Jump to content

sonda presiune ulei


Wizard84
 Share

Postare recomandată

da dar daca ai luat-o d la SH e deja uzata.sa nu s 'duca' si asta destul d repede.spor la munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    7

  • Wizard84

    5

  • Nykey

    5

  • zipp

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema mea cu uleiul este ca in oras nu se aprinde niciun avertizor, chiar si cu uleiul pe minim si turata, plecari nervoase (desigur asta nu e problema), iar in afara orasului, cand ajung la viteza de 80 km/h (strict numai la acesta viteza cu +-3km) se aprinde martorul de la ulei si sunetul acela strident, uleiul este proaspat, filtru la fel, presiune am, compresie am. Daca ii dau turatie, adica accelerez in peste 3000 rpm, se opreste, dar la cateva minute sau chiar secunde incepe iar. Uneori la drum lung, mai uit ca la 80 trebuie sa imi "piuie" dar si el omite sa ma avertizeze, deci numai cand are el chef. Sa fie din cauza sondei de 1.8 bari? la ce pret o cumpar? sunt diferite la capacitatea motorului pe care il am? Va rog sa ma ajutati!!!

Aceeasi chestie am patit si eu si am crezut ca e prea subtire uleiul si pompa nu`l urca destul de sus dar m-am inselat..dupa ce am schimbat uleiul la numai 700 de km din cauza acelui buzz din bord adik alti bani(Ulei+filtru) a inceput sa faca din nou si am Schimbat sonda de pe filtru de culoare alba in valoare de 17,5 lei si acuma totul e normal.Tin sa precizez ca am vrut sa schimb si pompa am crezut ca nu mai face fata.(Din chestia asta am invatat un lucru f util : incepi sa schimbi prima data piesa ce costa mai putin)

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult! :offtopic: :( si eu fac aproape la fel...sunt aproape sigur ca daca m-as fi dus la service...ar fi trebuit sa pun tot sistemul de ungere nou!!! Va tin la curent cu rezolvarea problemei !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se incadreaza aici problema, da vechea poveste cu nu vreau sa deschid topic nou....Deci ieri am facut schimbul de ulei si problema este ca am bagat mai mult decat trebuia, adica este peste maxim cu cativa milimetri. Intrebarea mea este daca e bine sau nu si cam ce se poate intampla, eventual niste solutii. Mersi;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topic nou nu poti deschide...cel putin nu inca:P. Daca sunt doar cativa milimetri peste nu cred ca afecteaza dar ca sa fi sigur iei o seringa cat mai mare,un furtunas si mai scoti din ulei(pe unde ai bagat). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee la motorul 1.8 adz 66kw din 96 , ce cod are sonda de la filtru de ulei de culoare maro?? imi scapa ulei pe acolo de cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se incadreaza aici problema, da vechea poveste cu nu vreau sa deschid topic nou....Deci ieri am facut schimbul de ulei si problema este ca am bagat mai mult decat trebuia, adica este peste maxim cu cativa milimetri. Intrebarea mea este daca e bine sau nu si cam ce se poate intampla, eventual niste solutii. Mersi;)

depinde cati mm.... Pentru ca 1m ~ 50ml (ca sa umpli de la minim pana la maxim, aprox 2 cm pe sonda, trebuie sa bagi 1 L). Daca ai depasit nivelul maxim, iti pui in pericol catalizatorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sunt doua situatii. daca e motor cu o singura sonda,se stie. daca are doua sonde sa le schimbe pe amandoua,sper sa nu ma insel dar in astfel de cazuri de vina ar fi prima sonda de la stanga la dreapta in pozitiz in care vezi motorul din partea fata a masinii.

am schimbat ambele sonde si ledurile de la apa si ulei raman aprinse. problema este ca cu sondele deconectate, ledurile raman in continuare aprinse. unde sa caut problema? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat am schimbat sonda de presiune ( 30 lei ) si am scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
mafioso_danutz

Salutare,sunt nou pe aici,am si eu un Golf 3 din 97,motor 1.6 tip AEE.Ajutati-ma si pe mine,mi se aprinde becul la ulei numai dupa ce se incinge foarte bine motorul,asta numai in relantiu,la accelerare se stinge...I -a mai intamplat cuiva treaba asta?mai are cineva tipul asta de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal Am un wv golf 3 motor 1.8 AAM imi suna buzerul cand se incinge uleiul vreau sa ii schimb sondele (acelea dupa filtru)2 buc aveti idee ce valori si ce culori trebuie sa aiba la aceasta motorizare ?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Nu am gasit alt topic si am decis sa postez aici.

