Jump to content

My Golf IV


HF_Integrale

Postare recomandată

alien_hunter_83

e frumoasa masina.sa o folosesti fara evenimente.nu te intereseaza sa schimbi stopurile cu mine?

post-35171-1227564620_thumb.jpg

post-35171-1227564628_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • HF_Integrale

    29

  • Bogdan_wrc

    14

  • BAD_MF

    12

  • golf1.8gti

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

@golf1.8gti: si a mea e tot din 2001, asa ca suntem chiar la fel din punctu' asta de vedere! :D Si eu iti urez sa o stapanesti sanatos si-ti multumesc pentru post.

@alien_hunter_83: multumesc pentru aprecieri si urari! momentan vreau sa pastrez masina asa cum e, asa ca trebuie sa refuz propunerea ta.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

HF citeste pe net despre blow off valve si despre chip etc. Ai un motor cu potential, e pacat sa nu il exploatezi. Cu un blow off bun, un soft bun si alte mici artificii te apropii de 200 cai fara sa fortezi motorul dar cu niste performante mult peste stock.

Blow off valve (mai exact diverter valve la 1.8T) este o valva care controleaza presiunea din turbina, cea care o ai pe masina este din plastic si are un arc destul de slab in interior, cu o valva buna aftermarket tii presiunea mult mai bine si rezista foarte bine. Cea originala poate crapa.

Link către comentariu

Salut!

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Ma bucur ca au inceput sa mai apara golfuri 1.8T, poate ne adunam o data sa discutam despre una despre alta.

Si eu ma gandesc sa imi schimb dv-ul, ca mi-a dat vreo 203 erori. Eu am soft facut la MR Voinea, si iti recomand. Nu o sa iti recunosti masina :huh:

Link către comentariu

Pe langa erori dupa un timp, si mai ales cu soft, dv-ul original nu isi mai face treaba cum trebuie, sau mai rau e posibil ca intr-o zi sa crape.

Eu l-am schimbat inainte de soft si nu am avut nici-o problema.

Link către comentariu
Salut!

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Ma bucur ca au inceput sa mai apara golfuri 1.8T, poate ne adunam o data sa discutam despre una despre alta.

Si eu ma gandesc sa imi schimb dv-ul, ca mi-a dat vreo 203 erori. Eu am soft facut la MR Voinea, si iti recomand. Nu o sa iti recunosti masina :D

Multumesc, Jacku! Ar fi si placerea mea sa ne intalnim si sa povestim candva!

Despre soft, nu e tocmai o prioritate acum, dar ma gandesc serios la asta si am sa iti cer niste detalii la momentul oportun, daca nu te deranjez...

Pe langa erori dupa un timp, si mai ales cu soft, dv-ul original nu isi mai face treaba cum trebuie, sau mai rau e posibil ca intr-o zi sa crape.

Eu l-am schimbat inainte de soft si nu am avut nici-o problema.

BAD_MF, mersi de input! Poate reusim o data sa discutam mai multe pe tema asta.

Eu am blow-off pe masina, pus in Germania.

Sincer n-am facturi de la el, asa ca habar n-am cat e de bun. Tot in Germania masina a primit suspensii H&R. E cam low-low-low, da' daca drumul e bun sunt foarte multumit de cum se comporta.

Ziceai ca ma apropiu de 200 de cai fara probleme si eu stiu ca motorul asta are pe S3 si peste 200 de cai, dar intrebarea e legata mai degraba de mecanica. Audi-ul si chiar GTI-ul Edition 25 au 6 trepte, alte planetare, etc.... astea pe care le am eu fac fata la modificarile de care zici?

Link către comentariu

S3 e alta poveste.

E vorba in primul rand de turbina.

Pe modelul tau s-a pus K03 cu o limita maxima de aprox 210 cai

Pe Leon 1.8T, golf 25 edition s-a pus K03 S cu o limita undeva la 230 cai.

Pe Audi S3, cupra R s-a pus K04 cu o limita undeva la 260-270 cai.

Pe langa turbina diferentele continua cu alte injectoare, interne etc.

La blow off e cel mai usor sa te uiti la el, eventual pune o poza sa vedem ce model e..

Link către comentariu

OK, mersi de info. Deja privesc cu alti ochi treaba cu resoftarea...

O sa pun curand si o poza cu blow-off-ul, ca sa ne lamurim.

