Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

Scrie in manualul de service al masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de toata tevatura pe care o faci in service, chiar nu-si are rostul - gandeste-te ca oamenii aia trebuie sa te faca sa pleci multumit cumva. Daca e nevoie, iti servesc si vreo minciuna nevinovata. Sfatul meu e sa mergi la o intalnire, sa stai in dreapta/asculti alte TDi-uri ca al tau, eventual ceri opinia altor membri care se pricep.

Am mai ascultat TDI-uri ca al meu. Au mai zis si altii ca mi se pare mie, iar cand au auzit motorul mi-au dat dreptate, inclusiv cei de la service. Oricum, problema aia s-a rezolvat dar tot prinde bine un share de cunostiinte. Cand e urmatoarea intalnire? In afara de cea de primavara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@so19105!

Vino duminica la intalnire si mergi cu masina mea, sa-ti faci o idee.

Topic has attachmentsIntalnire Saptamanala Duminica In Bucuresti, La Sala Polivalenta, Incepand Cu Ora 11.00

scuze de :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

schimbat azi la 115 710km distributia, kit complet, pompa apa si curea alternator... cu manopera inclusa si tva = 1196 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in pret intra si o bujie schimbata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare foarte bun pretul.

Ai schimbat la reprez Skoda (parca Compexit Trading era odata in Cluj) sau la un service no name?

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu compexit...acolo era 1700 lei.

la un service unde mecanicul a fost in stagii de pregatire la uzinele VAG :) si a lucrat la reprezentanta VAG din CJ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
nu compexit...acolo era 1700 lei.

la un service unde mecanicul a fost in stagii de pregatire la uzinele VAG :) si a lucrat la reprezentanta VAG din CJ.

salut,

ne poti spune mai multe despre service-ul asta minune? cum se numeste? pe ce strada il gasim?

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu că m-ar fi intrebat careva, dar eu mi-am cumparat distributia de la un prieten, m-a costat 500ron cu tot cu pompa de apa, manopera m-a costat 430 ron in serviceul unui amic. Motorul toarce ca inainte de schimbarea distributiei si pot sa zic ca baietii sunt niste profesionisti.

Total 930 ron si nici o bataie de cap:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ne poti spune mai multe despre service-ul asta minune? cum se numeste? pe ce strada il gasim?

mersi anticipat

tektona motors in curtea complexului logistic transilvania str traian vuia, cj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu că m-ar fi intrebat careva, dar eu mi-am cumparat distributia de la un prieten, m-a costat 500ron cu tot cu pompa de apa, manopera m-a costat 430 ron in serviceul unui amic. Motorul toarce ca inainte de schimbarea distributiei si pot sa zic ca baietii sunt niste profesionisti.

Total 930 ron si nici o bataie de cap:)

Vedeti ca sunt service-uri autorizate care au promotii la schimbarea distributiei...pe mine m-a costat 1100 lei distributia +pompa apa +antigel,garantie si chiar nicio durere de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: La masina din semnatura, ai facut operatiunea?

Cati km aveai? Intreb pentru ca in carte se vorbeste despre o verificare a curelei dintate incepand de la 90.000 si apoi din 30 in 30.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la masina din semnatura (avea 100.000 km)! Dupa parerea unora (si aici ma refer la serviceuri autorizate,gen Avia,Brady,Delcar) distributia la 1.6mpi se schimba la 90 000,altii au spus 120.000 asa ca eu am ales varianta de mijloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are acum 95000 km si fabricatie 11/2005....e cazul sa schimb distributia sau mai pot astepta pana la 115000....varianta de mijloc fata de 120.000 km???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat-o la 119.000. Daca neamtul a zis la 120.000 o schimb cum spune el.

Un prieten cu un Passat din '99 (1.9TDI 110CP) a ajuns cu distributia originala la ~170.000 km cand i-a cedat pompa de apa (atunci a aflat ca distributia era originala, doar cureaua a fost schimbata la 120.000).

Tata la Octavia SLX 1.9 TDI 110CP '98 a avut pana anul trecut distributia originala (10 ani de zile). Ce-i drept avea ~125.000 (reali) cand i s'a blocat o rola de tensionare si a schimbat distributia (oricum se pregatea sa o schimbe).

