Jump to content

Flansa carburatoare orizontale


sco211
 Share

Postare recomandată

Vreau sa imi pun 2carb dublucorp p chiulasa mea de 8v.

Nu ma grabesc prea rau ca s-ar putea sa o trimit si la refacut, dar vreau sa

aflu cat mai multe.

e posibil si sa cumpar daca are cineva...

ar mai fii o intrebare...Care sunt urmarile taierii tablei care acopera ansamblul motorului de stergatoare?

astept raspuns... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....ar mai fii o intrebare...Care sunt urmarile taierii tablei care acopera ansamblul motorului de stergatoare?....

Pai nu ai seriile de sasiu pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu toata...si nu acolo...

ma rog

e mai greu d explicat exact zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista motoare ca al tau...1.8 90 cai...cu admisia in spate...careau carburi..puse fara probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki

nu ma indoiesc, ca am vazut si eu

problema e...d unde si/sau cum fac rost de flanse pt ele...?

:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni??

oare pot face dintr-o admisie normala de 8v, taiata si modificata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la iesire din pitesti...pe dreapta...spre albota.....la un service auto...este un tip...pe nume "mutu"...care face asha ceva

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita de cuvantul flansa, cu galerii taiate sau alte chestii de genul asta. Daca vrei carburi orizontale trebuie s iti iei galerie facuta pt carburile respective. E singura metoda prin care se asigura flow-ul ideal la carburile respective. Nu te complica cu galerii sudate di ntzeava rectangulara, si date apoi la pilit sa iasa sectiuena itnermediara.....iese ceva, dar nu iese cum trebuie. Pretul unor galerii e undeva in jur de 200EUR cu tot cu transport (Germania, Anglia....)

Daca te intereseaza, iti pot da pe PM, sa nu se zica ca fa creclama adresel unor producatori in care eu am incredere...stiu masini facute cu galerii de la ele.

Odata cu galeriile vezi daca nu mai trebuie si alte maruntzisuri de genu ldiferite carcase care nu mia au loc acolo si trebuie facute special.

Dupa aia, bafta la cautata carburi:recomandabile giind faimoasele Weber de 40....destul de greu de gasit si la urma urmei oricegasesti e bun : eu am DELLORTO ca exemplu.

Baga ID meu strugy2000 si discutam mai multe.....eu tocmai fac toate chestiile astea la o masina, non VAG de altfel, dar principiul e acelasi la toate masinile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburile le am.

webber de 40.

pt mine, galerie de admisie e acelasi lucru cu flansa, dar ma rog, intelegem noi despre ce e vorba.

carb astea

au galerie de 16v.

pt mine sunt 2 solutii. ori pun 16v, ori schimb galeria.

la 200e galeria, parca nu mai e diferenta asa mare...

schite ceva are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet, eu vb la nivel general. Stiu cum se facetransformare la alte masini, nu la G2, dar principiul e acelasi.

Bafta pe tine ca ai gsit WEBERE, eu nu ma reusit, dar nici rabdare nu ma avut :blah:

Ideal ar fi sa pui 16V, e alta mancare de peste. Dar atunci te vor costa axele mai mult....trebuie schimbate si axele, cu o configuratie maa iagresiva si preferabil tacheti mecanici (de obicei, vin la pachet cu axa)....

Preferabil pui 16V .... se va vedea clar diferenta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa stau sa ma rog d asta sa imi dea si chiulasa si restu...dar nush daca o sa vrea.

plus ca e alta mancare de peste si la bani...

