Jump to content

Sharan probleme motor - se incalzeste foarte greu


Marian
 Share

Postare recomandată

am vazut pe unde imi curge antigelul ... imi curge in interior pe la pedala de acceleratie partea stanga si am 2 luni de cand am schimbat caloriferul..... oare sa se fi  dus iarasi ? din ce cauza ?

Modificat de Rabuni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • speedo

    21

  • andrusel

    19

  • razvi_gyl

    15

  • Tepes Voda

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prinderile la furtune sunt ok oare,mie greu sa cred ca,e spart iara,ce marca ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Adrian !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nustiu ce marca 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Astazi dupa ce i-am facut revizia(ulei si filtre) i-am facut un scan si am gasit urmatoarea eroare:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

            P1256-35-00---

Unde avem pozitionat la Sharan  G62(o poza e binevenita) ? E posibil sa-l fi atins cumva mecanicul sau trebuie schimbat ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub pompa tandem ai un fel deT de plastic cu 2 furtune iar in partea opusa la T ala gasesti senzoru(da jos furtunu de cauciuc de la egr sa vezi bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa cumperi unul Hella sau original - nu altceva. Restul sunt la risc... si se strica repede.

 

inainte de cumparare, sa verifici si cablajul si mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am banuit,unul dintre fire care duce in mufa rupt.Incerc sa ma chinui ca sa ajung mai bine la ele si sa refac firele.Multumesc Florin si Adrian pentru sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla.... trebuie sa iti faci loc sa lucrezi acolo - daca e rupt la iesirea din mufa si nu ai loc sa le legi/repari, trebuie sa dai afara pinul din mufa - iti trebuie un depinator pt asta... sau iti faci unul daca nu ai, dintr-o agrafa - sertizezi alt pin pe un fir si faci reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat,am avut noroc ca era rupt la vreo 5 cm de mufa,ca daca era in mufa era jale.Am refacut firele si am pus si un tub termocontractant peste legatura.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha si presiunea gazelor fiind mai mare face presiune in vas.Dar iarna de ce nu am probleme?

As vrea sa elimin orice varianta inainte sa ma gandesc la schimbat motorul.

Orice model de sharan are racitor din asta?

 

edit:mersi Andrei vad ca am postat simultan.

Ar fi salvarea mea si sfarsitul unui lung cosmar sa fie asta cauza.

iarna nu ai probleme deoarece la pornire, antigelul este mai gros; dupa pornire, racitorul de gaze se infierbanta, se dilata si inchide porii. Ai aici un  tutorial sa vezi exact daca este vorba de Racitorul de gaze sau chiulasa https://www.youtube.com/watch?v=eoi4h8EZPr8 si unul pentru demontare https://www.youtube.com/watch?v=-Afb6Iq61p4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai oleaca...cu fierbatorul de la damigeana am inteles dar ce mufa deconecteaza ala de la turbo?Care e la sharan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai oleaca...cu fierbatorul de la damigeana am inteles dar ce mufa deconecteaza ala de la turbo?Care e la sharan?

urmaresti furtunul de vacuum care comanda tija actuatoare de la turbina catre N75 sau grupul de valve (in cazul meu Golf 5). Il scoti de la turbo sau din N75 respectiv nr 6 din grupul de electrovalve. La Golf 5 grupul de valve contine N18 care c-da EGR-ul, N75 care c-da turbina, un furtun se duce in rezervorul de vacuum, unul la filtru de aer pentru eliberarea vacumului, unul la pompa tandem care baga vacumul si unul care c-da supapa off de la racitorul de gaze.

Stai oleaca...cu fierbatorul de la damigeana am inteles dar ce mufa deconecteaza ala de la turbo?Care e la sharan?

daca Racitorul de gaze este defect ai urmatoarele simptome: pierzi antigel, supapa EGR este umeda (nu este sparta membrana dar totusi iti curge) si la pornire scoti un fum alb (este un abur amestecat cu gazele de esapare). In legatura cu fumul, am crezut ca este din cauza injectiei de motorina, o motorina nearsa trimisa prost de calculatorul de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna!

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat?

Am un VW Sharan din 1996 1,9TDI 90 Cp, cod motor 1 Z nu incazeste suficient in interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vezi daca iti merge eberspacherul.

daca nu merge,de aceea nu ai caldura suficienta.

eu am ramas odata in zapada pentru 24 ore si adormeam cu piciorul pe acceleratie la 2500 ture,si apa nu voia sa sa ridice de la minim....daca nu aveam incalzire in scaune nu mai scriam acum.

Cand am aflat ulterior din ce motiv nu aveam caldura,am innebunit,nu mergea incalzitorul din cauza ca avea bujia arsa...reparatia cca 200 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau teava de evacuare infundata de la zapada / gheata :)). Am avut un coleg cu pb asta si se mira de ce nu mai merge unitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare referitoare la incalzirea motorului .

Daca dau drumu la webasto , nu ar trebuii sa se incazeasca si motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se incalzeste si motorul, dar dupa cateva minute bune. Ca sa vezi ca webasto isi face treaba, compari temperatura de la ulei cu cea de la apa. In prima faza temeratura de la apa creste repede fata de temperatura de la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic . la mine motorul nu se incalzeste , numai habitaclu .

Posibil din cauza ca nu porneste si pompa auxiliara din compartiment motor?

Cand dau drumu la sciroco , porneste numai pompa de sub masina , de langa scirocol , cea din compartiment motor nu porneste , nu primeste curent , numai daca ii dau drumu la motor si ii dau pe caldura porneste si cea din compartimentul motor .

Cum as putea sa fac sa porneasca si pompa din compartimentul motor cand ii dau drumu la sciroco , sa imi icalzeasca si motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!