Jump to content

nu vrea sa porneasca in ruptul capului..doar cand vrea ea


ingerul_danutz
 Share

Postare recomandată

Ieri de dimineata am dat la automat 15 minute; si nu a pornit... am plecat cu transportul in comun la munca.

Dupa program am venit, m-am schimbat si am inceput sa mesteresc, am inceput cu pompa de benzina... am scos sa vad daca nu cumva a cedat, credeam ca e infundata..dar nimic, am scos fisele de la bujie, dadeau scanteie...nimic, injectoare...etc, nimic ...pana la urma am tinut mai mult la automat pana cand a inceput sa palpaie in bord "cumpana de ulei" iar la a 2-a incercare a pornit..de atc. porneste la sfert de cheie!

A mai facut aceasta faza si acum vreo 1 luna, cand la fel.. am dat la automat timp de 10 minute si intr-un final a luat-o!

Am mai sesizat ca in trafic, cateodata cand vreau sa-i dau talpa mai mult se ineaca (da in nas, scade turatia) decat sa se accelereze... trebuie sa o accelerez usor ca sa prinda viteza ..sau da-i dau talpa doar cand trec peste 2500 ture!

ce poate sa fie? cu benzina se alimenteaza, bujiile sunt schimbate <1000 Km, injectoarele au fost verificate in vara ..toate pulverizeaza la fel.

ce nu am gasit este bobina de inductie, care nu stiu unde este pozitionata! posibil sa nu am

relantiul nu are fluctuatii....

cine imi poate testa si mie presiunea care o baga pompa? (a fost schimbata acum 2 ani) ; compresia pe fiecare cilindru? sau cine cunoaste motorul?

vw passat 1.6i ..motor AHL ; 4 cilindri ; fara turbina..f simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asha ceva am patit eu acum 3 zile .....a pornit fff greu nu se accelera dupa care s-a oprit motorul ...... am verificat bujiile , tot .....acum masina este in service mi s-a rupt un pinion care la randul lui a angrenat niste supape ....ce mi s-a zis.....si cam atat manopera + piese 1300 ron ... luni masina este gata ....... asha k du-o la verificat cine stie ce se intampla !

Cam asha ceva am patit eu acum 3 zile .....a pornit fff greu nu se accelera dupa care s-a oprit motorul ...... am verificat bujiile , tot .....acum masina este in service mi s-a rupt un pinion care la randul lui a angrenat niste supape ....ce mi s-a zis.....si cam atat manopera + piese 1300 ron ... luni masina este gata ....... asha k du-o la verificat cine stie ce se intampla ! Audi 80 2.0 E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ - CroCop ...au trecut cateva zile si se accelereaza normal; masina merge ok acum...dar totusi este ceva care o sa apara iar peste o luna sau poate o sapatamana si nu o sa vrea sa mai porneasca!

@ - SHARANEL ..unde-i acea bobina; ca eu nu am gasit !...de la bujie este o simpla fisa care intra intr-un bloc

poze cu fisa de bujie si unde intra ea

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub capota, sub stergatoare, in partea stanga... cauta bine. Bobinele de VW sunt sensibile la umezeala, creapa usor. Si locul unde se monteaza este destul de expus umezelii. Ia o bobina noua, nu te incurca cu SH, ai mari sanse sa fie si aia crapata si sa porneasca doar in sarbatorile legale.

LE: bobina e cea din poza, arata asa mai ciudat din cauza ca e corp comun cu modulul de pornire (cel putin la mine asa era, la un sharan din 1998, ADY 2,0) deci trebuie sa schimbi cu totul. Nu-ti fa probleme, pretul e rezonabil, daca bine tin minte pe mine m-a costat ~140 lei.

