Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

La mine e sf. , daca sunt -7,8grdC porneste mai greu dar acu cand au fost -15,16grdC porneste imediat, oricum ma gandesc la un schimb de oring-uri la vara deoarece cred ca si-au dus viata la 350.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou de cateva zile am observat ca dupa ce sta ceva timp nepornita, pedala de frana este tare dar revine la normal imediat ce o pornesc motorul.O fi tot de la pompa tandem?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca pedala sa fie tare cu motorul oprit, servo intra odata cu pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu.Eu din reflex inainte de a invarti cheia in contact apas ambreiajul si frana iar la apasarea franei pedala nu opunea atata rezistenta cu face acum,ea devenea tare la a doua apasare.

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminatorule, adica passatul meu nu e ingrijit? :P

Oricum a pornit la prima cheie.

Laurentiu, teoria e oarecum adevarata. Dar nu stiu de la ce temperatura ar incepe sa se simta. Nu gasesti motor 1.9tdi peste 100.000km care sa nu aiba deja canale acolo.

Legat de vacuum, eu tin minte ca mai demult la passatul meu, la prima apasare dimineata pedala era moale. Semn ca inca mai era vacuum in instalatie. Acum... nu am mai urmarit aspectul asta.

Cert e ca la bmw niciodata n-an avut vacuum de pe o zi pe alta, deci nu e obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi si pacat Cosmine sa nu porneasca la prima cheie, doar ai montat 'sobita' aia desteapta, pentru tine nu are efect iarna. :icon_thumleft:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu sirocoul functional 10 minute inainte chiar porneste ca vara, oricat de frig ar fi.

Dar in momentul ala a trebuit s-o pornesc urgent, n-a fost timp de politeturi cu dansa. :P

Asa am aflat ce-i poate pielea dupa cateva zile de stat in ger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine , sunt ferm convins ca al tau arata mai bine ca al meu,probabil si merge mai bine , nu era nici o aluzie la tine :icon_geek: ,al meu e in faza de creere  inca,dar imi mentin cele spuse ca o masina (la mana a doua,ca de astea vb noi aici) trebuie intretinuta ca la carte.Nu mai zic nimic ca suntem off aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Terminatorule, adica passatul meu nu e ingrijit? :P

Oricum a pornit la prima cheie.

Laurentiu, teoria e oarecum adevarata. Dar nu stiu de la ce temperatura ar incepe sa se simta. Nu gasesti motor 1.9tdi peste 100.000km care sa nu aiba deja canale acolo.

.

Si atunci ce putem face? O eventuala rectificare a chiuloasei?

Sau pusa inca o saiba de cupru peste cea existenta deja ca sa ridice putin injectorul si oringurile sa "calce" in loc nou? Oare ar merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, atunci e mai bine sa nu o desfacem? Eu pierd motorina pe la pompa tandem. Sunt unse cablurile din zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, nu era nici o aluzie la tine :icon_geek:

Stiu, glumeam. :P

Dar asa e. Pornirea la rece pune multe despre starea unui motor. E un test care le triaza.

Laurentiu, nu merge cu saiba. Se modifica pozitia duzei fata de piston si se schimba niste treburi. In plus, pin ridicare ar ajunge oringul in canal si tot nu rezolvi.

Rectificare... da. Dar nu stiu daca e cineva suficient de priceput pentru asta. Sau nu la un pret rezonabil.

Moroenius, scurgerea aia trebuie rezolvata. Motorina va distruge multe piese de plastic/cauciuc din zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic Doar inlocuire sau bucsare . Uita de saibe cupru...etc .Uzura nu se face in dreptul oringurilor,ci dedesubt si deasupra.Uzura accentuata apare dupa ce se umbla la injectoare si nu se folosesc suruburi noi sau nu se strang la cuplu specificat.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Laurentiu, atunci e mai bine sa nu o desfacem? Eu pierd motorina pe la pompa tandem. Sunt unse cablurile din zona.

In cazul asta se recomanda un set nou de oringuri sau pompa noua. Cei care gasiti umezeala de motorina in zona pompei sau cei care stiti ca se dezamorteste.

Eu am pus problema chiuloasei in cazul in care pompa tandem e buna, bujii bune, senzor g62 bun, injectoare si oringuri bune,plus motorina buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca umezeste/curge ,inlocuieste garnitura/set reparatie. Daca nu face presiune motorina sau vacuum ,alta .Ai facut test de presiune ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar umezeste. Nu sunt alte probleme. Credeti ca este urgenta treaba se pierde multa motorina? Cate citesc pe aici ma ia spaima sa nu stric in loc sa repar. Eu am vazut umed, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc cu peretii?

Moroenius, scurgerea aia trebuie rezolvata. Motorina va distruge multe piese de plastic/cauciuc din zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai e cineva caruia ii rontaie pompa ? Parca e tractor. Si nu face continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

exista pompa tandem Bosch pentru motoarele AWX de passat b5,5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste 038145209Q. La 1.9 TDI este aceeasi pompa tandem, se potriveste la toate indiferent ca e Golf 5, Caddy, Passat B6, Passat B5.5 dar sa fie 1.9 TDI.  Nu se potriveste de la 2.0 TDI la 1.9 TDI. Daca gasesti pompa tandem Bosch de la alt model VW dar 1.9 TDI chiar fabricat dupa 2005, o sa iti mearga. Difera marimea, e un pic mai mare corpul pompei dar prinderea in motor, priza la axa cu came si conexiunile la vacum si carburant sunt la fel.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038145209Q e bosch , merge si la 2.0 TDI ,doar la cele cu un ax cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem si pompa de vacum sunt doua diferite, doar ca montate una peste alta nu?? Pompa tandem am gasit cum se poate verifica, dar cum pot verifica pompa de vacum?? Cu manometru banuiesc, dar ce presiune trebuie sa obtin si in cat timp sa revina sau alte caracteristici relevanta??

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumetru nu stiu dc insisti atata cand poti so duci la un mecanic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuibusel,

 

Pompa de motorina face corp comun cu pompa de vacuum fiind antrenate de axa cu came,  si de aceea  pompa tandem (ca o bicicleta tandem).

 

Pompa de motorina se poate verifica cu un manometru, fiind prevazuta cu un port ( exista postat aici pe forum procedura), si pompa de vacuum se poate verifica cu un vacuumetru si trebuie sa faca ceva de genul   -700.... -800 mbar la relanti.

Actuatorul turbo ptr a trage tija la maxim are nevoie de un minim de -650...-680 mbar  si actuatorul EGR cred ca  ceva in jurul la -500 mbar

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

are cineva idee cum se poate verifica care injector scapa motorina pe langa oringuri? tind sa cred ca de aici am probleme cu pornirea. Dimineata cand e rece porneste bine si mai apoi dupa ca se incalzeste motorul, porirea este mai greoaie. Nu am pierderi de nici un fel pe la pompa pe care numa ce am reparat-o (garnituri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!