Multumesc pentru mesaj si disponibilitate

Link către comentariu

are dreptate BAD MF :blah:

dar mare atentie..nu blow off, ci Diverter Valve. BOV scoate aerul afara, DV il returneaza in admisie, asa cum face cel stock.

Link către comentariu

Cum o fi, eu tot nu-s lamurit de care am pe masina, asa ca o sa-i fac o poza si v-o arat, imediat ce-mi dau seama ce trebuie sa pozez! :)

Link către comentariu

daca face FASS FASS cand schimbi e BLOW OFF (ca la japoneze), daca nu, e DV (zgomotul e scos de aerul care este lasat sa iasa afara)..cauta un topic Tuning pt 1.8T in aria de tuning.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Pai face fass-fass, ceea ce inseamna ca e blow-off. Multumesc de clarificare, Bogdan_wrc

Link către comentariu

un fass fass se aude oricum...depinde cat de tare (te bag inapoi in ceata :))

un DV stock de fabrica, stricat, poate face si el FASS.

de obicei la 1.8T un BOV mai da si erori stocate, pentru ca el vede presiune pierduta.

daca stiam, cand am mai venit prin BV, ne intalneam si ma uitam eu. vezi ca mai sunt useri din BV care au 1.8T pe masini, FLOW, cu A4 alb, 4EST, eddie..ei stiu exact cum arata.

incearca sa-i faci poza si vedem ce si cum :angry:

Link către comentariu

Si la mine face un fas-fas dar in momentul cand ma dau la ea si debraiez pentru a schimba viteza. Nu am vazut nici un altfel de mecanism in locul unde indici tu si as vrea sa stiu ce ar putea fi, sa ma lamureasca si pe mine cineva. Mi- e sa nu fie ceva vreun furtun spart prin care circula ceva presiune dar cred ca ar trebui sa am vreo eroare ceea ce nu apare si nici nu pierd din putere in acceleratie.

Link către comentariu
Il gasesti fix in spatele capacului motor, sub parbriz.

Maine fac poza si pun aici, ca sa vedeti exact ce si cum. Sper sa prind cat mai bine locul cu pricina.

un fass fass se aude oricum...depinde cat de tare (te bag inapoi in ceata :D)

un DV stock de fabrica, stricat, poate face si el FASS.

de obicei la 1.8T un BOV mai da si erori stocate, pentru ca el vede presiune pierduta.

daca stiam, cand am mai venit prin BV, ne intalneam si ma uitam eu.

incearca sa-i faci poza si vedem ce si cum :D

Eu am mai mers cu masini turbo pe benzina si nu facea fass asa violent ca masina mea. Adica la mine se aude un suierat cand accelerez si apoi un fasssssss destul de violent cand descarca. Daca stiam, opream eu la Ploiesti duminica dupa-masa, ca am trecut pe acolo. Las' ca ne vedem noi cumva... cert e ca maine pun poza si ne lamurim (adica eu) ;)

Link către comentariu

OK... am facut o poza, dar nu am avut vreme sa dau jos capacul de la motor, asa ca m-a strecurat cumva in spatele lui. Sper ca am pozat ce trebuie si ca se intelege cat de cat despre ce e vorba:

post-31491-1229510474_thumb.jpg

Link către comentariu

din cate vad eu, e chiar varianta stock, care nu ar trebui sa fasaie asa rau daca nu pierde presiune...

cel mai bine eu zic ca iei legatura cu cineva din BV, care mai are 1.8T, sau sa te duci la intalniri si acolo poate vin si altii care se price mai bine.

Link către comentariu

Acum chiar m-ai pus pe ganduri. :Driver:

Daca ar fi sa piarda presiune, asta s-ar vedea pe vag com? Ca stiu ca masina a fost testata cu asa ceva si n-a dat decat niste erori mici, pe care le-au sters baietii. Sa ma mai duc o data la ei sa verific? :blah:

Link către comentariu

Da e stock valva. Nu stiu sigur daca iese pe vag.com. Insa normal ai fi sa inregistrezi cod de eroare in care sa fie specificat DV-ul.

Link către comentariu

Pai din treaba asta eu trag doua concluzii:

1. pentru ca dv-ul e stock, oricum trebuie sa-l schimb la un moment dat. Ce ziceti... tot cu dv, sau cu blow-off?

2. poate ca nu e nici o problema si nu face fass-fass chiar asa tare... o fi paranoia pentru care sunt, de altfel, recunoscut :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!