Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Am improvizat ceva dar nu sunt multumit...

post-14266-0-46753800-1397567197_thumb.j

Sunt pierderi dar nu stiu daca sunt de la improvizatie sau tulumba...

O sa revin dupa ce fac stutz-ul...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vacuum-ul ala si daca spui ca il pastreaza si dupa oprirea motorului, e ok si pompa, si tulumba.

In alta ordine de idei, si la mine se intareste pedala dupa mai multe apasari succesive ale pedalei.

Si la alte masini probate, mi s-a parut la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista o procedura undeva care trebuie urmata pentru verificari de vacuum? Ceva gen se conecteaza acolo si trebuie sa ai 20 inhg, apoi acolo si trebuie sa ai atat...macar niste valori, ceva, undeva...

M-am apucat si eu de verificari de vacuum insa vreau sa stiu ce e bine si ce e rau...

Modificat de iulian_2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste tot trebuie sa ai aceeasi valoare. Daca nu ai pierderi.

Iar ca valoare, ce are Laurentiu e ok. Pana aproape de -1 bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Din cate vad in etka si din spusele unui mecanic sunt doua tipuri de garnituri... 1.cele doua de cauciuc si 2.una mare de tabla care le cuprinde pe amandoua. Ma refer la cele dintre pompa si chiulasa. Tu Cosmin de care aveai pe atj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian Tiberiu

Eu am avut la pompa veche 2 de garnituri de cauciuc (guma).Am cautat si schimbat pompa cu un Bosch care avea garnitura de tabla,cea veche ,cu toate ca arata bine,pisa ceva motorina.Deoarece nu mi-am dat seama si nemai-avand rabdare,am pus-o pe cea veche cu ideea ca "poate "merge,dar cum era firesc n-a mers,astfel a trebuit sa reiau procedura.Dupa ce am remontat pompa cu garnitura noua nu mai curge nimic pe la sau pe langa pompa  :D ,acum mai trebuie sa rezolv si problema cu supapa EGR,am curatat-o de 3 ori (odata pe an)dar acum nu mai merge vrajeala  :dry: ...cica se cere una noua,deoarece la mana a 2-a sunt 99% sanse sa iau una tot ca a mea,insa asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad in etka si din spusele unui mecanic sunt doua tipuri de garnituri... 1.cele doua de cauciuc si 2.una mare de tabla care le cuprinde pe amandoua. Ma refer la cele dintre pompa si chiulasa. Tu Cosmin de care aveai pe atj?

 

La mine era tot cea cu 2 garnituri de cauciuc. 

N-are importanta care e, daca e buna, face aceeasi treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Ma confrunt din nou cu problema semnalata in postarea "525"!Mai nou , pe langa lipsa de putere,intreruperea(trepidatul ce se simte dupa 2000),accelaratia care in sarcina nu trece de 4000,nici relantiul nu e rotund.

Nu apar erori pe tester,nu se aprinde niciun martor.Am verificat pompa de motorina cum a sugerat Cosmin in postarea "528" si este ok.Am schimbat oringurile!Stutul pompei tandem este etansat si alte pierderi nu mai sunt.Turbina si actuatorul verificate si sunt ok.

Pe la pompa tandem nu am pierderi.Ce ar putea fi?

Modificat de KOSMYN_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un log in mers treapta a 3`a si a 4`a si poti elucida o parte din probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o poza cu valorile injectoarelor.....Tipul cu testerul nu nu a stiut sa salveze valorile ...Mecanicul insista sa schimb pompa tandem,considerand ca zmuciturile se datoreaza unei alimentari insuficiente.valoarea injectorului 3 pare sa contrazica varianta mecanicului?! post-66685-1399316543001_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cilindrul 3 nu arata prea bine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am incercat azi sa dau pompa jos sa schimb garniturile. Fara succes. Nu pot nicicum desface surubul mic de jos. E de 10. Dar nu ai cum sa ajungi la el...nici cu prelungitor cu nimic din cauza corpului unde intre bujiile de preincalzire a antigelului. Din cate am citit si cele mici ar trebui sa fie tot inbus nu? La mine cele mari sunt inbus, cele mici normale de 10. Vreo idee? 

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am desfacut-o pe a mea relativ usor. Toate suruburile de prindere au fost imbus. Poate a mai fost umblat la ea. Incearca cu motorul cald s mult degripant. In ce sens nu se desface? S-a rotunjit capul sau pur si simplu nu vrea sa se desfaca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Nu pot sa desfac in sensul ca nu pot sa ajung cu nimic la el. Tubulara nu intra cu prelungitor. Cheie fixa nici atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat azi sa dau pompa jos sa schimb garniturile. Fara succes. Nu pot nicicum desface surubul mic de jos. E de 10. Dar nu ai cum sa ajungi la el...nici cu prelungitor cu nimic din cauza corpului unde intre bujiile de preincalzire a antigelului. Din cate am citit si cele mici ar trebui sa fie tot inbus nu? La mine cele mari sunt inbus, cele mici normale de 10. Vreo idee? 

