Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

habarnam cum o fi bine, insa si la mine sunt; conti, ina si graff... adica curea, role si pompa apa. producatorul recomanda la 60 000... naiba stie???

oricum nu e rau la 60 000, mai ales ca am soft agresiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine aveam distributia pe lant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima oara la 120 000 apoi din 60 in 60 de mii, sau echivalenta a 4 ani.
De unde ai mai scos-o si pe asta, cu schimbul din 60 in 60 k dupa prima schimbare.... Se schimba tot din 120 in 120 k si dupa prima schimbare.
Am scos-o de la mecanicul care mi-a schimbat distributia si care mi-a zis ca noul kit se schimba la 60 000, este scolit la VW in DE. In 4 ani cauciucul incepe sa se degradeze.

Producatoru NU recomanda la 60.000! Producatorul recomanda piese originale, si schimb la cel putin 120.000, fct de an de fabricatie/motor.

Este adevarat insa ce spune Rares... fenomenul se datoreaza calitatii pieselor AM. Cureaua si intinzatorul de origine sunt bune pt 150.000. Piesele "compatibile" sau chiar cele care par originale dar sunt copiii chinezesti sunt mult, mult mai proaste. Asa ca daca luati piese de care sunteti siguri ca sunt OEM si nu contrafacute, ramane 120.000. Daca sunt de provenienta incerta... eu n-as monta pe masina, insa exista si varianta de - schimb-o nene la 60.000 poate ai noroc si nu pica pana atunci.

Acest mic detaliu este omis de vanzatorii de piese, iar noi, cumparatorii ne sapam groapa singuri, orientandu-ne dupa cel mai mic pret. Cum spunea cineva, "cel mai mic pret nu inseamna neaparat cea mai buna afacere".

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

cureaua de skoda nu e cea de dacie are peste cauciuc pinza de kevlar care face sa nu se rupa cureaua deci de acea zice sa schimbi cureaua la 120000km producatorul pt ca el oricum a facut testele de anduranta calitate si toate cele .

atasej un link depre kevlar patentat de DUPONT http://www.aectra.ro/fise_pdf/Kevlar.pdf .

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa-ti arat curea cu insertii de kevlar rupta de scuter de 50 cmc?

Plus ca atasamentul tau contine foarte mult marketing

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazurile de rupere ale curelei de distributie inainte de numarul de kilometrii specificati de producator sunt extrem de rare (bine ma refer kituri de distributie OEM) si la cei care s-a rupt in majoritatea cazurilor de vina au fost (rola) rolele sau intinzatorul si nu cureaua... Daca are insertii de kevlar sau fibra de sticla nu inseamna ca nu se rupe daca de exemplu cedeaza o rola ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

un pret actual pentru o distributie completa la OCTAVIA 2 / 2.0 TDI are cineva? o recomandare de service in Bucuresti? si/sau + 100 km in jur?

Zi buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in ultima vreme sunt oferte si la dealeri pe undeva pe la 1.300 RON cu pompa de apa inclusa (tin minte ca atat era la Alto Syncro), dar mai bine le dai un telefon celor pe care-i ai in vedere ca sa primesti un raspuns exact. Nu PBN ca aia te jecmanesc la manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrebare: 1.4 TSI 122 CP este pe lant sau curea?....nu am gasit nicaieri date certe care sa spuna clar cum este facuta distributia la acest motor. Scuza daca este un pic offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marketingul spune:The 1.4 TSI 122 PS has a "maintenance-free timing chain".

Motorasul e foarte dragut, destul de bine gandit, cuplu mare in plaja imensa de turatii... pacat ca nu are si supercharger... in rest e uimitor cate au inghesuit in el "liquid-cooled intercooler" e si asta o treaba destul de buna.

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan, producatorul After Market recomanda (prin dealer de piese) la 60 000...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca dsitributie AM nu am gasit curea Contitech + role si pompa de apa SKF sub 1200-1300 RON ma refer numai la piesele astea fara manopera. O distributie OEM se invarte tot pe la pretul asta si cred ca pana la urama revizia de 120 000 km + schimbul distributiei o fac tot la reprezentata Skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca tot cam 1200-1300 am platit si eu pe graf, ina, conti... si parca cu tot cu manopera... august 09.

LE - vezi postul #38 si # 54... am platit mai putin :D

Modificat de RRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de pret intre INA si SKF e enorma, de exemplu rola intinzatoare pe autokarma.ro INA este 260 RON pe cand SKF este 444 RON, situatia e la fel si pentru cea de ghidaj INA 116 RON pe cand SKF 247 RON. Acum nu stiu daca platesti decat marca, da tind sa cred ca nu pentru ca diferenta de pret este prea mare intre ele... Nu stiu acum ce firma(firme) face distributia OEM, daca cineva stie il rog sa ma lamureasca si pe mine. Totusi in mare ramane ca ma duc la reprezentanta sa schimb distributia pentru ca nu vreau sa o schimb iar inainte de 240 000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea cehul distributie de 1.9 TDi OEM si sigur mult mai ieftina ca la reprezentanta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat acum distributia la reprezentanta SKODA. Pret 1200 ron cu pompa apa la schimb.

Curea - CONTITECH

Rola - litens...una din ele

Pompa apa - litens

Diferenta intre OEM si AM consta in faptul ca piesele OEM au in plus stantate pe ele VW AG , in rest sunt identice....acum nu stiu daca este si diferenta la calitate, bineinteles ca cel de la reprezentanta mi-a spus ca este.

M-am uitat la kitul OEM si astea le are in cutie. O sa ma mai uit acasa din nou...acum sunt la servici.

