Jump to content

Leon FR TDI vs. A3 TDi Quattro vs. Leon Top Sport TDi


mcbeowolf
 Share

Postare recomandată

exista si 320D e 46 de 150 cp cu 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Era cat pe ce sa-mi iau un Leon Fr..dar s-a dovedit cu probleme la motor:((. Deci inca mai caut ...si a mai aparut o varianta:)..un Alfa 147 facelift din 2004 1.9 Mjtd 150 cp. Astept opinii pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ramai la cele din lista ta. Stiu ca exista alfa 147 jtd si cu selespeed dar nu m-as incurca cu masini italienesti. Prefer sa nu risc, mai ales ca banii sunt cam putini si de cele mai multe ori de la banca. Cel putin la masinile din gama Vag problemele sunt deja foarte cunoscute si usor de remediat.

Modificat de Dragos Ene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub nici o forma nu lua alfa romeo si mai ales modelul 147. Masina are multe probleme. Un coleg a avut-o timp de un an si nu stia cum s-o marite mai repede.

As lua A3 clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k..2 opinii..astept si altele:)

Oricum m-am documentat..am aflat ca alfele si grupu fiat in general au un tren de rulaj slabut..cam sare distributia daca no schimbi la 60k..probleme electrice...in schimb motoru am intels ca-i destul de bunisor..doar nu degeaba a fost upgradad si pus pe opel si grupu GM

P.S: 147 e din 2004 adik faceliftul cu multijetul...nici nu as m-ai sta pe ganduri si mi-as lua un Leon Fr..da singurul care l-am gasit in banii mei are probleme la motor( ceva de genu ca dupa ce se incalzeste nu ar mai porni, fiind o chestie random asta..am inteles ca ar putea fi de vina un piston)

Modificat de mcbeowolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu am un FR TDI. E drept, cel de 170 CP, model nou, insa ma uit pe strada si dupa modelele vechi. Impun respect. Sunt mai evidente decat un A3. Daca gasesti un exemplar si cu tractiunea integrala (Cupra 4 la vechiul model, de 150 CP) ar fi super extraordinar.

Oricum, si fara quattro, aderenta pe sosea este foarte buna, iar reprizele si demarajul fac toti banii.

Succes.

Conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit recent un Leon 150 cp. cutie 6 trepte 06.2002, ciudat e ca masina este fara kitul de FR ( are un spoiler de cupra in fata dar pragurile si cel din spate sunt stock) cod motor ARL. Este posibil ca acesta sa fie modelul Top sport ( sport limited edition ...sub denumirea asta am inteles ca s-a vandut in elvetia) fabricat pana in 2002 care venea fara body kitul de FR? Masina mai are in plus scaune din piele electrice( un optional mai rar intalnit pe leon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Top Sport initial a fost cu body kit standard, apoi au trecut la cel care apare si in profilul tau.

Ne poti da mai multe detalii, poze, despre masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-12257-1227638246_thumb.jpg

are 234.000 km..macar astia sper sa fie reali..:)..schimbata distributia la 220k..cand aflu mai multe revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Asadar avem:

- body kit standard;

- spoiler fata CUPRA R, nu CUPRA;

- jante FR;

- la haion sub inscriptia "LEON"trebuia sa apara TDI - toate rosii - in poza nu apare;

- nu i-a mai pus praguri si spoiler de FR sau CUPRA R (asta implica si schimbarea evacuarii);

- din poze, linia pare ok.

Ca sa te lamuresti:

TOP SPORT (dupa 07.2002), CUPRA si FR vin cu acest body kit:

carfrontquartercopyiz9.th.jpg

Top Sport pana in 07.2002, inclusiv, apare asa si cu acest model de jante:

f85a27uo2.th.jpg eb8227cp2.th.jpg

Pe toate gasesti si motorizarea ARL - 1.9 TDI, 150 CP - EURO 3

Cupra R are DOAR motorizari pe benzina si arata asa:

carpboy5tp2.th.jpg

Una peste alta masina pe care ai pus ochii, arata cat de cat ok, dar pune semne de intrebare:

- de ce a schimbat doar bara fata?

- de ce nu are inscriptionarea completa pe haion?

- ce a facut cu jantele stock?

- verifica si proiectoarele, ca am impresia sa sunt cele pentru bara normala si nu se potrivesc la bara de CUPRA R;

Astea sunt doar cateva observatii legate de aspect. Am vazut ca ai deschis si un topic legat de motor. E foarte important sa verifici aspectele tehnice, mai important decat cele estetice, iar daca nu le stapanesti si vrei sa nu cumperi vreo epava, ia pe cineva care se pricepe, cu tine, sa o vedeti sa o testati si apoi sa trageti linie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa adancim si mai mult "dilema" mai exista o editie de prin 2005 Seat Leon Super Copa, are in plus fata de FR jante ATS, un sitcker cu Super copa deasupra butonului de la avarii, etc si arata cam asa:

post-11795-1227682200_thumb.jpg

post-11795-1227682212_thumb.jpg

Modificat de Dragos Ene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha:)

spoilerul a fost schimbat in elevetia, cred ca de fost proprietar din motive estetice...pe haion nu apare inscriptia TDI..din cate stiu la cumparare exista optiunea sa nu apara...am vazut de altfel multe masini din grupul Vag care nu aveau inscriptionat asa ceva..si nu neaparat ca au fost scoase, dezlipite.

De mers nu prae am cu cine din zona care sa cunoasca prea multe la Fr-uri TDI..eventul un mecanic specializat pe Vag..dar de obicei acestia nu prea au timp sa piarda cu astfel de calatorii:P...asa ca trebuie sa ma bazez doar pe ce mai cunosc eu de la fostul meu TDi...sper sa apelez si la un service la fata locului.

Apropo de TDI..am observat ca debimetrul atr o clapeta..o tija..pe care o poti misca in jos..moment in care motorul isi schimba zgomotul..pana cand moare....e normal asa..cum ar trebui sa se auda normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur e debitmetru si nu e EGR? Stiu ca daca misti de clapeta de la EGR pana la maxim motorul se opreste, si e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e EGR-ul..o chestie alba metalica rotunda..:icon_thumright:..debimetrul atunci unde e ?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!