Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

Si eu cand am inlocuit distributia+pompa de apa la a mea (1.9 BXE 2009) am dat 1600 de lei, cu tot cu cureaua de accesorii care incepuse sa faca galagie - piese originale, lucrarea facuta la Brady. Mi-au spus ca urmatorul schimb va trebui sa-l fac dupa alti 120k km, atat fiind "valabil" kit-ul inlocuit, nu 150k km ca cel de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai pe cartea service a masinii 150 mii pt.distributie/schimb distributie??

Eu stiu ca pe BXE 2007/2010 termenul este de 120 mii si nu 150 k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la bkc 2005-2006 la 120kkm...bxe 2007 -2008 la 150kkm...scrie in carte 150kkm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi81 In cartea masinii mele scrie clar 150k km fara limita de timp. Si BXE-urile din 2008 au tot 150k km trecut in cartea de service (tatal meu a avut o Octavia 2 FL Combi din 03/2009 cu BXE si avea tot 150k trecut).

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine(drept alta marca dar tot grup vag)motor BXE/2008 e la 120 k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi81 Cand spui BXE/2008 te referi ca motorul e 2008? Sau doar la faptul ca masina are in certificat prima inmatriculare in 2008? Poate de fapt motorul tau e fabricat 2007 si e din ultima serie inainte sa se treaca la 150k km distributia. Nu o zic cu rautate, dar stiu multe persoane pe care cand le intreb din ce an e masina lor, zic ca e cu un an mai noua decat e de fapt, doar pentru ca e Model Year anul urmator sau pentru ca a fost inmatriculata atunci prima data, tehnica utilizata foarte des de samsari cand vand masini ca sa le promoveze ca fiind mai noi de fapt.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e luata din reprezentanta si e 2008 inmatriculata decembrie.

Acum motorul...cine stie ce an de fabricatie are.

Oricum eu  am schimbat distributia la 100 k.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, atunci e dubios, ce sa zic. Octavia 2 FL de care zic era fabricata in 03/2009, am gresit cand am scris mai sus 2008, am modificat acum si postul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la MY2007, deci cifra 7 in seria de sasiu, toate TDI PD de 1.9 si 2.0  au interval la curea de 150.000 km.  Pana atunci, intervalul era de 120.000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 , chiar si dupa al doilea schimb al distributiei ? Stii ca abia am schimbat distributia si sunt in ceata, deoarece cei de la service mi-au spus ca se face o verificare la 90.000 km iar urmatoarea inlocuire a curelei se face la 120.000 , asta desi cureaua e garantata de producator 3 ani si cam pana in 200.000 din ce am gasit pe site la producator. Asa stiam si eu ca tot la 150.000 este intervalul de inlocuit.

 

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intervalul nu are legatura cu faptul ca e doua distributie. sa zicem ca depinde doar de calitatea pieselor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... atunci ma bazez "cumva" si pe calitatea produsului utilizat , mai ales ca acesta a fost recomandat de catre service (atat pt garantie cat si pt calitatea lui)

Multumesc si toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cer si eu parerea voastra in legatura cu distributia, a mea are 177.000 km si nu i s-a schimbat (am cumparat-o recent). Imi recomandati si mie un set cu pompa de apa si cu tot ce e necesar nici prea scumpe dar de calitate. As vrea sa imi pun ce doresc eu nu ce vor aia din service. 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in primul rand depainde de service daca accepta ca tu sa vii cu piesele tale... din x considerente, de la faptul ca ei mai castiga la piese si pot pierde la o eventuala garantie...daca iti vor da, pana la calitatea pieselor... e de discutat.

Ca pompa de apa Hepu, iar ca si cure + role, Dayco, Conti... Ina.

Eu zic sa o schimbi urgent, la fel si uleiul + toate fil;trele, mai ales daca nu ai o garantie scrisa sau de unde ai cumparat-o nu il cunosti pe fostul proprietar.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

In aceeasi situatie sunt si eu. Urmeaza sa schimd distributia la O2 2.0tdi din 2012 luna 6.

Intr-un post anterior cineva se plangea de rola intinzatoare Dayco, pe alte forumuri de Conti.

Intrebarea este, ce alegem ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat in 2016 distributia + pompa apa pe origine, plus celelalte consumabile de revizie si manopera am ajuns cam pe la 2400 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam scump te-a dus... Manopera tot in reprezentanta? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand tin sa salut toata comunitatea dat fiind faptul ca e primul meu mesaj postat aici. M-am trezit pe cap cu o Skoda Octavia 2, 1.6 , 102 cp, cod motor BSE, inmatriculata 2007, achizitionata acum 1 luna de la o firma din Romania(isi innoiesc parcul auto) la dorinta tatalui meu care lucreaza acolo.Vreau sa-i fac distributia, ultima data fiind facuta pe la 120000 km. Toate reviziile si alte lucrari pana in 2016(din cate am inteles) au fost facute la porsche, cei care nu binevoiesc sa-mi dea un istoric al masinii, cartea de service fiind pierduta. Ei pot avea informatii despre masina mea, eu nu pot...in fine, secret de partid. Masina a ajuns acum la 240000 km si am citit ca pe langa traditionalele curea+rola(am inteles pe forum ca e o singura rola la aceasta motorizare) + pompa de apa, e recomandat ca la acest numar de kilometrii sa se schimbe si roata dintata de arbore cotit(pinion). Din cate am citit pe forum, roata dintata nu vine cu suruburi iar folosirea suruburilor vechi nu este indicata. Nu vreau sa schimb la reprezentanta datorita costurilor mari..2200 la porsche,1500 la avia si asta doar la distributie, fara a lua in calcul roata dintata.

Intrebarile mele sunt :

1 unde pot gasi acel surub/suruburi pentru roata dintata

2 unde pot gasi acele suruburi pentru distributie pe care cei de la reprezentanta le schimba dar nu sunt incluse in pachetele after market.

3.mai sunt alte lucruri la motor pe care ar trebui sa le schimb la numarul asta de km?(exceptie ce tine de alternator sau ulei sau filtre, schimbate anul trecut pin septembrie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prima data cand citesc despre schimbarea "pinionului".  Oare nu este suficient schimbul curelelor si al rolelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am mai auzit de schimbare "pinionului" la numar de km , doar daca se observa uzura anormala .

Safatul meu e sa mergi la un service serios care comanda piesele pe baza seriei de sasiu si asigura ei montajul ,astfel primesti si garantie pe manopera.

Ca si service in Bucuresti nu stiu sa iti recomand .

Modificat de red_runner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si problema mai este ca la 1.6 MPI piesele sunt foarte ieftine, nu stiu de unde au iesit acele costuri.... kitul pe original cred ca nu sare de 450 lei, pompa de apa cu piesa la schimb maxim 300, iar restul.... manopera? 

pe Conti/hepu piesele costa 450 lei + ceva antigel.. o manopera decenta la motorul acesta ar fi 400 lei. deci....

PS vezi ca poti lua piesele pe origine si din alte parti si le montezi la un service pe care il alegi tu. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa role, pompa, curea nu se schimba si rola alternator, rola intinzatoare si cureaua care se poate observa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, dar alea sigur nu era prinse in calculul de 1500 lei. Nu fac parte din distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, spune-mi te rog, rola intinzatoare si cureaua de la acc se inlocuiesc odata cu distributia ? 

Rola de la alternator chiar daca e functionala, se inlocuieste default si ea ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandarea este sa se inlocuiasca. mai ales daca au 100.000 km. Mai ales fulia la alternator, ca intinzatorul si cureau se pot schimba relativ usor si separat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!