Nu sunt autodoktor, dar 90% sunt convins ca bobina aceea iti joaca feste. Nici n-ai cum s-o verifici, pt ca da scanteie, dar nu e suficienta, din aceasta cauza porneste doar in zilele cu soare si in zilele impare.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARANEL - iti multumesc pt sfat; am sa incep sa caut..numai ca in partea stanga este filtru de A/C cum te uiti la masina; iar in partea dreapta este motorasul de la stergatoare si o cutie in care este "calculatorul" ; revin cu cateva poze dupa ce incep operatiunea

Le: sunt deacord cu tine; masina are ceva km si nu cred ca s-a schimbat; am sa intreb la magazin si o schimb ...ms mult pt informatii!

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aceasta dimineata la fel; am dat la automat de am omorat-o dar ea nu a mai pornit!

care este primul lucru pe care-l influenteaza aerul rece? ...debitmetrul (ea porneste si fara el) ?! clapeta de acceleratie?

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura.... apa din benzina.... inghetata in filtru. Sau poate nu merge cum trebuie pompa de benzina, ma refer cand amorseaza instalatia. Oricum e interesant, nu credeam sa aud VW sa nu porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ar fi pornit daca o impingeam, dar cum sunt juma de om ..si la 6 dimineata multi dintre vecinii mei sunt la al 2-lea vis!.

as fi vrut sa verific presiunea care o face pompa de benzina, dar nu stiu cum... ceva detalii/sfaturi !?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O impingeai degeaba, din momnet ce demarorul invarte motorul si nu porneste, degeaba o impingi. Pt masuraraea presiunii benzinei du-o intr-un service (nu neaparat la vw). verifica tot ce vrei pe masina, pana la urma tot la bobina ajungi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am dat si pm

bobina de inductie pentru buhi este pe bloc motor, cum te uiti din fata masini in partea dreapta a motorul, undeva sub corpul clapeta (de acolo de unde pleaca fisele) dar vezi ca si asta are senzor (adik este actionat de volant pentru stabilirea timpilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu mergi la un service. Se poate testa in doua feluri: demontata si testata pe banc sau testata

pe masina. Cand testezi pe masina mai ai un avantaj: poti depista eventuale leak-uri pe traseul de alimentare

in functie de locul in care pui manometrul.

Ai nevoie de un manometru pe care sa il conectezi cu un T dupa filtrul de benzina (la g4 filtrul e sub masina langa roata

din dreapta spate) FARA a intrerupe traseul de alimentare. La fel de bine il poti conecta si la motor unde intra conducta de

la filtru in rampa de injectie (nu sunt sigur ca intra direct in rampa de injectie). Va trebui sa improvizezi ca sa legi T-ul pe

circuit datorita prinderilor rapide de la conductele de benzina (pe care ai face bine sa nu le deteriorezi). Oricum mi se pare

destul de periculos sa faci asta in afara unui service auto.

En fine, dupa motarea manometrului pui contactul moment in care pompa de benzina ar trebui sa amorsese instalatia.

Citesti presiunea de pe manometru. Daca reusesti sa pornesti motorul il lasi la ralanti si citesti din nou presiunea.

NU MERGE cu masina cand ai manometrul conectat pe traseu!!! Masoara presiuniea doar la ralanti!

La un 1.8 T de pe audi TT cod AUQ la ralanti presiunea ar trebui sa fie 2.5 bar.

S-ar putea sa ai alte valori la motorul de 1.6.

numai bine.

PS: Nu cred sa fie ceva de la instalatia de alimentare. De ce: un amic cu un 1.8T avea filtrul de benzina PERFORAT

si tasnea benzina din el ca la robinet inca de la punerea contactului. Pompa facea insa destula presiune si masina

mergea fara sa dea rateuri sau erori. Nu si-a dat seama de problema pana nu a simtit miros de benzina. Prin urmare

daca nu simti miros de benzina si nu ai presiune pe circuit atunci, dupa parerea mea, problema e de la pomba de

benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit-o asta seara

am incercat impinsa, a plecat din prima cu balbaieli la relanti, am oprit si dat o cheie ...a plecat la sfert;

dupa 2-3 ture facute, am bagat la scanat (nu cu vag, ci cu o interfata BOSCH KTS 520 ..etc,) si au iesit urmatoarele erori:

