Jump to content

Sharan probleme motor - se incalzeste foarte greu


Marian
 Share

Postare recomandată

salutare,ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problama?am un sharan din 96 benzina motor 2.0 gl si de ceva timp nu mai da caldura incalzitorul din fata.am verificat furtunele care merg de la motor si intra sub bord ,sunt fierbinti.ventilatorul merge dar da aer rece.incalzitorul de pe spate merge ok,ala da caldura.mor de frig,noroc de scaunele incalzite si parbrizul cu dezghetare electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • speedo

    21

  • andrusel

    19

  • razvi_gyl

    15

  • Tepes Voda

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Climatronic ? daca da, fa o scanare pe clima - s-ar putea sa iti faca figuri V68-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.o sa ai fac o scanare si revin.mersi mult

nu ma pricep .ce e V68?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un servomotoras care dirijeaza niste clapete. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.revin ca sa va zic ca am fost si am facut o scanare.a iesit eroare 04F8 central flap control motor open circuit/earth short.0291 center vent control motor open circuit/earth short,04A3 temperature flap control motor. stie cineva ce inseamna exact?cei de la servis au zis ca imi poate repara oarecum (adica imi deschide manual caldura )si ca ma costa 300 ron fara eventuale piese.mie mi se pare exagerat de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
  • 7 months later...

Bunaseara colegi.Nu stiu daca este chiar topicul potrivit pentru problema mea dar nu am gasit alt loc unde sa se vorbeasca de incalzirea motorului decat aici.Am un sharan din 2000 motor AUY,116 CP.Cand am cumparat masina fostul proprietar spunea ca pierde apa din borcan.Inainte sa o cumpar,am dus-o la volkswagen si in urma probelor ce le-au facut mi-au zis ca masina e ok.Furtunul care iese din motor in partea stanga jos este mereu rece si foarte dur.Il simt cald doar dupa cateva minute de la oprirea motorului si asta rareori.Am masina de un an si jumatate si am facut 15000km.De cand o am presiunea e mereu la fel,adica foarte mare pe tuburi.Cand desfac capacul la borcan,apa urca minim vreo patru centimetri in borcan si nu de putine ori,atunci cand desfac capacul,curge si afara.Mecanicul meu spune ca doua sunt cauzele:pompa de apa sau chiulasa.Mentionez ca garnitura de chiulasa a fost schimbata trei ani in urma.Pana acum tineam apa in borcan la minim si nu aveam probleme.Astazi am facut douazeci de chilometri cu masina si cand am oprit am vazut apa sub masina in partea soferului fata.Ridic capota si vad ca iesea din borcan iar nivelul in borcan a urcat pana sus,la capac.Miercuri sunt programat la mecanic sa schimb pompa de apa ca prima tentativa.Ma poate ajuta cineva inainte sa cheltui prea multi bani?Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam astea 2 probleme ar fi la ce spui tu,apa la bord sta la 90 de grade sau urca mai sus,daca nu urca adica sa fiarba motoru mas duce pe garnitura de chiulasa,cind accelerezi nu se aude in caloriferu de caldura o bolboroseala?Garnitura daca nu s-a schimbat corect poate ceda foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere dar in timpul zilei nu sunt la computer.Mai intai multumesc pentru raspuns.Deci,apa nu urca mai sus de 90 de grade si nici nu se aude nimic in borcan.Nu imi consuma apa.Problema e ca scade nivelul apei in borcan cu timpul si repede dau sa adaug,insa cand dau jos capacul la borcan nivelul apei se ridica din nou la normal.Eu trebuie sa tin nivelul apei sub minim ca sa nu mi-o arunce afara.Cum am avut masina la mecanic zilele trecute,sigur a adaugat el apa si a aruncat-o afara,insa de data asta a iesit cam multa.M-am auzit astazi cu un prieten mecanic care spune ca este fisurata chiulasa si ca trebuie sa o schimb.M-am saturat de cheltuit bani.Aici pentru garnitura de chiulasa mi-au cerut 850 de euro.Nu mai stiu.Daca s-a mai intamplat la cineva va rog sa-mi raspundeti,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba busonul si scoate duza aia de plastic din furtunul ala subtire de retur care intra intr-o parte in vas,strange din loc in loc de furtun si dai de ea la un moment dat,Are o gaura foarte subtire si chinuie sistemul de racire.

