Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Fiind golf4, nu poate fi decat motor cu A la inceput(AXR, ATD, ASZ, etc).

Asta inseamna compatibilitate 100% cu toate motoarele 1,9tdi pd produse pana in 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste de la orice motor PD cu un ax cu came ,la modelele mai noi e diferita garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, multumesc de răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau as cauta o pompa cu un cod cat mai nou, pentru ca este clar ca ele au fost modificate/imbunatatite serios pe parcurs, dovada multimea de coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste de la modele mai noi VAG dar musai sa fie de pe 1.9 TDI PD si la modelele mai noi este cu reperul 038145209Q si vine pe Bosch.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Știe cineva dacă o pompa tandem cu seria VAPEC14S, WW0 038 145 101 B de pe un golf 4 se poate monta pe un Passat AJM?

 

ATENTIE! Am avut acces acum la un ETKA si am vazut ca acel cod de mai sus, cu B, este doar pompa de vacuum, nu tandem!

AJM functioneaza cu pompa tandem, deci pompa de pe acel G4 (AQM, AGR, ALH, AHF, ASV) nu se potriveste la tine.

Cauta doar cod de pompa tandem conform cu istoricul codurilor pus de mine.

 

 

Se potriveste de la modele mai noi VAG dar musai sa fie de pe 1.9 TDI PD si la modelele mai noi este cu reperul 038145209Q si vine pe Bosch.

 

Mai exact, producatorul piesei originale 038145209Q este Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e si normal sa nu se potriveasca, ALH/AGR e cu pompa VEP(deci numai pompa de vacuum in dotare)pe cand celalalt motor e PD(necesita pompa tandem).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

Vazind ca esti in tema cu pompele tandem

as avea si eu o intrebare?

De ce imi baga motorina in ulei daca am schimbat oringurile de la injectoare si garnitura de la pompa di tandem?

e posibil sa treaca din pompa motorina in ulei?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina in ulei ajunge pe la oringurile injectoarelor sau pe la axul pompei tandem.Daca oringurile au fost inlocuite corespunzator atunci schimba pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

la masina din semnatura

imi curge ulei pe la unul din cele 2 suruburi de fixare a pomei tandem, cele din fata cum privesti din fata msinii

mentionez a masina functioneaza bine, ar o vica vibratie la relanti numai la rece dar este f mica

ceva solutii??

mentionez ca am schimbat cele 2 garnituri , optul si inima

ceva solutii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect . Nu vazusem masina la semnatura. Dupa 2005 au inceput tablele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare. am si eu o problema cu passat din anul 2000 motor atj. la relanti dupa pornire,pana se incalzeste vibreaza motorul desi sta ok in ture ~900. daca turez pe la 1500-2000 pt 2-3 secunde cand revine la relanti pret de cateva secunde merge rotund apoi iar vibreaza ca si cand ar merge in 3. am observat ca nivelul de ulei a crescut si nu e apa sigur in el,deci e motorina. cu ce sa incep la schimbaT? o-ringuri? pompa tandem? la pompa tandem se vede ca a mai fost umblat cu silicon negru si stutul acela de vacuum lipit cu poxipol. incas ceva: inainte sa schimb bujiile incandescente pornea la a 4-5-a invartire de motor la prima cheie,iar acum o ia la sfert. si inainte sa schimb bujiile si dupa pe tester am primit misfire pe cilindrul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru missfire, strange papucii din mufa injectoarelor.

Pentru trepidatii... tare mi-e ca niste galuste de silicon au intrat in rampa de inalta presiune.

Pentru motorina in ulei, eu as incepe cu o pompa tandem sh cu garantie. E cea mai ieftina varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt sanse mai mari sa bage pe la pompa decat pe la oring-uri injectoare? trepidatul nu poate fi de la misfire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, poate fi de la missfire. De-asta am zis sa strangi papucii. Poate ai noroc. Daca nu... ramane galusca.

Si da, sunt sanse mai mari sa bage pe la pompa. Daca erau oring-urile, in principiu nu tragea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic bun in Bucuresti care sa se ocupe de problema astA? ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat cele 2 garnituri si tot da pe la unul din suruburi motorina amestecata cu ulei

imi da foarte putin, se scurge pe capacul de la citia de viteze

pot pune garnitura de tabla??

ceva solutii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie si pompa cu garnitura de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar care ar fi cauza??

se vede pe la un surub de prindere ca este murdar, si se vede ca pe acolo a curge

ceva solutii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie... garnituri proaste, a prins ceva span intre corpuri...

Asta daca nu se vad crapaturi pe pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!