Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Motorina doar, tur si retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, am citit pe topic, ca tu ai desfacut aceasta pompa. Este vreo garnitura care ar putea fi ciupita, in pompa, si pe acolo sa patrunda uleiul in motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am urmarit acest aspect. N-as putea sa spun pe unde, avand in vedere ca vacuumul tras de pompa e introdus in chiulasa, deasupra axului cu came, de unde patrunde si ulei in pompa. Dar e prea putin ulei cat sa murdareasca motorina. Suspectul principal ar ramane vreun o-ring de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dat jos pompa tandem si am demontat-o bucata cu bucata. Am constatat ca in ultimul compartiment, cel dinspre parbriz, unde ar trebui sa fie doar motorina, era si ulei, depus pe peretii compartimentului. Acolo uleiul nu poate sa ajuga decat pe la semeringul dintre cele doua compartimente, primul de vacum ,unde este si ulei, si al doilea de motorina. Acestea au un ax comun care trece printr-un semering cu 2 arculete. Am strans arculetele cat am putut, am ajutat toate garniturile cu silicon special,am montat pompa la loc si acum astept rezultatul. Am luat proba de motorina din rezervor, si o sa mai scot peste 2-300 de km sa vad daca se mai inegreste. Sper sa fi rezolvat problema, daca nu alta pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

aceeasi problema cu pompa.. luni imi vine una brand new, Pierburg - 950 ron garantie 2ani.

garnitura de la capac nu se gaseste.. pui silicon, poate va tine 10000-20000km sau poate ceva silicon o sa ajunga in timp pe unde nu trebuie, consider ca merita facut efortul si pusa alta noua!

un weekend racoros!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura gasesti pe original in orice reprezentanta. Comanzi si iti aduce in 3 -4 zile la vreo 30 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de la capac NU GASESTI !

Doar garniturile dintre pompa si chiulasa. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zilele astea am schimbat-o... 1200 Ron

O am si pe cea veche :icon_thumright:

Modificat de Radioactiv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va spuneam acum cateva saptamani ca i-mi baga ulei in motorina, e drept foarte putin, numai ce o coloreaza, si suspectam pompa tandem, deoarece oringurile erau schimbate. Intre timp am schimbat pompa tandem cu una de proba, inprumutata de la dezmembrari si uleiul se murdareste in continuare. Nu stiu ce sa-i mai fac, cred ca o sa-i mai schimb odata oringurile. Cand le-am schimbat data trecuta, acum vreo 4 luni, am pus bosch la 36 ron setul. Se gasesc alte marci mai calitative? Oem, stiti cumva ce marca sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sistemul de vacuum tot de la pompa tandem poate ajunge ? Am gasit ulei pe furtunul de vacuum de la egr. Cornel ai ceva poze la demontare te rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-mi pare rau dar nu am avut posibilitatea sa fac poze, dar pot sa-ti spun ca am studiat-o foarte bine, si nu are cum sa ajunga ulei pe circuitul de vacum, deoarece pompa trage dinspre circuit in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e membrana egr sparta, clar!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ajunge si din pompa tandem. Am vazut multe cazuri cand stutz-ul ce iese din pompa e plin de ulei. Iti dai seama ca din EGR ii ia ceva timp sa ajunga in instalatia de vacuum. Pe langa faptul ca trebuie sa treaca si prin N18... deci ar trebui sa fie ulei peste tot. Si nu cred ca este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pai si cozmin...asta ce inseamna...daca stutul este de ulei?

ca si eu am aceeasi problema...trebuie sa o dau jos sa-i schimb garnitura de la chiulasa si sa-i lipesc stutul ca se invarte...si ma gandeam ca poate rezolv si asta...sa nu mai bage ulei pe stuz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate uleiul vine din exterior si doar ce a manjit stutz-ul. Inlatura jocul ce il are si ignora uleiul. E prea putin pentru a avea efecte secundare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate intra ulei in pompa, pe langa axul rotitor de la paleta de vacuum, cel ce contine si piesa aia metalica ce e antrenata de axul cu came.

am desfacut o pompa de vacuum si am observat ca piesa aia din ebonita care include paleta de vacuum, nu are oring pe ea cand trece prin carcasa pompei catre axa cu came, iar pe acolo se poate ca uleiul sa fie supt de vacuum in interiorul cavitatii de vacuum, mai exact in camera paletei de vacuum.

