Jump to content

Miros fum in habitaclu


ccristian
 Share

Postare recomandată

De cand a dat frigul am observat ca imi baga un miros dubios de fum / noxe / gaz ars in habitaclu cand e dat pe aer cald si pornesc si ventilatia. Probabil cand ventilatia e pe 0 nu se simte prea bine.

Aveti idee de la ce poate fi sau ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordu flexibil de la vacuare sau garnitura de la galerie de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca racordul poate fi rupt/fisurat sau garnitura arsa/distrusa.

Dauneaza sanatatii masinii ca sanatatii mele stiu ca dauneaza?

Cum se poate repara? :)

Am bagat nasul in spatele motorului cam in dreptul filtrului de habitaclu si se simte puternic acelasi miros de fum/gaz.

Mirosul il baga si pe rece.

Modificat de ccristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de fum si zgomot mai accentuat, nu afecteaza masina.

Racordul flexibil se poate inlocui, costa in jur de 70-80 RON, dar mare atentie unde il sudezi in argon.

O alta varianta ar fi sa schimbi "saxofonul" (evacarea ce porneste din galerie) cu tot cu racord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar racordul se desprinsese la unul din capete.

Am schimat racordul flexibil intr-un service de tobe si acum pot iar sa respir in masina.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acelasi lucru din pacate mi se intampla si mie acum.(intra gaze inauntru)

Recomanda cineva un astfel de service de tobe?(am auzit ca ar fi bun cel care se gaseste pe langa 'La Mama'-calea calarasi)

Cand am peste 2500 ture si iau piciorul dupa acceleratie sa schimb viteza se aude un suierat gros. tot de la racord sa fie si problema asta?

Modificat de marywss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am schimbat pe-al meu la service-ul ala de la Piata Gemenii, unde e vulcanizarea si aia cu geometria rotilor. a iesit destul de bine lucrarea, numai sa ai grija sa ti-l sudeze drept si sa iti puna acelasi tip de racord( si ca lungime si ca grosime). Inteleg cum te simti, eu am mers 1 luna si ceva cu zgomotul ala in urechi si e intr-adevar enervant pentru ca se aude din fata...multa bafta! p.s. mie mi-a luat 300ron: racordul+manopera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce trebuie sudat?

nu merge desfacut si pus cel nou.

banuiesc ca exista si o metoda care sa nu necesite taiere/sudura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa-l desfaci decat prin taiere, avand in vedere ca e sudat de downpipe si toba intermediara. Tocmai din aceasta cauza si cel nou se sudeaza in locul celui vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se inlocuieste decat prin taiere si sudare. Cand o sa vezi masina de dedesubt o sa-ti dai seama de ce...metoda care nu necesita taiere si sudare e aceea de a-ti schimba saxofonul cu totul, insa presupun ca asta costa cel putin dublu decat racordul+manopera...saxofonul asta am inteles de la reprezentanta ca vine direct cu catalizatorul si de aceea nici n-am mai intrebat cat costa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri!

de suieratul ala care l-am descis mai sus ce ziceti? tot din cauza racordului a aparut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cumva un suierat de-ala gen "blow off valve"? tinand cont ca ai tdi, ar putea sa fie din cauza racordului...oricum el trebuie schimbat si dupa ce il schimbi daca tot se mai aude suieratul trebuie inceputa o noua ancheta! daca a inceput sa se auda de cand cu fumul in habitaclu, cu siguranta e aceeasi cauza, pentru ca la tdi daca vrei sa ii pui o toba sport ala e singurul sunet mai special care il poti obtine, din pacate! ai grija cu racordul pentru ca eu am mers cam o luna(1000-1500km, nu stiu exact) cu el asa si mi se facuse dop de la sarma aia dinauntru si tragea si masina greu pentru ca imi bloca evacuarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta. Se rupsese acel racord si ieseau gaze din evacuare. Pe langa faptul ca imi intrau in masina, mie mi-au afumat tot compartimentul motorului. L-am schimbat. A costat 70 Ron iar manopera nu m-a costat nimic, deci problema rezolvata. Asta s-a intamplat acum 2 ani.

