Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Pai tu de ce nu pui una bosch?la cate masini ai in "curte" nu gasesti una cu km putini si pompa bosch?

Nu garnirurile alea care le gasesti la reprezentanta sunt problema...mie imi e frica de alea din pompa..nu cele dintre pompa si chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pain_killer

Valva unisens nu trebuie sa fie neaparat in pompa. Se poate pune pe conducta chiar inaintea ei.

 

Am folosit valva unisens vacuum servo frana cumparata din magazin, Daewoo Nubira/Ciela, cost 20 lei. Functioneaza cu succes.

Modificat de pain_killer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Adica se simte ca masina merge altfel?

Ai facut ceva masuratori cu sau fara ea?sunt curios ce valoare iti arata un vacuumetru...la mine acum pe instalatie am aprox -680mb...daca misc de stutz urca...sunt curios la tine daca misti de stutza daca variaza valoare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pain_killer

In primul rand ar trebui rezolvat jocul stutzului, (Bizon ptr metal).

Pompa de pe fabia mea e un LUK, stutzul e din plastic cu un oring de cauciuc ptr etansare.

pama sa realizez ce e si cu ce se mananca pompa tandem am reusit sa stric stutzul de plastic si valva unisems aflata in el. Nu aveam vacuum in relanty si in accelerare, am improvizat cu aceasta supapa unisens de la Daewoo. Rezultatul este satisfacator, dar am in buget achizitionarea unei piese noi.

Nu am masurat presiunea negativa, dar cred ca este in limite.

Scz ptr greselile de ortografie, sunt pe mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Cu bizon epoxy am incercat i eu prima data...si a crapat...de asta ma chinui sa fac ceva mai profi...

Daca vrei sa vezi daca isi face treaba valva ma poti cauta ca am ceas de vacuum...si masuram sa vezi exact cum stai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pain_killer

Multam, o sa dau curs invitatiei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Stimati colegi de forum,

 

Am si eu o problema cu masina mea, motor BKD. Am postat si in alt topic insa nu m-am lamurit, poate se va intampla aici.

Anul trecut am schimbat, printre multe altele, si pompa tandem. Nu aveam vreo problema cu ea insa citind de patania colegului AlBundy, am zis sa fiu precaut.

Pompa a fost nou-nouta, cea mai recenta revizie (C su D) si mi-a montato chiar colegul Al Bundy.

 

Incepand de prin martie anul acesta insa am probleme la pornire. Se intampla NUMAI cand nivelul motorinei scade sul jumatate si motorul a fost oprit mai mult timp (10-12 ore/ peste noapte). Cu cat este mai gol rezervorul, cu atat porneste mai greu.

Tot in martie am facut si schimbul de ulei si filtre, inclusiv filtrul de motorina.

 

Azi dimineata a pornit absolut normal, desi nivelul e pe la 1/4. Ieri a pornit dupa cel putin 10 secunde de actionat demarorul.

Mie mi se pare ca se comporta ca si cum nu mai are motorina.

 

Unde ar putea fi problema? Pompa tandem este noua. Pompa din rezervor impunge (verificat prin desfacerea aerisitorului de la filtru si pus contactul).

Nivelul din rezervor este indicat destul de corect. Eu tin cont si de distanta parcursa de la plin. 300 Km - cam jumate de rezervor la mers in Bucuresti.

Nivelul uleiului in motor este constant.

Nu am observat sa se duca mai repede motorina ca de obiciei.

 

De la ce sa faca asta? Pompa tandem pierde presiunea pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza sistemul pe undeva, asta este clar. Cat despre pompa tandem, trebuia sa fi luat cu 038 145 209 Q, pe Bosch vine. Trebuie sa porneasca si cu 3-4 litri in rezervor, n-are voie sa se dezamorseze in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

03G145209D - asta am luat. Cea mai recenta la momentul respectiv. Nici nu cred ca mai este alta la BKD.

Sa se dezamorseze pompa tandem? Ma gandesc ca ii ia mult pana porneste pentru ca trebuie sa traga cel putin din filtru. Deci pompa e goala, nu are ce baga spre injectoare...

Am tot citit pe net, multe cazuri de probleme la pornire cu rezervor sub jumate insa nu am gasit si rezolvarile.

