Jump to content

bucse bascula fata


bbusiness
 Share

Postare recomandată

A schimbat cineva aceste bucse pana acum?

Daca da, le-a schimbat cu tot cu bascula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

dar cati km ai de ai ajuns la asemenea tuning?

cum se manifesta?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am 47.000km. La revizia de 45k mi s-a recomandat schimbarea lor. Mi le-au aratat cand era masina pe rampa si pareau putin crapate.

Nu se manifesta, sau poate e o troncaneala la treceri peste denivelari, dar troncaneala asta e dintotdeauna....si cred ca e de la suspensia sport :-).

Faza e ca e timpul sa schimb cauciucurile(sunt cele originale si sunt cam uzate), si astia de la service au recomandat schimbarea bucsilor inainte de schimbarea cauciucurilor...sincer nu stiu ce tre sa fac si cat costa distractia, mai cu seama ca trebuie refacuta si geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu cat costa (ca am aflat).

La Alto Syncro:

Buscile bascula fata sunt: (50+190)x2 =480RON plus TVA

Manopera (include geometrie) 390RON plus TVA

Total 1035RON (TVA inclus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei nu se schimba decat bucsele mari de bascula, cele mici nu se strica atat de repede. Ca idee, eu le-am schimbat la Ibiza, am folosit cele de Ibiza Cupra, care sunt pline, si nu cu 2 brate cum sunt la Ibiza normala. 2 bucse au costat 63 RON la Porsche Bucuresti Aviatiei, iar manopera a fost 200 RON, fara geometrie, pentru ca urmeaza sa fac geometria odata cu trecerea la cauciucurile de iarna.

E posibil ca faza cu bucsele de bascula de Cupra sa fie valabile si la Leon, imbunatatesc mult stabilitatea si comportamentul masinii in curbe. Eu cred ca puteti incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai cumva o exemplificare foto cu cele 2 bucse (mica +mare)?

Eu nu imi dau seama care e una care e alta.

Am fost la un service privat si mi-au spus ca ma costa total 500RON. Mi-au aratat bucsele acelea care se vad cu ochiul liber cu masina urcata pe rampa, plus inca unele care nu se vad si care sunt duse pentru ca "e un mic joc la brat"?!?...nu ma pricep deci nu stiu ce sa zic.

In plus mi-au spus ca nu se face geometria, decat cand se schimba bieletele......iar nu stiu ce sa zic

Deci care e adevarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se schimba bucsele de la bascula trebuie facuta geometria, pentru ca se desfac toate componentele de pe puntea fata, inclusiv componentele de la directie. O sa incerc sa atasez o poza cu bucsele.

Later edit: Cam asa arata bascula de la Leon, din cate imi dau seama, bucsele mari sunt cele marcate cu punctul 2

leonls6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema cu bucsele de bascula

am scris la sectiunea de zgomote ce se intampla (scartait la denivelari) si diagnosticul este mai mult ca sigur de la bucse.

Aveti idee ce se poate intampla daca voi merge in continuare asa? As vrea sa aman operatiunea pana la primavara.

Modificat de Cristi_fx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu o sa aman pana la primavara.

O sa cumpar doar cauciucurile in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat pana la urma bucsele (si cele si mici si cele mari). E indicat sa le schimbi si pe cele mici, chiar daca nu sunt atat de uzate, pentru ca manopera la ele e inclusa in manopera pentru cele mari si bucsele nu sunt atat de scumpe.

Total a costat 1050RON cu tot cu geometrie.

Din pacate am sesizat ca imi trage dreapta, ceea ce inainte nu facea, deci cel mai probabil va trebui sa repet geometria.

PS. bucsele, erau duse, crapate, aveau joc pe brat, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat... cum a iesit geometria daca iti trage dreapta? Unde ai facut schimbarea bucselor si geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va rog sa imi spuneti si mie codul pentru bucsele de leon cupra 1p.codul il vreau doar pt bucse nu si pentru carcasa din aluminiu.va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

din poza de mai sus pare sa aibe decat o bucsa pe brat si un pivot.. la celalalt capat scrie ca est eun rulment :).. ma poate lamuri cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bratul are urmatoarele componente(o sa ma refer la poza acum):

- in stanga jos are o bucsa mica, ea se introduce prin presare.

- in dreapta jos are pivotul, care este prins cu 3 suruburi.

- in partea de sus are o bucsa mare cu un suport din aluminiu (pe original vine doar cu suportul (Febi ~135 Ron), dar pe aftermarket exista separat bucsa (Febi ~40 Ron) si se poate introduce tot prin presare)

Bucsa aceea mare se duce cam repede. Eu am gasit o solutie buna (cred eu), am montat niste bucse din poliuretan de la PowerFlex (rezista de cel putin 2,3 ori mai mult). Masina se va simti putin mai rigida, dar nu deranjant, deoarece aceste bucse sunt pline si putin mai dure. Cele de la PowerFlex sunt undeva la 275Ron si mai exista o varianta ceva mai ieftina la 220 Ron, sunt englezesti, parerea mea este ca sunt le fel de bune. (eu le am de ~15.000km iar un prieten le foloseste pe Golf V de aprox 40.000 km si e foarte multumit).

Codurile pentru bucsele de Leon Cupra:

- bucsa mare stanga cu suport aluminiu - 1K0 199 231 N

- bucsa mare dreapta cu suport aluminiu - 1K0 199 232 N

Bucsele OE vin doar cu suportul de aluminiu si sunt undeva la 255 Ron/buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
aurelian.paratu

salut

ce bucse recomandati pentru un golf v pentru fata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele oem de s3. Sunt pline fara a fi rigide precum powerflex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

cred ca dur aluminiu,ca bat spre culoare bronzului. un cod pentru bucsele de audi s3? ca sa le gasesc mai usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele sunt calculate in functie de bascula, ingineriile astea romanesti, bucse de la bascula metal la bascula aluminiu, muta efortul din bucse spre alte subansambluri ale suspensiei.

Descompunerea fortelor nu se mai face la fel.

Asigura-te ca ai acelasi tip de brat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Masina mea are bucsele de bascula pline, probabil asa vin pe Leon 1P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este sunt pline dar nu ca astea daca te uiti  la bucile de la bascula ai sa vezi ca ai doua gaurici uite caut si iti pun un link sa vezi diferenta:uitate aici ce ai tu cred ca  e aia cu doua gauri si cealalta e cea plina:

http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/71940-tt-suspension-arms-fitted-my-a3.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa fac revizia in o luna, o sa ma uit atunci din nou la bucse, desi retin ca sunt cele pline, chiar discutam cu mecanicul despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iahimmihai a primit "concediu neplatit" 4 zile si pana revine ma roaga pe mine sa pun urmatoarele 3 filme pt. a se vedea diferenta:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!