intra putin cate putin, ce e drept dar practic o parte de ulei este retrimis la axa cu came prin chiar supraplinul de vacuum, so...no problem unge un pic si pleaca la locul lui :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scriu aici pentru ca deja sunt disperat.am un audi a4b5 1.9tdi pd,ajm din 2001de 115 cp.de vreo luna ma chinui sa il pornesc si nu reusesc.intr-o seara am uitat pozitiile aprinse si dupa vreo 2 zile am constatat ca am ramas fara baterie.am luat curent am pornit-o,am plecat sa fac o tura cu ea sa incarc bateria si dupa vreo 2km imi moare motorul in mers.dau la demaror porneste intr-un final si dupa 50m imi moare iar.duc bateria sus o tin la incarcat vreo 16 ore ,o pun pe masina si dau la demaror...pauza nu mai porneste.pun testul pe ea...nimic nici o eroare.schimb filtrul de motorina...pauza.ma bag in rezervor ma uit la pompa de acolo,ii pun contact si vad ca pompa functioneaza.vreau sa va intreb daca problema mea ar putea fi de la pompa tandem.am inteles ca ar trebuii sa aiba vreo 7,5 bari presiune.trebuie sa mai spun ca in jurul pompei e plin de ulei,dar cred ca e de la capacul axului cu came(am vazut ca e ulei si pe langa admisie).daca aveti ideei ce m-ar putea ajuta v-as fi recunoscator.la cati mecanici am intrebat nu au fost 2 care sa imi zica la fel,incepand de la pompa de motorina(din rezervor),distributie,pompa tandeam,oringuri injectoare....etc

Modificat de menumorut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pote masura pompa de tandem dac e buna cu un manometrul se monteaza parca pe retur nu mai stiu sigur si se da la automat si se masoare presiunesi trebuie sa scoata undeva pete o atmosfera, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe retur la filtru de motorina?eu am inteles ca se baga undeva pe pompa tandem...sa ma indrume cineva care stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu e de la pompa tandem, eu am desfacut-o bucata cu bucata, si daca se uzeaza, asta se intampla in timp nu deodata. Eu cred ca e sarita de la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica sarita de la punct?nu inteleg.si cum se poate rezolva asta?lamureste-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu in niciun caz. Mergi la mecanic.

Daca "sare de la punct", inseamna ca, cureaua de distributie a sarit macar un dinte peste unul din pinioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah: gata!!!!am rezolvat!.nu era nimic.....nici macar motorina destula.sa incep cu inceputul.cand am luat masina am vazut ca nu imi indica bine cata motorina am,asa ca m-am bagat in rezervor si am vazut ca suportul ala de plastic(ala care e fixat de fundul rezervorului)in care intra pompa de motorina plutea in deriva.am zis ca lasa ca merge si asa ca oricum alimentez toata ziua.de ceva vreme am intrat intr-o gaura financiara si am lasat-o mai moale cu alimentatul(chiar am mers la limita).azi am mai bagat 5 litri de motorina, am cumparat un spray de ala de care se da pe admisie si.....culmea a luat-o cu ala.a mers pana s-a terminat motorina din filtru.am tras cu gura pe furtunul de tur,am umplut filtrul iar,am pornit,am bagat turul inapoi in filtru si merge ca noua(porneste la sfert).acum am vazut ca furtunul care vine de la intercooler(cotul)si intra in egr e crapat si pierd presiune pe acolo si nu am putere dar asta se rezolva.concluzia a fost ca pompa mea nu era scufundata destul in motorina si tragea si aer pe instalatie si se dezamorsa permanent.asa ca daca patiti asa ceva bagati intai motorina si dupa trageti concluziile.stiu ca am fost putin off topic dar din moment ce am postat aici problema trebuia sa dau si rezolvarea tot aici.bafta si alimentati din plin. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Sunt incepator pe acest site , posesor de PASSAT 1,9 TDI , 130 c.p. .

Am cautat pe forum raspuns la nelamuririle mele , dar nu am ajuns la o concluzie finala . Va rog sa aveti amabilitatea sa ma luminati si pe mine intr-o problema - de cand am cumparat masina am avut urmatoarele probleme :

- la rece porneste greu - la prima cheie dupa 5, 6 secunde, la a doua cheie dupa vreo 3 sec.

- dupa pornire scoate un fum (alb , zic eu), abundent, care persista vreo 5 sau 10 minute, pana se incalzeste cat de cat masina .

- in furtunul de aer (nu stiu cum ii zice - ala mai gros care merge la filtru de aer) este mult ulei, mai ales in partea din fata a masinii .

Am schimbat bujiile incandescente si tot nimic .

Sa fie pompa tandem ??? Sau Injectoarele ???

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Modificat de delux111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica de urgenta turbina...este ulei de la turbo in furtunul de la aer...Dupa parerea mea zic ca este rupt axul la turbina si tot uleiul din baie til baga pe admisie si de aceea iti scoate si fum alb la pornire...nu o mai porni si vorbeste cu un coleg din zona de la tine sa te ajute cu o diagnoza sau cu verificatu axului de la turbo.

Acuma vin si eu cu o problema...in spatele motorului la vestita pompa tandem se vede curs pe motor si cutie ceva plus ca miroase a motorina...deci sa inteleg ca este garnitura de la pompa tandem ... acuma va intreb pe voi care ati avut belele...care este faza cu acei 2 dinti de pe pompa...care sunt rolul lor... exista vreo sansa sa-i rup daca scot capacul de la pompa ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!