Jump to content

1.8T


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

domnule Frank SF, daca la inscrierea pe forum se trecea corect si prin pasul Regulament ar fi fost foarte clar de ce s-a lasat acest text postat cu copy paste in mai multe topice. Daca va legati pe o topica de pe audi cu intrebari despre aceasta masina (intretinere si ce va mai intereseaza), pe topica despre motoare cu intrebari despre motor, exista topice si despre consum si despre dealeri si service... dar NU se pune acelasi text mare de 5 randuri in cate topice doriti. Rezultatul va fi doar o incalceala de raspunsuri. Chiar eu patesc sa fiu offtopic raspunzand uneori la un msg doar citind-ul pe el si nevazand despre ce s-a mai discutat in topica. Asa ceva nu ne place si va recomand sa mai cititi forumul si o sa vedeti ca nu se practica aceasta strategie abordata de dvs.

Ca sfat care l-am mai dat, puneti oameni buni un astfel de post intr-o arie facand un thread nou si apoi cereti unui moderator sa-l mute si prin alte sectiuni lasand topica si in cealalta categorie... Se face pe aria skoda facand legaturi spre TDI sau Benzina , se face si pe ariile celelalte... daca se acorda o saptamana de citire pe forum inainte de a posta cu siguranta am putea uita de astfel de mesaje.

Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
si acum sa terminam cu sectziunea off-topic, eu am o mare nedumerie:

  cu toate performantzele lui, 1.8t  nu mai aduce GTIului faima de alta data. poate din cauza greutatzii exagerate a caroseriei data de noile reglementari de securitate, dar nu mai shtiu ce sa zic... cred ca tre facut ceva (gti 5 parca mai spala rushinea, da e 2l t). sarmanul GTI nu mai poate face fatza S-urilor, M-urilor, R-urilor sau cum s-or mai numi. ce trebuie facut? oare conducerea VAG nu vede aces lucru? oare nu le pasa? oare nu mai sunt urme de mandrie , doar strategii de marketing?

<{POST_SNAPBACK}>

Este o strategie de marketing - un GTI prea usor si manevrabil ar duce la concurenta interna, fatza de Audi S3 si Seat Leon TopSport/FR/Cupra R, mai ales pe pietele unde se importa toate 3. De aici performanta mai redusa si designul mai "dull", "drab" sau pe romaneste mai "batranesc" al Golfului III si IV (Golf V a mai evoluat). Italienii au facut ceva asemantaor cand au "imblanzit" Fiat Stilo Abarth sa nu concureze Alfa 147.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare!

Vreau si eu sa aflu ce injectoare are Polo-ul GTI si (de fapt) celelalte modele de 1.8T.

10x!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zyx Te rog foloseste search inainte de a deschide un topic nou. Dupa cum vezi, deja exista un topic dedicat motorului 1.8T. Mai sunt si altele unde ai putea gasi informatii utile. Foloseste search!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La o cautare de "injectoare 1.8T" -> "Search results limited to first 1000". Daca ceea ce caut eu este dupa acele 1000 de rezultate?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fericit mai multi posesori de 1.8T deodata... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista deja pus fisierul cu injectoarele pe celalalt topic initiat de zyx vis a vis de 1.8T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

cam care ar fi consumul real(nu cel dat de fabricant) la 1.8T 150 cai,am dat si search si nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar era cam tarziu cand am cautat si am cautat in graba si cred ca am sarit peste el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salutare am si eu o intrebare v-a rog frumos.. sa m-a ajutati nu sunt in romania ci in cipru deci masina cu volan pe dreapta... am un vw passat 1.8 t din 1998 150 cp. stiti cred ca are cooler de ulei.. toate bune si frumoase aveam scurgeri pe la garnitura coolerului de ulei am schimbat-o toate bune si frumoase acum ceva timp tot vedeam motorul umed in zonea aceea cu filtrul coolerul de ulei pe cand am observat ca in spate la coolerul de ulei este o parte ceva gen plastic neagra care itnra in motor am impresia fiind presupun vreun senzor de ulei ceva iarasi in acel senzor intra o teava putin mai groasa de plastic ei acolo am probleme cu scurgerea de ulei aceea teava nu se imbina perfect in acel suport.. senzor ce masa este.. ma poate ajuta si pe mine cineva cu mai multe detalii v-a rog sigure despre problema ... email me pls ! manuellytto@yahoo.com sau add pe messenger tsk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!