Astazi am incalecat un bolovan mare cu masina si am indoit destul de tare baia de ulei.Nu este sparta sau fisurata.Este vreo problema daca o las asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, depinde de zona indoiturii

e posibil sa fie afectat si sorbul inauntru si sa nu mai traga cat/cum ar trebui si astfel rezulta o ungere proasta a motorului si implicit toate efectele acesteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si poate fi indreptata? indoitura e spre interior...

probabil daca o taie si o sudeaza la loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut cu respect !

Am si eu o intrebare. Vreau sa montez un ceas de presiune a uleiului. Nu stiu insa la care din cele 2 sonde sa il leg (pot sa il leg la sonda masinii , nu e nevoie de sonda lui proprie ?). Daca ceasul are sonda proprie cum pot sa mai montez si sonda respectiva si cea a masinii ? Cu un racord ceva ? Si daca utilizez un racord pe care dintre cele 2 locuri sa il montez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oricare poti sa legi. Iti trebuie un T confectionat cu filet M10 si pas filet 1 la cei care au ateliere si fac prelucrari metale.

Dimensiunile T-ului le alegi dupa spatiul care il ai la dispozitie la chiulasa astfel incat sa nu te incurce la schimbarea bujiilor sau a altor piese din zona.

Din pacate la motoarele de 1.4/1.6 nu ai posibilitatea ca la motoarele mai mari (1.8 , 2.0) sa pui senzorul de presiune pe capacul sub care vine filtrul de ulei.

Modificat de thewobdoctor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun asa ceva ? E de la o Dacie.

Mersi !

post-10002-0-01447000-1297428604_thumb.j

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca senzorul de presiune de la dacie are variatie a rezistentei interioare in functie de presiunea uleiului, sau daca nu cumva este doar cu comutator inchis/deschis. La unele dacii stiu ca aveau indicator de presiune, la alte dacii am vazut ca nu aveau acele indicatoare de presiune...doar bec martor in bord....trebuie sa verifici daca acel acel senzor isi modifica rezistenta in functie de presiune...atunci il poti folosi cu succes asa cum a mentionat thewobdoctor .

Pe viitor ma gandesc sa imi fac si eu un bord electronic pentru vw-ul meu, cu display cu afisarea temperaturii interioare/ext, presiunea uleiului, ceas si alte dracovenii...

Daca ai nevoie de ajutor...tinem legatura...am mai facut borduri electronice pentru scutere si au iesit misto....arunca o privire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dacie sunt doi senzori pt ulei,unul pt bec si unul pt ceas,cel pentru bec seamana cu cel din dreapta din poza ta iar cel pt ceas are bulbul mai mare si este din metal,daca vrei pot face o poza la unu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat altceva . T-ul respectiv are 2 capete . Nu stiu daca pot infileta T-ul in locul sondei de la masina mea iar apoi sonda de la masina mea sa o montez la un capat si sonda de la ceasul de presiune la celalalt capat ? E vorba de dimensiunile filetelor :(

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate T-ul de pe Dacia e M14. Eu am nevoie de M10. M-am lamurit. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oricare poti sa legi. Iti trebuie un T confectionat cu filet M10 si pas filet 1 la cei care au ateliere si fac prelucrari metale.

Dimensiunile T-ului le alegi dupa spatiul care il ai la dispozitie la chiulasa astfel incat sa nu te incurce la schimbarea bujiilor sau a altor piese din zona.

Din pacate la motoarele de 1.4/1.6 nu ai posibilitatea ca la motoarele mai mari (1.8 , 2.0) sa pui senzorul de presiune pe capacul sub care vine filtrul de ulei.

Deci pana la urma pot sa leg ceasul la una din sondele masinii sau trebuie neaparat o alta sonda proprie a ceasului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are sonde de presiune cu contact, la o anumita presiune fixa in functie de model deschide un contact. Pentru ceas iti trebuie o sonda care sa iti dea o tensiune sau o rezistenta variabila proportionala cu presiunea. De obicei acestea sunt specifice fiecarui ceas(model) in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu e foarte bun topicul, dar este un topic despre ulei.

Ieri am completat uleiul pentru ca era nivelul mic si am vazut asa ceva:

post-54436-0-80475900-1297879005_thumb.j

Care ar fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!