Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns ... inteleg ca am cam pus-o pt ca stiu ca o turbina este foarte scumpa (aprox 2.000 euro) .

Se poate schimba axul la turbina (daca este intr-adevar rupt) ???

Am facut diagnoza la Meridian cand am cumparat-o si mi-au spus ca masina este in parametrii normali .

Am cumparat-o anul trecut si de atunci tot merg cu ea ...

Ce sa fac ???

Multumesc .

Si inca ceva - masina trage bine , merge frumos cand se incalzeste, are demaraj bun (ma gandesc eu ca turbina ar functiona bine ...)

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii cu inima impacata suna-l pe Cipos sa o vada el si sigur te va lamuri. Fumul alb daca e numai la pornire nu e neaparat turbina. Daca ar fi si in mers atunci ar fi de la ax. Fa o poza la furtunul ala unde ai ulei. Nu cumva e admisia si nu furtunul ce duce la filtrul de aer?

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E furtunul ala mai gros care se umfla (cu aer - odata chiar mi-a iesit din acele coliere si scotea un fum negru de nu mai vedea nimeni in spatele meu nimic) cand accelerez - vine din partea stanga fata de sub farul din stanga si merge in filtru de aer .

O sa fac diseara si o poza cu el .

Multumesc .

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica de urgenta turbina...este ulei de la turbo in furtunul de la aer...Dupa parerea mea zic ca este rupt axul la turbina si tot uleiul din baie til baga pe admisie si de aceea iti scoate si fum alb la pornire...nu o mai porni si vorbeste cu un coleg din zona de la tine sa te ajute cu o diagnoza sau cu verificatu axului de la turbo.

Acuma vin si eu cu o problema...in spatele motorului la vestita pompa tandem se vede curs pe motor si cutie ceva plus ca miroase a motorina...deci sa inteleg ca este garnitura de la pompa tandem ... acuma va intreb pe voi care ati avut belele...care este faza cu acei 2 dinti de pe pompa...care sunt rolul lor... exista vreo sansa sa-i rup daca scot capacul de la pompa ?

Multumesc anticipat

Salut! Motorina poate sa se prelinga si printre corpul pompei si chiulasa, nu neaparat pe la capac. Nu exista riscul sa rupi acei doi dinti cand demontezi pompa, deoarece dupa ce ai desfacut cele 4 suruburi, iese foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 suruburi in care se tine pompa iar capacul in 5 suruburi.

29nilbp.jpg

Am desfacut partea 2 de partea 1 unde era o garnitura asemanatoare cu cea data in diagrama dar am montat la loc deoarece nu se vedea nimic curs. Partea 1 a ramas pe masina iar partile 2 si 3 le-am indepartat dar nu am facut nimic.

Am pornit masina am tinut-o turata la 2000rpm si am vazut ca, curge pe la capacul pompei si am vrut iarasi sa desfac dar nu am mai reusit sa desfac deoarece s-a dus capul unui surub care prinde partea 2 de partea 1 si am lasat-o balta.

Ar fi trebuit sa desfac suruburile care le-am notat si in poza pentru desface partea 1 de chiulasa pentru a pune garniturile care le-am cumparat de la AUDI de la reprezentanta si sa ajung si la capacul pompei pentru a silicona deoarece acolo nu se gaseste garnitura.

Ramane sa duc masina marti dimineata in service sa desfaca ce trebuie si sa-mi rezolve problema.

Asa e cand iti bagi nasu unde nu-ti fierbe oala...invatatura de minte.

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat la passat cu acealasi motor AWX sunt 4 suruburi imbus, doua mari si doua mici :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 4 suruburi sunt prinse toate, dar daca nu desfaci cu atentie, risti sa rupi una din urechile pompei, cea care iese in exterior. Eu am acea ureche rupta, si pompa tandem e prinsa in 3 suruburi, 2 mari si unul mic, dar tine foarte bine si nu exista scurgeri de ulei sau motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am mers la service si nu s-a rezolvat nimic cu pompa am dat-o eu jos acasa...am facut-o sa nu mai curga dar dupa ce a mers motorul cca 5 min (2 la relanti si vreo 2-3 la 2000 rpm) cand a revenit la relanti motorul a inceput sa tremure si eroare pe injector cu martor de ESP aprins in bord...manifold injector cylinder 3. Dupa ce am pornit motorul din nou a pornit greu si nu merge rotund deloc plus tremurat in exces. Mentionez ca pornirea dupa montarea pompei a fost greoaie dar a pornit bine si mergea rotund motorul.

Am scanat injectoarele cu motorul tremurand si iata ce am gasit:

e04q36.jpg

Am primit cateva sfaturi pentru a ajunge la mufele la injectoare si a le verifica.

La relanti injectoarele 1,2,4 se modifica usor valorile dar la 3 deloc.

Nu am nici ce-a mai vaga idee ce s-ar intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt acele valori deoarece defactul e pe injectorul de referinta nr 3. Trebuie rezolvata eroarea de pe 3 si dupa aia vedem cvalorile pe celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi cand ajung acasa o sa desfac capacul la culbutori sa verific mufa la injectorul 3 sa vad poate este vreun contact slabit...o sa le verific pe toate daca tot desfac :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut capacul de la culbutori...am curatat mufele dar nimic...am pornit masina...a pornit am citit valorile injectoarelor 1, 2, 4 se modifica valorile iar pe injectorul 3 este tapana valoarea la 2,99.

cand am pornit masina si o tineam putin turata scotea un fum albastrui in spate iar la relanti ca un abur dar motorul nu mergea rotund deloc se cunostea si la toba de esapament cum scotea gazele.

