Jump to content

Nu mai trage!


john k
 Share

Postare recomandată

Nu exista 1,9 tdi de 75 cp ci doar 1,9 TD 75cp

In perioada '92-'95 a fost un singur TDI de 90cp,'96-'99 s-au produs TDI de 90 si 110 cp.Spun asta nu din rautate ci poate te ajuta in cautarile tale pt a imbunatati performantele motorului

Intercooler-ul este pus pt a raci areul care intra in cilindri, fiind rece e mai mult si deci se poate creste si cantitatea de combustibil injectata de aici rezulta o putere mai mare.Pt a injecta motorina mai multa fie cresti presiunea de injectie fie maresti diametrul diuzelor injectoarelor.Dar racirea aerului nu iti permite o crestere de putere prea mare si doar cativa cp in plus pe care nui vei simti.TDI-urile sunt cele mai tunabile motoare din acea perioada se poate creste puterea lejer cu 30%

1_9_tdi_75_cp.bmp

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ok, greseala de editare a semnaturii. s-a facut pe la inceput cand inca nu stiam exact care e treaba cu TDI si TD, iar dupa ce am aflat am uitat sa schimb(dupa cum poti sa observi si in postul #22, unde am scris TD);

2. nu vreau sa fie cu suparare, dar mi-ai spus f. multa teorie, care ... o cam stiu (intr-o oarecare masura);

3. pe mine ma interesa practic, daca cineva a facut, sau daca stie sigur despre ce vorbeam in postul respectiv. nu as vrea sa cheltuiesc niste bani care sa se duca ... pe "evacuare".

Sper sa nu fi suparat pe nimeni,

Grig!

Modificat de gregos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salve, am fost plecat cu serviciul 3 luni si am lasat masina la un prieten. Cand am venit, am observat ca motorul nu se Tureaza mai mult de 3200RPM , si nu mai trage! Inainte de a pleca motorul tragea bine , si puteam sa-l turez pana la 4400RPM , Va rog dati-mi o idee unde sa ma uit si ce sa fac.

Merci, anticipat ;Sorin. :banghead:

Modificat de Sorin Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate este debimetrul de aer...

ai facut o diagnoza masini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu sper sa pot face sapt. vitoare! merci mult,oricum aveam de gand se o pun pe vag.!

Modificat de Sorin Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salutare salutare!...nu am mai intrat de ceva timp pe forum...Problema cu "muritu" am rezolvato :icon_redface: ... M-am intalnit cu domnu Ciprian...si mi-a spus direct cauza problemei...Geometria variabila... Am schimbat Turbina si pot sa spun ca a prins viata...Chiar foarte multa :lol: nu ma asteptam sa alerge asa... Va multumesc anticipat! :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut acealeasi simptome la masina, si debitmetrul era de vina. Pune-o pe tester si ai sa aflii 100% care e problema. Daca e debitmetrul, cumpara unul de la dezmembrari, cam 150 de lei(atat am dat eu pe el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu recomand maf (debitmetru) la mana a 2-a. Mai bine dai 300 lei pe unul nou si stai linistit.

Cel vechi e posibil sa fie obosit,sa furnizeze valori proaste si cine stie cat te mai tine.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut am si eu un passat 1.9 TDI 101CP din 2002 aceiasi problema am si eu ...toate bune si frumoase pornesc ajung 70-80-100 intr„a 3-a dar dintr-o data se gatuie ca si cum nu ar mai avea vlaga in ea si nu mai vrea sa ia viteza ..o opresc si o pornesc ..revine la normal dar pe la 80-100 aceiasi problema ..am schimbat si turbina si degeaba ..ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema ..erau niste furtunase inversate pe acolo pe la vacum ...si prea multe T-uri puse aiurea ...

oricum MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat intermediar din 95 9o cp,si mi s-a intamplat in mers de doua ori pana acu,odata sambata si ieri,eram cu a 2 si odata cu a 4 treapta,sa ma dea in nas,pur si simplu sa raman fara acceleratie pt 2,3 secunde dupa care sa isi revina la normal.am pus-o pe tester si pornita si oprita,dar nimic,nu are erori.un singur lucru se remarca acela ca se accelereaza cu un pic de intarziere...ce poate fi?

