Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Poti pune o poza?esti sigur ca scurgerea este pe la surub si nu pe la furtunasul in forma se "S"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal daca ai aceste probleme,de fapt sa fie pompa tandem ar trebui sa scoata fum si la pornire si in mers...avand in vedere ca ai ulei in motorina

iar invers in ulei motorina nu stiu ce sa zic

 

 

si eu am o problema cu trepidatiile si la relantii sau in sarcina + parca nu are putere mai ales pana in 2500 rot\min....insa nu stiu daca ii pompa sau nu

dar ciudat ca motorina ii destul de neagra,iar din cate am inteles pentru unii nu ii nimic nou ca ii o " boala " la 2.0tdi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca du pompa tandem jos imi pot da seama daca pe la ea baga motorina in ulei? Repet:) mecanic bun in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Pe la pompa tandem niciodata nu intra ulei in motorina ci invers din cauza presiunilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca la mine pica pompa tandem...ca eu in motorina am ulei sau urma....in ulei nu am nimic,si nici nu imi creste sau scade nivelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal daca ai aceste probleme,de fapt sa fie pompa tandem ar trebui sa scoata fum si la pornire si in mers...avand in vedere ca ai ulei in motorina

iar invers in ulei motorina nu stiu ce sa zic

si eu am o problema cu trepidatiile si la relantii sau in sarcina + parca nu are putere mai ales pana in 2500 rot\min....insa nu stiu daca ii pompa sau nu

dar ciudat ca motorina ii destul de neagra,iar din cate am inteles pentru unii nu ii nimic nou ca ii o " boala " la 2.0tdi....

Cum vezi tu ca e motorina neagra ? Si nu, nu îi boala la toate 2.0 tdi.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in rezervor pe pereti,furtune,plutitoare si fire am depunere neagra e ceva normal? Sau e urma de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu unde trebuie.

Daca este un strat fin de negreala care se sterge usor, este normal.

Am demontat si eu pompa prima data la 180.000 km si avea acest strat de depunere fina.

Modificat de comosicus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut cand am schimbat filturl...era cu motorina destul de neagra,si parca mirosea a ulei

desii nici la pornire si in mers nu fumega...posibil sa fie pe la oringuri problema si aia...chiar nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca trebuie sa schimb si eu pompa pt ca imi curge (si) pe la capacul ei(dinspre filtru de aer)

Ideea e ca citind topicul am vazut ca se recomanda pompe Bosch 038145209Q dar "musai sa fie de pe 1.9 TDI PD" si nu de 2.0 TDI

 

Daca ele au acelasi cod cum stii daca sunt de pe 1.9 sau de pe 2.0?

 

Si se potrivesc daca prezinta diferentele din poza incercuite cu rosu?

 

post-78298-0-90081500-1448059222_thumb.jpost-78298-0-57216700-1448059233_thumb.j

Modificat de maxi8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc ambele variante.

Pe 2.0tdi nu au cod de 1.9tdi si sunt mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg ambele cu conditia celor de 2.0 sa fie ptr un singur ax cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o nedumerire,am schimbat la un passat awx garnitura de metal de la pompa tandem,toate bune si frumoase,3 zile la rand 

dimineata masina a pornit impecabil la sfert de cheie,dar a-4-a zi...nu a mai luat-o la prima cheie,a trebuit sa dau lung la automat pornid dar balbaindu-se de 2-3 ori. :(
voi ce ziceti?? trebuie o alta pompa tandem ??sau sa mai schimb inca o data garnitura cea din metal?

mi-a scos fire de par alb masina asta..imi vine sa urlu

p.s: daca pun contactul de 2 ori porneste la sfert.

Pareri?? HELP :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile la injectoare, le-ai schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa tandem si nu mai am nici o pierdere

am alta problema acum

porneste mai greu la prima cheie si para cateva secunde trepideaza

dupa prima cheie porneste la sfert nu mai am nici o problema toata ziua chiar daca o pornesc dupa 8 ore cand plec acasa de la servici

si cand porneste la prima cheie scoate fum negru parca ar fi innecata

de ce??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/schimba si oringurile.

Fumul negru posibil de la cantitatea de motorina acumulata pana la pornire(motorul se invarte/pompa baga).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

p.s: daca pun contactul de 2 ori porneste la sfert.

 

In cazul asta nu mai este problema de pompa tandem.

Pompa din rezervor iti functioneaza? Ai?

Bujiile merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acum 10000 de km...am schimbat o ring injector

Bujiile verificate acum 1 sap.

Pompa din rezervor "fasaie" la fiecare contact pus,deci pompa din rezervor nu o vad defecta

Sa fie tandemul batran??

Modificat de mitza258
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca si pompa mea din rezervor fasaia! :)) numai ca la desfacere palele de pe rotita care impinge motorina nu mai existau,fiind roase. Necesita inspectie vizuala chiar daca se aude ca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica intai ce inseamna ca pleaca la a doua cheie.

La prima cheie faci doar preincalzirea fara sa dai start la motor sau pornesti motorul chiar de la prima cheie, sau dai la automat la prima cheie si nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e vremea (temperatura) la Brasov dimineata la pornire ? Or fi bune bujiile, sa si lucreze... , cat stau aprinse ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mitza ,e loterie cu produsele sh. E posibil sa fie obosita pompa asta. Fa un scan pe grupurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dolfin - daca dau la automat ,la primul contact porneste ( balbait,mai lung), daca pun contactul de 2 ori si-i dau la automat porneste perfect,fara ``balbait``( asta dupa ce sta mai mult 12-14 ore nepornita,in rest si dupa 4-5 ore porneste foarte bine)

 

 

 

42miticutza bujiile au fost verificate cu aparat de masura,acum 1 saptamana...si la - 3 grade chiar si + 15 la fel porneste,greu....dar dupa cum am spus daca pun contact de 2 ori porneste perfect.

 

 

teo0605 unde mai exact sa fac scan pe grupurile de masura?? la injectoare? la avans?? injectoarele sunt OK,avansul -1.7


gsv  - am sa ma uit,o sa scot pompa afara sa ma uit la ea,m ai facut curiosla fel se comporta si masina ta la prima pornire dupa o stationare de 12-13h?? 

dupa ce ai remediat prob. cum a evoluat pornirile dupa lungi ore de stationare??

Modificat de mitza258
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, daca porneste greu la primul contact inseamna ca se depresurizeaza circuitul de alimentare, asta inseamna pompa tandem sau oring-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!