Sa fie blocat injectorul 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de ceea ce am discutat la telefon, mi-am amintit ca vechea mea pompa, dupa ce i-am lipit garnitura cu silicon, am pus-o pe o Bora si merge si acum fara probleme. Deci ceea ce ti s-a intamplat as spune eu ca nu se datoreaza faptului ca a intrat silicon in instalatia de alimentare.

E foarte interesant ce se intampla acolo si chiar nu a putea sa-mi dau seama daca valorile acelea pot aparea din cauza alimentarii deficitare cu motorina, sau injectorul 3 blocat.

Daca ai putea incerca (,) cu o alta pompa, ai putea reduce aria cautarilor. Filtrul de motorina in ce stare e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am vreo 3000 km decand am facut revizia...toate filtrele noi

2. am pornit astazi masina a pornit cat de cat ok dar acel tremurat tot exista si apoi am citit valorile injectoarelor si 2,4 erau undeva la 0.2 rspectiv - 0,2 , injectorul 1 varia de la -3.01 la -2.0 iar injectorul 3 nu se modifica absolut deloc.

3. Eu elimin din start pompa tandem...cand am pornit prima data masina dupa siliconarea capacului mergea perfect motorul apoi in sarcina la 2000 rpm mergea perfect iar apoi cand a revenit la relanti usor usor a inceput sa apara acel tremurat. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie o coincidenta.

Mai mult, daca spui ca acum injectoarele 2 si 4 au valori ok, 1 tinde sa-si modifice valoarea pentru a compensa injectorul 3. Injectorul 3 e infundat sau blocat pe inchis.

Cu alte cuvinte, schimba injectorul 3 si eu zic ca lucrurile ar trebui sa reintre in normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca maine voi baga masina in service si le voi spune sa schimbe injectorul 1 cu 3 sa vedem daca se modifica ceva iar daca apoi eroarea va aparea pe injectorul 1 atunci e clar ca e blocat si v-a trebui sal schimb.

Astept sa vad ce zic si mecanicii.

Multumesc oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final s-a rezolvat problema prin curatirea rampei de inalta presiune pe unde ajunge motorina in injectoare plus schimbarea oringurilor la injectoare: Oringuri pe BOSCH 188 lei pt toate 4 injectoare plus 100 lei manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ceau ....ziua buna la toti

sunt nou pe site

am un passat din 2002 si 96 kw, tip motor awx

am si o problema la vestita pompa de tandem

dupa o perioada mai lunga de stationare pleaca greu mai ales la rece, am verificat si am pierderi d e motorina sub pompa de tandem

trebuie schimbata pompa?astept raspunsuri......multumesc

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incearca un kit de garnituri ce vin intre pompa si chiulasa. Dar acolo nu prinde aer incat sa-ti dezamorseze instalatia.

In concluzie, pompa trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incearca un kit de garnituri ce vin intre pompa si chiulasa. Dar acolo nu prinde aer incat sa-ti dezamorseze instalatia.

In concluzie, pompa trebuie schimbata.

eu nu ma prea pricep dar curge destul de mult motorina si marti sunt programat la mecanic

ce pompa tr sa-mi cumpar sa fie ok?

se dezamorsa la inceput daca statea mai multe zile dar a inceput tot mai repede, dar masina in rest merge f. bine si frana si tot

pe unde poate prinde aer ???

Modificat de clausb76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e diferenta intre pompe.

Alegerea e: noua (~1100 lei) sau sh (~400 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si pune-i o supapa unisens pe turul de la motorina!Asa o sa o mai lungesti cu pompa(in cazul in care nu dispui de bani) si elimini indoielile asupra pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai este nimeni cu aceeasi problema la pompa tandem?

nu stiu ce sa fac ?

astept opiniii, multumesc....

am inteles ca nu este ok sa pun o supapa unic sens ....ar strica pompa din rezervor....fortando...eu stiu...

am gasit o pompa firma ..luk... la pretul de 800 ron

am intrebat la mag. despre garnitura dintre pompa si ghiuloasa si surpriza sunt 2 tipuri ..una de tabla ...si a doua de cauciuc

care este la mine poate sa-mi spuna careva sau tr sa dau jos pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

porneste greu dupa 24 de ore de stationare. nu este o problema de temperatura deoarece si vara am aceleasi probleme. dau la automat pana termin bateria si ...nimik. bujiile sunt verificate, pompa buna. in cele mai multe cazuri porneste tractata. ati mai intalnit ceva de genul asta, va rog ajutati-ma cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei0759, la tine sunt oringurile de la injectoare sigur. Asa facea si a mea si am schimbat si pompa tandem, i-am pus si supape de sens pe circuitul de motorina si tot ce se putea. Dupa ce am schimbat oringurile porneste de nu-mi vine sa cred. m-a costat 150 piesele plus 100 manopera.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aha. Mersi mult! :icon_thumright:

La mine mi se pare ca ar curge pe unde e imbinata pompa, nu intre pompa si chiulasa.

aceiasi problema o aveam si eu m-am dus la un mecanic si a schimbat o garnitura de guma acum nu mai scapa dar cand a scos capacul pompa sa desamorsat si nu a amorsato inapoi am pornit masina si acum cand o turez intre 2000-3000 scoate mult fum alb si vibreaza putin vizavi de cum era inainte un alt macanic m-ia zis ca e posibil ca pompa tandem sa nu fie corelata cu distributia sa fie putin in urma sau nu stiu ce problema ar putea fi la arborele motor( cu siguranta nu e arsa garnitura de chiulasa pentru ca nivelul lichidului de racire nu creste si nici nu scade nivelul de ulei e acelasi pe joja nu se vede nici o urma de spuma nici pe busonul pe unde se pune ulei in motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!