:|

om vedea...

mersii de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intreb acum si eu ca prostul....merge chiulasa de KR pe bloc nornmal de 1.8? Ca daca merge, e destul de simplu de facut 16V cam dion orice motor de 1.8 simplu.....si cu carburi, axe, admisie si evacuare prelucrate, + alte chestiutze mici, iese bombitza :icon_cool:

Ma mananca degetele sa imi vand dieselul...merge chiulasa de 16V pe bloc de 1.8 sau apara unele jmekerii de care trebuie sa tin cont?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cik ar fi un topic despre asa ceva.

se poate, asta e clar

numai ca sunt destule de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cik ar fi un topic despre asa ceva.

se poate, asta e clar

numai ca sunt destule de schimbat.

si nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zibere, fara suparare, dar in ultimul timp cred ca te-ai facut mai moale, ca nimik nu merita la tine. Ce puii mei scoti deintr-un 1.8 8V? si ce poti scoate dintr-un 16V? si daca tot ai blocul, de ce sa schimb motorul sa tre de RAR si alte abureli de genul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din 8v scoti mai repede turbo decat din 16v.

si treaba cu meritatu si io sunt cam d aceeasi parere, din cauza ca masina oricum nu trece de rar p bune si nu as avea motiv sa ma duc sa trec motorul in acte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la RAR...din cate stiu eu :icon_thumright: seria e pe bloc. Deci nu pe chiulasa, si sincer, niciodata nu mi-am pus problema de turbo, la ce vreau eu sa fac cu masina turbo nu face decat sa ma incurce :hainoroc:

Daca vrei sa ajungi la turbo, lasa pe 8V ... asa o fi, eu unul as merge pe 16V si modificari ulterioare. Turba sa fie ultima chestie.

Ma rog, deviem de la subiect. Ideea era ca trebuei sa cumperi galeriile decat sa te chinui sa le faci, ca oricum nu cred ca vor iesi mare chestie, chiar daca sunt facute in roamnia de asa zise firme de renume si profesioniste (am vazut niste maimutze facute de o firma mare, de ma dure capul cate coturi, cate unghiuri neacoperite....cred ca aeru lse dadea cu capul de nebun pana se plictisea si tot nu gasea gaura de admisie prin galeria aia : ) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o singura mentiune: trebuie sa stii de la bun inceput daca mergi pe turbo sau aspirat, pentru ca difera compresia, unghiul axelor, sistemul de alimentare, racire, etc.asta pe scurt.

eu unul nu cred ca merita sa-l transormi in turbo pentru ca poti simplu sa iei un G60 si e si mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zibere, fara suparare, dar in ultimul timp cred ca te-ai facut mai moale, ca nimik nu merita la tine. Ce puii mei scoti deintr-un 1.8 8V? si ce poti scoate dintr-un 16V? si daca tot ai blocul, de ce sa schimb motorul sa tre de RAR si alte abureli de genul asta?

loooool. (asa oi fi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa pun turbo.

dar nici nu vreau sa dau p o flansa de carb 100e.

sper sa duc la capat chestia asta cu carb p 8v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai omule, pricepe ca nu vb despre o simpla flansa. E vorba de galerie in toata puterea cuvantului : apar probleme de flow cu tot ce ineaman asta, gen turbulente, viteza curgere variabila, presiune, intoarcerea flowului si alte chestii. Aia nu e pusa acolo doar pt ca n use pupa carbu direct cu chiulasa. E o piesa foarte importanta, so gresesti daca o desconsideri.

Ca exemplu, o simpla intrebare : cat de lunga trebuie sa fie galeria (si nu mai spune falnsa ca e o chestie cu totul diferita) ? o chestie simpla dar care, sincer sa fiu, nush cum se calculeaza...si e foarte important.

Apropo, carburile tale au trompete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, au trompete.

pt mine tot flansa e din cauza ca e pur si simplu o piesa de adaptare.

i-ar facuta calumea nu trebuie sa aibe probleme de flow si etc.

si in afara de asta, daca vroiam sa storc si 0.1 cai din ele, atunci ma mai gandeam daca

ar merita sa cumpar una noua sau de nush c firma.

probabil se calculeaza in fct d compresie...nush

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma rog, masina e a ta...faci ce vrei cu ea. Eu ti-am spus cum sta treaba si ca nu e asa de simplu pe cat pare. Asa, cum vrei tu, iti trebuie tzeava rectangulara si un sudor.....da sa nu tzipi cand nu o sa poti sa le sincronizezi - atentie mare si la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum cel de la care am carb le avea puse p 16v, cum tot el facuse si flansa, si sincronizatu si reglatul, io zic ca daca ma hotarasc, o sa iasa ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!