0208 = Ap. masura aer scurtcircuit plus ;

0219 = Reglare lambda la limitator minim ;

027b = Incalzire sonda lambda defecta ;

daca le sterg reapar fie prima cu a 2-a sau prima cu ultima

deci sonda e muci!? si urmeaza debitmetru?

acum porneste la sfert de cheie..probabil ca este calda;

vedem maine de dimineata!

...imi cer scuze daca sunt greseli de ortografie; sunt pe fuga...bucuros ca a pornit dar sa vdm maine

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri de dimineata am dat la automat 15 minute; si nu a pornit... am plecat cu transportul in comun la munca.

Dupa program am venit, m-am schimbat si am inceput sa mesteresc, am inceput cu pompa de benzina... am scos sa vad daca nu cumva a cedat, credeam ca e infundata..dar nimic, am scos fisele de la bujie, dadeau scanteie...nimic, injectoare...etc, nimic ...pana la urma am tinut mai mult la automat pana cand a inceput sa palpaie in bord "cumpana de ulei" iar la a 2-a incercare a pornit..de atc. porneste la sfert de cheie!

A mai facut aceasta faza si acum vreo 1 luna, cand la fel.. am dat la automat timp de 10 minute si intr-un final a luat-o!

Am mai sesizat ca in trafic, cateodata cand vreau sa-i dau talpa mai mult se ineaca (da in nas, scade turatia) decat sa se accelereze... trebuie sa o accelerez usor ca sa prinda viteza ..sau da-i dau talpa doar cand trec peste 2500 ture!

ce poate sa fie? cu benzina se alimenteaza, bujiile sunt schimbate <1000 Km, injectoarele au fost verificate in vara ..toate pulverizeaza la fel.

ce nu am gasit este bobina de inductie, care nu stiu unde este pozitionata! posibil sa nu am

relantiul nu are fluctuatii....

cine imi poate testa si mie presiunea care o baga pompa? (a fost schimbata acum 2 ani) ; compresia pe fiecare cilindru? sau cine cunoaste motorul?

vw passat 1.6i ..motor AHL ; 4 cilindri ; fara turbina..f simplu

Scuze dk ma bag aiurea, dar cum verifici pompa de banzina sa vezi daca functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu motorul meu 2,3 benzina. porneste cand vrea el si se balbaie rau sau nu se accelereaza, se accelereaza in trepte, tremura cand o tin accelerata, adik nu merge rotund cum ar trebui. mentionez k bujiile sunt ok, le-am verificat si curatat. eu tind sa cred k am si eu problema pompei de banzina, dar acum ma intreb dk are cum sa-mi faca fite si din cauza bobinei de inductie. pls help, mesterii la noi habar n-au. ei nu mai stiu decat sa bage mufa si sa schimbe placute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ingerul danutz, sonda lambda nu are nicio treaba cu pornirea motorului, de fapt atat timp cat motorul nu se incalzeste sonda lambda este exclusa din circuit ("asa-zisa "bucla deschisa"), asa ca nu vad cum ar putea sa-ti faca probleme sonda la pornire.

Faptul ca a pornit impinsa poate fi explicat prin faptul ca neactionand demarorul nu a scazut tensiunea in circuit pana la ~10V, astfel bobina ta de inductie care e crapata a primit la borne ~13V, si astfel dand o scanteie mai sanatoasa a pornit "balbaind", cum zici tu ;)

Parerea mea de expert in lupte greco-romano-catolice.

re Nicu_c4, dk bwjiile nu erau negre sau ude, inseamna k haprinderea e bn. Cel mai probabil nu ajunge destula banzina in cilindri, verifik presiunea pmp d banzina cu 1 manometru, insa aceasta op e bn s-o faci la 1 servis. Intreaba pe-aici sa ti se recomande 1 servis bun in bucureshti. Mane, ash mai sta la taclale, dar acum gtg. Brb later.

