Jump to content

My Golf IV


HF_Integrale

Postare recomandată

unele ies, dar pot fi de la N249...sau altele. sau daca le-ai sters pot sa nu mai apara.

daca ai drum pe la mecanic, da-o jos (nu ar trebui sa dureze mai mult de 10-15 min, depinde cat de stranse sunt colierele si de pozitia lor) si incearca sa suflii prin ea.

sensul exact nu-l mai stiu...

LE: ai citit topicul ala de unde ti-am dat link? ca ti-ai fi raspuns la intrebarea DV sau BOV...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • HF_Integrale

    29

  • Bogdan_wrc

    14

  • BAD_MF

    12

  • golf1.8gti

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am sa fac cat mai curand testul de care zici, mersi.

Am citit topicul la care mi-ai dat link, da' recunosc ca putin cam superficial, no... ca romanu... dupa poze! :)

Acum ma uit mai in detaliu.

Link către comentariu

Iti recomand forge 007P, e DV nu prea fasaie dar isi face treaba. Mai este fmdvsplrt tot FORGE cum am eu, care e cu dubla funcite, asta fasaie dar trebuie grija cum o reglezi.

Link către comentariu

:), stiu...toti ne uitam dupa poze...dar citeste mai atent..ca e important... si e greu sa reluam aici ce s-a tot spus acolo.

si afla mai exact, poate BAD MF mai stie pe unde trece aerul..pe ce intrare (parca pe jos) si pe unde tre sa nu dea afara aerul valva.

eu pe langa FORGE (care are nevoie de intretinere dupa cum spune si BBMul ) recomand APR R1 :P sau altele care nu au nevoie de intretinere.

culmea:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52552

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

eu am schimbat acea piesa si vad ca acum nu se mai aude cum se auzea, adik mi se pare mai silentioasa d.p.d.v al fasaitului. Nu e scumpa.Pe original de la avia motors am dat eu 110ron pe ea. Am schimbat-o fara sa vreau nu intentionat pt ca la mine era de fapt debitmetru si ca sa aflu mai tarziu ca e si asta si daca nu ma insel imi dadea pe vag o eroare ceva de genu N249 si ceva cu valve.

Link către comentariu

da, stock costa in jur de 100-150 ron. dar una care sa tina presiunea mai bine, aftermarket, mai ales dupa soft, e mult mai scumpa.

Link către comentariu

Multumesc de info si de sugestii! Evident, urmeaza s-o fac si p-asta, dupa ce verific exact ce se-ntampla cu valva aia la mine.

Trebuie sa-mi revin putin financiar dupa inmatriculare si toate taxele, impozitele si asa mai departe, dar apoi o s-o fac si pe asta... :)

Link către comentariu

Frumoasa masina si sa ai noroc de ea . Daca gaseam o masina in 4 usi la fel luam si eu dar cele 2 usi m-au determinat sa nu o fac . Eu iti recomand la fel cum a facut-o alta persoana printre primele posturi sa ii faci cateva modificari pt ca la motorul tau este pacat sa o lasi asa :) si nu coasta asa de mult . Dupa care o sa iti placa si mai mult sa o conduci chiar daca nu te infingi tare in ea exista o placere aparte cand sti ca ai o putere mai mare sub capota :Driver: . Inca o data noroc de ea si fara incidente .

Link către comentariu

Da parca jos era.

Nu are rost sa iti cumperi tot DV stock.

Pui macar un forge, faci un soft si vezi ce se intampla.. :Driver:

Link către comentariu

si vei avea un alt zambet pe fata.

da..pui un soft, un DV bun si :Driver:

bufu, si TDI de 130 ...cere modificari :)

Link către comentariu

Domnu' HORIA nu e prea frumos ce faci, puteai macarsa-l rogi pe taicatu' sa ma sune si sa-mi zica sa nu mai scriu pe forum!

Oricum frumoasa masina sa o stapanesti sanatos!

nu am avut intentia sa supar pe nimeni si nici sa fac reclama,data viitoare o sa fiu mai atent

Link către comentariu

Domnul Horia nu are nici o legatura cu PM-ul pe care ti l-am trimis si cu ascundererea postului. Am primit report-uri pe acest post si initiatorul topicului nu stie nimic. Nu el mi-a atras atentia asupra postului.

