Jump to content

Teste realizate de revistele auto


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Este Golf 6 restilizat cu photoshop. Se vad clar gurile de aerisire de la golf 6. Vorbesc prostii cei de la AutoExpress.

Oricum spatele este ingrozitor de urat. Fata mergea pe golf 6.

post-3973-1235761051_thumb.jpg

post-3973-1235761065_thumb.jpg

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca deja ajungem in offtopic :blink: , dar nu vi se pare din pozele astea ca e mai mica decat golf6 ? Stim ca vw are polo la categoria mica dar asta pare mai scurt in spate si botul un pic mai scurt si un pic abrupt gen golf plus.

Sau daca ma iau dupa grila asta e Golf VII sau VI Blue Motion!! Pun si poza de la BlueSport Concept 2009, are grila aproape la fel.

Rog frumos pe cineva dintre moderatori sau cine poate sa mute posturile astea in GolfVI\Next Golf sau ceva ca am inceput sa o luam off topic :(.

post-39169-1235771351_thumb.jpg

Modificat de Alexzander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a uns pe suflet citirea master-testului din "ams"...cu o singura exceptie!Farurile...iluminarea!Sa citez un paragraf din revista "surprinzator de slaba eficienta a farurilor cu becuri halogen clasice"... In teste anterioare Golful 5 avea o iluminare bine notata,chiar si a becurilor cu halogen...au dat inapoi la noua generatie?Este vreun coleg cu G6 ce poate compara la acest capitol cu ce are G5-ul, ca o opinie?Cum de-or fi sarit la capitolul "dotari optionale" peste xenoane(intrebarea este retorica,oricum...caile marketing-ului sunt tare complicate!) ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... am citit si eu tot testul. G6 a iesit pe locul 1. Si merita asta parerea mea, chiar sunt si eu curios de faza cu farurile. Eu tind sa cred ca cei de la VW vor sa introduca niste faruri cu xenon mai ieftine un pic ca optional si sa se axeze lumea pe ele. Altfel nu imi explic de ce sa aiba faruri asa slabe G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile lui G6 nu sunt slabe. Mi se par absolut in regula, chiar mai bune comparativ cu celelalte masini pe care le-am condus (tot cu faruri halogen). Testul respectiv demonstreaza insa ca farurile bixenon sunt mult mai eficiente decat cele halogen, in general (exista si exceptii : Honda Civic). In rest toate masinile dotate cu faruri cu halogen au obtinut acelasi punctaj, inclusiv Golf-ul. Problema care s-ar putea pune ar fi urmatoarea : de ce la o masina de ultima generatie care are in dotare printre altele suspensii adaptive, motoare de ultima tehnologie, toate celelalte elemente de siguranta activa si pasiva moderne, nu s-a oferit, inca de la lansare, si aceasta optiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf VI a obtinut 5 stele si la recentul test EuroNCAP realizat dupa normele mult mai stricte impuse incepand cu 2009. De remarcat ca, pana acum, G6 are cel mai mare punctaj total la testele realizate conform ultimelor standarde, 103 p. In urma sa, printre altele: Opel Insignia 92 p., Toyota Avensis 99p., Audi A4 93 p., sau Volvo XC 60 cu 96 p. http://www.euroncap.com/tests/vw/golf.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor, esti OFF-TOPIC. Te rog fii mai atent unde postezi. Sa ramana topicul doar cu discutii legate de testele facute de reviste. Ai un warning verbal. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De citit ultimul numar din Autobild.

Golful VI e din nou castigator, destul de comfortabil. Si castga cel mia detasat la...comfort.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Off topic de tot

Frate pe forumu asta moderatorii nu au altceva de facut decat sa atraga atentia

gasitiva ceva de facut! forumu este pt noi toti sa ne informam cu ce avem nevoie nu doar sa ni se atraga atentia

Sincer port un sticker pe masina cu vwforum dar ma dezgusta atitudinea voastra

Lasati frate lumea in pace ca doar asta inseamna democratia aia castigata in 89...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

baieti...eu nu prea imi gasesc masinuta pe aici :icon_thumright:

toate testele sunt facut cu motoarele cele mai puternice nu cu amaratu de 1.4 80cp

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca pe Auto Bild exista un test comparativ pentru 1.4 80cp trend , dar nu vis-a-vis de performante ci mai mult pentr dotari.

