Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Sau pozitiile 1 si 2 reprezinta acel 2 A? Adica sunt 2 garnituri sub pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

uite asa arata...le gasesti la wolkspart...eu nici acu nu mi-am facut curaj sa le schimb:D

post-14266-0-60722700-1304754076_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

am prins curaj si am demontat-o pana la urma...

pasul 1:am dar jos carcasa filtru aer pentru a avea mai mult spatiu

post-14266-0-39461800-1304774002_thumb.j

acu este mai aerisit si mai mult loc pentru desfacerea celor 4 suruburi

post-14266-0-02446800-1304774052_thumb.j

pasul 2:am desfacut furtunele de combustibil tur-retur si cel care dice la oala servo si leam pus o punga in capat pentru diferite scurgeri si sa nu intre praf

post-14266-0-41481700-1304774203_thumb.j

pasul 3:am desfacut suruburile

post-14266-0-98441600-1304774248_thumb.j

pasul 4 :am dat pompa jos si am gasit asta:)

post-14266-0-11342500-1304774310_thumb.j

post-14266-0-37624000-1304774324_thumb.j

am observat ca piesa asta se cam misca...sus jos stanga dreapta dar nu iese...este normal?

post-14266-0-40500600-1304774863_thumb.j

pasul 6:am sterso cat de cat cu carpa si am dus-o in casa

post-14266-0-58517000-1304774888_thumb.j

post-14266-0-57556400-1304774908_thumb.j

pasul urmator ar fi sa ii schimb garniturile si sa rezolv cu stutul care se misca...dar de cate ori invart stutul iese pe margini ulei...cum fac eu sa degresez acolo ca imi este teama ca nu va prinde adezivul:(

post-14266-0-82445000-1304775018_thumb.j

o sa revin

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca piesa asta se cam misca...sus jos stanga dreapta dar nu iese...este normal?

Este normal jocul cuplajului . Sper insa ca nu e joc foarte mare.

Pentru partea de vacuum .... sufla cu putin aer comprimat mai de la departare si foloseste poxipol.

La remontare apropii toate suruburile usor pentru o buna planeitate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

am "degresat" direct cu smilgherul si am si aplicat bison epoxi metal...

post-14266-0-46904300-1304784362_thumb.j

intrebare...cand ati montato la loc ati amorsat-o?sau ati dat direct la cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Publicat (modificat)

Pui contactul de 3-4 ori si dai la automat. Daca nu porneste, nu tii cheia mai mult de 5 secunde. Dai din nou la automat si dupa maxim 3-4 cicluri de 5s trebuie sa porneasca. La inceput iti va da doar "semne", un mod de-al motorului de a-ti spune ca urmeaza s-o ia.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani mi-am schimbat si eu pompa tot din cauza renumitului stutz. E criminal surubul de jos de desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

la ce te referi?

io am avut probleme la cel din spate care era foarte strans si am mai avut probleme la desfacerea furtunelor care zici ca erau lipite:(

banuiesc ca la passat este si mai grav cu pozitia...vine cam in spate nu?si este mai greu cu accesul nu?

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Exact. Din cauza ca nu prea ai acces la şuruburi, care dealtfel sunt stranse dumnezeieste, e destul de greu la motoare longitudinale. Eu a trebuit sa indoi un imbus ca sa reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pozitia e nasoala rau. Si mai rau e ca lucri doar pe pipaite. Eu l-am desfacut cu un imbus si cardan mic iar dupa cardan am pus 2 prelungitoare si undeva in zona cilindrului receptor am gasit loc sa bag clichetul sa pot invarti de el.

Ce sa mai zic ca prima data cand am fortat, din cauza ca nu am bagat imbusul pana in capatul surubului, acesta a scapat si a rotunjit putin hexagonul din imbus. Am albit, deja ma gandeam la motoare date jos si alte ciudatenii. Dar am scapat, a doua oara a facut un mic poc si sa desfacut.

Sfat: puneti surub nou in locul acelui surub cand montati inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Din pozele puse de colegul mai sus am vazut ulei pe pompa tandem, am observat si la mine ca tot timpul cutia e neagra, cred ca e ulei si motorina, daca schim oringurile la pompa da tandem nu se poate schimba si semeringul de pe axul cu came sa nu mai scape ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

io nu am inteles nimic:(...adica in pozele mele...e pe undeva ulei si nu ar trebui sa fie?

poti incercui in poze te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

In poza 4 se vede ceva negru care pare ulei, eu intreb pt ca tot timpul cutia de viteze e plina de ulei, si se vede ca de sup pompa de tandem curge, trebuie sa ajunga ulei acolo sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai nu este normal...dasta am si schimbat eu garniturile alea...oricum..mie nu prea imi curgea pe acolo cine stie ce..eu am dat mai mult pompa jos sa ii fac stutz-ul si daca tot am dat-o am zis sa schimb si garniturile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cum se procedeaza cu Bizon Epoxy Metal pt etansarea stutzului de la pompa tandem? Am pb cu stutzul care are joc in pompa de ceva timp dar acum m am hotarat sa o rezolv cat mai repede...trebuie data pompa jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat pompa jos de pe masina si vreau sa spun ca l-am lipit foarte usor si lejer.Si de 2 ani n-am mai avut nicio problema cu acel stutz, s-a betonat acolo cu acest Bizon Epoxy metal uimitor.Parca e din fabrica facut!! :lol:

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si poxipolul e la fel de pun.pune cu generozitate,pentru o fixare ferma!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua..de ceva timp mi s dezamorseaza pompa tandem...porneste f greu peste noapte..sau chiar dupa cateva ore..am fost la mecanic am constatat ca pierde motorina pompa.din cate am inteles picura printre cele 2 pompe...cea de inalte si cea de vacuum...vreau sa stiu daca gasesc doar garniturile dintre pompe..din pompa de inalte de fapt...nu cele dintre chiulasa si vacuum. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Sunt cateva garnituri in interiorul pompei care din pacate nu se gasesc separat (cel putin asa stiu eu).Rezolvarea consta in inlocuirea pompei sau cu o garnitura sh de la o pompa cu alt defect. Incearca la dezmembrari. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seamana f mult cu cele dintre chiulasa si pompa...una cu o forma mai mare si mai ciudata si una simpla mica rotunda..nu 2 cercuri ca la chiulasa...mi se pare bizar ca nu se pot gasi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Asteapta si alte pareri,sa vedem. Eu asa stiu ca nu se gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una din ele,aia mai mare,se gaseste,am schimbat o si eu.cealalta nu,dar am rezolvat problema cu silicon negru,rezistent la temperaturi inalte.atentie,strat f subtire.

eu nu aveam pb cu pompa in sine,insa lasa motorina pe furtunu ala care trece pe sub ea.acum,dupa mai bine de 1 luna si aproape 1000 km este totul perfect uscat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

NU SE GASESC garnituri pentru pompa. Doar cele 2 mici dintre pompa si chiulasa, despre care s-a mai scris aici.

Decizia a fost a producatorului pompei, probabil pentru a nu permite accesul persoanelor straine in interiorul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!