare. Astazi, cand am ajuns, au fost foarte punctuali si s-au purtat ok.

Costurile detaliate:

ulei castrol 3L - 227

filtru polen (optional) - 63

filtru ulei - 40

reglat presiune roti - 29

manopera - 140

Total - 500 Ron

Timp - 1.5h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 lei reglat presiune roti? uau!

poti s-o faci cu 2 lei la orice vulcanizare.

75 lei litru de ulei??

preturi de specula! :huh:

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 lei reglat presiune roti?

Poate erau umflate cu azot, ca altfel, daca erau cu aer, si mie mi se pare o nesimtire acest pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel e si la vanzari. Am intrebat ce aduce nou faceliftul de a6 si mi s-a spus ca nimic in plus ca masina e perfecta. Ca are mici schimbari si doar atat. Cine ii anagajeaza pe balalaii astia de la vanzari nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vedea testele lor de angajare, nu ti'ar mai trebui sa ai de'a face cu ei. Primesc puncte care conteaza in mod favorabil la angajare pentru indolenta, delasare, nesimtire, impertinenta si PROSTIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorelley - e enorm de scump uleiul, cu banii astia luai doua bidoane de 4 litri. Si 29 ron presiunea? Nu cred ca e vorba de azot pentru ca niciun producator nu agreaza azotul (desi este foarte bun). Ieri am facut-o la o vulcanizare si mi-a luat 2 ron pentru toare 4 rotile...

N-ar fi rau sa le dai un telefon anonim, in care sa spui ca vrei sa faci un schimb de ulei si sa intrebi cat este litrul. S-ar putea sa ai surpriza sa-ti spuna alte cifre. Apoi te duci peste ei cu factura, le faci scandal sa-ti restituie suma incasata in plus. Nu are cum sa fie mai mult de 55 ron litrul. Si verifica si filtrul de polen sa-l fi schimbat intradevar. Eu era sa-mi iau teapa la un Megane - dupa ce au zis ca l-au schimbat, la plecare am scos capacul si am dat de frunze... Am facut taraboi mare de tot, cu director etc. Si-au cerut scuze... Asta este Romania. De aceea magarii acum nu prea te mai lasa pe nicaieri sa stai langa mecanic sa vezi ce mestereste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uleiul obisnuit costa la ei un pic peste 70lei inca din octombrie 2008, iar cel pt diesel cu filtru de particule (DPF) este mai scump cu vreo 10-15lei. Sunt preturi de restaurant, doar este reprezentanta. Poti sa-l cumperi de la raionul de piese la acelasi pret!

In ce priveste umflatul rotilor, s-a tarifat la 0.2h manopera, x 120ron/h +tva face 29ron. Acesta este normativul VAG dupa care reprezentanta face nomarea.

Reprezentantele sunt pentru cei care au garantie sau nu mai au dar cred in ele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lorelley - e enorm de scump uleiul, cu banii astia luai doua bidoane de 4 litri. Si 29 ron presiunea? Nu cred ca e vorba de azot pentru ca niciun producator nu agreaza azotul (desi este foarte bun). Ieri am facut-o la o vulcanizare si mi-a luat 2 ron pentru toare 4 rotile...

N-ar fi rau sa le dai un telefon anonim, in care sa spui ca vrei sa faci un schimb de ulei si sa intrebi cat este litrul. S-ar putea sa ai surpriza sa-ti spuna alte cifre. Apoi te duci peste ei cu factura, le faci scandal sa-ti restituie suma incasata in plus. Nu are cum sa fie mai mult de 55 ron litrul. Si verifica si filtrul de polen sa-l fi schimbat intradevar. Eu era sa-mi iau teapa la un Megane - dupa ce au zis ca l-au schimbat, la plecare am scos capacul si am dat de frunze... Am facut taraboi mare de tot, cu director etc. Si-au cerut scuze... Asta este Romania. De aceea magarii acum nu prea te mai lasa pe nicaieri sa stai langa mecanic sa vezi ce mestereste...