PS: completeaza ASL-ul la profil.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in vorba, pentru ca am intalnit si eu asa ceva la una din masinile mele anterioare, si motivul a fost aprinderea. Sonda lambda poti sa o scoti din socoteala, ca nu afecteaza pornirea. Ai probleme la aprinderea electronica. Bobina nu mai functioneaza corespunzator. NU stiu cum e la a ta, dar la masina care imi facea mie probleme era un modul de aprindere electronic care s-a ars. Dupa ce l-am schimbat, totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca porneste acum..dar cine stie cand nu mai vrea; am sa ma incumet sa-l schimb, costa cat o sonda lambda universala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de inductie...fara doar si poate!Nu are nici o treaba cu sonda aia! :D

Acelasi lucru l-am patit la un Renault 21...pornea doar in sarbatorile cu cruce rosie! :)

Am schimbat-o...era pe undeva pe langa baterie...si apoi a pornit fara probleme!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de marti 02.12 dimineata nu a mai vrut sa porneasca, joi am dat comanda la dl. alexandru de o bobina noua si aseara am reusit sa o montez. La vechea bobina exista unele crapaturi pe suprafata carcasei.

aveam sperante sa cred ca este de la bobina..am schimbat-o dar cand sa dau la automat, m-am lasat bagubas dupa prima cheie... nu a pornit.

intrebare, exista posibilitatea sa se ude bujiile si la acest tip de motor, pt ca inainte sa o schimb am mai dat de 2 - 3 ori lung la automat.. si nu a luat-o.

~sau cum se face, pt ca daca dau la automat si nu porneste, trebuie sa astept cateva secunde ca pompa sa porneasca cand pun contactul, altfel pun contactul dar nu baga pompa!

apoi incercand din nou..probabil bujiile erau ude si nu a mai vrut sa porneasca.

fac apel la cine are tipul meu de motor sa ma ajute cu debitmetru, sa incerc daca va porni cu altul.... inca nu am pus vag-comul pe masina

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand fa-i un test ca altfel o sa cumperi enspe mii de piese pe care le presupui defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomanda-mi te rog pe cineva! care are habar sau stie cu ce se mananca acest motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am schimbat bobina asera cu una de top de la Beru!

A pornit la prima cheie... (ma rog, la a 2-a pt ca nu am strans bine + de la baterie).

Azi de dimineata, aveam ceva retineri in a-i da o cheie..dar m-a facut fericit, pt ca a pornit!

Am observat relantiiul oscileaza un pic; posibil ceva impuritati sau debitmetru...trebuie schimbat filtru de benzina, scos tot nisipu din rezervor (cum?!)

Presiune pe cilindru si la pompa de benzina, astea 2 trebuie sa le mai fac.

Urmatorul pe lista ar fi debitmetru.... ar trebui sa caut altul, tot aseara... am apasat mai tare pe mufa si a facut "crantz", nu s-a rupt de tot doar se se falfaie :D

Modificat de ingerul_danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va rog, cine se pricepe mai bine ca mine....nu am pornit masina din semnatura ceva timp, cam o saptamana, si cand am vrut sa plec cu ea, nu a mai vrut sa porneasca nici de-al dreacu...i-am luat bateria noua...nici asa...

mentionez ca pompa de benzina nu e, ca are presiune...bujiile dau scanteie, fara probleme...Invarte, dar nu porneste nici cu slujbe...am dus-o la un mecanic, si nici ala nu a reusit sa-si dea seama....i-a pus un tester, si avea ceva erori de la benzina...si zicea ceva si de axul cu came....

AJUTOOOR!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codurile de eroare sa le vedem si noi, altfel e ca si cum n-ai fi facut testul. Cautam acul in carul cu fan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!