Eu inca mai caut un grafic cu , curba de cuplu / putere pentru acest motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Velocity_Warrior

Poate nu e locul potrivit dar am gasit o stire interesanta.

Golf VI 1.8 TSI

Si eu care ma intrebam de ce mai tin motorul asta de 1.8 pe Passat si nu-l inlocuiesc cu cel de 1.4 si 160 cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma intrebam la fel, deci cererea e prea mare. sincer, ma cam gandeam la 1.4 160 daca mi-ar da un discount bun. acuma... :)); nasol e ca asta consuma clar mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va pot spune eu ca am mers si cu Forduri Focus II (cu face-lift si fara face lift) si cu VW V si VI in ultimii 2 ani. Fordul Focus II fara face-lift e masina mea si celelate au fost de la inchirieri de prin UK. Depinde ce compari si ce te intereseaza la condus. Din punct de vedere al comfortului amandoua sunt la fel cu mentiunea ca atat diesel cat si benzinele la ford sunt mai putin silentioase in interior. Golful a fost si este mai silentios in interior. Ca spatiu interior Fordul castiga pentru ca e imens. Pe de alta parte in UK drumurile sunt foarte inguste si fordul e lat - pot spune ca mereu am atins oglinzile prin Londra. Golful e mai usor de parcat lateral cu spatele. La comportament rutier pot spune ca Golful este rafinat dar Fordul mi se pare ca sta mai bine pe curbe. In UK B-roads (drumuri judetene) sunt foarte virajate si Fordul te face sa te simti pilot in schimb Golful iti da o incredere in tine fenomenala - desi nu am exagerat. Acum Golfurile erau masini de la inchirieri si aveau motoare pe benzina 1.4 si 1.6. Fordurile cu face-lift - tot masini de la inchirieri cu 1.6 pe benzina si am avut si un 1.6 diesel (care m-a dezamagit). Focusul cu face-lift are cursele mai lungi la cutia de viteze atat comparativ cu Focus II fara face-lift cat si cu Golfurile (ambele V si VI). Masinile conduse de mine nu aveau puterea necesara sa fie duse la limita aderentei decat cred ca daca nu eram atent. Comparatia este ca Golful este un nobil cu traditie aristrocratica iar focusul este un lord facut recent. Focusul este fenomenal ca masina de familie - nu iti trebuie mai mult niciodata (spre exemplu nu ti-ar trebui Golf Plus - care din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa se numeasca altfel). Golful este fenomenal in a fi Golf. Golful are clasa. Focusul este foarte capabil (pe alocuri putin mai capabil) dar nu e rafinat - ii lipseste clasa - este exact precum un american comparativ cu un aristocrat englez - excellent de capabil dar mai are de invatat. Fordul a fost putin mai economic pe motorizarea 1.6 (dar insesizabil) - probabil era mai rodat. Golful este mai scump decat Fordul - asta pentru ca daca te tii de capul lor cei de la Ford fac reduceri mari chiar daca initial nici nu vor sa auda. Nu stiu care e politica la VW. Alta alternativa ar fi Opel Astra - pe care nu l-am condus) dar cei de la Opel iar fac reduceri foarte mari daca insisti. Eu chiar daca sunt multumit de Fordul meu vreau sa-mi iau Golf asa ca nimic din piata inafara de Golf nu ma intereseaza (nici macar altceva din VAG). Noul ford focus care se vinde in Germania deja este o dezamagire pentru cei de la TopGear - si-a pierdut din exuberanta tinutei de drum. Alternativa la Focus II este Mazda 3 care e la fel imensa in interior si exterior numai ca are plastic de kia ce'ed in interior - mai ales pe la picioare si pe usi. Acum Fordul focus ST si RS chiar daca suspensia spate cam aceeasi ca la orice Focus pe fata au alt sistem (daca nu ma insel si imi aduc aminte cand ma duceam la intalnirile fordclub) - oricum in teste GTI bate ST-l pe curbe chiar daca ST e mai fun. RS are prea multa putere pentru o tractiune fata desi se spune ca reuseste sa se descurce admirabil - totusi cred ca ar fi trebuit sa aiba 4x4 ca R-l.

Daca nu-mi iau Golf imi iau Clasa C de la Mercedes - atat de mult apreciez Golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!