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Razvan.Am dat-o jos si era aproape infundata.Acum tubul care intra in radiator,in stanga jos este fierbinte,deci temostatul este bun.Inainte tubul ala de jos era mereu rece.Acuma,indata ce ajunge apa la 90 de grade furtunul este fierbinte.Insa presiunea din tuburi nu scade.Deci temperatura ramane la 90 de grade in bord si in motor la fel pentru ca am verificat apa cu un termometru extern.Apa nu fierbe in borcan,doar ca atunci cand desfac busonul se ridica peste gaura si curge jos.Cad in depresie...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind circuli cu ea la viteza constanta nu scade apa din borcan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da Adrian,scade inapoi la nivelul normal,dar de ce iese cu o presiune asa mare afara cand desfac busonul.Ca sa nu-mi iasa afara trebuie sa o tin vreo 2 cm sub nivelul minim insa mecanicii care sunt alergici la nimicuri,imediat adauga apa in borcan sa-mi rada 5 euro in plus.Si cum ultimul timp masina a fost cam des pe la mecanici.........Totusi ma bucur ca cel putin acum apa intra in radiator,iar furtunul care inainte era rece acuma e fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelutule,am si eu o nedumerire.Ce tot cauti sa desfaci busonul ala?Lasa-l frate in treaba lui,daca martorul de lichid sub nivel nu se aprinde,motorul nu fierbe,ce tot ai de-l desfaci?Daca ai scos duza aia si ai schimbat si busonul nu mai ai treaba inca 300.000 km cu antigelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum explicam in primul mesaj,miercuri am facut vreo 20 km cu masina,iar cand am ajuns la destinatie am vazut apa sub masina.Chestia e ca destinatia mea era mecanicul.Chiar in fata oficinei la mecanic s-a intamplat asta.El a desfacut busonul si mi-a spus ca nu e normala presiunea asa mare si bla bla bla.Stii se apropie augustul,trebuie sa vin si eu in tara si nu vreau sa raman pe drumuri.Cand te trezesti cu apa sub masina normal ca te preocupi.Oricum am anulat deja programarea la mecanic,care voia sa-mi schimbe pompa de apa chipurile.Vad pana in august cum se comporta si ne mai auzim.Multumesc la toti pentru informatii.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune mare face din cauza duzei aia,s-au dat chiulase jos,s-au schimbat pompe de apa si problema nu sa remediat pana nu sa scos afara sau sa desfundat gaurica aia.Daca vrei intreaba sau spune-i unui ,,mecanic,, de treaba asta ca nici nu stie ca exista asa ceva pe furtunul ala.Tocmai din acest motiv este pusa sa faca presiune ceva mai mare pe lungul traseu de racire/incalzire dar merge foarte bine si fara ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fi inpacat ia o sticla mica si puneo sub gaura de supra plin(pe unde da afara apa din borcan fara sa desfaci busonu) si unbla asa vreo 2 zile,chestia e sa mergi constant si de la treapta 4 in sus si vezi daca mai pierde apa din borcan (adica s-o dea pe la supraplin afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti.Revin cu noutati proaspete proaspete.Am rezolvat problema mea.Chiulasa era de vina.Am dat-o jos si unul din suruburi era nestrans.Se vedea clar pe garnitura locul pe unde sufla presiunea din pistoane in apa.Am pus o chiulasa de passat deoarece a mea a fost rectificata o data si fiindca am avut ocazia am pus alta.Toata treaba am facut-o la Oradea la un mecanic foarte bun.Nu mai am presiune in instalatie si masina merge perfect.Acum presiunea este la fel ca la alte sharanuri cu motor ca  al meu.Salutari la toti,vacante placute si mii de multumiri pentru sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvato,drumuri bune sa ai si vacanta placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna,la voi pe la cite grade pe ceasu de apa incepe sa dea caldura dezmortita,pe fantele din spate ce vin sub frina de mina va vine caldura cum vine si pe cele din fata din bord?daca la mine in spate la picioare vine slabut aer(este cind vine cald,este cind vine dezmortita si apa e la 90) chiar daca ventilatoru e pe treapta 3-4 ce sa caut sa vad daca e ok,erori nu am pe vag.(are cineva poze sau schema cu toata sandramaua ce tine de ventilatie si fantele de aer?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cam aceeasi problema o intampin si eu de cateva zile:

Temperatura 90 , indiferent ca AUTO sau ECON , aer rece baga in interior. VAG-ul abia maine ajung la el, ma gandesc daca tot va fi acolo masina sa stiu la ce sa ma uit mai atent, daca e un "catch"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

buna.o intrebare...sharan batran si obosit AUY PD am tot avut probleme cu incalzirea si am incept a sa schimb termostat care era blocat pe deschis,in bord tot cadea indicatorul de temp.fara sa vreific am comandat senzorul cu patru pini(gresit)cand de fapt imi trebuia unul cu 2 pini, ok.Am rezolvat treaba cu senzorul acum indica bine in bord dar acum ca si inainte cand pornesc climatronicul pornesc ventilatoarele ...ventilatoarele merg nu mai sta apa la 90 doar cu clima oprita....din citite pe forum am inteles ca trebuie schimbat senzorul g62 care are 2 fuctii...al meu i cu 2 pini si banuiesc ca are o functie....ma zapacit.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...daca pornesti clima(ventilatoarele)si apa scade atunci..tot termostatul e de vina(raceste apa din circuitul mare/termostatul nu tine inchis circuitul mic iar amestecul e instant de apa rece/calda) de aici scaderea de temp.pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,si vara dc nu scade apa cu acelasi termostat cand merg ventilatoarele? Ca e circuit mare ca e mic,ca ai 10 termostate puse unul peste altul,sharanul fara webasto iarna nu ridica temperatura,poate doar daca se anuleaza traseul pe spate.Capisci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!