Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

In teorie e posibil sa ai diferente la compensatii. Chiar daca nu sunt, la o anumita varsta/km, recomand inlocuirea lor. Mai mult ca sigur nu mai asigura etanseitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Florin, o sa-i fac intr-o zi si un test-diagnoza sa vad in ce parametrii sunt injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se face test compresie nu se poate determina ce cilindru are o-ringuri duse?

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!
De 2 saptamani sunt posesorul unei Audi A4 Avant B5 din 2000 cu motor de AJM.
I-mi cer scuze daca nu am postat la locul potrivit dar am probleme cu pompa tandem si ma gandesc sa caut o pompa pe la dezmembrari. Daca puteti sa-mi spuneti care este codul pompei care se potriveste ar fi grozav?
O alta intrebare este daca se mai potrivesc si alte pompe de la motoare 1.9TDi-PD de la VW sau Audi (101 PS, 116 PS, 131 PS). Eu pot sa iau pompa tandem de pe un Golf sau Sharan cu motor de 116 PS sau trebuie sa fie strict motor montat longitudinal?
Multumesc mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor 1.9TDI PD, orice putere. Cerinta e ca motorul sa fie unul din codurile ce incep cu A, nu cele cu B dupa anul 2005. Desi cred ca si alea potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de tot pentru raspuns, si am si o alta intrebare care este recomandarea voastra ce sa fac cu pompa tandem. Am vazut pe aici ca exista si un kit de reparatie cu garnituri si de toate. Care credeti ca este mai OK. Reconditionare, schimbare cu o pompa de la dezmembrari sau sa bag manuta in buzunar si sa-mi iau o pompa noua? Mentionez ca pompa mea are tot feluri de probleme. Are scurgeri, dar cel mai rau este ca nu face vacuum. La relanti face -0.6 bari in loc de 0.8, iar cea mai mare problema este viteza cu care atinge valoarea asta, este foarte lenta. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara ti-am pus si codul pompei pentru a stii ce sa cauti, vad ca cineva l-a sters.

Cauta prin email-urile primite de la forum si gasesti postarea mea.

 

Poti lua SH dar de la o masina cu km putini (greu de gasit in ziua de azi cu PD), cel mai bine una noua.

OE este ~2200Lei, AM in jurul sumei de 800-1000Lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu iei Luk. Cauta Bosch. Vezi ca sunt cu garnitura de tabla(mai noi) si cu garnitura de cauciuc(mai vechi) . Cauta ce ai tu pe masina. Si verifica sa nu aiba joc la stut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038145209Q  bosch, NU mai are problema cu stutul de vacuum.La inlocuire neaparat garnitur noua

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o modalitate de a testa sau verifica daca pompa tandem este functionala  fara ca acesta sa fie montat pe un motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar exista vreo legatura intre pompa tandem si pornirea motorului (greoaie)?? 

Ma gandesc ca doar din cauza ca nu furnizeaza vacuum EGR-ului, dar nu stiu daca se poate ca masina sa nu porneasca din cauza EGR (adica blocat pe oricare din pozitii) + plus ca unele il au electric, deci eu nu vad legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia pune mana si citeste. Gasesti in topic toate informatiile de care ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar exista vreo legatura intre pompa tandem si pornirea motorului (greoaie)?? 

 

 

da, poate sa existe... daca ai schimbat oringurile la injectoare, ai verificat senzorii - temp apa, etc- nu ai alte probleme - atunci pompa tandem poate sa fie de vina.

 

oricum, inainte sa tragi aceasta concluzie, trebuie sa verifici foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

 

Am obserat si la pompa mea pierderi de motorina undeva intre chiulasa si pompa vacum. Problema e ca a inceput sa si miroase.  Stutul e lipit de vreo 3-4 luni pentru ca banuiam usoare pierderi si am ajuns pe acest topic.

 

 

1. Din experienta voastra credeti ca tine daca schimb garnitura dintre chiulasa si pompa?

2.Este necesar si kitul de reparatie - de la diesel star (mentionez ca nu am pierderi de ulei/vacum.)

 

3. Luand in calcul conditiile de mai sus merita sa fac aceste operatii sau  iau o pompa nou pe Bosch sau OE ?

( specific ca daca peste 6luni am iar pierderi nu ma incanta foarte tare sa o repar )

 

Am facut diagnoza sapt trecuta in mers pe 3 si 4 si masina s-a comportat foarte bine. Inainte de lipire aveam usoare intreruperi in sarcina. Pe langa pompa nu e ulei si masina a pornit foarte bine chiar si la -20 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pentru atata nu merita sa iei o pompa. Se rezolva cu garnitura/garniturile dintre pompa si chiulasa.

Nu e nevoie de altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult Cosmin!

Citisem topicul insa nu-mi era foarte clar - incercam si o schimbare de garnitura.

 

Din ce am citit pe aici se desfac 3 sau 4 suruburi si se demonteaza pompa. Ar trebui sa acord atentie sporita la uni din pasi - sau cu putina rabdare se poate rezolva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara debiutul de vacuum,asta nu se rezolva prin inlocuirea kit-ului de garnituri. -800/-900 mbar la stut e ok

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pierde motorina ii trebuie kit de garnituri. Doar la pierderi de ulei se rezolva cu o singura garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un bora cu motor AJM. cum intra furunul in pompa de vacum parca se misca in corp.asa ii normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipeste stutul cu bison epoxi si o sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
kosmyn_aurel89

O pompa tandem care nu face suficienta presiune poate crea: 1.un consum mare de combustibil? 2. miros intepator/ gaze nearse de motorina in relanti? 3.si un demaraj mai slab de la turatii joase , adica imi lasa impresia ca e subturata in 1000-2000rpm. In rest porneste ok tot timpul indiferent de timpul de stationare, nu curge, face vaccum suficient. Multumesc

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciunul din efectele descrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Acum 2 zile am zis sa repar si eu stutul pompei tandem cu bison expoy.Totul bine si frumos, s-a intarit am pus furtunasele la loc, ma urc la volan si observ ca masina e mai lenesa, nu mai tragea deloc din turatii mici.

Azi, am avut o cursa de vreo 150km , spre finalul careia masina tragea din ce in ce mai greu.Fac o pauza de 30 minute, ma urc la volan si surpriza, LIMP MODE persistent, nu dispare la luarea contactului !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pus ceva la loc. Vb. de furtunase (la plural), cand trebuia doar unul demontat. Verifica, sigur ai uitat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!