Problema este ca de cateva zile, simt iar miros de gaze de evacuare in masina. Logic m-am gandit la acel racord flexibil asa ca am ridicat capota motorului si ma asteptam sa vad iar totul innegrit de fum. Dar, surpriza, in afara de praf, nu era nimic pe acolo, nici urma de fum.

Asa ca intrebarea mea este, sa fie tot ala de vina? La voi cand era rupt, nu v-a afumat compartimentul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a afumat doar pe baia de ulei. poate a cedat sudura sau s-a fisurat undeva...in caz ca ar crapa acel racord din nou, sunt sigur ca ai auzit sunete suspecte imediat! ca sa verifici daca e sudura de vina, poti s-o ridici pe elevator si sa te plimbi pe toata sudura cu o lumanare sau bricheta si sa vezi daca o stinge. eu nici nu am simtit miros de fum cat timp am avut ala spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele urmatoare imi fac si eu timp si ajung la service.

revin cu detalii amanuntite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service.(str. delea vechea.)

Pe langa racordul flexibil care a fost schimbat, mai era rupta toba intre catalizator si toba din spate. Totul m-a costat 400 lei.

Dar m-a pus pe ganduri alta problema. Ca ar putea fi infundat catalizatorul.(ceea ce e grav, cost cam 2000 lei)

Mi-au zis baietii aia ca nu ar mai trage masina cum trebuie.

Acum nu stiu ce sa zic, probabil e si chestie psihica, chiar nu stiu daca mai trage ca inainte.

Cum pot afla sigur daca este infundat sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Salut. Am inlocuit filtrul de particule cu unul nou, after market. Imediat dupa asta am simtit miros puternic de esapament in masina, din prima secunda a pornirii motorului. Service-ul a zis ca imbinarea DPF-ului nu s-a facut bine pentru ca DPF-ul nou nu era identic cu cel vechi. Vanzatorul mi-a acceptat inlocuirea filtrului nou cu altul, dar s-a intamplat acelasi lucru. Tot miros de fum in masina. Alt service mi-a remontat filtrul de particule, dar fara rezultat. Dupa nu stiu cate garnituri si coliere schimbate nici un rezultat. Mentionez ca filtrul nou a venit cu tot cu un nou racord flexibil. In final cineva, un mecanic mai bun, a observat o pata de fum langa axul actionarii vacuumatice a geometriei variabile a turbinei. Concluzia este ca trebuie sa repar turbina. Ramane intrebarea: de ce problema asta a aparut fix din momentul inlocuirii filtrului de particule (DPF)? Eu chiar nu pricep legatura. 

DPF vechi.jpg

DPF nou.jpg

Modificat de Popescu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 3/9/2020 at 6:45 PM, Popescu. said:

Salut. Am inlocuit filtrul de particule cu unul nou, after market. Imediat dupa asta am simtit miros puternic de esapament in masina, din prima secunda a pornirii motorului. Service-ul a zis ca imbinarea DPF-ului nu s-a facut bine pentru ca DPF-ul nou nu era identic cu cel vechi. Vanzatorul mi-a acceptat inlocuirea filtrului nou cu altul, dar s-a intamplat acelasi lucru. Tot miros de fum in masina. Alt service mi-a remontat filtrul de particule, dar fara rezultat. Dupa nu stiu cate garnituri si coliere schimbate nici un rezultat. Mentionez ca filtrul nou a venit cu tot cu un nou racord flexibil. In final cineva, un mecanic mai bun, a observat o pata de fum langa axul actionarii vacuumatice a geometriei variabile a turbinei. Concluzia este ca trebuie sa repar turbina. Ramane intrebarea: de ce problema asta a aparut fix din momentul inlocuirii filtrului de particule (DPF)? Eu chiar nu pricep legatura. 

DPF vechi.jpg

DPF nou.jpg

sal

am acesi problema,insa la mine turbina a fost reconditionata anul trecut,deci exclus de la turbina sa fie,,insa cand vine iarna si pornesc ventilatia simt gaze ,noxe in habitaclu,,,

ai rezolvat problema cu gazele ,noxele din habitaclu?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!