Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

Anul acesta trebuie sa schimb distributia , m_am uitat in cartea service sa vad exact data si nr de km cand trebuie sa fac acesta operatiune .In factura de la ultima distributie am gasit ca piesa de schimb Curea Trapezoidala .Unde avem la octavia 2 acesta curea ? A nu se comfunda cu cureaua de accesorii sau distributie , sunt si acelea trecute pe bon .Masina cu pricina Octavia 2 , 1.6 benzina cod motor BGU.

20200207_121105.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se numeste cureaua de accesorii... a ramas denumirea de trapezoidala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

134.66 pretul curelei de alternator

81.00 manopera inlocuirii curelei de alternator (trapezoidala ,asa o au ei trecuta in calculator)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. trebuie sa faci diferenta intre piesa si manopera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pompa de apa nu face parte din chitul de distributie , dar citind parerile pro si contra asupra schimbarii  acesteia la intervalul mentionat de producator va pot spune ca am avut nenorocul sa schimb doua pompe OM , la un interval de 25k . Mai precis am schimbat pompa de apa odata cu distributia la 95k , apoi la 120 k a inceput sa curga pompa si a fost schimbata iar . Ambele pompe au fost OM , iar operatiunile s-au facut in reprezentanta . Reprezentanta nu a vrut sa o schimbe pe garantie ptr. ca depasise termenul calendaristic de 2 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghinion. Si nu ai schimbat 2 pompe ca erau defecte.. doar cea de-a doua era defecta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Curios, nu prea am vazut la nimeni sa aiba curea de accesorii Hutchinson. Eu asta am avut din fabrica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce au avut pe stoc la fabrica de motoare. Hutchinson echipeaza majoritar marcile franceze, curele, furtune de frana, etc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ginion ....Distributie proasta sau defect de montaj ?

In urma cu o saptamana am schimbat chitul de distributie ( motorizare 1.6 benzina cod BGU ) , de atunci dimineata la prima pornire sau dupa o stationare mai mare de 5-6 se aude un scartait pe o perioada de 1-2 minute din zona distributiei . Va dati seama ca prima idee a fost sa dau vina pe un montaj defectuos . Am fost la mecanic i-am povestit cum sta treba , am lasat masina acolo si am hotarat ca prima pornire la rece sa o facem impreuna pentru a auzi si discuta natura defectului . Din start mi-a spus ca este o problema de curea si nu are legatura cu montajul . A desfacut capacul de vizitare a distributiei mi-a aratat ca este stransa in parametrii intinzatorului , in rest nu are ce mai greseasca , distributia are o rola si o curea . Ajung a doua zi dimineata pornim masina avand cpacul de vizitare desfacut vine cu un spray ptr curele pufaie de doua ori pe curea in mers si tace instant . Verdictul.......? Pot merge cu acea curea in felul acesta sa mai astept poate se lasa sau trebuie schimbata ? Chitul distributiei Contitech .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu e in regula. Banuiesc ca nu a curatat de antigelul curs de la pompa de apa

cere=i sa inlocuiasca pe garantie kitul de distributie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curatat nu se pune problema , am vazut cum a degresat cu un spray aproape intreg partea de montaj a distributiei . Ce am mai constat este faptul ca ,atat pe pinionul de axa cu came cat si pe cel de la arbore cureaua nu este centrata pe mijlocul danturii . Sta sprea marginea de la motor .Cert este ca si cureaua veche avea aceiasi pozitie ptr ca am cercetat pe dantura pompei de apa si se vede clar ca suprafata de lucru nu a fost pe centru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fine, nu este normala manifestarea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
laurentiu.nistor

Bună seara, de curând am schimbat distribuția la al meu 1.6 TDI si a apărut un zgomot ciudat la 900-1000 ture (cel mai tare se aude cand masina mergea pe liber) si cand motorul este cald.

Insa, azi dimineata a pornit regenerarea DPF, iar sunetul a devenit mai pronuntat! Am mai căutat pe forum si cică ar fi cureaua Contitech, care e mai zgomotoasa, dar este normal sa faca asa zgomot?

Kitul este Contitech, cu Pompa de apa Hepu.

Orice sfat este binevenit!

Am facut si un filmulet: https://drive.google.com/file/d/1bRHOZRbZ5PSP5R1sTbh-YQBWO-pIf2LX/view?usp=sharing

Cam asa se aude in rest, cand accelerez si ajunge la 900-1000, sau la decelerare (asta e 2.0): 

 

Modificat de laurentiu.nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de schimb nu aveai zgomot, e clara cauza.

Eu am trecut pe Dayco - kit complet, iar la pompa merg in continuare pe Hepu. La una din masini, am gasit cureaua Contitech dupa 65k km cu uzura accentuata. Se pare ca a scazut mult calitatea pieselor in ultimul timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a stresat o curea Contitech 100.000 de km!!! Șuiera foarte enervant. Am pus Dayco după aceea si zgomotul a fost din nou normal. Toti mecanicii mi-au spus ca „Asa fac curelele acestea. Las-o ca nu are nimic.” 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand inlocuirea kitului de distributie cu piese originale VW. La 1.9 TDi mi-a venit pe original curea Contitech,exact la fel cum era si cea veche montata din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu.nistor

Da, înainte de schimbul distribuției nu era acest zgomot!

Nu cred ca are rost sa schimb iar tot kitul. Este ok sa schimb doar Cureaua cu una Dayco sau Gates?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Laurentiu Sorin

Octavia 2, 1.9 tdi, BKC, trebuia să schimb distribuția. Ce părere aveți de kit curea + pompa de apa de la SKF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Conform sfaturilor de aici am cerut de la un comerciant un kit de distributie compus din curea Contitech, role Ina, pompa Hepu.Cand am desfacut cutia ( BTW, pe cutie scrie Hepu), am descoperit ca rola intinzatoare e inscriptionata " Litens".....Cei de la magazin m-au asigurat insistent ca totusi e fabricata de Ina, desi scrie "Litens " pe ea. E ok acesta Litens ( Hepu...?!) ? sau sa dau retur la acest kit?

20240603_140825.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pe echiparea originală de fabrică intinzător Litens, a mers bine, dar nu e de top. La unul din schimburi am gasit cureaua Contitech destul de uzata, se vedeau ieșiți zimții pe partea opusa, deși era în limita de km. De atunci, am trecut de la kit Contitech la kit Dayco + pompa de apa Hepu. Din ce am remarcat La Dayco, toate curelele sunt cu teflon. Rolele, în general, sunt Ina, inclusiv în kitul Dayco, dacă țin bine minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dayco ,au fost bune pana au inceput sa vina made in china

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!