Eu sunt de parere ca la un mers normal distributia trebuie schimbata la km dati de producator. La valoarea asta de 120.000 (90.000 la alte motorizari) s-a ajuns luand in considerare si o marja de eroare.

My two cents :beerchug:

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nemtii, in majoritatea lor chiar profita de acest lucru si schimba distributia dupa 90 respectiv 120 k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pana la urma daca nu am km. cu masina distributia dupa cati ani trebuie schimbata? :o Am citit aici ca dupa 8ani. Ar fi OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima oara la 120 000 apoi din 60 in 60 de mii, sau echivalenta a 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai mai scos-o si pe asta, cu schimbul din 60 in 60 k dupa prima schimbare.... Se schimba tot din 120 in 120 k si dupa prima schimbare. Cureaua nu e degradabila in timp pentru ca, contine fibre de kevlar de aia nici producatorul nu da un anumit timp dupa care sa fie schimbata, dar am vazut ca multi recomada la 6 ani. Eu o sa o schimb cand face 120 000 de km indiferent daca face sau nu 6 ani pana atunci, acum am ceva peste 111 000 km si in octombrie o sa faca 6 ani ....

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos-o de la mecanicul care mi-a schimbat distributia si care mi-a zis ca noul kit se schimba la 60 000, este scolit la VW in DE. In 4 ani cauciucul incepe sa se degradeze.

Daca nu crezi sau nu aplici, fix te priveste :vaidecapulmeu: eu cred mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu ti-a zis sa o schimbi din 30 in 30 k km, asa mai facea si el un ban in plus (in plus fata de versiunea actuala cu 60 k ca si cu asta tu schimbi de 2 ori distriburia cand ea se schimba o singura data)... Da si mie un motiv pentru care nu ai schimba cureaua de distributie tot la 120 000 km de la a doua schimbare incolo, mai ales ca schimbi tot ansamblul, curea+role(intinzatoare + de ghidaj) , cand faci distribuitia. E adevarat ca imbatraneste pentru ca are in compozitie si cauciuc, dar cum ziceam mai sus are pe langa caciuc si fibre de kevlar (sau sticla) dispuse de-a lungul curelei pentru a o face extrem de rezistanta. VAG nu specifica o durata de timp pentru schimbul curelei daca nu atingi numarul de kilometri specificati in manual, dar contitech, care e unul dintre cei mai mari producatori de curele de distributie, specifica 6 ani.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rrs are dreptate,chitul pe care-l cumperi tu cand schimbi distributia a fost fabricat cu ceva vreme in urma,poate ani,chiar daca sta in raft cauciucul tot imbatraneste.Acelasi raspuns l-am primit si eu de la mecanic cand am schimbat distributia(60000 urmatoarea schimbarea),si nu am schimbat la o singura masina pana acum,oare nici unul nu cunoaste meserie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare face cum vrea, in fond sunt banii vostri. Eu mi-am exprimat opinia si adus cateva argumente in favoare ei. Oricum din ce spui tu trag conculuzia ca daca imbatraneste pe raftul magazinelor e mai rau decat daca imbatraneste pe masina, pentru ca de exemplu sa ziceam ca, cureaua are 1 an de cand a fost fabricata si eu fac 120 000 km in 3 ani, tot trebuie sa o schimb la 60 000 km?

PS: Parca tot pe forum am auzit pe cinvea ca a doua schimbare sa se faca la 90 000 km, dar in nici un caz 60 000 km care mi se pare enorm de putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta imbatranirii cauciucului curelei, cred ca nu prea mai e cazul la momentul actual, cand deja tehnologia a atins un nivel f.avansat. Eu am schimbat distributia la fosta masina (un Renault) dupa 10 ani de zile ( in care facusem aprox.100.000km). Cureaua arata f. bine, nici urma de imbatrinire a materialului, nici o crapatura. As mai fi lasat-o, insa rolele erau varza si am hotarat sa schimb kit-ul complet.

Eu cred ca este important la schimbul distributiei sa se foloseasca piese originale (cel putin cureaua) care sunt net superioare calitativ fata de cele aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!