 

Clichet mic cu prelungitor lung si cardan. Clichetul il pozitionezi undeva langa cilindrul receptor de la ambreiaj. 

Trebuie sa mearga, eu doar acolo am gasit loc sa pot invarti clichetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cum a spus si calin, merge cu clichet mic si prelungitor scurt.

La colegul andreiss de pe forum erau la fel suruburile de jos. Cap hexagonal.

A mers cu tubulara mica de 10.

 

Dolfin, aia e la motoare transversale. E parfum pe langa astea longitudinale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata . La demontarea pompei tandem,am descoperit in stutul indicat in imagine 2 bucati de cauciuc , ce pareau a fi resturi de garnitura.Nu intaleg cum au ajuns acolo.O posibila explicatie ar fi "neglijenta" celui care mi-a schimbat filtru de motorina.

post-66685-0-98806600-1400179105_thumb.j

Modificat de KOSMYN_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

Salutare...am reusit sa duc la bun sfarsit proiectul stutz pompa...

Pentru cei care nu stiu toata povestea am cumparat o pompa tandem de proba...am facut-o bucati si am inceput sa intreb in stanga dreapta cum as putea face un stutz care sa nu aiba moarte...

Rezultatul este acesta...

20140524 151823

20140524 144103

20140524 144051

Fiind un experiment s-a lucrat in plastic...dar lucrarea finala va fi facuta un aluminiu...

Treaba nu a fost chiar simpla din ce mi-a povestit cel care a lucrat...

S-a dat filet in corpul pompei 

 

 post-14266-0-89429700-1400935082_thumb.j

20140524 144218

20140524 144204

 
S-a reconstruit un nou stutz in care intra si valva unisesns...
 

post-14266-0-45845300-1400935154_thumb.jpost-14266-0-51740300-1400935153_thumb.j

20140524 144133

20140524 144146

20140524 143959

20140524 144051

 

Concluzii...

Se poate face:)

Trebuie data pompa jos de pe masina si neaparat separata partea de vacuum de cea de motorina...adica se desfac aceste 3 suruburi

post-14266-0-87163800-1400935679_thumb.j

Nu se poate fara a separa aceste 2 parti deoarece se creeaza foarte mult span si mai rau facem...

Dupa separarea celor 2 parti veti vedea aceste 2 garnituri...

20140524 151614

Exista riscul ca la asamblare aceste garnituri sa nu mai etanseze bine...si aceste 2 garnituri nu se gasesc decat in kit-ul mentionat in best answer...
Costuri...
Eu am dat 65 ron pe pompa de experimente si 50 ron celui care mi-a facut stutz-ul...plus dumurile si timpul...
Pe langa asta...pe principuil orice garnitura este de unica folosinta trebuie achizitionate si garniturile astea
post-14266-0-49482900-1400936215_thumb.j
Mai sunt si astea vreo 50 ron...si cine isi permite ar fi recomandat sa cumpere si kit-ul de reparatie...minim125 ron...
Aceasta a fost povestioara...pe care o putem continua daca sunt idei...propuneri...intrebari:)
Eu personal nu stiu daca sa o fac si pe cea de pe masina asa...sau sa strang bani de una noua...varianta cu una sh nu ma tenteaza...
Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Da ai probat-o pe masina, functioneaza in parametrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Nu am probat-o...ca nu e functionala...am probat doar daca pierde vacuuum pe la stutz si nu pierde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

croccifixio

Pare destul de sigura treaba, ce te retine sa faci asta si pe masina ta? Sunt interesat de aceasta operatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva unisens nu trebuie sa fie neaparat in pompa. Se poate pune pe conducta chiar inaintea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Sincer nu stiu Florin...ma gandesc ca desfacand-o...sa nu mai etanseze bine garniturile cand o montez la loc...si sa o dau in altele...

Ar fi kit-ul acela de garnituri...dar nu stiu cat de bun este...din ce am citit cei care l-au folosit au spus ca mai departe au schimbat pompa cu alta noua...acum nu stiu daca din comoditate sau ca era prost kit-ul...

@calin am zis sa nu o modific prea rau...ca sa scot valva in afara...trebuie si alta valva...una de exterior care se prinde pe furtun...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

croccifixio

Eu am schimbat cele doua garnituri din cauciuc aceea in forma de 8 si cealalta mai mare, de vreo 2 ori, sunt ok, eu am lipit stutzul acela cu poxipol, crezi ca a rezistat? Nu prea :) de aceea mi se pare interesanta ideea ta, la care m-as baga sa o pun in aplicare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!