Jump to content

o zi prin service-uri clujene


RRS
 Share

Postare recomandată

Azi am alocat o buna parte din zi studiind cateva service-uri din Cluj, pentru ca ieri am facut un test de franare unde mi-a iesit o diferenta de 15% (din maxim acceptat 20%) la rotile din fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai mult decat binevenit acest topic, deoarece este util atat pentru viitorii posesori de Octavia cat si pentru actualii.

Spre exemplu pe mine m-ar interesa niste preturi la piesele care s-ar putea defecta/lovi, cum ar fi:far, capota, parbriz, oglinzi,ambreiaj, filtru particule, catalizator etc., pentru a vedea cam la ce sume se ridica intretinerea ei.

Preturile le banuiesc eu, dar ar fi bine sa stim mai exact...unii dintre noi...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta te poate astepta cand ajungi spre 100 000km, la partea mecanica :icon_thumright:

Cum vi se par (din exeperienta sau auzite) marcile de mai sus... ? Vreau sa finalizez comanda de piese :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ceva interesant... mi s-a confirmat telefonic de la service AutoFyg ca suport trapez din oferta lor e chiar bucsa in cauza care trebuie sa fie schimbata, si ca se poate schimba fara brat, deci pretul e ala... 20 lei/buc. Cu tot cu brat ajunge in 140.

Se pare ca doar in reprezentanta schimba cu tot cu brat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu stiai ?ca la reprezentanta nu schimba bucse.doar bratul cu tot.doar tre sa aiba ceva suma pe factura la sfirsit.asa am patit-o si eu.in loc de bucis au schimbat cu tot cu brat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam... stiam ca fiind pe platforma de passat (cel nou) se schimba cu totul, dar sunt happy ca economisesc o caruta de bani :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca deviem de la subiect putin,sunt curios la ce reprezentante VW mergeti voi pentru ca eu am inlocuit bucsele la brate la ei (si cele mari si cele mici) si nu a fosta vorba de inlocuit bratul! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de placute Ferodo Premier fata+spate pe autokarma, putin sub 250 lei cu transport inclus.

Voi merge pe mana celor din AutoFyg pentru restul, mai ales pentru garantie. Stiu ca discurile de frana sunt cele mai pretentioase, si trebuie un rodaj finut de cca. 500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se ne spui si noua cat de buna sunt placutele astea...te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am luat la recomandarea altora, care folosesc tipul asta si pentru stage RACE - stii ce vreau sa spun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finalizat reparatii: total cu tva 1288 lei (AutoFyg)

Piese folosite:

- schimb discuri fata si spate Zimmerman (262+192)

- schimb placute frana Ferodo Premier (FDB) 240 lei (15 lei transport - Autokarma Buc.)

- lichid frana Valvoline Dot 4 - 1,2 L - 38 lei (s-a folosit 1L)

- bucse 2 buc. (facute de RCS Baia Mare) - 50 lei (schimbate fara brat)

- bielete stabilizatoare (antiruliu) Moog 2 buc. - 120 lei

- spray curatare discuri frana - 14 lei

- ulei CV Mobil 75W90 - 40 lei

Manopera:

- inlocuit discuri si placute frana 78,54x2

- inlocuit bucse 100 lei

- inlocuit bielete 32 lei

- inlocuire lichid frane si aerisire 40 lei

- verificat si completat antigel 4 lei

- verificat si completat ulei CV 9,82 lei

- test frane 19,63 lei

Am vrut sa reglez si directia (de control) - 60 de lei - insa nu am mai avut timp...data viitoare.

Multumit, franele se simt altfel dar mai trebuie rodate discurile si placutele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa spui prin "se simt alfel"? Sunt mai bune sau...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ;) Inca nu au aderenta si trebuie sa franez din timp :) Oricum cand calc mai brusc masina ingheata instant. O sa revin cu impresii... placutele vechi (tot ferodo) de pe fata erau peste jumatate bune... dar le-am dat jos, ca si discurile sunt noi, si aveau 24 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 70-80 km cu placutele noi, incep sa prinda mai bine, se simt foarte tare placutele noi pe spate, maine mai fac un drum lung, sper sa isi dea drumul de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800km cu placutele si discurile noi, eficienta la franare...deosebita, chiar si la viteze mari. nu scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

11 000 km bieletele s-au dus :D Merg sa vad ce e cu garantia...

Franele impecabile. bucsele la fel.

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erau rupte praf bucsele bieletelor... si mizerie multa in ele, bateau ca naiba... nu mai luati MOOG ca sucks...

Am pus Lemforder... o minune, nu mai bate nimic.

Schimbul l-am facut la service IOVI in CJ 110lei x 2 bieletele, 23 lei manopera, 50 lei geometrie si directie...

Bielete MOOG duse in 10 000 km... erau ,,varza" - vorba mecanicului... :( Nu e posibil, doar 10 000... alea originale au tinut 90 si ceva de mii...

Astea MOOG au burudfurile alea din ceva plastic transparent, nu din cauciuc, de aia nu cred eu ca au tinut, si colierele erau slabe...

poze:post-15632-1239638288_thumb.jpg post-15632-1239638327_thumb.jpg

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder sunt mai bune dar sa nu te astepti sa nu bata si ele in 10 sau 15 mii ca asa fac toate pe drumurile astea, cele de fabrica au fost mai buna ca totul a fost nou, nu ca alea ar fi mult mai bune..

Inca o rectificare ziceai undeva in octombrie ca octavia asta e facuta pe platforma de passat ....nu e adevarat nu e pe platforma de passat decat superbul si se schimba orice separat, orice bucsa doar cele de jos dinspre spatele bratului, alea vin cu tot cu suportul de auminiul in care sunt prinse si pana si alea daca tii neaparat le poti lua separat dar e chin de potrivit perfect pe centru una noua.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De G5 am vrut sa scriu :)

Sa stii ca burdufurile bieletelor sunt de calitate mai buna, la Moog daca nu se spargeau, poate mai tineau si acum... cauciuc transparent plastifiat si coliere slabe (sarmultiele alea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!