Nu as schimba pompa din rezervor (cum au sugerat multi) fara sa fiu sigur ca de la ea este problema. Daca era ieftina ziceam insa nu este.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny,

 

Inainte de a schimba ceva fa o diagnoza corecta aici ai o postare in germana cum se controleaza corect presiunea din rampa, presiunea pompa tandem si presiunea inainte de pompa tandem ( cu valori ptr EDC 15 si 16)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Multumesc! Ce mi-ar placea sa am si scule sa fac asta!

Am sa caut sa vaz cine are asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la reprezentanta au asa ceva, pompa tandem este prevazuta cu un orificiu ptr cuplarea  manometrului

 

E vorba de ceva asemanator  deci un manometru un furtun si o reductie... http://www.amazon.com/Actron-CP7827-Compression-Tester-Kit/dp/B0006V2BRS/ref=sr_1_3?s=automotive&ie=UTF8&qid=1401119131&sr=1-3

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine problema e cu dezamorsarea pompei,deci cateodata porneste mai greu.am cumparat o pompa sh si vreau sa o schimb , aceasta pompa are garnitura dintre pompa si chiulasa din tabla.masina mea fiind din 1999 cred ca are garnitura de cauciuc.se poate monta pompa cu garnitura de tabla in locul celei de pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,un nr de telefon ai pt mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian Tiberiu

BUTCO...merge de montat pompa cu garnitura de tabla,al meu Passat e din 2000 si tot asa am avut si eu,pompa cu garnitura de guma si am luat pe Bosch,cu garnitura de tabla.Sa nu faci greseala sa o montezi cu garnitura veche,indiferent cat de bine arata.Sa-ti cumperi una noua,eu am dat 16 lei pe ea.Si cea veche arata bine dar dupa montare imi picura si am fost nevoit sa reiau operatia,si nu e deloc usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi o sa tin cont de sfatul tau.038 145 215 r codul garniturii de tabla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu din ETKA e fara r doar 038 145 215

post-46288-0-29311800-1403984997_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit eu.am vrut sa scriu " e codul ". fara r.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Salutari. De curand am schimbat pompa tandem deoarece i-mi baga motorina in motor pe la axul cu came.

Este posibil sa intre ulei in antigel tot pe la garniturile de la pompa tandem pt ca de cand am scimbat aceasta pompa am ulei in vasul de expansiune(nu mult dar nu trebuie sa fie ulei acolo).

Mentionez ca am verificat si termoflotul si nu scoate ulei pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel,

 

suna mai mult a gernitura de chiulasa!!! deoarece pompa tandem nu are circuit de racire cu antigel, deci o infiltrare a uleiului in circuitul de racire este mult mai probabila datorita unei garnituri de chiulasa  defecta, cresit montata, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

ai dreptate, prin pompa tandem nu circula apa ci motorina, deci nu avea cum  sa ajunga ulei in antigel pe acolo.

masina merge bine, nivelul la ulei a scazut putin la aprox 1000km facuti. 

care sa  fie buba? garnitura, sau termoflotul?

mentionezca masina nu a fost forjata,iar circuitul antigelului prin termoflot l-am eliminat unind cele 2 furtnuri cu o buc de pexal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca uleiul poate intra in apa pe la garnitura de chiulasa  ori pe la racitorul de ulei care la randul lui este racit cu apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista o posibilitate, chiulasa fisurata, da poate n-o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai tu atat de mult noroc!!

 

In general este garnitura deoarece mecanicul standard RO ii trage o straangere asa tapana si dupa 1000 km o mai strange inca odata si buna este...

 

Ei bine la VW  strangerea suruburilor se face ceva mai diferit, si deoarece mecanicul standard RO care spune ca pe forumuri se vorbesc numai balarii nu are de unde sa stie cum.....discutia poate continua  dar nu aduce absolut nimic..

 

De aceea daca garnitura a fost schimbata in RO sansele sa fie garnitura sunt mult mai mari decat  chiulasa.

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel, din ce stiu, daca e garnitura de chiulasa, iti scade nivelul din vasul de expansiune. Daca nu iti scade si doar este amestecat, este de la termoflot. Chiar daca ai apucat de ai anulat sistemul, a ramas murdar circuitul de antigel de la uleiul amestecat. Exista o solutie speciala care se baga in circuit si curata. Iti dai seama ca murdaria aia a ajuns si in caloriferul masinii. Asta e unul din motivele principale pentru care la multi posesori iarna nu mai baga caldura corespunzator (calorifer infundat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!