Am garantie 2 ani la piese, 3 luni manopera, si o mai schimb peste 120.000 km - asa mi-a spus reprezentanta SKODA.

Deci una peste alta eu zic ca iesi mai ieftin decat sa faci 2 randuri de distributie cu piese AM.

Modificat de PCR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albertinobuz

Pentru MY 2009 distributia la 1,9TDI PD merge pana la 150.000km. Pretul la piese e clar: e autokarma, autostilrmt,si altii. Problema e la garantie si manopera. As inclina sa cred ca e o diferenta intre OEM si AM. Pentru un producator ca VW Conti isi pune obrazul la garantie, insa AM e mai usor sa scapi si sa mai lasi la calitate. Nu stiu ca vreo firma sa garanteze la o masina o curea de distributie asa cum o da la inceput producatorul, mai ales daca nu o montezi autorizat. In cazul cand se intampla vreo boacana si cedeaza cureaua(ceea ce e foarte foarte rar) cine te despagubeste? Cu cine te lupti? :rolleyes:

Despre manopera nu voi merge pe mana reprezentantelor. E foarte scump. De ex la Logan am mers la un mecanic acasa si nu ma plang. Masina a iesit foarte bine si merge ok,mai ales ca omul stia meserie din vremea cand lucra la Dacia. A invatat meserie si s-a dus pe cont propriu. Banuiesc, ca si la SKODA sunt asemenea oameni pasionati si fosti angajati. Am cunoscut multe cazuri ca acesta.

Succes

Modificat de albertinobuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna tuturor,

Am o Skoda Octavia 2 1.9 TDI din martie 2005 ( nu este Tour ) cu rulaj de 37.000 KM ( sunt primul proprietar)

In caietul de service mi se spune de schimbarea curea distributie la 120.000 dar mi s-a spus ca se face dupa 5 ani in cazul meu .

( mi s-a dat o poza cu garantia kitului de distributie de 5 ani pe care o atasez)

La Avia, Brady etc ca este o promotie pina la sf. anului de a schimba kitul de ditributie ( curea , rola inversoare, rola intinzatoare) cu 700 RON -manopera +piese si 1000 inclusiv pompa de apa=manopera+piese desi la acest rulaj sansele ca pompa de apa sa trebuiasca a fi schimbata sunt mici.

Eu as dori sa o fac pentru a sta linistit dar ideea este sa fie intr-adevar necesar.

Ce ma sfatuiti ?

Multumesc frumos ,

post-67873-1285662524_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 5 ani iti recomand sa faci distributia, mai ales ca pretul promotiei este cam la jumatate fata de anul trecut. Eventual daca pompa de apa este ok poti sa nu o schimbi momentan.

Si eu am facut la Brady acum o luna si ceva Distributie (700RON fara pompa de apa) si Revizie 105.000km (650RON). Anul trecut cand am intrebat era 1300RON distributia + 250RON pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai dati sfaturi de a nu schimba pompa de apa la schimbarea distributiei...E aberant! Pentru cativa banuti risti sa ramai in drum ulterior. Cum iti imaginezi ca o pompa de apa te poate duce 240 000 km fara probleme??? Dai atatia bani, schimbi distributia, si dupa 20 000 km iti cade pompa de apa...iar distributie jos, alti bani, alta distractie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact sfatul spus de Burito l-am primit si eu de la o reprezentanta. Am 107 000 km si as vrea sa fac distributia + revizia. Masina a fost fabricata in mai 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce buni sunteti sa dati sfaturi...A zis cineva ca trebuie sa tiona 240 de mii.

Din experieta la prima octavia am schimbat-o la 210 si nu avea nimica doar ca am vrut eu.

Daca dealerul da garantie si fara pompa de apa o da de prost?

Daca nu e nevoie nu se schimba.

Mai ales ca discutia din ultimele zile se referea la o masina care avea 37 de mii de km si 5 ani aprox.

Pai daca omul a facut in 5 ani 37 de mii nu are pretentia sa tina 240k km.

Daca eu ma duc maine la dealer, cer distributia si se uita la km si zice da domne e nevoie s afie schimbata da jos si zice pompa de apa nu are nimica, de ce sa o schimb? de dragul de a fi noua.

Pe distribitie, pompa de apa si role nu garanteaza nimeni ca nu se rupe a doua zi sau se intampla ceva, e o curea de cauciuc la mijloc pana la urma si niste rulmenti...

Deci se poate intampla si cu nou si cu vechi orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti liber sa schimbi ce si cum te duce capul la masina ta, eu am vrut sa subliniez altceva, dar ai citit printre randuri. Am vrut sa spun ca pentru 150 lei cat costa o pompa nu merita sa te expui unor riscuri si situatii inutile. Mai departe, fiecare face cum doreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar fi 150 de ron ar fi ceva dar e vreo 3 mil si un pic cu manopera.Plus ca se adauga si antigelul...

Nu am citit printre randuri dar daca cei de la skoda nu spun ca e necesar eu cred ca nu stii mai multe ca ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste si la 2 mil, dar sa zicem ca-i 3 cum zici tu. Nu stiu cati ar spune ca nu merita, dar cand intr-o "frumoasa" zi de ianuarie, la -15 grade, ti se blocheaza pompa de apa si astepti o ora platforma pe care o platesti cu 4 mil deoarece la 120 000 km n-ai schimbat pompa de apa pt ca arata in conditii bune....

P.S. Intamplarea e reala, eram cu un amic carui i s-a intamplat patania (masina respectiva era tot octavia si avea 153 000 km la bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!