am recurs la metoda asta de a posta pt ca nush de ce dar nu pot posta subiecte pe forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele de la vacum......sau electrovalva de vacum....daca ticaie in principiu e ok daca nu atunci poate e aia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se accelera cu intarziere masina, si ma baga in nas cateodata, ca si cum ar fi intrat in frana de motor... problema la mine era senzorul de impulsuri de pe arborele cotit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut,                ( si sper ca nu am facut dublu post) poate aici mi se raspunde cu o parere


am si eu o problema cu demarajul si trasul motorului, dar sa incep cu inceputul


am mers subturat si am rupt axul turbinei am demontat-o si am
trimes-o la specialisti undeva in bucuresti pe strada .....( am pe
undeva notat) mi-a trimes-o inapoi am montat-o si mergea brici, un timp
apoi la fel , am facut programare si am fost la ei cu masina reglatul
geometriei nu ma costat nimic dar 300ron demontatul turbinei, 700 ron 2
senzori ca cica nu erau buni conducta de ulei din motor in turbina 180
ron ca era alamita, si valva IGR mi-a anulat-o ca se blocase pe deschis,
a mers bine un timp adica din bucuresti pana in giurgiu 60km. a doua zi
aceleasi simtome.am tras masina pe dreapta si la salariu inca 560ron si
am cumparat IGR nou l-am montata si in momentul de fata se tureaza
motorul intra turbina la 1800rpm dar la 2100rpm o pune in nas apoi trage
iar si in treapta a2,3,4,5,6 pedala la fundul pedalierei nu trage in
sprint adica se tureaza greu, mai am sa schimb un senzor de 180 ron cel
care e fixat pe capacul filtrului de aer al motorului are legatura un
furtun cu valva IGR, toate filtrele schimbate turbina curatata (chit
nou) + geometriea variabila curatata


CE POATE FI??


PS. PARCA CAND SI CAND NU FUGE MAI MULT DE 130 CU PEDALA LA MAX.

:icon_bounce: :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a afla defectul ,trebuie neaparat sa faci o diagnoza (o scanare cu interfata vagcom) si sa afli ce erori ai stocate,apoi le postezi aici si o sa ne dam cu parerea.

Dupa simptomele care zici ca le are masina ar rezulta ca motorul intra in LIMP MOD (adica in protectie), cauzele pot fi multiple, enumar cateva: suprapresiune turbina, subpresiune,debitmetru defect etc.Sub si supra presiune turbo poate sa aiba numeroase cauze: furtune vacum neetanse,turbina colmatata,capsula vacumatica defecta,electrova;va N75 defecta ,reglaj incorect al tijei turbinei etc.

Mergi si fa o diagnoza (costa 50 ron) chiar si un log in mers si posteaza aici pe site .

Indicat ar fi sa postezi in aria dedicata masinii tale,tu ai passat B5,5  ,aici e aria passat B4, adica modele pana in 1997.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,  stie cineva ce inseamna eroare 2122 la un pasaat b3 (88) .

In mers se aprinde ledul galben de la motor iar in ultima perioada sa oprit sau nu mai vrea sa "traga" .

 

Multumesc anticipat , o zi buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2122 Circuitul senzorului de poziţie 'D' al clapetei de acceleraţie / pedalei de acceleraţie - semnal sub limita minimă

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/67-clapeta-acceleratie.html

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
nicolae_cristian

buna ziua , sunt nou pa acest forum, sunt propietaru unui vw passat din 2000 19 tdi 115 cp cu cutie automatica dar sunt foarte dezamagit . sa va explic masina asta nu trage in dealuri sau mai bine zis la cald ia maxim 180 km h simnt ca inebunesc va zic ce iam facut si ce iam schimbat .... in primul rind iam facut cutia iar apoi iam schimbat toate furtunasele posibile de la vacumuri iam pus si un n 75 dupa un pasat ce functioneaza foarte bine debitmetru filtru aer schimbat si mufa schimbata noua debitmetru presiune turbo nou dar nu inteleg de ce nu trage nu are sprintu ce ar trebui sal aibe nu da nici o eroare dar parca nu deschide turbina indeajuns ce ar trebui sa verific , a si inca ceva cind merg cu ia in autostrada sa zicem constant la 130 km h imi mai face o anomalie cand iau piceoru de tot dupa acceleratie si il pun la loc sa tureaza vro 300 de ture in plus fata de normal si revine la normal de xemplu la 2500 sare la 2800 si dupaia revine la 2500 vi sa pare ceva normal va multumesc daca ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da jos turbina si verific-o. iar cu ocazia asta o si cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

needle lift sensor g80 imput open....ma poate ajuta cineva..ce trebuie schimbat,ce inseamna eroarea asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome are motorul ?

G 80 e senzorul de la injector, verifica cablul de alimentare , cupla etc

 

post-25908-0-67556100-1405847417_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste bine,merge totul bine doar ca nu trage de nici un fel...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce nu curata nimeni topicul de cei care nu stiu diferenta intre b3 si 3b.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!