Victor - sorry de raspunsul tarziu. Stiu ca este un pret foarte mare, dar, din pacate, masina e inca in garantie, iar acolo nu au lasat pe nimeni sa stea langa ea...(evident, nu pe mine, ca nu ma pricep :icon_thumright: ). Oricum, din pacate, nu prea am de ales si decat Porsche, mai bine Midocar. Filtrul l-au schimbat, pentru ca mi l-au dat pe cel vechi...sper ca era al meu :rolleyes:. Daca stiam ca e asa scumpa presiunea la roti, normal ca nu-i lasam sa o faca, dar acum am invatat. Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate autoritatile statului nu ne protejaza cu nimic... Nu avem decat sa suportam si sa platim preturile cerute de acesti asa-zisi "prestatori de servicii". 120 ron/ora fara tva... Si bineinteles ca normativele orare sunt facute in marele avantaj al dealerului. Stiti cine ne va proteja? CRIZA. Din lipsa de bani nu le vom mai calca pragul, iar ei se vor indrepta spre binemeritatul faliment... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu de luat o decizie si nu prea stiu si incerc sa cer ajutor .

Am si eu de reparat un passat B5 a suferit un accident mai maricel ce ma sfatuiti sa aleg Midocar Vitan ? masina se repara pe casco (pe scurt lonjeronul stanga e facut praf si puntea nu mai e cum trebuie ,motor deplasat ,cutie deplasata,dar functionale ,conducta(culoarul .... din spatele bateriei) de clima sparta si altele).

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Misochi,

Nu este recomandat sa mergi la Midocar Vitan, deoarece toti vopsitorii si tinichigii sunt noi angajati, mai degraba ucenici. Chiar si in acest moment fac angajari. Mai multe pareri despre Midocar Vitan puteti vedea chiar si pe site-ul lor.

Dupa ce o sa citesti si asta, mai gandeste-te...

Personal nu vreau sa mai aud de Midocar Vitan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vedea testele lor de angajare, nu ti'ar mai trebui sa ai de'a face cu ei. Primesc puncte care conteaza in mod favorabil la angajare pentru indolenta, delasare, nesimtire, impertinenta si PROSTIE.

hai sa nu fim asa de rai, ai fost tu la angajarea lor? numai de rele se vorbeste, poate ar fi mai bine sa iti repari masina la un service de pe marginea drumului, poate acolo vei fi multumit de manopera si de oameni mai pertinenti,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exagerat situatia, in genul unei fabule, dar hai sa fim seriosi: competenta, onestitatea, seriozitatea si calitateaprestatiei in relatia cu publicul sunt departe rau de tot de ceea ce ar trebui sa fie la un service din reteaua unui dealer cu atat de multe pretentii si cu atat de multe masini vandute.

Eu am fost pe la ei si ... mi-au lasat un gust amar. Am scris amanuntit despre asta.

Totusi, desi nu cred ca am facut-o in mod explicit, recunosc faptul ca, se poate si mult, mult mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Misochi,

Nu este recomandat sa mergi la Midocar Vitan, deoarece toti vopsitorii si tinichigii sunt noi angajati, mai degraba ucenici. Chiar si in acest moment fac angajari. Mai multe pareri despre Midocar Vitan puteti vedea chiar si pe site-ul lor.

Dupa ce o sa citesti si asta, mai gandeste-te...

Personal nu vreau sa mai aud de Midocar Vitan.

salut, treaba cu Midocar Vitan ca toti tinichigii si vopsitorii sunt angajati noi este adevarata, ca deabia s-a deschis service-ul, dar asta nu inseamna ca ei nu au lucrat si in alta parte si nu sunt in stare sa repare o masina, daca vreti va invit sa-mi vedeti masina reparata acolo si o sa va schimbati parerea, sincer nu e frumos sa vorbim numai din auzite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!