Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

Sa nu mai spunem ca puteai sa-ti cumperi tu in regie proprie distributia si te ajungea de asemenea mult mai ieftin (pt. un 1.9 TDI de exemplu am gasit la 250 de euro cu tot cu transport) si sunt sigur ca se gaseste si mai ieftin pt. cine are timp si chef sa caute. Oricum ... chiar si cu achizitia de la dealer tot mi se pare exagerat pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acum 1 luna la Motormania Ploiesti kitul de distributie, pompa de apa, filtre, ulei ( Castrol Edge ) si placutele de frana fata pentru Octavia II 1,9 tdi. Toata afacerea a facut 1750 ron. Nu am primit nicio reducere sau ceva de genul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in garantie masina.... pana in aprilie..... am zis sa merg la reprezentanta desi stiam ca ma va ajunge mai scump...... cand am predat-o......mi s-a sa spus ca ar costa in jur de 2000 RON... am dat avans 1000 RON...chiar el mi-a spus ca avansul sa fie jumatate din factura....... azi cand l-am sunat sa il intreb de masina daca e gata mi-a spus ca factura ajunge la 3800 RON !!!! mi-a cazut fata .... maine dimineata ajung la reprezentata si vreau sa ma lamureasca si pe mine ce-i cu suma asta...de unde au scos-o....... el mi-a bagat-o "diferenta de curs valutar.... vedeti si dumneavostra cum creste euro asta" .... hai sa fim seriosi ... nu s-a dublat euro in 2 zile... :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca vor sa te JECMANEASCA :icon_thumright: , scuze de exprimare, dar ceva mai bun nu am gasit. E aberant pretul pe care il spui si daca chiar asa va fi se pare ca service-urile vor sa-si mai scoata parleala prin astfel de politici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza tare...cand am lasat-o mi-a mai si spus ca o sa ma ajunga mai ieftin datorita programului lor de reciclare a pieselor vechi .... mi-a dat el un exemplu cu pompa de apa.... una noua ar fi 700 RON dar ...ei baieti buni... o demonteaza pe a mea... o trimit la ghermania la topit iar pe mine ma va ajunge 200 RON ...... probabil nu or fi ajuns piesele la topit ...de aia e factura asa mare.... :icon_thumright: ...fac si eu haz de necaz acum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealer-ul din Sb, de fiecare data m-au sunat sa ma intrebe cand aparea ceva neprevazut si la fel mi se pare ca ar fi trebuit sa faca si in cazul tau. Tinand cont ca pretul tau e cam dublu fata de toate celelalte, poate ar trebui sa mai topeasca din el :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat distributia anul trecut la masina din semnatura, la Elcargid. Cost total 2500 ron, inclusiv schimbul de ulei + filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit-ul de distributie contine curele,intinzator,rola....etc...ce mai e pe acolo ??? sau acestea sunt separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, kit-ul contine intinzator, role, curea, pompa apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Inspectie cu garantie de mobilitate - 287.98

Inlocuit becuri arse

2. Inlocuit set distributie - 458,15

Inlocuit pompa apa

3. Inlocuit set transmisie + fulie alternat - 261,8

4. Verificare instalatie climatizare -13,09

Verificare zgomote in functionare

5. Refacturare costuri mat. consumabile - 29,75

6. SET DISTRIBUTIE - 959,25

7. AMBREIAJ ALT. - 306,12

8. CUREA - 80,46

9. INTINZATOR - 320,5

10. POMPA APA - 528,61

11. FILTRU ULEI - 38,18

12. FILTRU MOTORINA - 136,35

13. FILTRU AER - 77,56

14. FILTRU POLEN - 59,99

15. ulei Mobil 507 5w-30 4l - 268,98

16. BEC - 12,28

TOTAL = 3839,05

Modificat de Paull Paull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti cumparai ulei+filter+piese din alta parte si te duceai cu ele la o reprezentanta care accepta asta, ieseai la jumatate de pret si pastrai garantia.

Cum nu prea se mai vand masini, dealerii traiesc din service. Nu trebuie sa te superi pe ei pentru asta, si ei trebuie sa manance, sa-si plateasca ratele...

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutam despre distributie, sau ajungem la revizii si alte minuni? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nr.crt. Denumire produs/Manopera Pret cu TVA

1 Kit distributie (GATES+INA) 579.00

2 Pompa de apa (GRAF) 193.00

3 Inlocuit distributie 298.00

4

Total distributie 1070.00

Cu reviza aferenta la 120 000 mai adaug 500 de lei (filtre si ulei)

Se mai adauga pana in 500 lei pentru rola intinzatoare...

un maxim de 2000 lei.

Revizia de 120 000 nu e obligatoriu sa o faci in momentul schimbului de distributie. Eu voi schimba distributia pe la vreo 117 000 sau 118 000 pentru siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma prea pricep si mai bine intreb....6. SET DISTRIBUTIE - 959,25 aici nu intra fulie alternator, curea ...etc. ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..si eu eram tentat sa intreb...daca pompa, cureaua si intinzatorul sunt facturate separat....setul de distributie ce contine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setul de distributie probabil include doar strict role, intinzatoare si curea pentru distributie. Factura arata ca si cum cureaua de accesorii si acareturile ei sunt tratate separat. Oricum, nesimtite preturile, numai cand te uiti la pret la ulei deja incepe sa puta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la service sa-mi fac programare si tipul acolo mi-a spus ca s-ar putea ca sa fie un defect la cureaua de distributie si ca s-ar putea sa o schimbe. Ca sa faca asta cica trebuie sa dea jos toata distributia si ca dureaza cam 4-5 ore interventia.