Asta ca sa nu existe si alte neclaritati sau sa fie el considerat vinovat cumva). Daca intentia postului nu a fost de reclama, este OK, puteti continua postarea pe forum, dar in conditiile respectarii regulamentului

Link către comentariu

@bufu: multumesc si sa stii ca si mie imi place mult masina ta! :lol:

@BAD_MF & Bogdan_wrc: am inteles perfect! DV de schimb, dar nu stock! Poate reusesc sa gasesc ceva din ce recomandati voi, dar am sa va intreb mai multe si mai in detaliu cand sunt gata si pentru astea! Multumesc inca o data de ajutor! :)

@Rapier: eu nu stiu ce s-a intamplat, dar pana la urma e bine ca se vegheaza la respectare regulilor de postare pe forum. Keep up the good work! ;)

Topicul asta e despre masina mea si as prefera sa discutam despre asta. In rest... fiecare sa-si vada de treaba lui, ca e mai sanatos. :blah:

Link către comentariu

Asa este Donul HORIA are dreptate...

Fara indivizi si insinuari (omul chiar are o masina misto) felicitari si sa o stapanesti sanatos fara incidente majore... :lol:

Link către comentariu

Multumesc pentru urare... cred.

M-ai cam pierdut, insa, la faza cu "M" intors... la ce anume te refereai? :icon_cool:

Link către comentariu
OK... am facut o poza, dar nu am avut vreme sa dau jos capacul de la motor, asa ca m-a strecurat cumva in spatele lui. Sper ca am pozat ce trebuie si ca se intelege cat de cat despre ce e vorba:

post-31491-1229510474_thumb.jpg

Mai baieti nu mai bateti campii cu DV-uri ca in poza asta e altceva. Aia e o supapa de sistemul PCV - positive crank case ventilation, care asa cum ii spune si numele ventileaza gazele nearse din carter in admisie pentru a fi arse :D

Link către comentariu
Mai baieti nu mai bateti campii cu DV-uri ca in poza asta e altceva. Aia e o supapa de sistemul PCV - positive crank case ventilation, care asa cum ii spune si numele ventileaza gazele nearse din carter in admisie pentru a fi arse :icon_thumright:

Cine vinde asa ceva zice sa inlocuiesti supapa bosch de fabrica si sa pui una cu o acuratete mai mare ( CU 20%) ,ca cica ai lag la turbo si ca sa nu mai ai dai banu" iei FRAMU, e ca apa sfintita nici nu strica nici nu ajuta (face bine la psihic)stie membru senior ce zice, nu acolo sta puterea masinii ( dar daca face un pic de zgomot, e ce trebuie, rupe asfaltu')da de pus acolo se pune...

RESPECT LA TOTI SI CU VALVA SI FARA VALVA (sau hyperboost)

Cine vinde asa ceva zice sa inlocuiesti supapa bosch de fabrica si sa pui una cu o acuratete mai mare ( CU 20%) ,ca cica ai lag la turbo si ca sa nu mai ai dai banu" iei FRAMU, e ca apa sfintita nici nu strica nici nu ajuta (face bine la psihic)stie membru senior ce zice, nu acolo sta puterea masinii ( dar daca face un pic de zgomot, e ce trebuie, rupe asfaltu')da de pus acolo se pune...

RESPECT LA TOTI SI CU VALVA SI FARA VALVA (sau hyperboost)

Nu in locul PCV-ului( ca ala din poza aia e) ci un pic mai incolo....

Cine vinde asa ceva zice sa inlocuiesti supapa bosch de fabrica si sa pui una cu o acuratete mai mare ( CU 20%) ,ca cica ai lag la turbo si ca sa nu mai ai dai banu" iei FRAMU, e ca apa sfintita nici nu strica nici nu ajuta (face bine la psihic)stie membru senior ce zice, nu acolo sta puterea masinii ( dar daca face un pic de zgomot, e ce trebuie, rupe asfaltu')da de pus acolo se pune...

RESPECT LA TOTI SI CU VALVA SI FARA VALVA (sau hyperboost)

Nu in locul PCV-ului( ca ala din poza aia e) ci un pic mai incolo....

post-36987-1229629664_thumb.jpg

post-36987-1229629712_thumb.jpg

post-36987-1229630356_thumb.png

Link către comentariu

Pai m-am lamurit si nu prea. Mai degraba "nu prea". Important e ca merge, face si putin zgomot si ar rupe si asfaltu', da' momentan rupe aderenta, ca ninge putin afara. Multumesc de info, oricum... :))

Sarbatori cat se poate de fericite tuturor! :vinemosul:

Link către comentariu

Multumesc frumos, Gaby! Si eu astept cu nerabdare! Pana atunci sper ca finalul asta de an sa fie unul foarte placut pentru tine si trecerea in 2009 sa ne aduca o colaborare fructoasa! :P

Cu prietenie,

Horia :beerchug:

Modificat de HF_Integrale
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!