Jump to content

Pieredere de antigel


Nik
 Share

Postare recomandată

De ceva timp am observat ca mi se tot goleste vasul de expansiune cu antigel, si a tot trebuit sa completez. Acum stiu si pe unde curge si as vrea sa stiu daca se poate cumva lipi cumva piesa respectiva, fiind din plastic.

Atasez doua poze ca sa puteti vedea exact despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea observ eu ce trebuie in pozele de mai sus, dar sa nu incerci sa lipesti un furtun crapat pentru ca va fi in zadar datorita temperaturii foarte mare a antigelului. Daca e vorba de o garnitura, aceasta trebuie schimbata. Astept sa revii cu niste poze mai clare sau cu niste date mai concrete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cea de-a doua poza am indicat de fapt o piesa de imbinare, face legatura intre furtune si blocul motor, si tot in piesa asta mai sta si senzorul de temperatura. In prim caz am crezut ca pierde pe langa surubul care se vede si in imagine, dar l-am strans mai tare, i-am facut si o garnitura de azbest si tot curge...si ma gandesc ca are vreo fisura mica, pe care nu am observat-o.

Din pacate poza cu sagetica rosie e ce-a mai buna pozitie pe care o pot prinde...mai atasez inca o poza cu o vedere de sus, si incercuiesc zona in care se afla problema, dar nu se vede direct din cauza conductelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cea de-a doua poza am indicat de fapt o piesa de imbinare, face legatura intre furtune si blocul motor, si tot in piesa asta mai sta si senzorul de temperatura. In prim caz am crezut ca pierde pe langa surubul care se vede si in imagine, dar l-am strans mai tare, i-am facut si o garnitura de azbest si tot curge...si ma gandesc ca are vreo fisura mica, pe care nu am observat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pierdut antigelul din instalatia de racire din cauza ca garnitura de pe busonul vasului de expansiune statea prost. Ideea e ca instalatia functioneaza intre 1.4-1.6 bar si orice neetanseitate indiferent unde ar fi iti va face probleme.

Nu te risca sa iti lipesti furtune sau altele. Comanda piesa noua sau poti chiar sa distrugi motorul. Sfatul meu e ca daca iti creste temp. peste 95 C fara sa scada la pornirea ventilatoarelor sa opresti imediat,si sa nu bagi apa rece (antigel) imediat.

In rest, bafta si numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca azbestul nu este bun in cazul asta. Se foloseste la esapament si nu la apa. Cumpara o alta piesa de la dezmembrari, nu risca sa distrugi motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei desface acea flansa vei observa ca a devenit in timp extrem de casanta. In plus, partea din interior este si un pic poroasa, pierzandu-si stratul din interior. Nu poti sa o repari. Cel mai simplu este sa o inlocuiesti. Mai nou, in magazine se gaseste (chiar si la comanda) doar flansa cu 2 lcuri pentru sonde de temperatura. Asta nu reprezinta o problema, atata timp cat vei cere si un dop+ garnitura + siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine schimba piesa cu un noua, indiferent cat costa. E mai bine pentru motorul tau. Cu SH-urile s-ar putea sa ai probleme, adica sa te tina 1-2 luni, dupa care sa cedeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumescu tuturor pt reply-uri, am rezolvat problema inlocuind piesa cu una noua, care a costat aprx. 400.000.

Acum vreau sa schimb tot antigelul din instalatie cu unul "fresh" pt. ca am completat cu apa pierderea pe care am avut-o cand am schimbat flansa (3 ore mi-a luat ;) ).

Poate sa-mi spuna pe unde pot da drumul la antigel si cum ar trebui sa procedez sa nu aiba aer? (daca are cineva bunavointa sa-mi descrie tot procesul ar fi GREAT!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista buson de golire pentru antigel. Trebuie sa desfaci furtunul din partea inferioara a radiatorului, si capacul vasului de expansiune. Pentru umplere in service exista dispozitive speciale, dar merge si sa-l umpli pur si simplu prin vasul de expansiune, urmand ca instalatia sa se aeriseasca singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aerisire sa ai grija sa deschizi si caloriferul de incalzire habitaclu la max, si sa tii motorul pornit pana porneste ventilatorul (se deschide sigur si termostatul la maxim). In rest, succes la munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!