Poate gresesc eu, dar ca sa schimbe cureaua nu trebuie decat sa slabeasca intinzatoarele ca sa detensioneze cureaua dupa care o pot schimba foarte usor. Iar treaba asta in nici un caz nu dureaza 4-5 ore. Am impresia ca baietii vor sa lucreze "romaneste".

Cine si-a schimbat cureaua de distributie, cam cat dureaza procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dureaza 4-5 ore, depinde de mecanici. Mi-e in 2 ore mi-au schimbat ambele curele, rola intinzatoare si pompa de apa+antigel, trebuia sa schimb si intinzatorul deoarece avea ceva zgomot rola din capat dar am mai amanat. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi in service cu masina. Se pare ca era cureaua de distributie prea tensionata si au slabit-o nitel de la intinzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara supare dar, la cat de sceptic/intrebator/etc. esti, nu ma mira ca iti "slabesc" astia din service cureaua de "distributie" la fiecare vizita in service. Data viitoare, roaga-i sa ti-o dea la pachet.

Ti-au mai slabit-o si acum vreo 10 zile ... http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=949560

Te rog sa-ti faci timp si sa citesti paginile acestui forum...vei gasi raspunsuri la muuuuulte din intrebarile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din propria experienta, am invatat ca (in localitatea de unde sunt eu cel putin) daca te lasi pe mana oamenilor care iti ofera ceva fara sa pui nici o intrebare, de multe ori ajungi pierzi sau sa sa faci un targ pagubos. Asa ca nu vad nimic rau in a afla cat mai multe despre un anumit lucru. Cred ca asta e si unul din rosturile unui forum, nu? Intr-adevar, unele intrebari nu se ridica la asteptarile unora, dar nu poti multumi pe toata lumea.

Da, au mai slabit-o acum 10 zile dar, cum scrie si in topic-ul caruia i-ai facut link, problema acolo era ca motorul nu torcea rotund. Acum insa, problema era un huruit la motor. Daca cei de la service au aceeasi rezolvare pentru doua probleme diferite, nu tine de mine, ci de ei.

Din moment ce esti moderator si cunosti foarte bine toate paginile acestui forum, am rugamintea ca atunci cand pun o intrebare care are deja raspuns pe alt topic, sa-mi scuzi lipsa de experienta pe acest forum si sa ma indrumi catre raspuns. Asta daca se poate, binenteles.

Merci

Modificat de so19105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mai simplu ca inainte sa pui intrebarea sa dai tu un search?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din propria experienta, am invatat ca [...] daca te lasi pe mana oamenilor care iti ofera ceva fara sa pui nici o intrebare, de multe ori ajungi pierzi sau sa sa faci un targ pagubos. Asa ca nu vad nimic rau in a afla cat mai multe despre un anumit lucru. Cred ca asta e si unul din rosturile unui forum, nu? Intr-adevar, unele intrebari nu se ridica la asteptarile unora, dar nu poti multumi pe toata lumea.

Da, au mai slabit-o acum 10 zile dar, cum scrie si in topic-ul caruia i-ai facut link, problema acolo era ca motorul nu torcea rotund. Acum insa, problema era un huruit la motor. Daca cei de la service au aceeasi rezolvare pentru doua probleme diferite, nu tine de mine, ci de ei.

Fara suparare, dar esti cam sceptic pt nivelul tau de cunostinte. Nelu a spus-o finut - te-au pacalit cu cureaua. E o tampenie majora sa iti slabeasca cureaua. Insa daca esti bazat pe filosofia ta, atunci e cazul sa pui mana sa citesti nu sa astepti pareri pe forumuri. Parerile de pe forumuri pot fi bune sau rele - iar in cazul asta raspunsul lui Nelu, dupa parerea mea corect, a fost prost inteles de tine, probabil din lipsa de cunostinte.

In secolul 19, medicii francezi au "inventat" injectia cu apa in burta, administrata la femei. Bolnavele nu aveau nimic, dar stiau ca sunt bolnave. Tratamentul durea ingrozitor, fara alte efecte secundare. Toata lumea era fericita... Desigur, nici o analogie cu situatia de mai sus :blink:

Din moment ce esti moderator si cunosti foarte bine toate paginile acestui forum, am rugamintea ca atunci cand pun o intrebare care are deja raspuns pe alt topic, sa-mi scuzi lipsa de experienta pe acest forum si sa ma indrumi catre raspuns. Asta daca se poate, binenteles.

A fi moderator nu e acelasi lucru cu a fi stewart. Suntem amandoi benevoli, nu castigam nici un ban din asta si nici mare avantaj nu e. Asa ca sa nu crezi ca moderatorii sunt niste search-assistanti. Pt asta sunt secretarele :)

Parerea mea (inteleg ca ai luat o SO II stata vreo 6 luni, cu discount bun) este ca te stresezi prea tare. Daca continui, ii faci rau si masinii si tie. Mai bine o conduci si te bucuri de ea fara accidente si treceri prin service. Ti s-a mai spus acelasi lucru si in alte topic-uri...

Legat de toata tevatura pe care o faci in service, chiar nu-si are rostul - gandeste-te ca oamenii aia trebuie sa te faca sa pleci multumit cumva. Daca e nevoie, iti servesc si vreo minciuna nevinovata. Sfatul meu e sa mergi la o intalnire, sa stai in dreapta/asculti alte TDi-uri ca al tau, eventual ceri opinia altor membri care se pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu va suparati pe mine... am citit discutia asta asa, printre randuri si nu am vazut ceva legat de distributia la 1.6mpi.

Care este intervalul corect la care se schimba? 60k sau 90k? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!